Ja, ik ook aanvankelijk ;D maar het is wel logisch, want de pong-atari was de eerste spelcomputer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wheheh, pong-atariIk verstond proletarier.
Welk nummer van Run DMC dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:14 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Ik hoor in dit nummer een sample van Run DMC, klopt dat?
You Be Illin'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Welk nummer van Run DMC dan?
Begin Passievrucht nu ook eindelijk te diggen![]()
ja klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef Plots het volgende:
DuvelDuvel moet je "leren" luisteren
ik zal eens luisterenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:21 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
You Be Illin'
Het is horen na 'Mamaaaa...*scratch* one!
Vind ik ook. Die beat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef Ill-Skillz het volgende:
Made in NL is dope.
Ik vind die beat van Ogen Open echt relaxed!! Vooral hoe die sample van Nas halverwege Rico's tekst erin is verwerkt ('Cuz sleep is the cause of the dead')quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef jimjim1983 het volgende:
Made in NL, NL Door, Gebleven en Ogen open sla ik altijd over. gelukkig komen die best snel achter elkaar
En jij bent de king of Bloem-kool?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef King_of_Kool het volgende:
harde nepnegers was ook een leuke titel geweest
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef Adje_vant_Padje het volgende:
*'Cuz sleep is the cousin of dead' Jij kent je klassiekers!
zit ook in een track van de Game ....dreams geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef Adje_vant_Padje het volgende:
*'Cuz sleep is the cousin of dead' Jij kent je klassiekers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |