Wegquote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef Salvad0R het volgende:
waar is deel 9 ?
Ukkie lijkt me ook wel wat.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef King_of_Kool het volgende:
harde nepnegers was ook een leuke titel geweest
Rico is een neger hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef King_of_Kool het volgende:
Daarom juist,, Phryco rico gekke rico t'is een beetje dubbelzinnigquote:
halve arubaanquote:Op maandag 20 februari 2006 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is 't niet een Pakistaan ofzo? (Volgens VSOP).
Ah, okquote:
Ja, want ik heb al z'n nummers allemaal gehoord. Nerdquote:als je nu ook eens naar de teksten zou luisteren
Ik hoor in dit nummer een sample van Run DMC, klopt dat?quote:
Opgezwolle de Vollequote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ok.
[..]
Ja, want ik heb al z'n nummers allemaal gehoord. Nerd.
De nederlandse taal sprekende halve arubaan praat tegen jequote:
quote:
Naja Friko Rico wordt ook wel es gezegd, als je alle nummer goed hoortquote:
dat word ook gezegtquote:Op maandag 20 februari 2006 22:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Naja Friko Rico wordt ook wel es gezegd, als je alle nummer goed hoort
Hahaha fanboyquote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat word ook gezegt![]()
![]()
godsakker wat boeit het nou of je wat goed schrijft, ben je dan een grotere fanboy?
die tjappie hierboven zegt dat het fout isquote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat word ook gezegt![]()
![]()
godsakker wat boeit het nou of je wat goed schrijft, ben je dan een grotere fanboy?
Waar heb je leren lezen en praten dan... 'Phreako' spreek je uit als 'Friko' snapde?!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die tjappie hierboven zegt dat het fout is
Verre Oosten dude.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ok.
[..]
Ja, want ik heb al z'n nummers allemaal gehoord. Nerd.
Ben niet de legendarische bokser Muhammed Ali, of ... Kari, koud achter de tralies, Neuuh, ik ben Frico Rico met een pa die Arubaan is.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De nederlandse taal sprekende halve arubaan praat tegen je
Als je in Aruba bent doe me pa de groeten
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben niet de legendarische bokser Muhammed Ali, of ... Kari, koud achter de tralies, Neuuh, ik ben Frico Phreako Rico met een pa die Arubaan is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Frico, komt door die frikandellen zin heh.
http://www.discogs.com/artist/Opgezwollequote:Opgezwolle / artists (O)
Real Name: Junte Uiterwijk
Profile: MCs:
Sticky Steez (Junte Uiterwijk)
Phreako Rico (Ricardo McDougal)
DJ:
Delic (Peter Blom)
URLs: http://www.opgezwolle.nl
Members: Delic, Rico (5), Stickz (2)
Dan was z'n naam dus gewoon gebruikt als wordplay voor die frikandellen-linequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef DubzOne het volgende:
[..]
[..]
http://www.discogs.com/artist/Opgezwolle
![]()
Dat vraag ik dus, versta het niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Kari
hij praat over "John Gotti, koud achter de tralies"...
Hollandia is een populaire snackbar in binnenstad Zwolle...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik open nog een Hollandia.
En een biermerk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hollandia is een populaire snackbar in binnenstad Zwolle...
Wheheh, pong-atariquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef Henkmanz het volgende:
Zie hier, pagina 37.
Maar ik ben niet de eerste, niet de pong-atari
niet de legendarische bokser Mohammed Ali
of John Gotti, koud achter de tralies,
Nee, ik ben Phreako Rico met een pa die arubaan is...
Ja, ik ook aanvankelijk ;D maar het is wel logisch, want de pong-atari was de eerste spelcomputer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wheheh, pong-atariIk verstond proletarier.
Welk nummer van Run DMC dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:14 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Ik hoor in dit nummer een sample van Run DMC, klopt dat?
You Be Illin'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Welk nummer van Run DMC dan?
Begin Passievrucht nu ook eindelijk te diggen![]()
ja klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef Plots het volgende:
DuvelDuvel moet je "leren" luisteren
ik zal eens luisterenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:21 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
You Be Illin'
Het is horen na 'Mamaaaa...*scratch* one!
Vind ik ook. Die beat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef Ill-Skillz het volgende:
Made in NL is dope.
Ik vind die beat van Ogen Open echt relaxed!! Vooral hoe die sample van Nas halverwege Rico's tekst erin is verwerkt ('Cuz sleep is the cause of the dead')quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef jimjim1983 het volgende:
Made in NL, NL Door, Gebleven en Ogen open sla ik altijd over. gelukkig komen die best snel achter elkaar
En jij bent de king of Bloem-kool?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef King_of_Kool het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef Adje_vant_Padje het volgende:
*'Cuz sleep is the cousin of dead' Jij kent je klassiekers!
zit ook in een track van de Game ....dreams geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef Adje_vant_Padje het volgende:
Reken maar niet op de DKDent...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:10 schreef djked het volgende:
erg dope album weer een klassiekertje erbij, kan niet wachten op Opgeduveld2, Fakkelteit(Sticks&Delic's album) en DKDent(instrumentaal album van Duvel, Kubus&Delic)
Death.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef Adje_vant_Padje het volgende:
idd laten we hem nog maar een keertje zonder fouten doen:quote:
Will Smithquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind will smith trouwens ook super
Jazzy Jeff daarentegen kan ik wel waarderen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens we hadden het laatst over de skillz van brainpower.
ik vind eigenlijk dat hij de nederlandse will smith is.
technisch heel goed. muziekaal ook top. word vaak ook gedraait in gewone discotheken maar eigenlijk een beetje ondergewaardeerd in de rapscene.
hoezo niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Reken maar niet op de DKDent...
Ik skip Passievrucht/Bosmuis nog weleens als ik op het werk benquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Catch22- het volgende:
het is volgens mij 'vergeet die donkere wolk'
Ik skip weinig nummers, alleen de jug en ut is wat het is eik..
Net geluistert en je hebt gelijk.. zal gelijk mijn sig aanpassen.. thanxquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Catch22- het volgende:
het is volgens mij 'vergeet die donkere wolk'
Ik skip weinig nummers, alleen de jug en ut is wat het is eik..
me·ta·foor (de ~, -foren)quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef Salvad0R het volgende:
ik kom echt wel liever in een bmw dan op een bmx fiets
will smith superquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens we hadden het laatst over de skillz van brainpower.
ik vind eigenlijk dat hij de nederlandse will smith is.
technisch heel goed. muziekaal ook top. word vaak ook gedraait in gewone discotheken maar eigenlijk een beetje ondergewaardeerd in de rapscene.
Tuurlijk zou dat vet zijn, en Kubus en Duvel kunnen d'r ook wat van qua beats. Maar d'r is nooit ergens officieel bevestigd dat 'ie komt toch? En ik heb er de laatste tijd in interviews enzo ook niets over gehoord. Als 'ie komt ben ik de eerste die 'm heeft btw, lijkt me te vet zo'n cd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo niet?![]()
vooral Delic instrumentaal lijkt me echt te gruwelijk![]()
ik vorm me mening door naar de muziek te luisteren niet door XXL te lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
will smith super![]()
![]()
als iemand echt optyfen moet uit de "rapscene" is het wel will smith tenzij hij weer nummers gaat maken als welcome 2 miami maar de rest is echt , echt grote bagger.. je moet de XXL eens gaan lezen.
Ik wilde het niet posten omdat het maar een reactie is op een belachelijke post is, maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vorm me mening door naar de muziek te luisteren niet door XXL te lezen![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet posten omdat het maar een reactie is op een belachelijke post is, maar je hebt gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |