sja... jij hebt hem volgemaakt hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:45 schreef Faithy het volgende:
mijn dag kan niet meer stuk
en ik nog even braaf wachten en F5-en, maar er kwam nietsdus deed ik 't maar
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef dribbel79 het volgende:
[verkapte kift] TT klopt niet [/verkapte kift]
gewoon niks van aantrekken, vooral de lims hebben eigenlijk altijd wel wat te zeuren op de TTquote:
Je eerste, en tevens laatste!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:45 schreef Faithy het volgende:
mijn dag kan niet meer stuk
en ik nog even braaf wachten en F5-en, maar er kwam nietsdus deed ik 't maar
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik verwachte dat iemand anders daarover zou gaan zeuren
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:43 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding] Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gewoon niks van aantrekken, vooral de lims hebben eigenlijk altijd wel wat te zeuren op de TT![]()
Moto73, ik zat er laatst aan te denken dat ik die graag wilde hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:58 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemiddag![]()
@Faithy
In de Moto73 staat deze aanbieding voor nog geen 190 Euro meen ik me te herinneren
Moto73 is erg leuk om te lezen. Net nog een half uur gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
Moto73, ik zat er laatst aan te denken dat ik die graag wilde hebben.
Heb die vroeger altijd bezorgd (Media Expresse) en gluurde daar altijd wel even stiekem in
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moto73 is erg leuk om te lezen. Net nog een half uur gedaan.![]()
Uh... nee...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en is dat wat, die aanbieding R2, als in: ken je mensen die er gebruik van hebben gemaakt?
quote:100% Waterdichte en Ademende Jas
100% Waterdichte en Ademende Broek
Beide voorzien van CE goedgekeurde protectie
en voorzien van een uitneembare thermische voering
Polycarbonaat Integraal Helm
Zomer Handschoenen
100% Waterdichte Laarzen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik dacht dat jij heel hard moest werken vandaag ?
Het is een winkel, ergens in Leidenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef Faithy het volgende:
nee, ik bedoel ook niet dat het veel geld is
maar ehm.. ja.. ik pas toch altijd liever iets voordat ik iets koop![]()
F5'en RuleZquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:19 schreef Faithy het volgende:
ik ga zo m'n auto maar 's wassen
heb toch niets nuttigers te doen dan hier F5-en en een beetje IRC-en
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy's truu fielingz![]()
[afbeelding]
[..]
nav bovenstaande pic
Koffie drinkenquote:
[afbeelding]
[..]
nav bovenstaande pic
[afbeelding]
[..]
nav bovenstaande pic
De jeugdige onschuldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste topic voor Faithy.
![]()
[..]
Koffie drinken, tweede kopje gratis, en als je er nog 5 tapt zien ze het ook niet.
Vorig jaar zomer 3 dagen ontbeten, altijd gezellig, en voor 1 euro p.p kan je nog eens uit eten met ovenbroodjes, een lekker sapje en koffie toe.
Alleen een beetjeals Nick bij de kassa hardop roept:
3 euro, dat was het gisteren en eergisteren ook al! Dat is toevallig!
![]()
[afbeelding]
[..]
nav bovenstaande pic
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef Faithy het volgende:![]()
![]()
MN LAARZEN ZIJN BINNEN EN ZE PASSEN PERFECT!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste topic voor Faithy.
![]()
[..]
Koffie drinken, tweede kopje gratis, en als je er nog 5 tapt zien ze het ook niet.
Vorig jaar zomer 3 dagen ontbeten, altijd gezellig, en voor 1 euro p.p kan je nog eens uit eten met ovenbroodjes, een lekker sapje en koffie toe.
Alleen een beetjeals Nick bij de kassa hardop roept:
3 euro, dat was het gisteren en eergisteren ook al! Dat is toevallig!
![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef Faithy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Hartstikke goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef Faithy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
minder iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt met de trein naar de beurs![]()
Neeh, geef de kids maar wat vrijheid in topictitels.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:37 schreef stinkie het volgende:
Nou moet ik zeker die blauwe de titel weer laten aanpassen he
nou zegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:37 schreef stinkie het volgende:
Nou moet ik zeker die blauwe de titel weer laten aanpassen he
Ik ga met de trein, dan kan ik met de Brutale naar huisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
minder idd
ik was sowieso van plan om met het blik te gaan, is makkelijker met de spullen mee naar huis nemen![]()
ticket al betaald en geprint, donderdag vrij genomen dus kan relax de ochtend gaan shoppen
quote:Hoeveel motorliefhebbers bezochten MOTORbeurs Utrecht in 2005?
A: 80.205
B: 70.459
C: 74.950
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:07 schreef Youssef het volgende:
Wat kan je er mee winnen?
http://video.google.com/videoplay?docid=7959899216670030257&q=motorcycle+crash
Leuk dat google, afgekeken van R2D2 en hicham. Zoeken op crash enzo
Ik ga nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ga met de trein, dan kan ik met de Brutale naar huis![]()
Nou.. het is in ieder geval wel lastiger om het topic te vinden in de lijst.. kijk er steeds overheenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Neeh, geef de kids maar wat vrijheid in topictitels.
Posthistorie voor worldpimber is toch al verneukt
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:31 schreef bwt het volgende:
Deze is ook wel leuk.
Stel stunters
http://video.google.com/videoplay?docid=8623154557363824732
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef Faithy het volgende:
ik voel me net een klein kind..
elke keer even laarzen pakken, aantrekken, uitdoen..![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:31 schreef bwt het volgende:
Deze is ook wel leuk.
Stel stunters
http://video.google.com/videoplay?docid=8623154557363824732
Ik ben nog op zoek, dan is de beurs wel handigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik ga niet
meer maand dan geld
Was een dure motor beurt vorige week
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef Faithy het volgende:
ja, lach allemaal maar
maar ik ben er blij mee!![]()
Kan je na gaan hoe prijzig mijn grote beurt wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef Faithy het volgende:
en dat terwijl deze maand 3 dagen minder heeft bwt
Wij ook wel hoor, Een nieuw FOK!MC lid die nog niet rijd maar al wel de belangrijkse onderdelen in huis heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef Faithy het volgende:
ja, lach allemaal maar
maar ik ben er blij mee!![]()
*proest*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe prijzig mijn grote beurt was
is er al een remedie voor?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik lach je niet uit, ik lach je toe![]()
Je bent nl. besmet met het Motorvirus![]()
Van horen zeggen schijnt het dat BWT een flinke pijp heeftquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
*proest*
hier in Den Haag zitten dames die het goedkoper doen hoor![]()
Schandalige prijzen vragen ze daarvoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe prijzig mijn grote beurt was
700 euro voor een grote beurt valt best mee hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Schandalige prijzen vragen ze daarvoorik was ook een kapitaal kwijt bij Arie
ik had daarvoor 2x de motor van Stinkerd kunnen kopen![]()
Dat geldt eigenlijk voor alles wat je laat doen... breng je computer maar eens langs bij een computerwinkel. Ben je zo 80+ euro kwijt alleen aan herinstallatie. Zelfde voor schilders, mannetjes rond het huis, tuinonderhouders etc. etc. Manuren zijn gewoon duur, vooral in euro'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Schandalige prijzen vragen ze daarvoorik was ook een kapitaal kwijt bij Arie
ik had daarvoor 2x de motor van Stinkerd kunnen kopen![]()
Geeft een kruisjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef R2-D2 het volgende:
Mooie helm voor een nakedbike:
[afbeelding]
Roger Murdock: "We have clearance Clarence."
Captain Oveur: "Roger, Roger. What's our vector, Victor?"
Dankje Habiepjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef Youssef het volgende:
Die stuntvideo van bwt is vetVan die stunters met dikke bikes is veel leuker om naar te kijken, maar jah... er gaan ook veel meer kuipen kapot als het fout gaat heH
[..]
Geeft een kruisje
[afbeelding]
Grote beurt was voor de 60.000 Kmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef worldpimber het volgende:
Wat heb je laten doen met die grote beurt dan bwt? En op welke punten ben je genaaid?
Er staat toch wel al richting de 70k op of niet?![]()
En dan te bedenken dat je ook heel vaak van die "korte boodschappen ritjes" naar je werk deed. Heeft hem toch niet zoveel pijn gedaan![]()
Ken het spel nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:49 schreef bwt het volgende:
Wie kent nog het spelletje Lemmings?
hier kan je et online spelen
800 euroquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef bwt het volgende:
[..]
Grote beurt was voor de 60.000 Km
er is iemand 8 uur mee bezig geweest.
totaal bijna 800 Euries terwijl ik op zo'n 500 had gerekend
Voorband, beurt, blok schoonmaken van binnen, remblokken, 1 klein <#^ slangetje verplaatst.
psies, wordt je dus echt niet happy van......quote:
[..]
Voorband, beurt, blok schoonmaken van binnen, remblokken, 1 klein <#^ slangetje verplaatst.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:49 schreef bwt het volgende:
Wie kent nog het spelletje Lemmings?
hier kan je et online spelen
Spel ken ik ook nog welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:59 schreef bwt het volgende:
Das nog uit de tijd dat die oudjes van FOK ook al oud waren maar de jonkies nog niet achter de PC mochten van paps en mams
Dat benne een hoop ¤¤quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef bwt het volgende:
Motorblok moest schoon omdat er veel olie aanslag in zat waardoor de algehele smering minder was.
vanwege zogenaamde milieu eisen mag een motorblok de overdruk van olie niet meer simpel op straat donderen dus moest dat (af fabriek) ergens anders op -> volgens fabriek meest simpele plaats -> lucht filterhuis. Daardoor kreeg ik regelmatig te maken met een haperend blok dat niet goed loopt omdat de olie via carbs. mee komt en aangezien de motor geen 2takt is loopt dat niet goed. Dus hebben ze dat slangetje maar ergens anders laten uitkomen.
Ik hou iedereen graag van de straatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Spel ken ik ook nog welHeb voorlopig weer wat te doen, zijn wel erg veel levels zie ik
jep,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Dat benne een hoop ¤¤is dat je vaste lokatie voor onderhoud
Motor kan er iig wel weer tegenaan
kom er net achter dat ik jou daar niet bij nodig hebquote:
Wat voor les mag dat dan wel niet zijn van een half uurtje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kom er net achter dat ik jou daar niet bij nodig heb![]()
morgen van half 11 tot 12 les.... moet ik daarvoor naar school toe![]()
Telefoon gaat en Bwt neemt op:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef hicham het volgende:
Is het trouwens zo rustig op het werk bwt, dat je een Lemmings spelletje speelt en een filmpje van 6 minuten kijkt?Normaal heb je niet eens de tijd om even te posten
We hebben teveel gezegd, hij's alweer verdwenenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Telefoon gaat en Bwt neemt op:
Goeiedag, u spreekt met <insert: 'naam' > van <insert: 'bedrijfsnaam'>
Als u klachten, vragen of andere zaken telefonisch wil bespreken, toets dan:
<insert: 'nummer van meest gehate collega ('s)'>
De verbinding wordt nu verbroken "tuut-tuut-tuut"
Kleppen stellen valt in de opsomming onder die beurt zeker.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef bwt het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef hicham het volgende:
Potlood in penis raakt vast in blaas![]()
![]()
aaaaaaaaah waarom heb ik dat bericht gelezen [afbeelding]
Kweenie, het is een "Black MC" en ze hebben hun eigen stuntteam heb ik net gelezenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef bwt het volgende:
Hey dat filmpje in de intro van Ruff ryders komt uit Blade 2 of 3
Hebben die gasten daaraan mee gedaan ?
Ik zal vanavond wel ff een stukkie rippen dan kan je het zienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Kweenie, het is een "Black MC" en ze hebben hun eigen stuntteam heb ik net gelezen![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel ff een stukkie rippen dan kan je het zien
<<insert foto van Raus op een krukje in motorzithouding met klerenhanger als stuur in d'r handen.gif>>quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, het wordt helemaal erg als je dan ook nog een leren combi hebt en een nieuwe helm.
![]()
Wij kunnen die Brutale niet winnen.![]()
![]()
Door een fout in de website is ons antwoord niet verzonden.
![]()
Ik heb gemaild maar dat haalde ook niks uit. Stelletje sloeries daar.
![]()
half 11 --> 12 uur is anderhalf uur hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat voor les mag dat dan wel niet zijn van een half uurtje?
Is het trouwens zo rustig op het werk bwt, dat je een Lemmings spelletje speelt en een filmpje van 6 minuten kijkt?Normaal heb je niet eens de tijd om even te posten
dat zei een vriend van me ook alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, het wordt helemaal erg als je dan ook nog een leren combi hebt en een nieuwe helm.
![]()
Zucht, dit is volgens mij de zoveelste domme fout van mij in de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
half 11 --> 12 uur is anderhalf uur hoor![]()
Dat is inderdaad ook wel zo. Ik ga er vanuit dat het toch wel doorgestoken kaart is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef hicham het volgende:
[..]
<<insert foto van Raus op een krukje in motorzithouding met klerenhanger als stuur in d'r handen.gif>>
[edit]Volgens mij maakte je een kneedown[/edit]
Jammer dat ik toen nog niet alle foto's archiveerde, heb hem niet op m'n PC
Jammer van die BrutaleMaar goed, al was het antwoord wel verzonden. Je zou de motor toch niet hebben gewonnen, dat doet altijd iemand anders. Zelfde als in de file staan of in de rij achter de kassa. De andere baan gaat altijd sneller, en als je naar de andere baan gaat dan sta je ineens stil
We zullen je er verder niet meer aan herinnerenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Zucht, dit is volgens mij de zoveelste domme fout van mij in de afgelopen dagen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Zucht, dit is volgens mij de zoveelste domme fout van mij in de afgelopen dagen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wij kunnen die Brutale niet winnen.![]()
![]()
Door een fout in de website is ons antwoord niet verzonden.
![]()
Ik heb gemaild maar dat haalde ook niks uit. Stelletje sloeries daar.
![]()
Da's een goeiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef hicham het volgende:
[..]
<<insert foto van Raus op een krukje in motorzithouding met klerenhanger als stuur in d'r handen.gif>>
[edit]Volgens mij maakte je een kneedown[/edit]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat zei een vriend van me ook al
toen hij z'n broek en helm had en laarzen deed hij ze ook af en toe zomaar aan om even voor de spiegel te gaan staan.. met helm zo onder de arm en dan stoer kijken![]()
Dat lach niet aan jouquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Die bestuurders van tegenwoordigquote:
iewquote:
Doe mij die eerste dan maar, mevrouwtjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef R2-D2 het volgende:
Niet echt mooiwel betaalbaar
denk ik oO<
[afbeelding]
Kijk eens:
[afbeelding]
2500 Euro
45.400 Km.
kan je een mooie streetfihter van makenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef R2-D2 het volgende:
denk ik oO<
[afbeelding]
Kijk eens:
[afbeelding]
2500 Euro
45.400 Km.
quote:
Welk programma gebruik jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Stom dat het programma geen fade effecten heeft![]()
Ik weet er nog 1 te koop, ik ben voor een kleine comissie de tussenpersoon voor die rooie uit Dordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan je een mooie streetfihter van makenVFR achterbrug erin
al dat plastic eraf slaan dikke duitse kont erop
![]()
Ulead Gif Animator 5. Heb ook nog Easy Gif Animator v.3, maar daarbij krijg je gifjes van 2 MB enzoquote:
Boejje, FireFox blokkeert toch alle afbeeldingen van het domein http://members.chello.nl/b.kuipers9/quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Updateje: fotootje verwijderd en andere aangepast
Verder alles goed met je??quote:
Kreg nah wahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Boejje, FireFox blokkeert toch alle afbeeldingen van het domein http://members.chello.nl/b.kuipers9/ [afbeelding]
[..]
Verder alles goed met je??
Had je netzogoed die rode regenjas kenne houwe (<-- dialect van FemaleRebbel), ziet er ook niet uit
1e vind ik best mooi nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef R2-D2 het volgende:
denk ik oO<
[afbeelding]
Kijk eens:
[afbeelding]
2500 Euro
45.400 Km.
heH, watteH, zei je ietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard gewerkt dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
Avond
Weer een dag verder en weer een paar 1000 Euro lichter, en 5 blaren rijken
Het vorderd gestaag in het huis. Aannemer heeft bevestigd dat de draagmuur er idd uit kan, toch wel fijn dat mijn planning niet geheel in de stront loopt
Keuken is er nu in zijn gehaal uit evenals een ander muur op de 1ste verdieping. Verder ook al het puin weg gepleurd en (4 keer rijden met een dubbelasser naar de vuilstort).
Na een afspraak met de elektricien tot de conclusie gekomen dat ALLE elektra vervangen gaat worden. Opzich geen verrassing want de oude bewoner had er echt een fucking potje van gemaakt. Er zaten maar 3 groepen in het huis en geen aardlek en serieus alles zat met elkaar door gelust met 2 ader draad en kroonstenen![]()
![]()
Komen nu dus 8 groepen in het huis, want je als je toch bezig bentMoet alleen wel alles zelf aanleggen, het aansluiten mag de vakman doen. Weer een nieuwe uitdaging dus. Verder moet er nog veel gestuct worden en van alles en nog wat. Nog zat te doen dus
Nog weer ontopic
@ BWT mijn carterontluchting zat idd ook in het luchtfilterhuis. Opzich is dat bij een KLX niet erg daar een luchtfilter toch vettig moet zijn. Bij mij zat er trouwens ook amper olie in het filterhuis. Maar 800 euro is flink, maarja kan je er wel weer tegenaan![]()
Trouwens de schade expert heeft mijn deuk op 1350 euro geraamd, goeie shit dus![]()
![]()
![]()
Precies, opzich gaan we wel hard. Morgen gaat er boven geschilderd worden. " Probleem" waar ik nu mee zit is dat er een andere vloer in komt maar die komt er pas in als beneden ALLES klaar is. Maar daarvoor moet het plafond dus nog half er uit en uiteraard weer een nieuwe erin. Die draagmuur moet er nog uit. De leidingen in de keuken moeten in de muur gefreest worden en omgelegt worden. Elektra moet overnieuw gedaan worden. Alles verven en behangen, plinten verven enz enz. Verder moet gipsbeton blokken een aantal deuren dicht maken die nu overbodig zijn. Dan dus de vloer erin en dan pas kan de keuken opgebouwd worden. Keuken blad duurt nog een week of 6 maar per 28 februari moet ik er dus al wonenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hard gewerkt dusLeuk om te horen dat het huis gestaag vordert (nou ja niet leuk om te horen dat het gestaag gaat). Het afbreken is niet leuk om te zien, maar als je eenmaal de dingen opbouwt, schildert, inricht etc. dan wordt het pas echt gaaf.
![]()
Goed bezig Nicoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
Avond
Het vorderd gestaag in het huis. Aannemer heeft bevestigd dat de draagmuur er idd uit kan, toch wel fijn dat mijn planning niet geheel in de stront loopt
Keuken is er nu in zijn gehaal uit evenals een ander muur op de 1ste verdieping. Verder ook al het puin weg gepleurd en (4 keer rijden met een dubbelasser naar de vuilstort).
Na een afspraak met de elektricien tot de conclusie gekomen dat ALLE elektra vervangen gaat worden. Opzich geen verrassing want de oude bewoner had er echt een fucking potje van gemaakt. Er zaten maar 3 groepen in het huis en geen aardlek en serieus alles zat met elkaar door gelust met 2 ader draad en kroonstenen![]()
![]()
Komen nu dus 8 groepen in het huis, want je als je toch bezig bentMoet alleen wel alles zelf aanleggen, het aansluiten mag de vakman doen. Weer een nieuwe uitdaging dus. Verder moet er nog veel gestuct worden en van alles en nog wat. Nog zat te doen dus
Nog weer ontopic
@ BWT mijn carterontluchting zat idd ook in het luchtfilterhuis. Opzich is dat bij een KLX niet erg daar een luchtfilter toch vettig moet zijn. Bij mij zat er trouwens ook amper olie in het filterhuis. Maar 800 euro is flink, maarja kan je er wel weer tegenaan![]()
Trouwens de schade expert heeft mijn deuk op 1350 euro geraamd, goeie shit dus![]()
![]()
![]()
[..]
Motorblok moest schoon omdat er veel olie aanslag in zat waardoor de algehele smering minder was.
vanwege zogenaamde milieu eisen mag een motorblok de overdruk van olie niet meer simpel op straat donderen dus moest dat (af fabriek) ergens anders op -> volgens fabriek meest simpele plaats -> lucht filterhuis. Daardoor kreeg ik regelmatig te maken met een haperend blok dat niet goed loopt omdat de olie via carbs. mee komt en aangezien de motor geen 2takt is loopt dat niet goed. Dus hebben ze dat slangetje maar ergens anders laten uitkomen.
Goed bezig heH met je geldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
![]()
Ik ben nog geen Nico maar na deze klus mag ik me toch minstens Dennis noemenquote:
Tja geld, echt KUT dat het zo hard gaat. Vooral omdat ik dat beter in een motor kan stekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
800 euroHebben ze dat wel eerst met je besproken, want no way dat ik een motor met zoveel km's nog zou laten schoonmaken "vanwege" mileueisen. Tenzij je er idd echt last van had, maar ik heb het idee dat een dealer dat schoonmaken nooit zo perfect zal uitvoeren als jij het zou doen.
(ik doe ff stoer dat ik dat simpele 1 cilinder blokje van me brommer vorig week helemaal schoon heb gemaakt
)
[..]
Goed bezig heH met je geld
Dat je het huis maar even FokMC proof gaat maken ...3 groepen vind ik niet zo weinig trouwens hoor, in het vorige huis hadden we er 2
Mjah, net naar school toe de cam van Hicham meegenomen om even de schade op te nemenHeb maar meteen even de "mods" vastgelegd tot nu toe.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tekst erbij mogen jullie zelf bedenken, de kenners zien het wel.
Wat is ie mooi fel groen zo net gewassende rest van het vuil is allemaal dezelfde rit nog erop gekomen.
![]()
Omver gegooidquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Makster het volgende:
MAar wat heb jij gedaanOp je bek gepleurd
Serieusquote:
Ikzelf ben een teffuslijerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
SerieusWat een teffuslijers !!
Ik zeg: WAARBORGFONDS![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
Godverdetering![]()
![]()
![]()
Na mijn werk ga ik even langs de pomp en poets ik mijn hele motor bling bling (behalve dan die kenkervelgen, die neem ik 1 maal af en doe geen moeite me handen weer helemaal in het kettingvet te dopen om die hoerendingen schoon te krijgen)
Rij ik hem ietwat naar voren, klapt de zijstandaard in en klettert ie zo van me af![]()
Bòòòòòòòòòòh
Mjah, wat kleine krasjes hier en daar, niet zo erg. Maar wel mijn fucking nieuwe spiegel die ik net een week erop heb zitten ofzo kapot. Kost me weer 100 euro om nieuwe te bestellen en weer wachten e.d. Had nog niet eens de kans gehad die knippers in de spiegels aan te sluiten.
Kom ik thuis is er ook nog eens niets te schafte.
Hmm ik zeg toch: Aangifte doen en zeggen dat er een waggie tegenaan heeft gezetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ikzelf ben een teffuslijer
[..]
voor mij ook tijd om te slapenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Adios
Morgen maar weer een update doenMisschien leuk om te horen hoe deze koorknaap zijn dagen invult
Maaazzel
Ik had zelf gevraagd om het blok van binnen eens schoon te maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
800 euroHebben ze dat wel eerst met je besproken, want no way dat ik een motor met zoveel km's nog zou laten schoonmaken "vanwege" mileueisen. Tenzij je er idd echt last van had, maar ik heb het idee dat een dealer dat schoonmaken nooit zo perfect zal uitvoeren als jij het zou doen.
(ik doe ff stoer dat ik dat simpele 1 cilinder blokje van me brommer vorig week helemaal schoon heb gemaakt
)
[..]
Weten we toch.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
Avond
![]()
Nog weer ontopic
![]()
![]()
Samenvatting ???quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Precies, opzich gaan we wel hard. Morgen gaat er boven geschilderd worden. " Probleem" waar ik nu mee zit is dat er een andere vloer in komt maar die komt er pas in als beneden ALLES klaar is. Maar daarvoor moet het plafond dus nog half er uit en uiteraard weer een nieuwe erin. Die draagmuur moet er nog uit. De leidingen in de keuken moeten in de muur gefreest worden en omgelegt worden. Elektra moet overnieuw gedaan worden. Alles verven en behangen, plinten verven enz enz. Verder moet gipsbeton blokken een aantal deuren dicht maken die nu overbodig zijn. Dan dus de vloer erin en dan pas kan de keuken opgebouwd worden. Keuken blad duurt nog een week of 6 maar per 28 februari moet ik er dus al wonen![]()
Word dus koken op camping gas
Gouden stuurgewichtjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tekst erbij mogen jullie zelf bedenken, de kenners zien het wel.
Wat is ie mooi fel groen zo net gewassende rest van het vuil is allemaal dezelfde rit nog erop gekomen.
![]()
Dat zwarte blokje tussen frame en stepje hoort er normaal ook niet, steprisersquote:Op woensdag 15 februari 2006 06:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
valt op zich nog mee denk ik youssefleuke mods
![]()
stuureinden+stepjes
Banditkat.gif pwns Kawamuis.gifquote:@ n00B: Banditmuis.gif
Vanochtend heette die nog Banditmuisquote:
Je hebt het precies goed uitgebeeldquote:kleine hamer = 25KW, komt ook goed uit
Iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:03 schreef hicham het volgende:
Dat zwarte blokje tussen frame en stepje hoort er normaal ook niet, steprisers
quote:
Ze zijn er wel in alu, maar dan moesten ze het voor me bestellen. Ik had geen zin om daarop te wachten, en als ze alu zijn dan lijkt het alsof het "standaard" zo is... dan weet toch niemand dat je...quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Iddgrondspeling
hebben ze die ook in alu
Morgen es kijken op de beurs voor oa zulke goodies
![]()
pimBquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:34 schreef Youssef het volgende:
Ze zijn er wel in alu, maar dan moesten ze het voor me bestellen. Ik had geen zin om daarop te wachten, en als ze alu zijn dan lijkt het alsof het "standaard" zo is... dan weet toch niemand dat je...
Me toquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Boeiend dagje alleen op kantoor
leuke specsquote:Specs:
Type motor : 2 cilinder V 90° 2-takt
Boring/slag: 72 x 61,5 mm
Inhoud : 499 cc
Vermogen : 110 pk bij 9.000 tp/m
Ik bied 500 euro voor die Tee-eL-eR >:Oquote:en vanavond nog een meeting over een demo vrijdag die ik moet geven. En die moet slagen, want het wordt alles of niets. Zal er op worden afgerekend.![]()
Welcome to a tough business life..
Zal alvast mijn huis en auto te koop zetten.![]()
![]()
is heel leuk om te lezen hoe en waar jij je geld in/aan spendeertquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Adios
Morgen maar weer een update doenMisschien leuk om te horen hoe deze koorknaap zijn dagen invult
Maaazzel
Vergeet het gewicht niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Me to
[afbeelding]
leuke specs
Dat is het enige wat niet te koop is.quote:Ik bied 500 euro voor die Tee-eL-eR >:O
quote:
Ja hoor... regelmatig. oO<quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:34 schreef Youssef het volgende:
![]()
Je dwaalt zelf wel op heel Fok! rond, dus je zult vast weleens denkenYoussef
, na het lezen van een reactie
Ipv een stuur dat bestaat uit 1 stang hebben echte motorenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:51 schreef dribbel79 het volgende:
Vandeweek met Raus gehad over "clip-ons", maar nog steeds geen idee wat het precies zijn, iemand?
Wat zijn het, waar monteer je ze en waarom zijn er 1001 verschillende uitvoeringen?
Iddquote:
quote:Al worden de viercylinder viertakkies ook wel idioot lichter de laatste 5 jaar.![]()
Maar deeeez verslaat ze nog steeds, en dan is het dus al een niet relatief oud ontwerp met 8 jaartjes.![]()
Het 2 takt karakter ..en zei ik daar koppel is onovertroffen hoe je dat beleeft op zo' en fiets.![]()
Klik hier als je er 1 wilt kopen.![]()
quote:Other bikes are in assemby stage and will be sold in 2003, and have new and more powerful engines, similar to Corsa engines used in Trofeo 2000 races.
135 2 takt peekaasquote:Mooie historie daar ook, en de laatste mods pompen er 135 pk uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benieuwd hoe lang je dat volhoudtquote:Dat is het enige wat niet te koop is.![]()
Dan weet ie waarschijnlijk nog niet wat clip-ons zijn aangezien er nog veel meer dingen op die foto staan, dat probleem had ik iig altijd toen ik zocht op clip-ons bij googlequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef bwt het volgende:
Clipons zijn stuur delen die elk aan een van de voorvork poten beverstigd zijn.
Dit in tegenstelling tot een gewoon stuur waar één complete stuurbuis op de kroonplaat beverstigd zit.
hier een voorbeeld van clipons
[afbeelding]
zie nu pas dat dit een rode SV650s is
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Vanochtend heette die nog Banditmuis![]()
![]()
Kwam er op neer dat ik met die kleine hamer jou toch wel plat krijg, ondanks het feit dat ik drie keer moet slaan. Laat staan als ik een grote hamer in handen krijgquote:[..]
Je hebt het precies goed uitgebeeld![]()
kleine hamer heeft minimaal 3 keer zoveel slagen nodig
1 groene klap is genoeg
Bakkiequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Ik heb 14.35 pas college van twee lesuren, zal ik wel gaan... zal ik niet gaan [afbeelding]
Ik heb de laatste tijd bij hoorcolleges dat ik mijn ogen niet kan openhouden, hebben jullie daar een remedie tegen?Gisterochtend bij een hoorcollege bijna in slaap gevallen, ben toen maar wat gaan eten en door die activiteit kon ik mijn ogen openhouden. Maar om nou bij elk hoorcollege te gaan eten ... ben ik aan het einde van mijn studie superdik
quote:Kwam er op neer dat ik met die kleine hamer jou toch wel plat krijg, ondanks het feit dat ik drie keer moet slaan. Laat staan als ik een grote hamer in handen krijg![]()
![]()
nee hoor... ik moest alleen ff opletten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef hicham het volgende:
Tips voor de mensen hier die gaan circuitrijden
Wake up people, ik heb jullie toch niet weggejaagd
Echte motoren?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ipv een stuur dat bestaat uit 1 stang hebben echte motoren2 stuurhelften, 1 voor links en 1 voor rechts.
Coke. Val je nog van af ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Ik heb de laatste tijd bij hoorcolleges dat ik mijn ogen niet kan openhouden, hebben jullie daar een remedie tegen?Gisterochtend bij een hoorcollege bijna in slaap gevallen, ben toen maar wat gaan eten en door die activiteit kon ik mijn ogen openhouden. Maar om nou bij elk hoorcollege te gaan eten ... ben ik aan het einde van mijn studie superdik
Een clip-on is gewoon een naamgeving voor die dingetjes waarmee je op een supersport kunt sturen. Die zitten er dus ook al op als je je supersport koopt (er zijn ook niet-supersports met clip-ons). Zelf opbouwen is alleen nodig als je aftermarket clip-ons gaat kopen. Zelfde verhaal als je after-market stuurtjes gaat kopen. Dan zet je het oude gashendel / handvat over op je nieuw gekochte clip-on of stuur. Want je kunt ook after-market stuurtjes kopen:quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef dribbel79 het volgende:
Clip-ons zijn dus in principe je handvatten, alleen moet je ze zelf nog opbouwen??
Je blijft er toch een deel van zien, pimbfactorquote:Vaag dan dat je ze in allerlei verschillende kleuren (en zelfs carbon) hebt, aangezien er toch een handvat overheen gaat??
Blehquote:
Ik houd je niet tegenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zo kan ik nog wel even doorgaan met foto's, 300 postings vol.
wil ik ook hebequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Echte motoren?![]()
Kawasaki KLX650R
[afbeelding]
KTM 950 Supermoto
[afbeelding]
Vooral de laatste pwiewt nagenoeg alle supersports op macho uitstraling.![]()
98 pk en dat 2 cylinder blok zijn ook wel leuk.
Even modden met Superduke goodies(zelfde blok), en er komt ineens 25 pk ofzo bij.
Zijn de losse stuurhelften boys zelfs op de circuits bekeerd.![]()
[..]
Coke. Val je nog van af ook.![]()
Jah, echte motorenquote:
Das een meningquote:Kawasaki KLX650R
[afbeelding]
KTM 950 Supermoto
[afbeelding]
Je eigen motor bijvoorbeeld.quote:
Inderdaad een echte motor ja, zodra ze losse stuurhelften hebben.quote:
En niet van de minste hier.quote:Das een mening
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Echte motoren?![]()
Kawasaki KLX650R
[afbeelding]
KTM 950 Supermoto
[afbeelding]
Even modden met Superduke goodies(zelfde blok), en er komt ineens 25 pk ofzo bij.
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom ben je dan van de ECHTE motoren afgestapt en over gegaan naar een SS ?
![]()
Niet per sequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:27 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb toch een paar vraagjes over die clip-ons:
Omdat clipons op de vorkpoten worden gemonteerd zitten ze denk ik een stukje lager dan een gewoon stuur oO<
Niet voor korte stukjes, op den duur kun je er last van krijgen met langere ritten maar das allemaal een kwestie van wennen. De sportievere zithouding door lagere clip-ons is wat ik het fijnst vind. Geen probleem met gas doserenquote:- Je gewicht komt meer op je polsen, is dat vervelend als je veel korte stukjes rijdt?
- Kan je nog steeds goed het gas doseren?
Bijvoorbeeld als je over slecht wegdek rijdt dat je niet steeds je gas opentrekt/dichtdraait
Tnxquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Niet per semijn clip-ons zitten bijv. onder de kroonplaat, die van Youssef ter hoogte vd kroonplaat en die van Raus erboven (dacht ik).
[..]
Niet voor korte stukjes, op den duur kun je er last van krijgen met langere ritten maar das allemaal een kwestie van wennen. De sportievere zithouding door lagere clip-ons is wat ik het fijnst vind. Geen probleem met gas doseren
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Echte motoren?![]()
Kawasaki KLX650R
[afbeelding]
KTM 950 Supermoto
[afbeelding]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geloof me, een 4 in lijn kan ook lots of koppel hebben!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Was niet mijn stelling, maar van die Cheeky Bastard..de echte motoren hebben clip ons..quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom ben je dan van de ECHTE motoren afgestapt en over gegaan naar een SS ?
![]()
Maar een stuur zit op de kroonplaat, je hebt wel clip ons die weer naar boven gaan to be exact.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Niet per semijn clip-ons zitten bijv. onder de kroonplaat, die van Youssef ter hoogte vd kroonplaat en die van Raus erboven (dacht ik).
Qua wind en toch ontspannen zit vind ik de supersport houding de beste die er is voor de snelweg.quote:Niet voor korte stukjes, op den duur kun je er last van krijgen met langere ritten maar das allemaal een kwestie van wennen. De sportievere zithouding door lagere clip-ons is wat ik het fijnst vind. Geen probleem met gas doseren
Volgens de definitie van Hicham had je die al.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef R2-D2 het volgende:
Tnx![]()
Wist ik dus niet![]()
Ik wil ook clip-onsop m'n volgende motor
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef Herr.Flick het volgende:Jij hebt nog nooit die Kawasaki KLX650R of een andere supermoto gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geloof me, een 4 in lijn kan ook lots of koppel hebben!![]()
![]()
Ik hoor nog mijn motordealer enthousiast kraaien na een proefritje dat het ding als een kogel loopt.
Wat een gevoel dat optrekken, die kracht, die snelheid.![]()
![]()
En hij is een ZZR-1100 gewend.![]()
Ik heb genoeg van die plasticke meuk gereden, m'n maat heeft zelf bijv. een wr450f, het is leuk in het begin, maar als het echt leuk begint te worden is de puf er al weer uit, mooi voor in het zand, maar niet voor op de weg.Het is een leuke extensie vanuit je brommertijdperk, maar op een geven moment ben je dat wel ontgroeit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit die Kawasaki KLX650R of een andere supermoto gereden.![]()
Ik hoor nog mijn motordealer enthousiast kraaien na een proefritje dat het ding als een kogel loopt.
Wat een gevoel dat optrekken, die kracht, die snelheid.![]()
![]()
En hij is een ZZR-1100 gewend.![]()
Was om wat los te makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
Was niet mijn stelling, maar van die Cheeky Bastard..de echte motoren hebben clip ons..
Was deze zondag dan jouw ideequote:Maar ik mis mijn maatjes gewoon, een dagje 500 kilometer meeten.
Toch minder luchtweerstand op die TLR misschquote:de rit met de TL1000R uit Friesland ervaarde ik gek genoeg nog ontspannender dan in 2004 op mijn BMW.
Tuurlijkquote:Maar er zijn natuurlijk ook motoren die een veel extremere zit hebben dan mijn TL1000R of jouw ZX7R wat relatief een grote motor bij ook nog eens kleine bestuurder is.
Van je eigen oude Bimota weet je het toch welquote:Op mijn oude Bimota of een nieuwe MV Agusta F4S schijn je toch snel je polsen te voelen.
De clip ons zitten dan as low as you can go.![]()
![]()
Dat zeker nietquote:En in ieder geval is In de stad of op dijkweggetjes een hoger stuur weer veel relaxter.
quote:Mag ik aanteken dat er voor het eerst iemand is die iets van OPM heeft geleerd.![]()
Supergeil klasseeeeequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Me to
[afbeelding]
[..]
leuke specs
*mee eensch is*quote:
Ik moet een SM ook nog eens aan de tijd voelen.. en een supersport oO<quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Echte motoren?![]()
Kawasaki KLX650R
[afbeelding]
KTM 950 Supermoto
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens de definitie van Hicham had je die al.![]()
Of had je zo'n rolletje op je stuur zitten?![]()
![]()
quote:Mag ik aanteken dat er voor het eerst iemand is die iets van OPM heeft geleerd.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef R2-D2 het volgende:
WTF!
[afbeelding]
Dit is me ook weleens gelukt:
[afbeelding]
Maar dan anders![]()
Stuntoverzicht![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is mijn avatar trouwens te zien?![]()
Ik schrijf sollicitatiebrieven op m'n werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Roderick2085 het volgende:zo lelijk geprogrammeerd heb ik nog nooit, maar ja... het mocht lelijk, en ik had geen zin om iets moois te verzinnen
![]()
heb ik gewoon zomaar huiswerk zitten maken [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef Roderick2085 het volgende:
ik was m'n pc opnieuw aan het installeren... toen ik net naar beneden ging was ie bezig met sp2... kom ik terug... opstart error...
mijn hele schijf word niet meer herkend![]()
gaat lekker zo![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil de prins op het witte paard zijn [afbeelding]
Mischien is je IDE-kabel/poort wel stuk en had je daarom de vorige keer ook al storingquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef Roderick2085 het volgende:
ik was m'n pc opnieuw aan het installeren... toen ik net naar beneden ging was ie bezig met sp2... kom ik terug... opstart error...
mijn hele schijf word niet meer herkend![]()
gaat lekker zo![]()
in de bios niet meer nee... morgen maar weer eens open schroeven en anders aansluiten ofzoquote:
quote:
sja, zou het eens kunnen proberen, maar ik denk het niet... andere schijf die aan die kabel hangt word nog wel herkendquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mischien is je IDE-kabel/poort wel stuk en had je daarom de vorige keer ook al storing![]()
Lekkere werkplaats inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Alleen maar R-1tjes in die werkplaats![]()
quote:
omg.. een vrouw die verstand heeft van motoren en computers.. sounds like de ideale vrouwquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mischien is je IDE-kabel/poort wel stuk en had je daarom de vorige keer ook al storing![]()
Noooooooooooooooiiiiiiiiitquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je houdt me (weer) voor de gek neem ik aan?![]()
Het klinkt alsof de Harddisc stuck isquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef Roderick2085 het volgende:
sja, zou het eens kunnen proberen, maar ik denk het niet... andere schijf die aan die kabel hangt word nog wel herkend
Kan er alleen maar over praten hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
omg.. een vrouw die verstand heeft van motoren en computers.. sounds like de ideale vrouw![]()
![]()
Gelukkig maar, anders moest ik hem weer ergens anders hosten enzo.. veel te veel werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Noooooooooooooooiiiiiiiiit![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan er alleen maar over praten hoor![]()
![]()
![]()
daar ben ik bang voor jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Noooooooooooooooiiiiiiiiit![]()
[..]
Het klinkt alsof de Harddisc stuck is![]()
[..]
Kan er alleen maar over praten hoor![]()
![]()
Spint je harde schijf wel? Hoor je misschien kleine of grote tikken met enige regelmaat? Al geprobeert op secundaire IDE kanaal, op master met alle andere drives losgekoppeld?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar ben ik bang voor ja![]()
documenten enzo heb ik als het goed is wel gebackupt op die andere schijf.... ja m'n muziek niet![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:08 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
wat ik nou weer tegenkom...![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb ook iets van jou geleerd gisteren met dat filmpje![]()
Als je je motor verkoopt omdat je koppeling is versleten, zeg je gewoon dat er "quick-shift" op zit![]()
![]()
Geinigquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Damn, ik wil ook geluid op mijn compie.![]()
Ik heb net mijn accu gevonden, wie stopt hem dan ook in de kuip.
Zou de wegligging bij linkerbochten nu ook beter zijn?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezien de slechte omstandigheden waarin de TL moet vertoeven toch wel even verstandig om de accu bij te pompen na 1.5 week stilstand. Ben er alleen nog maar mee naar huis gereden toen ik hem kocht.![]()
Dat eerste weet ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Was om wat los te makenmaar had het niet uit deze hoek verwacht
quote:Was deze zondag dan jouw ideeJij opperde toch om te meeten op een droge zondag
Supersport houding, en het ding trilt amper.quote:Toch minder luchtweerstand op die TLR missch
Maar je komt ook minder ver boven je motor uit.quote:Tuurlijkmaar hoe ik ermee rijd moet het ook weer niet te extreem worden…en dat relatieve grote motor - kleine bestuurder maakt de houding voor mij nog sportiever
Zeker wel, waarom denk je dat een LSL stuurbike kitje zoveel meer controle geeft.quote:Dat zeker niet![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Geinig![]()
Kun je hem er ook makkelijk uithalen zo?
Het stuurgedrag van de motor verandert niet, hoe jij het stuurgedrag ervaart welquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:27 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb toch een paar vraagjes over die clip-ons:
Omdat clipons op de vorkpoten worden gemonteerd zitten ze denk ik een stukje lager dan een gewoon stuur oO<
- Veranderd het stuurgedrag van je motor?
Weet nog dat ik een meet voorop reed en dat bij een stoplicht ineens pimber naast mij kwam staan: heej euh, jij zit lekker op je Bandit maar wij zitten op onze supersports. Dus wil je straks even een pauze inlassen ...quote:- Je gewicht komt meer op je polsen, is dat vervelend als je veel korte stukjes rijdt?
[afbeelding]
![]()
Hotlinking disabledquote:
[afbeelding]
![]()
pr0nquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb je em niet lekker warmquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
Gezien de slechte omstandigheden waarin de TL moet vertoeven toch wel even verstandig om de accu bij te pompen na 1.5 week stilstand. Ben er alleen nog maar mee naar huis gereden toen ik hem kocht.![]()
![]()
Hij heeft 'm heeel lekker binnen staan, naast de flessen anti-frysk voor de menschquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je em niet lekker warmbinnen staan
![]()
dat ga ik morgen ff allemaal proberen... heb er nu geen zin in, ga ik me toch alleen maar weer zitten opfokken.... of die harde schijf spint weet ik niet.... die 5 case fans maken daar teveel lawaai voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Spint je harde schijf wel? Hoor je misschien kleine of grote tikken met enige regelmaat? Al geprobeert op secundaire IDE kanaal, op master met alle andere drives losgekoppeld?
het schijnt dat er net iemand gebelt hadquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:40 schreef hicham het volgende:
Gedverderrie, ben ik weer gebeld door 1 of ander bedrijf dat personeel zoekt via afstudeerders. Op zich wel fijn, ware het niet dat ik nog in de derde zit en volgend jaar pas als mijn studie goed verloopt afstudeer. Roderick, jij ook weer een telefoontje gehad?
Ze hebben mijn gegevens via een bedrijf dat vorig jaar, of twee jaar geleden een groepsfoto van alle nerds () op mijn opleiding hebben gemaakt. Ze zijn niet de eerste die mijn gegevens via hun hebben. Het stomme is dat ik dus via die gegevens (die ik had gegeven om de foto te kunnen ontvangen) al 3 of 4 keer gestalked bent en die foto heb ik nog helemaal niet gekregen!
[..]
Hotlinking disabled
[afbeelding]
BMW is voor bejaarde die aan een 3e jeugd begonnen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hey hey...![]()
Honda CBR is de kadett onder de motoren, niet bmw!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
BMW is voor bejaarde die aan een 3e jeugd begonnen zijn![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sprintje trekken?![]()
of ben je bang dat je m'n rollatortje niet bij kunt benen![]()
quote:
Het is allemaal spelquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef ondeugend het volgende:
Ja hoor... regelmatig. oO<
Ja dat was troepquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef editor2 het volgende:
Mijn eerste speelgoed trein was die van Marklin. Kent iemand die?
Spoor je welquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef editor2 het volgende:
Op mijn leeftijd heb je ander speelgoed op batterijenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zeker nooit met treintjes gespeeld![]()
mag ik bij jou komen spelen ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd heb je ander speelgoed op batterijen![]()
Ja. Ik had en heb nog steeds mijn Lima zooiquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef editor2 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd heb je ander speelgoed op batterijen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Damn, ik wil ook geluid op mijn compie.![]()
Ik heb net mijn accu gevonden, wie stopt hem dan ook in de kuip.
Zou de wegligging bij linkerbochten nu ook beter zijn?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
ik heb m'n eerste Fleischmann niet meer kunnen redden, m'n moeder heeft 'm een jaar of wat geleden per ongeluk aan een neefje meegegeven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja. Ik had en heb nog steeds mijn Lima zooi![]()
hoezo ? weet je nog niet hoe dat ding werkt ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
uh... ik moet leren... [afbeelding]
Jawel hoor, gewoon op het knopje drukkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hoezo ? weet je nog niet hoe dat ding werkt ?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb m'n eerste Fleischmann niet meer kunnen redden, m'n moeder heeft 'm een jaar of wat geleden per ongeluk aan een neefje meegegeven.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb nog wel mijn eerste Badman auto![]()
quote:
Zie je, nu heb je haar ook nog weggejaagdquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon op het knopje drukken![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Stick to your own age
![]()
[..]
Zie je, nu heb je haar ook nog weggejaagd![]()
![]()
Geschrokken denk ik....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Geschrokken denk ik....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]komt omdat de stofzuiger een stekker heeft of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
komt omdat de stofzuiger een stekker heeft of niet![]()
[..]
Gezien wel, maar wat erachter zat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik zag dat klepje meteen bij het doorkijken van het TLR topic... had je het zelf nog niet gezien of durfde je het gewoon niet open te maken??
heb je geen werkplaatsboek ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gezien wel, maar wat erachter zat wist ik nog niet.
En ik was te lui om het zo even zonder doel open te maken.
Been bizzyand buzzy lately.
![]()
Hij's fijn!quote:
Ik heb zelf hier een baan staan van marklin (digitaal), moet helaas binnenkort af gaan breken ivm het maken van een kinderkamer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef editor2 het volgende:
Ik moet nog eens op zoek, maar ik ben gek op hapklare links.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:26 schreef Gawaine het volgende:
heb je geen werkplaatsboek ?
Heb jij kinderen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb zelf hier een baan staan van marklin (digitaal), moet helaas binnenkort af gaan breken ivm het maken van een kinderkamer.
Ga jij doen.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij kinderen dan?
Ik dacht dat je uit jezelf naar de teringtubbies keek.![]()
klikquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet nog eens op zoek, maar ik ben gek op hapklare links.![]()
![]()
![]()
[..]
Ga dan maar snel slapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:42 schreef Herr.Flick het volgende:
Alleen zijn we straks met wessel (net 2 geworden) naar de huisarts gemoeten, hij kan niets binnenhouden en als dat voor morgen niet verandert dan moeten we naar het zkh.![]()
Hopelijk gaat ie voeldoende drinken, en kan ie het binnen houden.
TNX!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Middagtukkies roeleren bigtime!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga dan maar snel slapenje hebt je conditie zelf ook hard nodig
, hoewel jij kan natuurlijk dezelfde middagtukkies doen.
![]()
![]()
[..]
TNX!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
184 Mb, wilde net de compie gaan uitzetten.![]()
... ow valt mee... zit al op 107 as we speak.![]()
Jaahhh, history, de H0 series is tha bombquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja dat was troep![]()
Fleischmann was veel beter![]()
Damn, betraptquote:
Kun je niet ff een naam wachtwoord er bij verzinnen? vraagt de site om nl.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:35 schreef Herr.Flick het volgende:
kon niet zo vlug een geschikte smiley vinden...
Inderdaad, toen was ik nog niet eens zo sexy als ik nu benquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zit je ook echt op te wachten... een groepsfoto van 4 jaar terug
Waarom post je tegelijk met mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:58 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Naar school over dik een paar minuten
Knal die SD kaart van je maar lekker vol, in naam van de Fok!MC
Hoeveel MB heb je eigenlijk op die kaart
[..]
Inderdaad, toen was ik nog niet eens zo sexy als ik nu ben
school mag ik vanavond weerquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:58 schreef hicham het volgende:
Mogguh
doe ikquote:Knal die SD kaart van je maar lekker vol, in naam van de Fok!MC
quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:58 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Onze camera ligt ook al klaar voor morgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
school mag ik vanavond weer
[..]
doe ik512MB, ga wel 1G halen 1 deze maanden
[/sub]
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:58 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Het lampje ging bij mij knipperen, het teken om te postenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom post je tegelijk met mij
Week geleden ook gedaan, bij Mycom een super high speed ding (quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe ik512MB, ga wel 1G halen 1 deze maanden
Voordat ik met bejaarde motorrijders omgingquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is die schoolfoto van jou voor of na de aanschaf van een Baardtrimmer ?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Het lampje ging bij mij knipperen, het teken om te posten [afbeelding]
[..]
Week geleden ook gedaan, bij Mycom een super high speed ding (@ naamgeving). Ik weet niet hoe snel het filmen bij jou gaat, maar met mijn vorige SD kaart van 512 MB stopt ie op een gegeven moment met filmdata opslaan omdat ie het niet snel genoeg kan wegschrijven (buffer loopt vol). Met deze super high speed kun je net zo lang filmen tot het kaartje vol is
(12 minuten in mijn geval, genoeg om een rondje Ring erop te krijgen
![]()
![]()
)
[..]
Voordat ik met bejaarde motorrijders omgingAnders had ik me nu al doodgerede
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga de TL eensz uitlaten.![]()
Later meer.![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:57 schreef Herr.Flick het volgende:
We hoeven niet naar het zkh, wesseltje gaat de goede kant op!
Uitstel van executiequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]het heeft dus jouw leven gered
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |