Geen idee of ik naar Simplon ga, moet ik ff regelen of iemand meegaat, maar denk het niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Me 2. Voorverkoop is dacht ik halverwege mei ofso.
Ga jij donderdag trouwens nog naar Simplon? Tim treedt daar op met nog 2 ofso, het is gratis. Paar maten gaan er wel heen, ikzelf moet het nog ff bekijken
edit: zie dit ook nog staan op simplon.nl
[..]
weer een nieuwe trackquote:Kiddo Cee zijn debuutcd BioLogica komt maandag 13 maart uit op Top Notch. Op het album staan o.a. gastbijdrages van Atta de Tolk, Complex, Kubus en Opgezwolle.
01. Toen Stapte de Dood in de Ring
02. K-Zone 1104 ft. Wen Regal
03. Recht door de Mist ft. Complex
04. Vroegwijsneus interlude
05. Losgeslagen!
06. Ongecensureerde Geleerde ft. Atta de Tolk & C-Flow
07. De Rode Lijn ft. Blacksteel & Smokin'Joe
08. Wil Ik Hier wel Weg!?
09. K.G.B. Lobie RMX
10. Diva m.c. Skit
11. Middelvinger Ballade
12. Akelig!
13. Broodnodig ft. Opgezwolle
14. Gevallen Soldaten
15. Dat Ding ft. DaxX
16. Parelz voor de Zwijnen ft. Kenneth Jay, C-Flow, Mike P, Kweek5R, Marvin Lee & Empress
17. Biologica + outro
Ja gek he, ze kunnen het wel, maar doen het gewoon niet...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef Hellrazor het volgende:
rijmpappie nr1 van duvelduvel vind ik best wel dope na een paar keer luisteren , toen konden reindevos en pollem iig nog on beat flowen![]()
ik was er, niet voor eredivisie gedoe maar voor Damian Marleyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef de_sapje het volgende:
Gister nog mensen naar eredivisie paradiso geweest?
excellent vond ik wel heel goed. jiggy was indd ook heel goed. hij ging ook echt stagediven toen er maar 10 man ofzo warenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:19 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik was er, niet voor eredivisie gedoe maar voor Damian Marley
ik vondt er weinig aan
wacke freestyles enzo (op klopdokter na). excellent en tim dig ik zowiezo niet
wel nog even naar djiggie zn show gekeken, hij krikte het niveau een stuk omhoog iig
reggea/afterparty in de kelder was iig 10 keer beter![]()
Hoezo nou weer een teringnummerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:18 schreef jimjim1983 het volgende:
gadverdamme wat een teringnummer van die Winne![]()
dat doen ze bij elk concert dat ze gevenquote:
quanta costaquote:Op maandag 13 maart 2006 15:14 schreef dnzl het volgende:
Ik heb nog kaartjes voor zaterdag in Den Bosch, met korting!
ja idd! lekker hoog tempo...quote:Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind ukkie echt zon geweldige track
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |