Wegquote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef Salvad0R het volgende:
waar is deel 9 ?
Ukkie lijkt me ook wel wat.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef King_of_Kool het volgende:
harde nepnegers was ook een leuke titel geweest
Rico is een neger hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef King_of_Kool het volgende:
Daarom juist,, Phryco rico gekke rico t'is een beetje dubbelzinnigquote:
halve arubaanquote:Op maandag 20 februari 2006 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is 't niet een Pakistaan ofzo? (Volgens VSOP).
Ah, okquote:
Ja, want ik heb al z'n nummers allemaal gehoord. Nerdquote:als je nu ook eens naar de teksten zou luisteren
Ik hoor in dit nummer een sample van Run DMC, klopt dat?quote:
Opgezwolle de Vollequote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ok.
[..]
Ja, want ik heb al z'n nummers allemaal gehoord. Nerd.
De nederlandse taal sprekende halve arubaan praat tegen jequote:
quote:
Naja Friko Rico wordt ook wel es gezegd, als je alle nummer goed hoortquote:
dat word ook gezegtquote:Op maandag 20 februari 2006 22:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Naja Friko Rico wordt ook wel es gezegd, als je alle nummer goed hoort
Hahaha fanboyquote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat word ook gezegt![]()
![]()
godsakker wat boeit het nou of je wat goed schrijft, ben je dan een grotere fanboy?
die tjappie hierboven zegt dat het fout isquote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat word ook gezegt![]()
![]()
godsakker wat boeit het nou of je wat goed schrijft, ben je dan een grotere fanboy?
Waar heb je leren lezen en praten dan... 'Phreako' spreek je uit als 'Friko' snapde?!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die tjappie hierboven zegt dat het fout is
Verre Oosten dude.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ok.
[..]
Ja, want ik heb al z'n nummers allemaal gehoord. Nerd.
Ben niet de legendarische bokser Muhammed Ali, of ... Kari, koud achter de tralies, Neuuh, ik ben Frico Rico met een pa die Arubaan is.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De nederlandse taal sprekende halve arubaan praat tegen je
Als je in Aruba bent doe me pa de groeten
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben niet de legendarische bokser Muhammed Ali, of ... Kari, koud achter de tralies, Neuuh, ik ben Frico Phreako Rico met een pa die Arubaan is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Frico, komt door die frikandellen zin heh.
http://www.discogs.com/artist/Opgezwollequote:Opgezwolle / artists (O)
Real Name: Junte Uiterwijk
Profile: MCs:
Sticky Steez (Junte Uiterwijk)
Phreako Rico (Ricardo McDougal)
DJ:
Delic (Peter Blom)
URLs: http://www.opgezwolle.nl
Members: Delic, Rico (5), Stickz (2)
Dan was z'n naam dus gewoon gebruikt als wordplay voor die frikandellen-linequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef DubzOne het volgende:
[..]
[..]
http://www.discogs.com/artist/Opgezwolle
![]()
Dat vraag ik dus, versta het niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Kari
hij praat over "John Gotti, koud achter de tralies"...
Hollandia is een populaire snackbar in binnenstad Zwolle...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik open nog een Hollandia.
En een biermerk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hollandia is een populaire snackbar in binnenstad Zwolle...
Wheheh, pong-atariquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef Henkmanz het volgende:
Zie hier, pagina 37.
Maar ik ben niet de eerste, niet de pong-atari
niet de legendarische bokser Mohammed Ali
of John Gotti, koud achter de tralies,
Nee, ik ben Phreako Rico met een pa die arubaan is...
Ja, ik ook aanvankelijk ;D maar het is wel logisch, want de pong-atari was de eerste spelcomputer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wheheh, pong-atariIk verstond proletarier.
Welk nummer van Run DMC dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:14 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Ik hoor in dit nummer een sample van Run DMC, klopt dat?
You Be Illin'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Welk nummer van Run DMC dan?
Begin Passievrucht nu ook eindelijk te diggen![]()
ja klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef Plots het volgende:
DuvelDuvel moet je "leren" luisteren
ik zal eens luisterenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:21 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
You Be Illin'
Het is horen na 'Mamaaaa...*scratch* one!
Vind ik ook. Die beat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef Ill-Skillz het volgende:
Made in NL is dope.
Ik vind die beat van Ogen Open echt relaxed!! Vooral hoe die sample van Nas halverwege Rico's tekst erin is verwerkt ('Cuz sleep is the cause of the dead')quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef jimjim1983 het volgende:
Made in NL, NL Door, Gebleven en Ogen open sla ik altijd over. gelukkig komen die best snel achter elkaar
En jij bent de king of Bloem-kool?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef King_of_Kool het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef Adje_vant_Padje het volgende:
*'Cuz sleep is the cousin of dead' Jij kent je klassiekers!
zit ook in een track van de Game ....dreams geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef Adje_vant_Padje het volgende:
Reken maar niet op de DKDent...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:10 schreef djked het volgende:
erg dope album weer een klassiekertje erbij, kan niet wachten op Opgeduveld2, Fakkelteit(Sticks&Delic's album) en DKDent(instrumentaal album van Duvel, Kubus&Delic)
Death.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef Adje_vant_Padje het volgende:
idd laten we hem nog maar een keertje zonder fouten doen:quote:
Will Smithquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind will smith trouwens ook super
Jazzy Jeff daarentegen kan ik wel waarderen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens we hadden het laatst over de skillz van brainpower.
ik vind eigenlijk dat hij de nederlandse will smith is.
technisch heel goed. muziekaal ook top. word vaak ook gedraait in gewone discotheken maar eigenlijk een beetje ondergewaardeerd in de rapscene.
hoezo niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Reken maar niet op de DKDent...
Ik skip Passievrucht/Bosmuis nog weleens als ik op het werk benquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Catch22- het volgende:
het is volgens mij 'vergeet die donkere wolk'
Ik skip weinig nummers, alleen de jug en ut is wat het is eik..
Net geluistert en je hebt gelijk.. zal gelijk mijn sig aanpassen.. thanxquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Catch22- het volgende:
me·ta·foor (de ~, -foren)quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef Salvad0R het volgende:
ik kom echt wel liever in een bmw dan op een bmx fiets
will smith superquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens we hadden het laatst over de skillz van brainpower.
ik vind eigenlijk dat hij de nederlandse will smith is.
technisch heel goed. muziekaal ook top. word vaak ook gedraait in gewone discotheken maar eigenlijk een beetje ondergewaardeerd in de rapscene.
Tuurlijk zou dat vet zijn, en Kubus en Duvel kunnen d'r ook wat van qua beats. Maar d'r is nooit ergens officieel bevestigd dat 'ie komt toch? En ik heb er de laatste tijd in interviews enzo ook niets over gehoord. Als 'ie komt ben ik de eerste die 'm heeft btw, lijkt me te vet zo'n cd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo niet?![]()
vooral Delic instrumentaal lijkt me echt te gruwelijk![]()
ik vorm me mening door naar de muziek te luisteren niet door XXL te lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
will smith super![]()
![]()
als iemand echt optyfen moet uit de "rapscene" is het wel will smith tenzij hij weer nummers gaat maken als welcome 2 miami maar de rest is echt , echt grote bagger.. je moet de XXL eens gaan lezen.
Ik wilde het niet posten omdat het maar een reactie is op een belachelijke post is, maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vorm me mening door naar de muziek te luisteren niet door XXL te lezen![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet posten omdat het maar een reactie is op een belachelijke post is, maar je hebt gelijk.
Ik ben niet zo'n fan van zn nieuwe shit maar hij heeft best een paar grappige nummersquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef Pumatje het volgende:
ik heb best een mening, gevormd naar eigen smaak, en de XXL's vaak objectieve kijk is een steun maar will smith een goede rapper vinden, dan heb je gewoon geen verstand![]()
Git on the floor!!!!! Whoa! I'm the Party Starter,
You might have a good time but we party harder
So, tell the DJ to play my song
& we could dance all night to the early mornin'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goede rapper mandie will smith
als ik hier no ff op mag reargeren..quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van zn nieuwe shit maar hij heeft best een paar grappige nummersGettin Jiggy With It, Summertime enzo, en daarnaast zijn de nummers met The Fresh Prince best tof.
En daarnaast maakt Will Smith ook gewoon hele andere rap dan bijv. Opgezwolle (om maar weer een beetje ontopic te komen).
En nu weer ontopic verder.
want? sorry maar snoop die vervormd woorden ook zodat het beter uitkomtquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef Pumatje het volgende:
ik heb best een mening, gevormd naar eigen smaak, en de XXL's vaak objectieve kijk is een steun maar will smith een goede rapper vinden, dan heb je gewoon geen verstand![]()
Git on the floor!!!!! Whoa! I'm the Party Starter,
You might have a good time but we party harder
So, tell the DJ to play my song
& we could dance all night to the early mornin'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goede rapper mandie will smith
Wordt dat em niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Reken maar niet op de DKDent...
ik denk ook niet dat het om het woorden vervormen gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
want? sorry maar snoop die vervormd woorden ook zodat het beter uitkomt
fo shizzle
my nizzle
![]()
maar snoop is zwaar dope![]()
buitenwesten wat ? dvdrip van de dvd die uit moet komen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:04 schreef Catch22- het volgende:
Buitenwesten is te vinden voor de warezdudes hier
DivX
de plank mis slaan..quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
want? sorry maar snoop die vervormd woorden ook zodat het beter uitkomt
Je skipt de jug? sorry maar dat kan en mag echt niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Catch22- het volgende:
Jammer, hoe je het ook went of keert Delic is de beste van het trio. Juist die afwisseling vind ik erg goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef Catch22- het volgende:
Nja als ik luister wil ik die raps horen flowen, een intrumental is dan een niet zo welkome onderbreking
Wel leuk geknipt en geplakt tho, met dat gehijg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef SilverBullet het volgende:
De Jug is vet!, alleen die man op het einde, die is irritant
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef MMaRsu het volgende:
Late tvp
Will Smith is okay, z'n oude albums dan
Nog steeds pissed omdat Sticks niet op kwam dagen
Braz-ill dan ? die erg nep integendeelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel leuk geknipt en geplakt tho, met dat gehijg.![]()
Ik vind Dip Saus ook nog steeds een van de vetste Opgezwolle nummers btw, over instrumentals gesproken. Koptelefoon op, 3 biri en een jonko, Dip Saus, perfect![]()
12 over 12 is ook zo'n nummerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel leuk geknipt en geplakt tho, met dat gehijg.![]()
Ik vind Dip Saus ook nog steeds een van de vetste Opgezwolle nummers btw, over instrumentals gesproken. Koptelefoon op, 3 biri en een jonko, Dip Saus, perfect![]()
Regendansquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:02 schreef Martuh het volgende:
Regendans![]()
Alleen het einde man... ik spacete hem de tyfus in en toen helemaal gek gaan op Regendans. En dan op eens 'maar als de nacht valt... komen de freaks naar buiten' en dan die tering enge stemmen... brrr. Koptelefoon weggesmeten, track geskipt en de rest van de cd niet meer vertrouwen.![]()
Lijkt mij ook wel interessant, maar volgens mij heb ik dan al ietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:17 schreef Catch22- het volgende:
3 maart Jawat + DuvelDuvel + BlaBla + Kubus in Hedon. 10 Eutjes, ga wel heen denk ik
inclusief vriendin, ik trek de Opgezwolle-vrouwen wel aan geloof ik
Ja, ik weet het nog niet. Mn broer zou eerst zijn diploma op die dag krijgen, maar volgens mij is dat nu uitgesteld ofso. En anders was het plan idd om naar Jiggy Dje te gaan (is een stuk dichterbij dan Zwollequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou ook wel willen, maar k ga dan naar Jiggy Dje in de Vera Groningen
( jij ook toch S-Two? )
Jeps..d a's ook wel in de buurt van mij.. baalde dat ik ze toen in Haarlem en in Amstelveen heb gemist. :squote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:25 schreef SilverBullet het volgende:
Hmmm 25 maart in Zaandam, das wat dichterbij voor mijLijkt me wel vet ze een keer live te zien.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef ijsklont het volgende:
Ligt het aan mij of is er (bijna) niks op vinyl te krijgen?
Ligt aan jou.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef ijsklont het volgende:
Ligt het aan mij of is er (bijna) niks op vinyl te krijgen?
Enlighten me. Als ik op de site kijk onderd discografie, zie ik alleen een 2LP versie van Vloeistof staan.quote:
Mijn godquote:[b]Op maandag 27 februari 2006 15:33 -knip- frekwent -knip-
Jeez' man, gaan we nu vallen over frekwent en frequent?quote:
Ja want er zijn taalregels hoe je smileys in je zinnen gebruikt. Hoe dan ook, ben voor de 500ste keer begonnen met Eigen Wereld, wat een super plaat. Ik hoorde hier wat over de plaat van Duvel, kubus en Delic wat is daar bekent over want dat lijkt me echt roff.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeez' man, gaan we nu vallen over frekwent en frequent?
*~zucht~*
Zou net zo onzinnig zijn als dat ik zou vallen over dat je eerst een smiley plaatst en daarna pas de punt om de zin af te sluiten.
dat zijn dacht ik alleen maar geruchten, het zou een instrumentaal album moeten wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja want er zijn taalregels hoe je smileys in je zinnen gebruikt. Hoe dan ook, ben voor de 500ste keer begonnen met Eigen Wereld, wat een super plaat. Ik hoorde hier wat over de plaat van Duvel, kubus en Delic wat is daar bekent over want dat lijkt me echt roff.
duizend maal liever een niet-instrumentaal album toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zijn dacht ik alleen maar geruchten, het zou een instrumentaal album moeten worden![]()
als ik kon kiezen zou ik voor een instrumentaal album gaan. ben benieuwd wat vooral Delic er dan van kan makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
duizend maal liever een niet-instrumentaal album toch?
niet dat een instrumental album niet leuk zou zijnmaar liever een all in zeg maar
als je kon kiezen, niet dan?
Delic zou zo bij Ninjatune kunnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:21 schreef Pumatje het volgende:
delic is lekker qua beats en idd vooruitgegaan sinds vloeistof ---> eigen wereld maar hee, toch![]()
Ik zou zeker weten voor een instrumentaal album gaan. Zoals ik al zei vind ik nummers als Dip Saus, en Alice echt te vet. Ze (Delic, Kubus, Duvel) hebben wat meer vrijheid als er geen raps overheen hoeven lijkt me. Ik ben dan ook into Opgezwolle geraakt door de beats (en waarschijnlijk ook wel de raps, maar dat viel me toen minder op). Daarvoor luisterde ik vrijwel geen hiphop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
niet dat een instrumental album niet leuk zou zijnmaar liever een all in zeg maar
Ben ik het zeer mee oneens, ik wil echt wel een instrumental album, lijkt me gruwelijk. Hoeft Kubus nieteens aan mee te werken,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Thx dope shitquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:09 schreef Catch22- het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-495621890832662988
http://skoften.net/comments.php?id=1519_0_1_0
Sommige gasten hadden in dit topic een bek over typhoon he, maar hij heeft echt wel skills. Ook hier tijdens de Buitenwesten tour... ook al doet ie een tijdje dezelfde tracks, ik vind 'm dope! Kom maar op met dat albumquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:09 schreef Catch22- het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-495621890832662988
http://skoften.net/comments.php?id=1519_0_1_0
Ben mede door de beats en flows naar Opgezwolle gaan luisteren. Deed mij denken aan de tijden dat ik nog naar onder andere 'A Tribe Called Quest' luisterde.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik zou zeker weten voor een instrumentaal album gaan. Zoals ik al zei vind ik nummers als Dip Saus, en Alice echt te vet. Ze (Delic, Kubus, Duvel) hebben wat meer vrijheid als er geen raps overheen hoeven lijkt me. Ik ben dan ook into Opgezwolle geraakt door de beats (en waarschijnlijk ook wel de raps, maar dat viel me toen minder op). Daarvoor luisterde ik vrijwel geen hiphop.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben ik het zeer mee oneens, ik wil echt wel een instrumental album, lijkt me gruwelijk. Hoeft Kubus nieteens aan mee te werken,
Das gekke Gerriequote:Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef vamos1 het volgende:
gekke gerrit![]()
das die rare mongool die hier in Purmerend in zijn politiepakkie steeds het verkeer staat te regelen![]()
(zoals in 'de groeten uit purmerend')
maja ik zei dat hij veel dezelfde nummers had, maar ik zei daarna ook wel dat dat anders is tegenwoordig..quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Sommige gasten hadden in dit topic een bek over typhoon he, maar hij heeft echt wel skills. Ook hier tijdens de Buitenwesten tour... ook al doet ie een tijdje dezelfde tracks, ik vind 'm dope! Kom maar op met dat album.
