Maar niet voor de PS3.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:55 schreef Retuobak het volgende:
Niks vergeet Taipei, Computex 2006 wordt gewoon wel tof
Ga daar maar niet vanuit. Ik denk dat die Computex net zo veel voor de PS3 gaat betekenen als de afgelopen CES. Vrij weinig dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
Dat weet je niet
Misschien kondigen ze er wel wat aan voor de PS3.
Nee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:07 schreef pkwarts het volgende:
Moet de titel niet zijn "Vergeet 2006!"
PC-nerd!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:59 schreef Retuobak het volgende:
...ik zit meer de G90 en R700 in de gaten te houden(Q3 '07 voor beide)
Ontkenning is een psychologisch afweermechanisme. Het verschijnsel treedt op als iemand wordt geconfronteerd met gevoelens of emoties die moeilijk of helemaal niet te accepteren zijn. De persoon spreekt dan de feiten tegen om het negatieve gevoel niet te hoeven confronteren.quote:
Het probleem is alleen dat er nog geen feiten zijn om tegen te spreken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:18 schreef pkwarts het volgende:
De persoon spreekt dan de feiten tegen om het negatieve gevoel niet te hoeven confronteren.
quote:
Klopt. En snake verwacht ik toch niet vóór 2008!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:30 schreef pkwarts het volgende:
Vroeg of laat zal je het nog steeds kunnen spelen, dus cheer up!
2009quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. En snake verwacht ik toch niet vóór 2008!
http://www.engadget.com/2(...)z-merrill-lynch-mob/quote:If there are some people out there right now who are in the know when it comes to what the hell is going on -- we mean really going on -- with Sony, it's those investment firms. But even barring their research analysts getting all kinds of privvy information from direct executive input or connections on the supply side, it's kind of funny when one of these investment firms lets loose some juicy gossip. Like that Sony's albatross PlayStation 3 is going to cost them $900 per unit at launch. $900 per unit? Doesn't sound unreasonable considering what Sony's trying to get under cram under the hood of this thing; Lynch calls it an "expensive and difficult-to-manufacture product" because of the Cell processor and Blu-ray drive, which account for the lion's share of the backend parts costs (see above). Granted, most of this analysis comes off as estimation and prediction, but we'd like to make a prediction of our own: the PS3? She's like Kutaragi's Spruce Goose. Oh she'll fly alright, but at what cost?
Het apparaat zèlf natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:10 schreef Retuobak het volgende:
Wat verwacht je dan wel in 2007 dat je hem zsm wil hebben P-Style?
Inderdaad. Uit welke duim hebben ze dié prijzen nou weer gezogen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:26 schreef Retuobak het volgende:
350 voor blu-ray, sure
230 voor de Cell vind ik ook belachelijk veel, geloof ik eveneens geen fuck van, zeker niet als IBM gelijk heeft wat betreft de yields die ze halen.
Waarschijnlijk doe ik dat ook. Heb ik met de PS2 ook gedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:37 schreef Retuobak het volgende:
Dan wacht je toch gewoon een jaartje met kopen totdat er WEL boeiende games zijn?
Met een beetje mazzel pak je nog een nette pricedrop mee ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe ik dat ook. Heb ik met de PS2 ook gedaan.
En dat had ik met de PS2 dus ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:51 schreef Retuobak het volgende:
Met een beetje mazzel pak je nog een nette pricedrop mee ook.
welke feiten? Hardware is krachtig, het heeft Playstation 3 in spider-man letters... punt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:20 schreef Retuobak het volgende:
Idd, de feiten zijn al beter dan waar zelfs de grootste Ninty/Xbox fanboys van dromen. Best erg eigenlijk
.
Juist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het feit dat het ding PlayStation heet is genoeg.
Ik denk wel dat de Revolution het in Japan een stuk beter zal doen dan de Gamecube deed. Daarbij denk ik dat de Xbox 360 het in Japan alleen maar slechter zal doen dan de Xbox. Rekening houdend met het feit dat Japan nog altijd zeer bepalend is voor de gamesmarkt...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk dat Nintendo een goede kans maakt om de 2e speler te worden deze generatie, qua units dan, niet qua hardwareomzet.
Niet veel, maar genoegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nintendo is irrelevant!
...en de Revolution verwacht ik niet veel eerder dan de PS3.
Bij een MMO gaat het er toch vooral om wie de meeste uren in een game heeft zitten? Zoiets zie ik absoluut geen mainstream genre worden. Veel mensen hebben maar een paar uurtjes per week tijd om te gamen (en dat is zelfs al veel). Simpele, snel te leren, multiplayer games lijken me meer kanshebber om het casual genre te worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:29 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk trouwens dat de PC de komende generatie gaat stabiliseren, online wordt steeds groter en is HET casual genre aan het worden dankzij o.a. WoW, en die mensen hebben geen behoefte aan een spelcomputer voor die ene MMO die ze 4 jaar lang spelen. Ergo dus qua platforms: PS3 > PC > DS > Revolution > PSP > 360.
Dat valt ook wel weer mee. Ik geloof niet dat er iemand was die er àl te veel van verwachtte. Hier niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef Xrenity het volgende:
Overigens, leuke overhypte show, dat Taipei gebeuren!
Het wordt idd geen mainstream, dat IS het al. Ik ken ongelofelijk veel oude non-gamers die nu WoW spelen. Mensen die nooit wat hadden met games of computers uberhaupt spelen nu gewoon MMO's. En dat wil overigens prima met een paar uur in de week, je bent immers niet de enige die maar een paar uur in de week speelt. En ook op de lagere levels is er in de betere MMO's genoeg te beleven, je hoeft geen lvl 50/60/99 te zijn om plezier eraan te beleven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bij een MMO gaat het er toch vooral om wie de meeste uren in een game heeft zitten? Zoiets zie ik
absoluut geen mainstream genre worden.
Juist niet, dergelijke games vereisen skill om echt goed mee te komen. Men houdt niet van verliezen. In een MMO gaat het om teamwork, socializen etc. En dat vinden een hoop mensen leuker dan gewoon gefragged worden door die-hard spelersquote:Veel mensen hebben maar een paar uurtjes per week tijd om te gamen (en dat is zelfs al veel). Simpele, snel te leren, multiplayer games lijken me meer kanshebber om het casual genre te worden.
Die's wel èrg wanhopig!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef Xrenity het volgende:
Brief naar Sony om de PS3 een beetje goedkoop te houden!
'Freakin' hilarious' iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef Xrenity het volgende:
Brief naar Sony om de PS3 een beetje goedkoop te houden!
Ik neem aan dat ze daar ook druk mee bezig zijn, als ze dat niet voor elkaar krijgen ga ik enorm twijfelen om een PS3 aan te schaffen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef P-Style het volgende:
Ik bedenk me ineens nog iets wat de productie van PS3 tegen kan houden, naast die BD-Video, AACS, BD-J en HDMI specs die nog niet af zijn...
De emulator! Een emulator die alle PS1 èn PS2 spellen vlekkeloos zou moeten kunnen draaien zet je niet zomaar in elkaar lijkt me. Ik denk dat ze daar ook nog mee bezig zijn en verwacht na de release eerlijk gezegd ook nog wel wat firmware updates voor deze emulator.
Sony wil immers de PS3 op de markt brengen als ze er helemaal klaar voor zijn.
quote:De kans dat de PlayStation 3 dit jaar nog in Europese winkels verschijnt is zo goed als nul, denkt onderzoeksbureau Merill Lynch. Volgens de analisten is Sony's nieuwe console zo duur dat uitstel met zes tot twaalf maanden de enige mogelijkheid is om de verliezen binnen de perken te houden. Met name de Cell-processor, het XDR-geheugen en de Blu-ray-drive zouden momenteel voor een kostprijs van niet minder dan 900 dollar per stuk zorgen, wat pas in de loop van 2009 tot ongeveer 320 dollar per spelcomputer gedaald zou zijn. De PS3 zou daarom zeker niet eerder dan in de herfst in Japan kunnen worden uitgebracht, en de Amerikaanse release zou mogelijk zelfs pas volgend jaar plaatsvinden. Oorspronkelijk wilde Sony de console al dit voorjaar in Amerika uitbrengen.
De Xbox 360 zal door de PS3-problemen een flinke duw in de rug krijgen, vooral als er komende kerst opnieuw geen concurrent van Sony in de winkels ligt. Consumenten zullen bij gebrek aan keuze het Microsoft-apparaat aanschaffen, wat niet alleen meer verdiensten, maar vooral ook een groter marktaandeel voor de console uit Redmond betekent. Sony's toeleveranciers, en dan met name nVidia, zullen daarom ook op de langere termijn hun winstverwachting naar beneden moeten bijstellen. ATi, dat de enige leverancier van de grafische Xbox 360-hardware is, kan daarentegen een meevaller tegemoet zien. Gamesleverancier Electronic Arts, dat had gehoopt dit jaar nog een stuk of tien PS3-spellen af te kunnen zetten, zou in het ergste geval tegen de honderd miljoen dollar aan inkomsten mislopen. Dat had nog erger kunnen uitpakken als het uitblijven van PlayStation 3-verkopen niet gecompenseerd had kunnen worden met de extra verkoop van Xbox 360-spellen. Ook ActiVision zou tot vijftig miljoen dollar moeten inleveren als de PlayStation 3 pas volgend jaar in de Amerikaanse winkels ligt.
Al was het alleen maar om Sony een reden te geven om de prijs laag te houden en dat ding een beetje snel te releasen.quote:
Oh... dat zijn die lui die denken hardware prijzen te voorspellen toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
...denkt onderzoeksbureau Merill Lynch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |