als ik kon kiezen zou ik voor een instrumentaal album gaan. ben benieuwd wat vooral Delic er dan van kan makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
duizend maal liever een niet-instrumentaal album toch?
niet dat een instrumental album niet leuk zou zijnmaar liever een all in zeg maar
als je kon kiezen, niet dan?
Delic zou zo bij Ninjatune kunnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:21 schreef Pumatje het volgende:
delic is lekker qua beats en idd vooruitgegaan sinds vloeistof ---> eigen wereld maar hee, toch![]()
Ik zou zeker weten voor een instrumentaal album gaan. Zoals ik al zei vind ik nummers als Dip Saus, en Alice echt te vet. Ze (Delic, Kubus, Duvel) hebben wat meer vrijheid als er geen raps overheen hoeven lijkt me. Ik ben dan ook into Opgezwolle geraakt door de beats (en waarschijnlijk ook wel de raps, maar dat viel me toen minder op). Daarvoor luisterde ik vrijwel geen hiphop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
niet dat een instrumental album niet leuk zou zijnmaar liever een all in zeg maar
Ben ik het zeer mee oneens, ik wil echt wel een instrumental album, lijkt me gruwelijk. Hoeft Kubus nieteens aan mee te werken,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Thx dope shitquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:09 schreef Catch22- het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-495621890832662988
http://skoften.net/comments.php?id=1519_0_1_0
Sommige gasten hadden in dit topic een bek over typhoon he, maar hij heeft echt wel skills. Ook hier tijdens de Buitenwesten tour... ook al doet ie een tijdje dezelfde tracks, ik vind 'm dope! Kom maar op met dat albumquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:09 schreef Catch22- het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-495621890832662988
http://skoften.net/comments.php?id=1519_0_1_0
Ben mede door de beats en flows naar Opgezwolle gaan luisteren. Deed mij denken aan de tijden dat ik nog naar onder andere 'A Tribe Called Quest' luisterde.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik zou zeker weten voor een instrumentaal album gaan. Zoals ik al zei vind ik nummers als Dip Saus, en Alice echt te vet. Ze (Delic, Kubus, Duvel) hebben wat meer vrijheid als er geen raps overheen hoeven lijkt me. Ik ben dan ook into Opgezwolle geraakt door de beats (en waarschijnlijk ook wel de raps, maar dat viel me toen minder op). Daarvoor luisterde ik vrijwel geen hiphop.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben ik het zeer mee oneens, ik wil echt wel een instrumental album, lijkt me gruwelijk. Hoeft Kubus nieteens aan mee te werken,
Das gekke Gerriequote:Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef vamos1 het volgende:
gekke gerrit![]()
das die rare mongool die hier in Purmerend in zijn politiepakkie steeds het verkeer staat te regelen![]()
(zoals in 'de groeten uit purmerend')
maja ik zei dat hij veel dezelfde nummers had, maar ik zei daarna ook wel dat dat anders is tegenwoordig..quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Sommige gasten hadden in dit topic een bek over typhoon he, maar hij heeft echt wel skills. Ook hier tijdens de Buitenwesten tour... ook al doet ie een tijdje dezelfde tracks, ik vind 'm dope! Kom maar op met dat album.
Ben ook zeer benieuwd naar z'n album!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Sommige gasten hadden in dit topic een bek over typhoon he, maar hij heeft echt wel skills. Ook hier tijdens de Buitenwesten tour... ook al doet ie een tijdje dezelfde tracks, ik vind 'm dope! Kom maar op met dat album.
met iig Perquisitequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:06 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd naar z'n album!![]()
ik ook ... ga hem ook zeker kopenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:06 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd naar z'n album!![]()
ff checkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
http://rapidshare.de/files/14442357/Buitenwesten_Live.mp3.html
audio van het optreden. is volgens mij ook al op 3voor12 te vinden dus lijkt me niks mis mee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Chrishop het volgende:
Ik wil niet de bitch zijn maar die links etc mogen niet toch? Bedoel vind opgezwolle shit net zo tof als de meeste lui hier, maar koop die shit gewoon. Ik ga er tenminste van uit dat die rapid share link de Buitenwesten DVD is ofzo.
Nee dat is van die VPRO uitzending die hierboven ook gewoon gelinkt is. Ik heb daarvan de audio geriptquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Chrishop het volgende:
Ik wil niet de bitch zijn maar die links etc mogen niet toch? Bedoel vind opgezwolle shit net zo tof als de meeste lui hier, maar koop die shit gewoon. Ik ga er tenminste van uit dat die rapid share link de Buitenwesten DVD is ofzo.
Okayquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is van die VPRO uitzending die hierboven ook gewoon gelinkt is. Ik heb daarvan de audio geript.
Volgens mij is dat niet illegaal. Volgens mij zijn VPRO uitzendingen namelijk ook online te bekijken enzo.
Live materiaal. Is geen punt. Denk dat de gasterds er ook wel down mee zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is van die VPRO uitzending die hierboven ook gewoon gelinkt is. Ik heb daarvan de audio geript.
Volgens mij is dat niet illegaal. Volgens mij zijn VPRO uitzendingen namelijk ook online te bekijken enzo.
Die gasten zijn er helemaal niet down mee. Stickert had het er met een kennis van me over dat ze hard tegen het downloaden van hun spul waren. Het spul alsin CD's etc die in de winkel te koop zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Live materiaal. Is geen punt. Denk dat de gasterds er ook wel down mee zijn![]()
Dan zijn ze hier dus wel down mee, want dit is live shizzle.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die gasten zijn er helemaal niet down mee. Stickert had het er met een kennis van me over dat ze hard tegen het downloaden van hun spul waren. Het spul alsin CD's etc die in de winkel te koop zijn.
Le-zen. Live ma-te-riaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die gasten zijn er helemaal niet down mee. Stickert had het er met een kennis van me over dat ze hard tegen het downloaden van hun spul waren. Het spul alsin CD's etc die in de winkel te koop zijn.
staat er eigenlijk nog iets anders op naast dat optreden? anders hoef ik 'm niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:52 schreef erkel het volgende:
Ik tel de nachtjes af totdat de 'Buitenwesten' DVD uitkomt als ik wist hoeveel dat waren![]()
Lieverd, ik heb het over CD's en shit niet meteen zo tof doen. Hier in het topic kwam ook al eens langs dat stickert had gezegd dat hij het wel ok vond als z'n album gedownload zou worden.quote:
Nope, ben niet zo into K-liber en Def Rhymz .quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Maaruh als ik het goed begrijp heeft verder niemand de 10 Jaar Top Notch DVD gehaald?
Gasterd, kwoot me dan niet als ik het over live shit hebquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb het over CD's en shit niet meteen zo tof doen. Hier in het topic kwam ook al eens langs dat stickert had gezegd dat hij het wel ok vond als z'n album gedownload zou worden.
[..]
Ik heb hem nergens gezienquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Maaruh als ik het goed begrijp heeft verder niemand de 10 Jaar Top Notch DVD gehaald?
Niet echt ontopic maar goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou ook wel willen, maar k ga dan naar Jiggy Dje in de Vera Groningen
( jij ook toch S-Two? )
plato heeft hemquote:
Yup ga morgen ff een kaartje halen bij de Platoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Niet echt ontopic maar goed
Ik ga zo goed als zeker morgen (vrijdag) naar de Vera, jij ook?
jawelquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:44 schreef Catch22- het volgende:
ikke welquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Opzich vind ik zijn teksten niet slecht maar soms zijn ze een beetje tegenstrijdigquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:10 schreef Pumatje het volgende:
net toevallig mtv zitten kijken, kwam jawat.. die gozer kan dus toch een normaal gesprek voeren i.t.t zijn tektsen.
naah jawat is wel tof, alleen moet hij zijn teksten ff rechtzetten in de toekomst.
Uhm... Die beat van Plakka is gemaakt door Kubus hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef ScottH het volgende:
[..]
Opzich vind ik zijn teksten niet slecht maar soms zijn ze een beetje tegenstrijdig
Ut Zwarte Aap is echt een goede cd, dat vond ik overigens pas na een keer of wat luisteren. Als je eenmaal gewend bent zijn die snelle en harde nummers echt vet![]()
Tekst van Plakka vind ik heel sterk, klopt gewoon. Jammer van de beat, daar had ik liever een vette Kubus beat onder gehad.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik vind die beat echt lekker met die lage bass-lijn erdoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:02 schreef ScottH het volgende:
Ja, maar hij is minder vet als zijn andere beats. Beetje verkeerde formulering van me.
hehe dat werd tijdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef rotskibo het volgende:
13 Mei Opgezwolle eindelijk eens in Rotterdam.
die stikstof is al 2 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Devlinsect het volgende:
Nwe tracks te downloaden van kubus op z'n site met een colab met BangBang (English dude). En Stickstof met Steez. Koele nieuwe shirt trouwens 14.gif
maar hij is wel goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die stikstof is al 2 jaar oud ofzo![]()
Vet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:07 schreef MMaRsu het volgende:
In juni staan ze weer in Groningen in de Vera las ik in de wc van de Vera ( op een poster dan he )
( dat jiggy dje ding was kk vet )
Hm stickstof kende ik al. En k vind die met Bang Bang niet zo eigenlijk.. beatje is ook niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Devlinsect het volgende:
Nwe tracks te downloaden van kubus op z'n site met een colab met BangBang (English dude). En Stickstof met Steez. Koele nieuwe shirt trouwens 14.gif
Nee Opgezwolle + Typhoonquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vet.Opgezwolle neem ik aan? (Niet Kubus & Sticks bijvoorbeeld)
[..]
Hm stickstof kende ik al. En k vind die met Bang Bang niet zo eigenlijk.. beatje is ook niet echt geweldig.
Klopt, ik zag de posters ook. 16 juni als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Opgezwolle + Typhoon![]()
Kan niet wachten
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb gisteren toch maar eens naar dat nieuwe album geluisterd. Normaal gesproken ben ik niet weg van Nederlandstalige hiphop maar dit keer ben ik zeer aangenaam verrast. Vooral de beats van Delic doen het 'm. Favoriete track tot nu toe: Regendans![]()
Ja en jaquote:Op zondag 5 maart 2006 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]Delic is goed he?
heb je die ouwe albums van ze weleens gehoord?
Hee een dordtenaar! 8 april bibelot!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ja en jaZowel van Spuugdingen als Vloeistof heb ik wel eens het een en ander beluisterd. Maar dat deed me niet zo veel.
Goeie combiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Opgezwolle + Typhoon![]()
Kan niet wachten
Me 2. Voorverkoop is dacht ik halverwege mei ofso.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga wel kaartjes kopen in de voorverkoop want ik ben bang dat het anders snel is uitverkocht
quote:JAWAT & KUBUS & STICKS
vrijdag 19 mei 21:00 - 02:00
waar: Grote Zaal
prijs: ¤?
Ik heb ze vorig jaar al in Bibelot gezien en daar zal het ook wel bij blijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hee een dordtenaar! 8 april bibelot!
Je moet ze niet 'wel eens' beluisteren. Je moet ze uitgebreid beluisteren en ieder nummer een paar keer horen voordat je het album snapt. Die albums zijn namelijk echt geniaal. Veel meer old school voor zover dat toepasbaar is op deze albums...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |