Lijkt mij ook wel interessant, maar volgens mij heb ik dan al ietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:17 schreef Catch22- het volgende:
3 maart Jawat + DuvelDuvel + BlaBla + Kubus in Hedon. 10 Eutjes, ga wel heen denk ik
inclusief vriendin, ik trek de Opgezwolle-vrouwen wel aan geloof ik
Ja, ik weet het nog niet. Mn broer zou eerst zijn diploma op die dag krijgen, maar volgens mij is dat nu uitgesteld ofso. En anders was het plan idd om naar Jiggy Dje te gaan (is een stuk dichterbij dan Zwollequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou ook wel willen, maar k ga dan naar Jiggy Dje in de Vera Groningen
( jij ook toch S-Two? )
Jeps..d a's ook wel in de buurt van mij.. baalde dat ik ze toen in Haarlem en in Amstelveen heb gemist. :squote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:25 schreef SilverBullet het volgende:
Hmmm 25 maart in Zaandam, das wat dichterbij voor mijLijkt me wel vet ze een keer live te zien.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef ijsklont het volgende:
Ligt het aan mij of is er (bijna) niks op vinyl te krijgen?
Ligt aan jou.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef ijsklont het volgende:
Ligt het aan mij of is er (bijna) niks op vinyl te krijgen?
Enlighten me. Als ik op de site kijk onderd discografie, zie ik alleen een 2LP versie van Vloeistof staan.quote:
Mijn godquote:[b]Op maandag 27 februari 2006 15:33 -knip- frekwent -knip-
Jeez' man, gaan we nu vallen over frekwent en frequent?quote:
Ja want er zijn taalregels hoe je smileys in je zinnen gebruikt. Hoe dan ook, ben voor de 500ste keer begonnen met Eigen Wereld, wat een super plaat. Ik hoorde hier wat over de plaat van Duvel, kubus en Delic wat is daar bekent over want dat lijkt me echt roff.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeez' man, gaan we nu vallen over frekwent en frequent?
*~zucht~*
Zou net zo onzinnig zijn als dat ik zou vallen over dat je eerst een smiley plaatst en daarna pas de punt om de zin af te sluiten.
dat zijn dacht ik alleen maar geruchten, het zou een instrumentaal album moeten wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja want er zijn taalregels hoe je smileys in je zinnen gebruikt. Hoe dan ook, ben voor de 500ste keer begonnen met Eigen Wereld, wat een super plaat. Ik hoorde hier wat over de plaat van Duvel, kubus en Delic wat is daar bekent over want dat lijkt me echt roff.
duizend maal liever een niet-instrumentaal album toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zijn dacht ik alleen maar geruchten, het zou een instrumentaal album moeten worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |