luister 's goed naar die tekst! Dat nummer is écht goed en erg orgineel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef SilverBullet het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Elektro Stres nog nooit helemaal geluisterd heb.
Dat nummer vind ik verre weg het slechtste( enige ook) van de cd.
Ik skip hem eigenlijk ook altijd, maar eigenlijk is het toch best een tof nummer...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef SilverBullet het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Elektro Stres nog nooit helemaal geluisterd heb.
Dat nummer vind ik verre weg het slechtste( enige ook) van de cd.
Orgineel zeker.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
luister 's goed naar die tekst! Dat nummer is écht goed en erg orgineel.
Dat heb ik ook met Gekke Gerrit. Best origineel en grappig, maar ik skip ze altijd direct. Net als nummer 2, vind ik ook niet zo'n sterk nummer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Orgineel zeker.Maar ik vind het gewoon irritant om te horen.
gekke gerrit niet goed?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Gekke Gerrit. Best origineel en grappig, maar ik skip ze altijd direct. Net als nummer 2, vind ik ook niet zo'n sterk nummer.
Vind Gekke Gerrit niet tof, het enige opge nummer dat ik niet compleet digg. Beetje goedkoop scoren ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gekke gerrit niet goed?
lach me erom dood elke keer weer..geweldige track.
je diggt hem blijkbaar nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:17 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Vind Gekke Gerrit niet tof, het enige opge nummer dat ik niet compleet digg. Beetje goedkoop scoren ofzoweet niet vind hem jammer.
Deze nummers had ik graag live gehoord!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:46 schreef rotskibo het volgende:
Meeste skips bij mij:
-Elektro Stress (wel een erg nummer maar steeds die rico robot aanhoren heb ik niet zo'n zin in
-Passievrucht/Bosmuis (ook een goed nummer maar die verhaaltjes heb ik nou wel gehoord)
beetje zelfde als Buitenwesten-tour, dat was écht gekkenhuisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Deze nummers had ik graag live gehoord!
Was gister ook in het Paard.
Super optreden, lekkere sfeer he-le-maal los!![]()
![]()
![]()
Verschillend... volgens mij gaan ze gewoon door tot ze geen zin meer hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:29 schreef KeessieX het volgende:
[..]
beetje zelfde als Buitenwesten-tour, dat was écht gekkenhuis![]()
kwam toen met blauweplekken helemaal gaar thuis, súper!!!
Hoelang duurt hun optreden eik?
Als ze een optreden geven duurt dat minimaal anderhalf uur, tenzij ze ergens voor een paar nummers naartoe gaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:16 schreef soares het volgende:
meestal een uurtje... maar gister een uur en 3 kwartier... ze hadden er zin in.... begrijpelijk want er was egt een geode sfeer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |