Ik vind die beat echt lekker met die lage bass-lijn erdoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:02 schreef ScottH het volgende:
Ja, maar hij is minder vet als zijn andere beats. Beetje verkeerde formulering van me.
hehe dat werd tijdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef rotskibo het volgende:
13 Mei Opgezwolle eindelijk eens in Rotterdam.
die stikstof is al 2 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Devlinsect het volgende:
Nwe tracks te downloaden van kubus op z'n site met een colab met BangBang (English dude). En Stickstof met Steez. Koele nieuwe shirt trouwens 14.gif
maar hij is wel goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die stikstof is al 2 jaar oud ofzo![]()
Vet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:07 schreef MMaRsu het volgende:
In juni staan ze weer in Groningen in de Vera las ik in de wc van de Vera ( op een poster dan he )
( dat jiggy dje ding was kk vet )
Hm stickstof kende ik al. En k vind die met Bang Bang niet zo eigenlijk.. beatje is ook niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Devlinsect het volgende:
Nwe tracks te downloaden van kubus op z'n site met een colab met BangBang (English dude). En Stickstof met Steez. Koele nieuwe shirt trouwens 14.gif
Nee Opgezwolle + Typhoonquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vet.Opgezwolle neem ik aan? (Niet Kubus & Sticks bijvoorbeeld)
[..]
Hm stickstof kende ik al. En k vind die met Bang Bang niet zo eigenlijk.. beatje is ook niet echt geweldig.
Klopt, ik zag de posters ook. 16 juni als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Opgezwolle + Typhoon![]()
Kan niet wachten
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb gisteren toch maar eens naar dat nieuwe album geluisterd. Normaal gesproken ben ik niet weg van Nederlandstalige hiphop maar dit keer ben ik zeer aangenaam verrast. Vooral de beats van Delic doen het 'm. Favoriete track tot nu toe: Regendans![]()
Ja en jaquote:Op zondag 5 maart 2006 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]Delic is goed he?
heb je die ouwe albums van ze weleens gehoord?
Hee een dordtenaar! 8 april bibelot!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ja en jaZowel van Spuugdingen als Vloeistof heb ik wel eens het een en ander beluisterd. Maar dat deed me niet zo veel.
Goeie combiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Opgezwolle + Typhoon![]()
Kan niet wachten
Me 2. Voorverkoop is dacht ik halverwege mei ofso.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga wel kaartjes kopen in de voorverkoop want ik ben bang dat het anders snel is uitverkocht
quote:JAWAT & KUBUS & STICKS
vrijdag 19 mei 21:00 - 02:00
waar: Grote Zaal
prijs: ¤?
Ik heb ze vorig jaar al in Bibelot gezien en daar zal het ook wel bij blijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hee een dordtenaar! 8 april bibelot!
Je moet ze niet 'wel eens' beluisteren. Je moet ze uitgebreid beluisteren en ieder nummer een paar keer horen voordat je het album snapt. Die albums zijn namelijk echt geniaal. Veel meer old school voor zover dat toepasbaar is op deze albums...
Geen idee of ik naar Simplon ga, moet ik ff regelen of iemand meegaat, maar denk het niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Me 2. Voorverkoop is dacht ik halverwege mei ofso.
Ga jij donderdag trouwens nog naar Simplon? Tim treedt daar op met nog 2 ofso, het is gratis. Paar maten gaan er wel heen, ikzelf moet het nog ff bekijken
edit: zie dit ook nog staan op simplon.nl
[..]
weer een nieuwe trackquote:Kiddo Cee zijn debuutcd BioLogica komt maandag 13 maart uit op Top Notch. Op het album staan o.a. gastbijdrages van Atta de Tolk, Complex, Kubus en Opgezwolle.
01. Toen Stapte de Dood in de Ring
02. K-Zone 1104 ft. Wen Regal
03. Recht door de Mist ft. Complex
04. Vroegwijsneus interlude
05. Losgeslagen!
06. Ongecensureerde Geleerde ft. Atta de Tolk & C-Flow
07. De Rode Lijn ft. Blacksteel & Smokin'Joe
08. Wil Ik Hier wel Weg!?
09. K.G.B. Lobie RMX
10. Diva m.c. Skit
11. Middelvinger Ballade
12. Akelig!
13. Broodnodig ft. Opgezwolle
14. Gevallen Soldaten
15. Dat Ding ft. DaxX
16. Parelz voor de Zwijnen ft. Kenneth Jay, C-Flow, Mike P, Kweek5R, Marvin Lee & Empress
17. Biologica + outro
Ja gek he, ze kunnen het wel, maar doen het gewoon niet...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef Hellrazor het volgende:
rijmpappie nr1 van duvelduvel vind ik best wel dope na een paar keer luisteren , toen konden reindevos en pollem iig nog on beat flowen![]()
ik was er, niet voor eredivisie gedoe maar voor Damian Marleyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef de_sapje het volgende:
Gister nog mensen naar eredivisie paradiso geweest?
excellent vond ik wel heel goed. jiggy was indd ook heel goed. hij ging ook echt stagediven toen er maar 10 man ofzo warenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:19 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik was er, niet voor eredivisie gedoe maar voor Damian Marley
ik vondt er weinig aan
wacke freestyles enzo (op klopdokter na). excellent en tim dig ik zowiezo niet
wel nog even naar djiggie zn show gekeken, hij krikte het niveau een stuk omhoog iig
reggea/afterparty in de kelder was iig 10 keer beter![]()
Hoezo nou weer een teringnummerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:18 schreef jimjim1983 het volgende:
gadverdamme wat een teringnummer van die Winne![]()
dat doen ze bij elk concert dat ze gevenquote:
quanta costaquote:Op maandag 13 maart 2006 15:14 schreef dnzl het volgende:
Ik heb nog kaartjes voor zaterdag in Den Bosch, met korting!
ja idd! lekker hoog tempo...quote:Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind ukkie echt zon geweldige track
luister 's goed naar die tekst! Dat nummer is écht goed en erg orgineel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef SilverBullet het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Elektro Stres nog nooit helemaal geluisterd heb.
Dat nummer vind ik verre weg het slechtste( enige ook) van de cd.
Ik skip hem eigenlijk ook altijd, maar eigenlijk is het toch best een tof nummer...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef SilverBullet het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Elektro Stres nog nooit helemaal geluisterd heb.
Dat nummer vind ik verre weg het slechtste( enige ook) van de cd.
Orgineel zeker.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
luister 's goed naar die tekst! Dat nummer is écht goed en erg orgineel.
Dat heb ik ook met Gekke Gerrit. Best origineel en grappig, maar ik skip ze altijd direct. Net als nummer 2, vind ik ook niet zo'n sterk nummer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Orgineel zeker.Maar ik vind het gewoon irritant om te horen.
gekke gerrit niet goed?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Gekke Gerrit. Best origineel en grappig, maar ik skip ze altijd direct. Net als nummer 2, vind ik ook niet zo'n sterk nummer.
Vind Gekke Gerrit niet tof, het enige opge nummer dat ik niet compleet digg. Beetje goedkoop scoren ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gekke gerrit niet goed?
lach me erom dood elke keer weer..geweldige track.
je diggt hem blijkbaar nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:17 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Vind Gekke Gerrit niet tof, het enige opge nummer dat ik niet compleet digg. Beetje goedkoop scoren ofzoweet niet vind hem jammer.
Deze nummers had ik graag live gehoord!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:46 schreef rotskibo het volgende:
Meeste skips bij mij:
-Elektro Stress (wel een erg nummer maar steeds die rico robot aanhoren heb ik niet zo'n zin in
-Passievrucht/Bosmuis (ook een goed nummer maar die verhaaltjes heb ik nou wel gehoord)
beetje zelfde als Buitenwesten-tour, dat was écht gekkenhuisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Deze nummers had ik graag live gehoord!
Was gister ook in het Paard.
Super optreden, lekkere sfeer he-le-maal los!![]()
![]()
![]()
Verschillend... volgens mij gaan ze gewoon door tot ze geen zin meer hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:29 schreef KeessieX het volgende:
[..]
beetje zelfde als Buitenwesten-tour, dat was écht gekkenhuis![]()
kwam toen met blauweplekken helemaal gaar thuis, súper!!!
Hoelang duurt hun optreden eik?
Als ze een optreden geven duurt dat minimaal anderhalf uur, tenzij ze ergens voor een paar nummers naartoe gaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:16 schreef soares het volgende:
meestal een uurtje... maar gister een uur en 3 kwartier... ze hadden er zin in.... begrijpelijk want er was egt een geode sfeer...
quote:
voorin bij Opgezwolle staan vaak van die springerdsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef milkingmonkey het volgende:
Ik snap btw echt niet waarom men boven op de balkonnen stond, het is toch veel leuker om vlak voor het podium helemaal los te gaan? Aan de andere kant,het was aardig vol beneden.
Oh de pit bedoel je. Is juist erg vet als je met z'n alle tegelijk springt en van de ene kant naar de andere kant word geduwd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voorin bij Opgezwolle staan vaak van die springerds![]()
precies ... vaak ook nog niet eens legaal binnen entree voor min. 18 jr. oudquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voorin bij Opgezwolle staan vaak van die springerds![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Oh de pit bedoel je. Is juist erg vet als je met z'n alle tegelijk springt en van de ene kant naar de andere kant word geduwd.
ja ja terwijl Rico en Sticks oproepen om juist te springenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan ga je maar naar een metal concert ofzo.
springen mag van mij, daar val je niemand anders mee lastig. maar ze moeten altijd zo nodig tegen elkaar opspringenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
ja ja terwijl Rico en Sticks oproepen om juist te springen![]()
Omdat je beneden steeds bier morst omdat er puisterige pubertjes tegen je op springen. Op het balkon heb je een aparte bar, staan relaxte mensen, kun je relaxed een blow draaien en verspil je geen bier.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef milkingmonkey het volgende:
Strik je veters, breek de tent af![]()
Ik snap btw echt niet waarom men boven op de balkonnen stond, het is toch veel leuker om vlak voor het podium helemaal los te gaan? Aan de andere kant,het was aardig vol beneden.
"puisterige pubers"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef manny het volgende:
[..]
Omdat je beneden steeds bier morst omdat er puisterige pubertjes tegen je op springen. Op het balkon heb je een aparte bar, staan relaxte mensen, kun je relaxed een blow draaien en verspil je geen bier.
Ga jij lekker de marokkaan uithangen. Tegen de muur leunen met je hoofd op en neer en kijken alsof je moet poepen. Ja wat een topconcert heb je danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan ga je maar naar een metal concert ofzo.
Iedereen heeft een andere manier van een concert beleven he...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:51 schreef Martuh het volgende:
[..]
Ga jij lekker de marokkaan uithangen. Tegen de muur leunen met je hoofd op en neer en kijken alsof je moet poepen. Ja wat een topconcert heb je dan![]()
wat een zeer intelligente reactie weer..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:51 schreef Martuh het volgende:
[..]
Ga jij lekker de marokkaan uithangen. Tegen de muur leunen met je hoofd op en neer en kijken alsof je moet poepen. Ja wat een topconcert heb je dan![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:51 schreef Martuh het volgende:
[..]
Yep!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:40 schreef Illuvatar het volgende:
Iemand vanavond nog naar Opgezwolle in Den Bosch?
The Opposites in de fik stekenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef rotskibo het volgende:
Nieuwe clip van Jawat: http://rapidshare.de/files/15747793/Jawat_-_Duidelijk.wmv.html
haha te ergquote:Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef rotskibo het volgende:
Nieuwe clip van Jawat: http://rapidshare.de/files/15747793/Jawat_-_Duidelijk.wmv.html
Idd .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |