muts?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:58 schreef Kbot2000 het volgende:
WHAHAHAHAHAHA... Go dutchie...hier zit nog zo'n muts die zo af en toe om de meest "onzinnige"dingen kan gaan huilen...
Oe oe, wat krijgen wij denk je dutch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja of juist niet hè. Want dan heb je alles al.
Wij willen het niet weten en speculeren er druk op los. Vind ik ook leuk om bij anderen te doen. Lekker je boerenwijsheid erop los laten en dan zeggen: Jij krijgt een jongen/meisje.![]()
Ben net terug van controle en ben opgelucht. 2x zelfs.
Geen eiwitten in de urine en bloeddruk was redelijk. Blijkt dat vrouwen die een eerdere zwangerschapsvergiftiging hebben gehad, de klachten vaak wel weer krijgen. Maar in mindere mate. Ze vond het heel normaal dat ik me zorgen maakte. Belangrijk is wel dat ik rust hou. (morgen huis vol verjaardagsvisite) Dus ook tijdens de werkdagen. Daarom had ik ook al bij het uitnodigen voor mijn verjaardag gezegd dat ik echt even plat moet tussen de middag. Dus dat komt wel goed.
En....... kabouter ligt niet meer in stuit!!Heel raar, hier ben ik haast nog opgeluchter door dan het eerste.
Nou maar hopen dat ie zo blijft liggen, want we zijn er nog lang niet. Lijkt me zo fijn om na de bevalling gewoon snel op te knappen. En lekker met beide kinderen kunnen tutten.
Dus ik zit hier even gelukkig te wezen.
Ja muts..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:40 schreef Belana het volgende:
[..]
muts?wacht maar tot de baby geboren wordt, kan jij ook weer ff je tranen laten gaan
Wij willen het ook wel weten maar hebben tegen iedereen gezegd dat we het niet wilde weten. Kunnen ze er ook niet naar vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik denk dat het toch niet makkelijk is om te zwijgen eens je het weet...![]()
Als ze een jongetje gezien hebben toch wel dacht ik?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:33 schreef dutchie het volgende:
Let er wel op dat de enige manier om 100 % zekerheid te krijgen over het geslacht alleen middels een vruchtwaterpunctie kan. Met een echo heb je nooit 100%.
Kan ook de navelstreng zijn geweest...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:36 schreef Bass-Miss het volgende:
Als ze een jongetje gezien hebben toch wel dacht ik?
Het verschilt natuurlijk ook per keer en situatie en apparatuur, etc. Als het kindje niet in de goede houding ligt is het al een stuk moeilijker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Martineke het volgende:
ben het er niet mee eens :n bij maxim zagen we toch echt duidelijk dat het een jongen werd piemeltje en balzakje was vol in beeld. geen twijfel over mogelijk. en een beetje goede echoscopiste kan echt wel zien of het een navelstreng is of niet.
ik was op verjaardags visitequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:33 schreef dutchie het volgende:
Let er wel op dat de enige manier om 100 % zekerheid te krijgen over het geslacht alleen middels een vruchtwaterpunctie kan. Met een echo heb je nooit 100%.
Kbot, klopt het wat ik zeg? Vindt Belana wel verdacht stil nl. ineens.
Volgens mij is dat voor iedereen verschillend... Mijn bh's kon ik gelijk vervangen en ongeveer in de 9e week paste ik mijn broeken al niet meer. Ik was eerst redelijk plat en volgens mii zie je het dan eerder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef ik80 het volgende:
uitgerekende datum denk ik voorlopig 28 oktober.
Trouwens wanneer begonnen jullie echt te merken dat je buik bgeon te groeien?
(en ook je borsten)
wanneer kon je je garderobe vernieuwen?
Heb ondertussen geleerd hoe ik met dr om moet gaan en dat is zeer oppervlakkig. Dan gaat het primaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef Mammietje het volgende:
Brr... ik vind Xanthes schoonzus niet zo leuk geloof ik... Wat een uitspraak en zeker kwetsend t.o.v. mensen die met moeite of geen kinderen kunnen krijgen.
Volgens mn ma, die vroedvrouw is, is het met de apparatuur van tegenwoordig soms zelfs moeilijk om te omzeilen indien de ouders het niet wilen weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Martineke het volgende:
ben het er niet mee eens :n bij maxim zagen we toch echt duidelijk dat het een jongen werd piemeltje en balzakje was vol in beeld. geen twijfel over mogelijk. en een beetje goede echoscopiste kan echt wel zien of het een navelstreng is of niet.
Hey Misticle! Hoe gaat het inmiddels met je? Voel je je wat beter?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef Misticle_lightning het volgende:
Hi allemaal,
Je koopt er t.z.t. gewoon wat positiebroeken bij en wat strechie shirtjes. Je HELE garderobe kan je vervangen na de geboorte!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef ik80 het volgende:
wanneer kon je je garderobe vernieuwen?
Dat is goed nieuws voor mijn vrouw.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je HELE garderobe kan je vervangen na de geboorte!
oke:) ze komen niet met regelmaat, gewoon rustiger aan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Leah het volgende:
Kan voor sommige vrouwen normaal zijn Nanalune. Ik had ze ook al heel snel (met 16 weken) en mijn gyn vertelde dat, zolang ze niet pijnlijk zijn en niet met regelmaat komen (als in; iedere 10 minuten) het niet erg is. Sommige vrouwen zijn er gewoon wat gevoeliger voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |