abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35198376

Sony's Playstation®3

Zo'n twaalf jaar na de release van Sony's eerste console, de Playstation®, zal alweer de derde generatie zijn intrede doen. Voortbouwend op het gigantische succes van z'n twee voorgangers zal ook deze machine een grote rol gaan spelen in de gamesindustrie. Volgens Sony's planning wordt 'ie in het voorjaar van 2006 gereleased. Op dit moment is het nog niet duidelijk of het om een wereldwijde release gaat en de prijs zal ook pas op het laatste moment bekend gemaakt worden.

Specs

Sony heeft met de hulp van onder andere IBM, Toshiba, Nvidia en Rambus het volgende in de PS3 weten te proppen!

• CPU
    Cell Processor
    PowerPC-base Core @3.2GHz
    1 VMX vector unit per core
    512KB L2 cache
    7 x SPE @3.2GHz (1 of 8 SPEs reserved for redundancy)
    7 x 128b 128 SIMD GPRs
    7 x 256KB SRAM for SPE
    Total floating point performance: 218 GFLOPS
  • GPU
    RSX @550MHz
    1.8 TFLOPS floating point performance
    Full HD (up to 1080p) x 2 channels
    Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines
  • Sound
    Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-base processing)
  • Memory
    256MB XDR Main RAM @3.2GHz
    256MB GDDR3 VRAM @700MHz
  • System Bandwidth
    Main RAM 25.6GB/s
    VRAM 22.4GB/s
    RSX 20GB/s (write) + 15GB/s (read)
    SB 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)
  • System Floating Point Performance
    2 TFLOPS
  • Storage
    HDD Detachable 2.5" HDD slot x 1
  • I/O
    USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)
    Memory Stick standard/Duo, PRO x 1
    SD standard/mini x 1
    CompactFlash (Type I, II) x 1
  • Communication
    Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)
    Wi-Fi IEEE 802.11 b/g
    Bluetooth Bluetooth 2.0 (EDR)
  • Controller
    Bluetooth (up to 7)
    USB2.0 (wired)
    Wi-Fi (PSP®)
    Network (over IP)
  • AV Output
    Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
    HDMI: HDMI OUT x 2
    Analog: AV MULTI OUT x 1
    Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1
  • Disc media
    PlayStation®: CD-ROM
    PlayStation®2: CD-ROM, DVD-ROM
    PLAYSTATION®3: DVD-ROM, BD-ROM
    CD-DA: CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW
    SACD: SACD Hybrid (CD layer), SACD HD
    DualDisc: DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)
    DVD-Video: DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
    BD-Video: BD-ROM, BD-R, BD-RE

Features

• Hij wordt backward compatible met PS1 en PS2 games. Dus bij de launch zijn er letterlijk duizenden titels die je al kunt spelen.
  • De PS3 gaat tot de resolutie van 1920x1080p, de PS3 ondersteunt zèlfs twee schermen met deze resolutie! Hier heb je een HD-Ready tv voor nodig (of twee), maar de PS3 heeft nog steeds de analoge uitgang die de PS1 en PS2 ook hadden, zodat je je huidige tv (èn scartkabel) nog gewoon kunt blijven gebruiken.
  • De controllers zijn draadloos en de PS3 kan er maximaal 7 aansturen.
  • Er worden meerdere opslagmedia ondersteund, zoals een harde schijf en drie grote flash memory standaards.
  • Naast een DVD-video speler, wordt het ook een Blu-Ray-video speler. Hiernaast krijgt 'ie nog vele andere media toepassingen.
  • De PS3 ondersteunt WiFi, dus draadloos internet evenals draadloze communicatie met de PSP.

Games

Er zijn inmiddels al vele games in ontwikkeling en het lijkt erop dat de Playstation 3 dezelfde grote developers-steun krijgt als z'n voorgangers. Je kunt gerust verwachten dat alle grote franchises van de Playstation 1 en Playstation 2 zullen terugkeren naar de Playstation3! Devil May Cry 4, Gran Turismo 5, een nieuwe Killzone, Metal Gear Solid 4, een nieuwe Final Fantasy en Tekken 6 zijn al aangekondigd, om maar wat namen te noemen.

Links

• Sony Computer Entertainment Inc.
  • Officiëel persbericht over de PS3 van SCEI
  • Officiële plaatjes van de PS3
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot
  • Eurogamer

High Definition & Multichannel Audio

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Hier kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3.
    01 | 02 | 03 | 04

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21

(OP)
  • pi_35198551
    Niks vergeet Taipei, Computex 2006 wordt gewoon wel tof
    pi_35201112
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 18:55 schreef Retuobak het volgende:
    Niks vergeet Taipei, Computex 2006 wordt gewoon wel tof
    Maar niet voor de PS3. Dus... vergéét Taipei!
    pi_35201895
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 20:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

Maar niet voor de PS3
    Dat weet je niet
    Misschien kondigen ze er wel wat aan voor de PS3 .
    pi_35210839
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
    Dat weet je niet
    Misschien kondigen ze er wel wat aan voor de PS3 .
    Ga daar maar niet vanuit. Ik denk dat die Computex net zo veel voor de PS3 gaat betekenen als de afgelopen CES. Vrij weinig dus.

Ik wacht wel tot de E3 ook... want zoveel dagen zitten er ook niet meer in Februari voor die "Playstation Conference" die ook nog steeds nergens aangekondigd staat.
    pi_35214419
    Ach ja David Jaffe zei ook al dat we moesten wachten tot E3 in de nieuwste 1up show, en dat MS luiers mee zou nemen .
    pi_35215443
    Moet de titel niet zijn "Vergeet 2006!"

[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_35217137
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 11:07 schreef pkwarts het volgende:
    Moet de titel niet zijn "Vergeet 2006!"

Nee!
    pi_35217453
    Hoi, tvp.
    pi_35217501
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 12:25 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nee!
    Je gaat importeren?
    pi_35217575
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 12:39 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Je gaat importeren?
    Ik wel, denk ik.
    pi_35217992
    Ik ga wel gewoon geduld hebben
    Prioriteit is sowieso niet de PS3, ik zit meer de G90 en R700 in de gaten te houden (Q3 '07 voor beide)
    pi_35218155
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 12:59 schreef Retuobak het volgende:
    ...ik zit meer de G90 en R700 in de gaten te houden (Q3 '07 voor beide)
    PC-nerd!
    pi_35218543
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 12:25 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nee!
    Ontkenning is een psychologisch afweermechanisme. Het verschijnsel treedt op als iemand wordt geconfronteerd met gevoelens of emoties die moeilijk of helemaal niet te accepteren zijn. De persoon spreekt dan de feiten tegen om het negatieve gevoel niet te hoeven confronteren.
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_35218624
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 13:18 schreef pkwarts het volgende:
    De persoon spreekt dan de feiten tegen om het negatieve gevoel niet te hoeven confronteren.
    Het probleem is alleen dat er nog geen feiten zijn om tegen te spreken.
    pi_35218780
    Maar het negatieve gevoel wel
    pi_35218855
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 13:26 schreef pkwarts het volgende:
    Maar het negatieve gevoel wel
    Ja...
    pi_35218934
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 13:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja...

Vroeg of laat zal je het nog steeds kunnen spelen, dus cheer up!
    pi_35218970
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 13:30 schreef pkwarts het volgende:
    Vroeg of laat zal je het nog steeds kunnen spelen, dus cheer up!
    Klopt. En snake verwacht ik toch niet vóór 2008!
    pi_35219059
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef P-Style het volgende:

[..]

Klopt. En snake verwacht ik toch niet vóór 2008!
    2009
    pi_35220130
    Wat verwacht je dan wel in 2007 dat je hem zsm wil hebben P-Style?
      zaterdag 18 februari 2006 @ 14:20:08 #22
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_35220413
    Hij wordt misschien wel 900 euro

quote:
    If there are some people out there right now who are in the know when it comes to what the hell is going on -- we mean really going on -- with Sony, it's those investment firms. But even barring their research analysts getting all kinds of privvy information from direct executive input or connections on the supply side, it's kind of funny when one of these investment firms lets loose some juicy gossip. Like that Sony's albatross PlayStation 3 is going to cost them $900 per unit at launch. $900 per unit? Doesn't sound unreasonable considering what Sony's trying to get under cram under the hood of this thing; Lynch calls it an "expensive and difficult-to-manufacture product" because of the Cell processor and Blu-ray drive, which account for the lion's share of the backend parts costs (see above). Granted, most of this analysis comes off as estimation and prediction, but we'd like to make a prediction of our own: the PS3? She's like Kutaragi's Spruce Goose. Oh she'll fly alright, but at what cost?
    http://www.engadget.com/2(...)z-merrill-lynch-mob/
    push it to the limit
    pi_35220498
    Ik geloof er niks van eigenlijk. Ten eerste worden consoles vaak onder de kostprijs verkocht en ten tweede lijkt het me sterk dat de blu-ray drive meer kost dan een hele Xbox360.

500 dollar lijkt me een redelijke prijs, anders wacht ik gewoon even.
    pi_35220570
    350 voor blu-ray, sure
    230 voor de Cell vind ik ook belachelijk veel, geloof ik eveneens geen fuck van, zeker niet als IBM gelijk heeft wat betreft de yields die ze halen.
    pi_35220834
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 14:10 schreef Retuobak het volgende:
    Wat verwacht je dan wel in 2007 dat je hem zsm wil hebben P-Style?
    Het apparaat zèlf natuurlijk! Maar uit ervaring weet ik dat er in het eerste jaar van een console toch geen al te boeiende games te verwachten zijn.
    pi_35220881
    Dan wacht je toch gewoon een jaartje met kopen totdat er WEL boeiende games zijn?
    Met de 360 valt het me trouwens mee, GR:AW lijkt me bijv. enorm boeiend .
    pi_35220991
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 14:26 schreef Retuobak het volgende:
    350 voor blu-ray, sure
    230 voor de Cell vind ik ook belachelijk veel, geloof ik eveneens geen fuck van, zeker niet als IBM gelijk heeft wat betreft de yields die ze halen.
    Inderdaad. Uit welke duim hebben ze dié prijzen nou weer gezogen. Het is altijd jammer dat er bij gebrek aan nieuws altijd dit soort onzin gepubliceerd wordt. Ze gòkken maar wat. En ze nemen niet eens alles mee in hun overweging. Zoals de HDMi poorten, de HDMI controller, de optische uitgang, de behuizing, de voeding, enz.

Ongefundeerde flauwekul dus.
    pi_35221021
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 14:37 schreef Retuobak het volgende:
    Dan wacht je toch gewoon een jaartje met kopen totdat er WEL boeiende games zijn?
    Waarschijnlijk doe ik dat ook. Heb ik met de PS2 ook gedaan.
    pi_35221301
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Waarschijnlijk doe ik dat ook. Heb ik met de PS2 ook gedaan.
    Met een beetje mazzel pak je nog een nette pricedrop mee ook.
    pi_35221608
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 14:51 schreef Retuobak het volgende:
    Met een beetje mazzel pak je nog een nette pricedrop mee ook.
    En dat had ik met de PS2 dus ook.
      zaterdag 18 februari 2006 @ 15:04:43 #31
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_35221753
    Sony begint echt op Nintendo te lijken Al die shows waar over de nieuwe console gepraat gaat worden zonder dat erecht iets verteld wordt
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_35222077
    Ja, alleen ontbreekt het hier nog aan blinde hypehoeren. Hier heb je alleen maar cynische geruchtenontkenners . (and proud of it )
      zaterdag 18 februari 2006 @ 15:17:09 #33
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_35222178
    Mjah, er valt niet veel te hypen, de PS3 wordt het krachtigst, krijgt de meeste support en wordt weer console nummer 1. What's there to talk about?
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_35222290
    Idd, de feiten zijn al beter dan waar zelfs de grootste Ninty/Xbox fanboys van dromen . Best erg eigenlijk .
      zaterdag 18 februari 2006 @ 15:22:51 #35
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_35222361
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 15:20 schreef Retuobak het volgende:
    Idd, de feiten zijn al beter dan waar zelfs de grootste Ninty/Xbox fanboys van dromen . Best erg eigenlijk .
    welke feiten? Hardware is krachtig, het heeft Playstation 3 in spider-man letters... punt.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zaterdag 18 februari 2006 @ 15:23:58 #36
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_35222396
    Het feit dat het ding PlayStation heet is genoeg.
    pi_35222401
    Hardware is krachtig
    Developer support is nu al groter dan voor Revolution/360 is aangekondigd
    PS3 is het populairste in vrijwel alle gehouden onderzoeken over welke next-gen console men gaat kopen
    etc. etc.
    pi_35222441
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Het feit dat het ding PlayStation heet is genoeg.
    Juist.
    pi_35223574
    Eigenlijk heeft de PS3 in Japan nog minder haast dan in Europa en de VS. Waar de Playstation 3 in Europa en de VS straks aardig wat "in te halen heeft" ten opzichte van de Xbox 360, is het in Japan totáál geen issue. Daar zal de PS3 de Xbox 360 binnen een week al inhalen.
    pi_35223946
    En Nintendo dan P-Style?
    pi_35223981
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
    En Nintendo dan P-Style?
    Nintendo is irrelevant!

...en de Revolution verwacht ik niet veel eerder dan de PS3.
    pi_35224019
    Ik denk dat Nintendo een goede kans maakt om de 2e speler te worden deze generatie , qua units dan, niet qua hardwareomzet.
    pi_35224118
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:
    Ik denk dat Nintendo een goede kans maakt om de 2e speler te worden deze generatie , qua units dan, niet qua hardwareomzet.
    Ik denk wel dat de Revolution het in Japan een stuk beter zal doen dan de Gamecube deed. Daarbij denk ik dat de Xbox 360 het in Japan alleen maar slechter zal doen dan de Xbox. Rekening houdend met het feit dat Japan nog altijd zeer bepalend is voor de gamesmarkt...

Dan zou je nog best gelijk kunnen hebben!
    pi_35224331
    Ik denk trouwens dat de PC de komende generatie gaat stabiliseren, online wordt steeds groter en is HET casual genre aan het worden dankzij o.a. WoW, en die mensen hebben geen behoefte aan een spelcomputer voor die ene MMO die ze 4 jaar lang spelen. Ergo dus qua platforms: PS3 > PC > DS > Revolution > PSP > 360.
    pi_35231046
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nintendo is irrelevant!

...en de Revolution verwacht ik niet veel eerder dan de PS3.
    Niet veel, maar genoeg

Overigens, leuke overhypte show, dat Tapei gebeuren!
    pi_35231691
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:29 schreef Retuobak het volgende:
    Ik denk trouwens dat de PC de komende generatie gaat stabiliseren, online wordt steeds groter en is HET casual genre aan het worden dankzij o.a. WoW, en die mensen hebben geen behoefte aan een spelcomputer voor die ene MMO die ze 4 jaar lang spelen. Ergo dus qua platforms: PS3 > PC > DS > Revolution > PSP > 360.
    Bij een MMO gaat het er toch vooral om wie de meeste uren in een game heeft zitten? Zoiets zie ik absoluut geen mainstream genre worden. Veel mensen hebben maar een paar uurtjes per week tijd om te gamen (en dat is zelfs al veel). Simpele, snel te leren, multiplayer games lijken me meer kanshebber om het casual genre te worden.

Ik heb overigens totaal geen ervaring met MMO's, dus misschien snap ik het wel gewoon helemaal niet
    pi_35232165
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef Xrenity het volgende:
    Overigens, leuke overhypte show, dat Taipei gebeuren!
    Dat valt ook wel weer mee. Ik geloof niet dat er iemand was die er àl te veel van verwachtte. Hier niet in ieder geval.
    pi_35232651
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 19:56 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Bij een MMO gaat het er toch vooral om wie de meeste uren in een game heeft zitten? Zoiets zie ik
    absoluut geen mainstream genre worden.
    Het wordt idd geen mainstream, dat IS het al. Ik ken ongelofelijk veel oude non-gamers die nu WoW spelen. Mensen die nooit wat hadden met games of computers uberhaupt spelen nu gewoon MMO's. En dat wil overigens prima met een paar uur in de week, je bent immers niet de enige die maar een paar uur in de week speelt. En ook op de lagere levels is er in de betere MMO's genoeg te beleven, je hoeft geen lvl 50/60/99 te zijn om plezier eraan te beleven.
    quote:
    Veel mensen hebben maar een paar uurtjes per week tijd om te gamen (en dat is zelfs al veel). Simpele, snel te leren, multiplayer games lijken me meer kanshebber om het casual genre te worden.
    Juist niet, dergelijke games vereisen skill om echt goed mee te komen. Men houdt niet van verliezen. In een MMO gaat het om teamwork, socializen etc. En dat vinden een hoop mensen leuker dan gewoon gefragged worden door die-hard spelers .
    pi_35232818
    Ok, je hebt me overtuigd . Ik weet ook helemaal niks van MMO's... dus ik had beter niet kunnen reageren .
    pi_35232899
    De huidige MMO's trekken mij ook totaal niet hoor, maar ik weet er wel genoeg van af .
    pi_35240296
    quote:
    Die's wel èrg wanhopig!
    pi_35240481
    quote:
    'Freakin' hilarious' idd
    pi_35252100
    Ik bedenk me ineens nog iets wat de productie van PS3 tegen kan houden, naast die BD-Video, AACS, BD-J en HDMI specs die nog niet af zijn...

De emulator! Een emulator die alle PS1 èn PS2 spellen vlekkeloos zou moeten kunnen draaien zet je niet zomaar in elkaar lijkt me. Ik denk dat ze daar ook nog mee bezig zijn en verwacht na de release eerlijk gezegd ook nog wel wat firmware updates voor deze emulator.

Sony wil immers de PS3 op de markt brengen als ze er helemaal klaar voor zijn.
    pi_35252191
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef P-Style het volgende:
    Ik bedenk me ineens nog iets wat de productie van PS3 tegen kan houden, naast die BD-Video, AACS, BD-J en HDMI specs die nog niet af zijn...

De emulator! Een emulator die alle PS1 èn PS2 spellen vlekkeloos zou moeten kunnen draaien zet je niet zomaar in elkaar lijkt me. Ik denk dat ze daar ook nog mee bezig zijn en verwacht na de release eerlijk gezegd ook nog wel wat firmware updates voor deze emulator.

Sony wil immers de PS3 op de markt brengen als ze er helemaal klaar voor zijn.
    Ik neem aan dat ze daar ook druk mee bezig zijn, als ze dat niet voor elkaar krijgen ga ik enorm twijfelen om een PS3 aan te schaffen.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_35261009
    quote:
    De kans dat de PlayStation 3 dit jaar nog in Europese winkels verschijnt is zo goed als nul, denkt onderzoeksbureau Merill Lynch. Volgens de analisten is Sony's nieuwe console zo duur dat uitstel met zes tot twaalf maanden de enige mogelijkheid is om de verliezen binnen de perken te houden. Met name de Cell-processor, het XDR-geheugen en de Blu-ray-drive zouden momenteel voor een kostprijs van niet minder dan 900 dollar per stuk zorgen, wat pas in de loop van 2009 tot ongeveer 320 dollar per spelcomputer gedaald zou zijn. De PS3 zou daarom zeker niet eerder dan in de herfst in Japan kunnen worden uitgebracht, en de Amerikaanse release zou mogelijk zelfs pas volgend jaar plaatsvinden. Oorspronkelijk wilde Sony de console al dit voorjaar in Amerika uitbrengen.

De Xbox 360 zal door de PS3-problemen een flinke duw in de rug krijgen, vooral als er komende kerst opnieuw geen concurrent van Sony in de winkels ligt. Consumenten zullen bij gebrek aan keuze het Microsoft-apparaat aanschaffen, wat niet alleen meer verdiensten, maar vooral ook een groter marktaandeel voor de console uit Redmond betekent. Sony's toeleveranciers, en dan met name nVidia, zullen daarom ook op de langere termijn hun winstverwachting naar beneden moeten bijstellen. ATi, dat de enige leverancier van de grafische Xbox 360-hardware is, kan daarentegen een meevaller tegemoet zien. Gamesleverancier Electronic Arts, dat had gehoopt dit jaar nog een stuk of tien PS3-spellen af te kunnen zetten, zou in het ergste geval tegen de honderd miljoen dollar aan inkomsten mislopen. Dat had nog erger kunnen uitpakken als het uitblijven van PlayStation 3-verkopen niet gecompenseerd had kunnen worden met de extra verkoop van Xbox 360-spellen. Ook ActiVision zou tot vijftig miljoen dollar moeten inleveren als de PlayStation 3 pas volgend jaar in de Amerikaanse winkels ligt.
    -
    pi_35263018
    Allemaal aan de 360 dus .
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_35263938
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
    Allemaal aan de 360 dus .
    Al was het alleen maar om Sony een reden te geven om de prijs laag te houden en dat ding een beetje snel te releasen.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_35265092
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
    ...denkt onderzoeksbureau Merill Lynch...
    Oh... dat zijn die lui die denken hardware prijzen te voorspellen toch?
    pi_35265203
    Ja, die lui die niet eens kunnen optellen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')