Ben ook zeer benieuwd naar z'n album!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Sommige gasten hadden in dit topic een bek over typhoon he, maar hij heeft echt wel skills. Ook hier tijdens de Buitenwesten tour... ook al doet ie een tijdje dezelfde tracks, ik vind 'm dope! Kom maar op met dat album.
met iig Perquisitequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:06 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd naar z'n album!![]()
ik ook ... ga hem ook zeker kopenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:06 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd naar z'n album!![]()
ff checkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
http://rapidshare.de/files/14442357/Buitenwesten_Live.mp3.html
audio van het optreden. is volgens mij ook al op 3voor12 te vinden dus lijkt me niks mis mee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Chrishop het volgende:
Ik wil niet de bitch zijn maar die links etc mogen niet toch? Bedoel vind opgezwolle shit net zo tof als de meeste lui hier, maar koop die shit gewoon. Ik ga er tenminste van uit dat die rapid share link de Buitenwesten DVD is ofzo.
Nee dat is van die VPRO uitzending die hierboven ook gewoon gelinkt is. Ik heb daarvan de audio geriptquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Chrishop het volgende:
Ik wil niet de bitch zijn maar die links etc mogen niet toch? Bedoel vind opgezwolle shit net zo tof als de meeste lui hier, maar koop die shit gewoon. Ik ga er tenminste van uit dat die rapid share link de Buitenwesten DVD is ofzo.
Okayquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is van die VPRO uitzending die hierboven ook gewoon gelinkt is. Ik heb daarvan de audio geript.
Volgens mij is dat niet illegaal. Volgens mij zijn VPRO uitzendingen namelijk ook online te bekijken enzo.
Live materiaal. Is geen punt. Denk dat de gasterds er ook wel down mee zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is van die VPRO uitzending die hierboven ook gewoon gelinkt is. Ik heb daarvan de audio geript.
Volgens mij is dat niet illegaal. Volgens mij zijn VPRO uitzendingen namelijk ook online te bekijken enzo.
Die gasten zijn er helemaal niet down mee. Stickert had het er met een kennis van me over dat ze hard tegen het downloaden van hun spul waren. Het spul alsin CD's etc die in de winkel te koop zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Live materiaal. Is geen punt. Denk dat de gasterds er ook wel down mee zijn![]()
Dan zijn ze hier dus wel down mee, want dit is live shizzle.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die gasten zijn er helemaal niet down mee. Stickert had het er met een kennis van me over dat ze hard tegen het downloaden van hun spul waren. Het spul alsin CD's etc die in de winkel te koop zijn.
Le-zen. Live ma-te-riaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die gasten zijn er helemaal niet down mee. Stickert had het er met een kennis van me over dat ze hard tegen het downloaden van hun spul waren. Het spul alsin CD's etc die in de winkel te koop zijn.
staat er eigenlijk nog iets anders op naast dat optreden? anders hoef ik 'm niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:52 schreef erkel het volgende:
Ik tel de nachtjes af totdat de 'Buitenwesten' DVD uitkomt als ik wist hoeveel dat waren![]()
Lieverd, ik heb het over CD's en shit niet meteen zo tof doen. Hier in het topic kwam ook al eens langs dat stickert had gezegd dat hij het wel ok vond als z'n album gedownload zou worden.quote:
Nope, ben niet zo into K-liber en Def Rhymz .quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Maaruh als ik het goed begrijp heeft verder niemand de 10 Jaar Top Notch DVD gehaald?
Gasterd, kwoot me dan niet als ik het over live shit hebquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb het over CD's en shit niet meteen zo tof doen. Hier in het topic kwam ook al eens langs dat stickert had gezegd dat hij het wel ok vond als z'n album gedownload zou worden.
[..]
Ik heb hem nergens gezienquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Maaruh als ik het goed begrijp heeft verder niemand de 10 Jaar Top Notch DVD gehaald?
Niet echt ontopic maar goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou ook wel willen, maar k ga dan naar Jiggy Dje in de Vera Groningen
( jij ook toch S-Two? )
plato heeft hemquote:
Yup ga morgen ff een kaartje halen bij de Platoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Niet echt ontopic maar goed
Ik ga zo goed als zeker morgen (vrijdag) naar de Vera, jij ook?
jawelquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:44 schreef Catch22- het volgende:
ikke welquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Opzich vind ik zijn teksten niet slecht maar soms zijn ze een beetje tegenstrijdigquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:10 schreef Pumatje het volgende:
net toevallig mtv zitten kijken, kwam jawat.. die gozer kan dus toch een normaal gesprek voeren i.t.t zijn tektsen.
naah jawat is wel tof, alleen moet hij zijn teksten ff rechtzetten in de toekomst.
Uhm... Die beat van Plakka is gemaakt door Kubus hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef ScottH het volgende:
[..]
Opzich vind ik zijn teksten niet slecht maar soms zijn ze een beetje tegenstrijdig
Ut Zwarte Aap is echt een goede cd, dat vond ik overigens pas na een keer of wat luisteren. Als je eenmaal gewend bent zijn die snelle en harde nummers echt vet![]()
Tekst van Plakka vind ik heel sterk, klopt gewoon. Jammer van de beat, daar had ik liever een vette Kubus beat onder gehad.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik vind die beat echt lekker met die lage bass-lijn erdoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:02 schreef ScottH het volgende:
Ja, maar hij is minder vet als zijn andere beats. Beetje verkeerde formulering van me.
hehe dat werd tijdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef rotskibo het volgende:
13 Mei Opgezwolle eindelijk eens in Rotterdam.
die stikstof is al 2 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Devlinsect het volgende:
Nwe tracks te downloaden van kubus op z'n site met een colab met BangBang (English dude). En Stickstof met Steez. Koele nieuwe shirt trouwens 14.gif
maar hij is wel goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die stikstof is al 2 jaar oud ofzo![]()
Vet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:07 schreef MMaRsu het volgende:
In juni staan ze weer in Groningen in de Vera las ik in de wc van de Vera ( op een poster dan he )
( dat jiggy dje ding was kk vet )
Hm stickstof kende ik al. En k vind die met Bang Bang niet zo eigenlijk.. beatje is ook niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Devlinsect het volgende:
Nwe tracks te downloaden van kubus op z'n site met een colab met BangBang (English dude). En Stickstof met Steez. Koele nieuwe shirt trouwens 14.gif
Nee Opgezwolle + Typhoonquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vet.Opgezwolle neem ik aan? (Niet Kubus & Sticks bijvoorbeeld)
[..]
Hm stickstof kende ik al. En k vind die met Bang Bang niet zo eigenlijk.. beatje is ook niet echt geweldig.
Klopt, ik zag de posters ook. 16 juni als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Opgezwolle + Typhoon![]()
Kan niet wachten
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb gisteren toch maar eens naar dat nieuwe album geluisterd. Normaal gesproken ben ik niet weg van Nederlandstalige hiphop maar dit keer ben ik zeer aangenaam verrast. Vooral de beats van Delic doen het 'm. Favoriete track tot nu toe: Regendans![]()
Ja en jaquote:Op zondag 5 maart 2006 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]Delic is goed he?
heb je die ouwe albums van ze weleens gehoord?
Hee een dordtenaar! 8 april bibelot!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ja en jaZowel van Spuugdingen als Vloeistof heb ik wel eens het een en ander beluisterd. Maar dat deed me niet zo veel.
Goeie combiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Opgezwolle + Typhoon![]()
Kan niet wachten
Me 2. Voorverkoop is dacht ik halverwege mei ofso.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga wel kaartjes kopen in de voorverkoop want ik ben bang dat het anders snel is uitverkocht
quote:JAWAT & KUBUS & STICKS
vrijdag 19 mei 21:00 - 02:00
waar: Grote Zaal
prijs: ¤?
Ik heb ze vorig jaar al in Bibelot gezien en daar zal het ook wel bij blijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hee een dordtenaar! 8 april bibelot!
Je moet ze niet 'wel eens' beluisteren. Je moet ze uitgebreid beluisteren en ieder nummer een paar keer horen voordat je het album snapt. Die albums zijn namelijk echt geniaal. Veel meer old school voor zover dat toepasbaar is op deze albums...
Geen idee of ik naar Simplon ga, moet ik ff regelen of iemand meegaat, maar denk het niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Me 2. Voorverkoop is dacht ik halverwege mei ofso.
Ga jij donderdag trouwens nog naar Simplon? Tim treedt daar op met nog 2 ofso, het is gratis. Paar maten gaan er wel heen, ikzelf moet het nog ff bekijken
edit: zie dit ook nog staan op simplon.nl
[..]
weer een nieuwe trackquote:Kiddo Cee zijn debuutcd BioLogica komt maandag 13 maart uit op Top Notch. Op het album staan o.a. gastbijdrages van Atta de Tolk, Complex, Kubus en Opgezwolle.
01. Toen Stapte de Dood in de Ring
02. K-Zone 1104 ft. Wen Regal
03. Recht door de Mist ft. Complex
04. Vroegwijsneus interlude
05. Losgeslagen!
06. Ongecensureerde Geleerde ft. Atta de Tolk & C-Flow
07. De Rode Lijn ft. Blacksteel & Smokin'Joe
08. Wil Ik Hier wel Weg!?
09. K.G.B. Lobie RMX
10. Diva m.c. Skit
11. Middelvinger Ballade
12. Akelig!
13. Broodnodig ft. Opgezwolle
14. Gevallen Soldaten
15. Dat Ding ft. DaxX
16. Parelz voor de Zwijnen ft. Kenneth Jay, C-Flow, Mike P, Kweek5R, Marvin Lee & Empress
17. Biologica + outro
Ja gek he, ze kunnen het wel, maar doen het gewoon niet...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef Hellrazor het volgende:
rijmpappie nr1 van duvelduvel vind ik best wel dope na een paar keer luisteren , toen konden reindevos en pollem iig nog on beat flowen![]()
ik was er, niet voor eredivisie gedoe maar voor Damian Marleyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef de_sapje het volgende:
Gister nog mensen naar eredivisie paradiso geweest?
excellent vond ik wel heel goed. jiggy was indd ook heel goed. hij ging ook echt stagediven toen er maar 10 man ofzo warenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:19 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik was er, niet voor eredivisie gedoe maar voor Damian Marley
ik vondt er weinig aan
wacke freestyles enzo (op klopdokter na). excellent en tim dig ik zowiezo niet
wel nog even naar djiggie zn show gekeken, hij krikte het niveau een stuk omhoog iig
reggea/afterparty in de kelder was iig 10 keer beter![]()
Hoezo nou weer een teringnummerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:18 schreef jimjim1983 het volgende:
gadverdamme wat een teringnummer van die Winne![]()
dat doen ze bij elk concert dat ze gevenquote:
quanta costaquote:Op maandag 13 maart 2006 15:14 schreef dnzl het volgende:
Ik heb nog kaartjes voor zaterdag in Den Bosch, met korting!
ja idd! lekker hoog tempo...quote:Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind ukkie echt zon geweldige track
luister 's goed naar die tekst! Dat nummer is écht goed en erg orgineel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef SilverBullet het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Elektro Stres nog nooit helemaal geluisterd heb.
Dat nummer vind ik verre weg het slechtste( enige ook) van de cd.
Ik skip hem eigenlijk ook altijd, maar eigenlijk is het toch best een tof nummer...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef SilverBullet het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Elektro Stres nog nooit helemaal geluisterd heb.
Dat nummer vind ik verre weg het slechtste( enige ook) van de cd.
Orgineel zeker.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
luister 's goed naar die tekst! Dat nummer is écht goed en erg orgineel.
Dat heb ik ook met Gekke Gerrit. Best origineel en grappig, maar ik skip ze altijd direct. Net als nummer 2, vind ik ook niet zo'n sterk nummer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Orgineel zeker.Maar ik vind het gewoon irritant om te horen.
gekke gerrit niet goed?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Gekke Gerrit. Best origineel en grappig, maar ik skip ze altijd direct. Net als nummer 2, vind ik ook niet zo'n sterk nummer.
Vind Gekke Gerrit niet tof, het enige opge nummer dat ik niet compleet digg. Beetje goedkoop scoren ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gekke gerrit niet goed?
lach me erom dood elke keer weer..geweldige track.
je diggt hem blijkbaar nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:17 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Vind Gekke Gerrit niet tof, het enige opge nummer dat ik niet compleet digg. Beetje goedkoop scoren ofzoweet niet vind hem jammer.
Deze nummers had ik graag live gehoord!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:46 schreef rotskibo het volgende:
Meeste skips bij mij:
-Elektro Stress (wel een erg nummer maar steeds die rico robot aanhoren heb ik niet zo'n zin in
-Passievrucht/Bosmuis (ook een goed nummer maar die verhaaltjes heb ik nou wel gehoord)
beetje zelfde als Buitenwesten-tour, dat was écht gekkenhuisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Deze nummers had ik graag live gehoord!
Was gister ook in het Paard.
Super optreden, lekkere sfeer he-le-maal los!![]()
![]()
![]()
Verschillend... volgens mij gaan ze gewoon door tot ze geen zin meer hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:29 schreef KeessieX het volgende:
[..]
beetje zelfde als Buitenwesten-tour, dat was écht gekkenhuis![]()
kwam toen met blauweplekken helemaal gaar thuis, súper!!!
Hoelang duurt hun optreden eik?
Als ze een optreden geven duurt dat minimaal anderhalf uur, tenzij ze ergens voor een paar nummers naartoe gaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:16 schreef soares het volgende:
meestal een uurtje... maar gister een uur en 3 kwartier... ze hadden er zin in.... begrijpelijk want er was egt een geode sfeer...
quote:
voorin bij Opgezwolle staan vaak van die springerdsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef milkingmonkey het volgende:
Ik snap btw echt niet waarom men boven op de balkonnen stond, het is toch veel leuker om vlak voor het podium helemaal los te gaan? Aan de andere kant,het was aardig vol beneden.
Oh de pit bedoel je. Is juist erg vet als je met z'n alle tegelijk springt en van de ene kant naar de andere kant word geduwd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voorin bij Opgezwolle staan vaak van die springerds![]()
precies ... vaak ook nog niet eens legaal binnen entree voor min. 18 jr. oudquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voorin bij Opgezwolle staan vaak van die springerds![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Oh de pit bedoel je. Is juist erg vet als je met z'n alle tegelijk springt en van de ene kant naar de andere kant word geduwd.
ja ja terwijl Rico en Sticks oproepen om juist te springenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan ga je maar naar een metal concert ofzo.
springen mag van mij, daar val je niemand anders mee lastig. maar ze moeten altijd zo nodig tegen elkaar opspringenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
ja ja terwijl Rico en Sticks oproepen om juist te springen![]()
Omdat je beneden steeds bier morst omdat er puisterige pubertjes tegen je op springen. Op het balkon heb je een aparte bar, staan relaxte mensen, kun je relaxed een blow draaien en verspil je geen bier.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef milkingmonkey het volgende:
Strik je veters, breek de tent af![]()
Ik snap btw echt niet waarom men boven op de balkonnen stond, het is toch veel leuker om vlak voor het podium helemaal los te gaan? Aan de andere kant,het was aardig vol beneden.
"puisterige pubers"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef manny het volgende:
[..]
Omdat je beneden steeds bier morst omdat er puisterige pubertjes tegen je op springen. Op het balkon heb je een aparte bar, staan relaxte mensen, kun je relaxed een blow draaien en verspil je geen bier.
Ga jij lekker de marokkaan uithangen. Tegen de muur leunen met je hoofd op en neer en kijken alsof je moet poepen. Ja wat een topconcert heb je danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan ga je maar naar een metal concert ofzo.
Iedereen heeft een andere manier van een concert beleven he...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:51 schreef Martuh het volgende:
[..]
Ga jij lekker de marokkaan uithangen. Tegen de muur leunen met je hoofd op en neer en kijken alsof je moet poepen. Ja wat een topconcert heb je dan![]()
wat een zeer intelligente reactie weer..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:51 schreef Martuh het volgende:
[..]
Ga jij lekker de marokkaan uithangen. Tegen de muur leunen met je hoofd op en neer en kijken alsof je moet poepen. Ja wat een topconcert heb je dan![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:51 schreef Martuh het volgende:
[..]
Yep!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:40 schreef Illuvatar het volgende:
Iemand vanavond nog naar Opgezwolle in Den Bosch?
The Opposites in de fik stekenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef rotskibo het volgende:
Nieuwe clip van Jawat: http://rapidshare.de/files/15747793/Jawat_-_Duidelijk.wmv.html
haha te ergquote:Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef rotskibo het volgende:
Nieuwe clip van Jawat: http://rapidshare.de/files/15747793/Jawat_-_Duidelijk.wmv.html
Idd .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |