abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:52:12 #101
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35080046
Valt mee, was alleen ff druk
nu weer rustiger
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:56:06 #102
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35080196
Hey dat filmpje in de intro van Ruff ryders komt uit Blade 2 of 3
Hebben die gasten daaraan mee gedaan ?
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:00:01 #103
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35080323
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef bwt het volgende:
Voorband, beurt, blok schoonmaken van binnen, remblokken, 1 klein <#^ slangetje verplaatst.
Kleppen stellen valt in de opsomming onder die beurt zeker.
Anders is het wel een erg klein lijstje.

Dat olieslangetje komt mij bekend voor, was op mijn Kawasaki ook, maar die had nooit last van overdruk.
Bij Makster kwam het geloof ik wel eens voor.
Waarom ze dat gewoon niet in een apart kastje doen vind ik ook erg raar, of doe gewoon een plastic zakje aan het einde zodat je deze bij de beurt gewoon kan legen.
Maar al met al is het verplaatsen of verlengen van een slangetje niet meer dan een kwartier.

Die prijs vind ik wel belachelijk hoog, maar ik weet niet wat die voorband bij hun koste?
Scheelt waarschijnlijk zomaar 125 euro met zelf importeren uit Spanje.

Omgerekend Hfl 1.763,00 kan je bijna een leuke tweedehands voor kopen. GPX600R ofzo.

Aja, de schoorsteen van die motorzaak draait lekker door.

Gelukkig heb je carriere gemaakt, en wat moet je anders met je geld?
pi_35080355
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef hicham het volgende:

Potlood in penis raakt vast in blaas aaaaaaaaah waarom heb ik dat bericht gelezen [afbeelding]
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef bwt het volgende:
Hey dat filmpje in de intro van Ruff ryders komt uit Blade 2 of 3
Hebben die gasten daaraan mee gedaan ?
Kweenie, het is een "Black MC" en ze hebben hun eigen stuntteam heb ik net gelezen
intuition will take you further than logics will ever do
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:03:47 #105
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35080467
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:00 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

[..]

Kweenie, het is een "Black MC" en ze hebben hun eigen stuntteam heb ik net gelezen
Ik zal vanavond wel ff een stukkie rippen dan kan je het zien
&lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
pi_35080789
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef bwt het volgende:

[..]

Ik zal vanavond wel ff een stukkie rippen dan kan je het zien

Ik was al aan het zoeken maar ik kom niet verder dan wat piccies
pi_35081262
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef Faithy het volgende:
ik voel me net een klein kind..

elke keer even laarzen pakken, aantrekken, uitdoen..

dat heb ik ook gedaan, het wordt helemaal erg als je dan ook nog een leren combi hebt en een nieuwe helm.

Wij kunnen die Brutale niet winnen. Door een fout in de website is ons antwoord niet verzonden. Ik heb gemaild maar dat haalde ook niks uit. Stelletje sloeries daar.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_35081525
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:26 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

dat heb ik ook gedaan, het wordt helemaal erg als je dan ook nog een leren combi hebt en een nieuwe helm.

Wij kunnen die Brutale niet winnen. Door een fout in de website is ons antwoord niet verzonden. Ik heb gemaild maar dat haalde ook niks uit. Stelletje sloeries daar.
<<insert foto van Raus op een krukje in motorzithouding met klerenhanger als stuur in d'r handen.gif>>

[edit]Volgens mij maakte je een kneedown [/edit]

Jammer dat ik toen nog niet alle foto's archiveerde, heb hem niet op m'n PC

Jammer van die Brutale Maar goed, al was het antwoord wel verzonden. Je zou de motor toch niet hebben gewonnen, dat doet altijd iemand anders. Zelfde als in de file staan of in de rij achter de kassa. De andere baan gaat altijd sneller, en als je naar de andere baan gaat dan sta je ineens stil
pi_35081682
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef hicham het volgende:

[..]

Wat voor les mag dat dan wel niet zijn van een half uurtje?

Is het trouwens zo rustig op het werk bwt, dat je een Lemmings spelletje speelt en een filmpje van 6 minuten kijkt? Normaal heb je niet eens de tijd om even te posten
half 11 --> 12 uur is anderhalf uur hoor
pi_35081953
quote:

[..]

dat zei een vriend van me ook al

toen hij z'n broek en helm had en laarzen deed hij ze ook af en toe zomaar aan om even voor de spiegel te gaan staan.. met helm zo onder de arm en dan stoer kijken

Doei.
pi_35082699
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:39 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

half 11 --> 12 uur is anderhalf uur hoor
Zucht, dit is volgens mij de zoveelste domme fout van mij in de afgelopen dagen
pi_35083117
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef hicham het volgende:

[..]

<<insert foto van Raus op een krukje in motorzithouding met klerenhanger als stuur in d'r handen.gif>>

Jammer dat ik toen nog niet alle foto's archiveerde, heb hem niet op m'n PC

Jammer van die Brutale Maar goed, al was het antwoord wel verzonden. Je zou de motor toch niet hebben gewonnen, dat doet altijd iemand anders. Zelfde als in de file staan of in de rij achter de kassa. De andere baan gaat altijd sneller, en als je naar de andere baan gaat dan sta je ineens stil
Dat is inderdaad ook wel zo. Ik ga er vanuit dat het toch wel doorgestoken kaart is. Het gaat om het idee.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:58:36 #113
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35084433
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:09 schreef hicham het volgende:

[..]

Zucht, dit is volgens mij de zoveelste domme fout van mij in de afgelopen dagen [afbeelding]
We zullen je er verder niet meer aan herinneren

ahum
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
pi_35084561
quote:

[..]

Zucht, dit is volgens mij de zoveelste domme fout van mij in de afgelopen dagen [afbeelding]
moet je maar geen medestudenten verraden he
pi_35084600
Goed nieuws voor de aankomende motorfappers

Aanvraag via internet maakt rijexamen helft goedkoper
pi_35084936
geweldig
Doei.
pi_35084986
quote:

[..]

Je had dat gezegd en daarom had ik ook al zoiets dat het toch niet zou lukken
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef hicham het volgende:

[..]

Da's een goeie
* R2-D2 reed regelmatig langs een glazen pui om te kijken hoe ze eruit zag
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:47 schreef Faithy het volgende:

[..]

dat zei een vriend van me ook al

toen hij z'n broek en helm had en laarzen deed hij ze ook af en toe zomaar aan om even voor de spiegel te gaan staan.. met helm zo onder de arm en dan stoer kijken

quote:

[..]

Dat lach niet aan jou

dinsdag 14 februari 2006 @ 19:37:18 #118
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35085887
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_35086318
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wie rijd er ?

Wat die auto doet is me ook een raadsel

dinsdag 14 februari 2006 @ 19:53:46 #120
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35086459
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wie rijd er ?
Die bestuurders van tegenwoordig
je moet echt uitkijken waar je rijd
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:

iew , wat een plaatje is dat zeg

[ Bericht 13% gewijzigd door bwt op 14-02-2006 19:58:47 ]
pi_35086629
Niet echt mooi wel betaalbaar denk ik oO<

Kijk eens:

2500 Euro
45.400 Km.

[ Bericht 29% gewijzigd door R2-D2 op 14-02-2006 20:06:36 ]
pi_35087133
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef R2-D2 het volgende:

[afbeelding]

Kijk eens:

[afbeelding]

2500 Euro
45.400 Km.
Doe mij die eerste dan maar, mevrouwtje
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:10:45 #123
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35087145
quote:

[afbeelding]

Kijk eens:

[afbeelding]

2500 Euro
45.400 Km.
kan je een mooie streetfihter van maken VFR achterbrug erin al dat plastic eraf slaan dikke duitse kont erop
Let's race
Buienradar
pi_35087551

Stom dat het programma geen fade effecten heeft
pi_35087694
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef R2-D2 het volgende:

Dat lach niet aan jou

quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

Stom dat het programma geen fade effecten heeft
Welk programma gebruik je
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:27:35 #126
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35087816
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan je een mooie streetfihter van maken VFR achterbrug erin al dat plastic eraf slaan dikke duitse kont erop
Ik weet er nog 1 te koop, ik ben voor een kleine comissie de tussenpersoon voor die rooie uit Dordt.

Disclaimer: de kleur is niet rood.
pi_35087835
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef hicham het volgende:

[..]

Welk programma gebruik je
Ulead Gif Animator 5. Heb ook nog Easy Gif Animator v.3, maar daarbij krijg je gifjes van 2 MB enzo

Updateje: fotootje verwijderd en andere aangepast
pi_35087981
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:28 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Updateje: fotootje verwijderd en andere aangepast
Boejje, FireFox blokkeert toch alle afbeeldingen van het domein http://members.chello.nl/b.kuipers9/
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]
dikke duitse kont erop
Verder alles goed met je??

Had je netzogoed die rode regenjas kenne houwe (<-- dialect van FemaleRebbel ), ziet er ook niet uit
pi_35088172
internet loopt wel te kutten hier
pi_35088786
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef hicham het volgende:

[..]

Boejje, FireFox blokkeert toch alle afbeeldingen van het domein http://members.chello.nl/b.kuipers9/ [afbeelding]
[..]

Verder alles goed met je??

Had je netzogoed die rode regenjas kenne houwe (<-- dialect van FemaleRebbel ), ziet er ook niet uit
Kreg nah wah Ken ut sijn dat ik u kan ....

ach ja Hij is 't weer du Amsterdammur
*I'll do what I want, cuz I can*
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:14:18 #131
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35089580
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]

Die sokken !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:19:19 #132
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35090126
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
Oude meuk. i
Toch best leuk...
pi_35090375
quote:
Oude meuk. i
Hihiihihihi

N00bs
pi_35090512
quote:

[afbeelding]

Kijk eens:

[afbeelding]

2500 Euro
45.400 Km.
1e vind ik best mooi nog heb zelf een tijdje overwogen om die te nemen (was nog voor dat ik het kawa-licht had gezien )

2e is niet mijn smaak

@hicham: n00b
pi_35091822
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

@hicham: n00b
heH, watteH, zei je iets
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:21:02 #137
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_35092240
Avond

Weer een dag verder en weer een paar 1000 Euro lichter, en 5 blaren rijken

Het vorderd gestaag in het huis. Aannemer heeft bevestigd dat de draagmuur er idd uit kan, toch wel fijn dat mijn planning niet geheel in de stront loopt

Keuken is er nu in zijn gehaal uit evenals een ander muur op de 1ste verdieping. Verder ook al het puin weg gepleurd en (4 keer rijden met een dubbelasser naar de vuilstort).

Na een afspraak met de elektricien tot de conclusie gekomen dat ALLE elektra vervangen gaat worden. Opzich geen verrassing want de oude bewoner had er echt een fucking potje van gemaakt. Er zaten maar 3 groepen in het huis en geen aardlek en serieus alles zat met elkaar door gelust met 2 ader draad en kroonstenen

Komen nu dus 8 groepen in het huis, want je als je toch bezig bent Moet alleen wel alles zelf aanleggen, het aansluiten mag de vakman doen. Weer een nieuwe uitdaging dus. Verder moet er nog veel gestuct worden en van alles en nog wat. Nog zat te doen dus

Nog weer ontopic

@ BWT mijn carterontluchting zat idd ook in het luchtfilterhuis. Opzich is dat bij een KLX niet erg daar een luchtfilter toch vettig moet zijn. Bij mij zat er trouwens ook amper olie in het filterhuis. Maar 800 euro is flink, maarja kan je er wel weer tegenaan

Trouwens de schade expert heeft mijn deuk op 1350 euro geraamd, goeie shit dus
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_35092458
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
Avond

Het vorderd gestaag in het huis. Aannemer heeft bevestigd dat de draagmuur er idd uit kan, toch wel fijn dat mijn planning niet geheel in de stront loopt

Keuken is er nu in zijn gehaal uit evenals een ander muur op de 1ste verdieping. Verder ook al het puin weg gepleurd en (4 keer rijden met een dubbelasser naar de vuilstort).

Na een afspraak met de elektricien tot de conclusie gekomen dat ALLE elektra vervangen gaat worden. Opzich geen verrassing want de oude bewoner had er echt een fucking potje van gemaakt. Er zaten maar 3 groepen in het huis en geen aardlek en serieus alles zat met elkaar door gelust met 2 ader draad en kroonstenen

Komen nu dus 8 groepen in het huis, want je als je toch bezig bent Moet alleen wel alles zelf aanleggen, het aansluiten mag de vakman doen. Weer een nieuwe uitdaging dus. Verder moet er nog veel gestuct worden en van alles en nog wat. Nog zat te doen dus

Nog weer ontopic

@ BWT mijn carterontluchting zat idd ook in het luchtfilterhuis. Opzich is dat bij een KLX niet erg daar een luchtfilter toch vettig moet zijn. Bij mij zat er trouwens ook amper olie in het filterhuis. Maar 800 euro is flink, maarja kan je er wel weer tegenaan

Hard gewerkt dus Leuk om te horen dat het huis gestaag vordert (nou ja niet leuk om te horen dat het gestaag gaat). Het afbreken is niet leuk om te zien, maar als je eenmaal de dingen opbouwt, schildert, inricht etc. dan wordt het pas echt gaaf.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:31:59 #139
17596 Makster
pi_35092698
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Hard gewerkt dus Leuk om te horen dat het huis gestaag vordert (nou ja niet leuk om te horen dat het gestaag gaat). Het afbreken is niet leuk om te zien, maar als je eenmaal de dingen opbouwt, schildert, inricht etc. dan wordt het pas echt gaaf.
Precies, opzich gaan we wel hard. Morgen gaat er boven geschilderd worden. " Probleem" waar ik nu mee zit is dat er een andere vloer in komt maar die komt er pas in als beneden ALLES klaar is. Maar daarvoor moet het plafond dus nog half er uit en uiteraard weer een nieuwe erin. Die draagmuur moet er nog uit. De leidingen in de keuken moeten in de muur gefreest worden en omgelegt worden. Elektra moet overnieuw gedaan worden. Alles verven en behangen, plinten verven enz enz. Verder moet gipsbeton blokken een aantal deuren dicht maken die nu overbodig zijn. Dan dus de vloer erin en dan pas kan de keuken opgebouwd worden. Keuken blad duurt nog een week of 6 maar per 28 februari moet ik er dus al wonen

Word dus koken op camping gas
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:36:29 #140
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35092901
quote:
Avond

Nog weer ontopic

Goed bezig Nico
Let's race
Buienradar
pi_35092952
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef bwt het volgende:

[..]

Grote beurt was voor de 60.000 Km
er is iemand 8 uur mee bezig geweest.
totaal bijna 800 Euries terwijl ik op zo'n 500 had gerekend
Voorband, beurt, blok schoonmaken van binnen, remblokken, 1 klein <#^ slangetje verplaatst.

Motorblok moest schoon omdat er veel olie aanslag in zat waardoor de algehele smering minder was.
vanwege zogenaamde milieu eisen mag een motorblok de overdruk van olie niet meer simpel op straat donderen dus moest dat (af fabriek) ergens anders op -> volgens fabriek meest simpele plaats -> lucht filterhuis. Daardoor kreeg ik regelmatig te maken met een haperend blok dat niet goed loopt omdat de olie via carbs. mee komt en aangezien de motor geen 2takt is loopt dat niet goed. Dus hebben ze dat slangetje maar ergens anders laten uitkomen.
800 euro Hebben ze dat wel eerst met je besproken, want no way dat ik een motor met zoveel km's nog zou laten schoonmaken "vanwege" mileueisen. Tenzij je er idd echt last van had, maar ik heb het idee dat een dealer dat schoonmaken nooit zo perfect zal uitvoeren als jij het zou doen. (ik doe ff stoer dat ik dat simpele 1 cilinder blokje van me brommer vorig week helemaal schoon heb gemaakt )
quote:
Goed bezig heH met je geld

Dat je het huis maar even FokMC proof gaat maken ... 3 groepen vind ik niet zo weinig trouwens hoor, in het vorige huis hadden we er 2

Mjah, net naar school toe de cam van Hicham meegenomen om even de schade op te nemen Heb maar meteen even de "mods" vastgelegd tot nu toe.

Tekst erbij mogen jullie zelf bedenken, de kenners zien het wel.
Wat is ie mooi fel groen zo net gewassen de rest van het vuil is allemaal dezelfde rit nog erop gekomen.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:42:02 #142
17596 Makster
pi_35093153
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Goed bezig Nico
Ik ben nog geen Nico maar na deze klus mag ik me toch minstens Dennis noemen
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Youssef het volgende:

[..]

800 euro Hebben ze dat wel eerst met je besproken, want no way dat ik een motor met zoveel km's nog zou laten schoonmaken "vanwege" mileueisen. Tenzij je er idd echt last van had, maar ik heb het idee dat een dealer dat schoonmaken nooit zo perfect zal uitvoeren als jij het zou doen. (ik doe ff stoer dat ik dat simpele 1 cilinder blokje van me brommer vorig week helemaal schoon heb gemaakt )
[..]

Goed bezig heH met je geld

Dat je het huis maar even FokMC proof gaat maken ... 3 groepen vind ik niet zo weinig trouwens hoor, in het vorige huis hadden we er 2

Mjah, net naar school toe de cam van Hicham meegenomen om even de schade op te nemen Heb maar meteen even de "mods" vastgelegd tot nu toe.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat is ie mooi fel groen zo net gewassen de rest van het vuil is allemaal dezelfde rit nog erop gekomen.
Tja geld, echt KUT dat het zo hard gaat. Vooral omdat ik dat beter in een motor kan steken

MAar wat heb jij gedaan Op je bek gepleurd
pi_35093159
quote:
Oude meuk. i
IsWas dat die van jou?
pi_35093213
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Makster het volgende:
MAar wat heb jij gedaan Op je bek gepleurd
Omver gegooid
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:45:48 #145
17596 Makster
pi_35093313
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Omver gegooid
Serieus Wat een teffuslijers !!

Ik zeg: WAARBORGFONDS
pi_35093522
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:45 schreef Makster het volgende:

Serieus Wat een teffuslijers !!

Ik zeg: WAARBORGFONDS
Ikzelf ben een teffuslijer
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
Godverdetering

Na mijn werk ga ik even langs de pomp en poets ik mijn hele motor bling bling (behalve dan die kenkervelgen, die neem ik 1 maal af en doe geen moeite me handen weer helemaal in het kettingvet te dopen om die hoerendingen schoon te krijgen )

Rij ik hem ietwat naar voren, klapt de zijstandaard in en klettert ie zo van me af

Bòòòòòòòòòòh

Mjah, wat kleine krasjes hier en daar, niet zo erg. Maar wel mijn fucking nieuwe spiegel die ik net een week erop heb zitten ofzo kapot. Kost me weer 100 euro om nieuwe te bestellen en weer wachten e.d. Had nog niet eens de kans gehad die knippers in de spiegels aan te sluiten.

Kom ik thuis is er ook nog eens niets te schafte.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:52:46 #147
17596 Makster
pi_35093624
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[..]
Hmm ik zeg toch: Aangifte doen en zeggen dat er een waggie tegenaan heeft gezeten

Wel zwaar vertyfd hoor Waarom was je de motor dan ook bij een benzine pomp, dat is vragen om ongelukken >:O
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:58:40 #148
17596 Makster
pi_35093891
Adios

Morgen maar weer een update doen Misschien leuk om te horen hoe deze koorknaap zijn dagen invult

Maaazzel i
pi_35094734
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Adios

Morgen maar weer een update doen Misschien leuk om te horen hoe deze koorknaap zijn dagen invult

Maaazzel i
voor mij ook tijd om te slapen
maar ik vind het wel leuk om te lezen hoe jij je dagen vult hoor

i
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:17:10 #150
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35097161
quote:

[..]

[..]
Ik had zelf gevraagd om het blok van binnen eens schoon te maken.
En die milieu eisen gelden voor elke "nieuwe" motor.
Geen drupje olie mag er meer op straat komen. - dat slangetje zat dus "af fabriek" op het luchtfilter huis. En ik had er echt stevig last van.

Daarom loopt ie nu ook weer erg soepel, 't kost je alleen klauwen met geld.

En nu ook tijd.
hele avond bezig geweest met me website en forum om het spam vrij te krijgen of_te_wel updaten die software
pi_35098493
Ok
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:11:58 #152
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35098618
ga slapen youssef !
pi_35098637
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:11 schreef ondeugend het volgende:
ga slapen youssef !
Ja, zo.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:16:46 #154
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35098694
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja, zo.
Nee NU !
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:19:08 #155
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35098732
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef worldpimber het volgende:

Weten we toch.

[ Bericht 2% gewijzigd door ondeugend op 15-02-2006 02:26:03 ]
pi_35100662
morgen

valt op zich nog mee denk ik youssef leuke mods stuureinden+stepjes

@ n00B: Banditmuis.gif

[ Bericht 13% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 15-02-2006 06:54:34 ]
pi_35100895
quote:
Avond

Nog weer ontopic

quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef Makster het volgende:

[..]

Precies, opzich gaan we wel hard. Morgen gaat er boven geschilderd worden. " Probleem" waar ik nu mee zit is dat er een andere vloer in komt maar die komt er pas in als beneden ALLES klaar is. Maar daarvoor moet het plafond dus nog half er uit en uiteraard weer een nieuwe erin. Die draagmuur moet er nog uit. De leidingen in de keuken moeten in de muur gefreest worden en omgelegt worden. Elektra moet overnieuw gedaan worden. Alles verven en behangen, plinten verven enz enz. Verder moet gipsbeton blokken een aantal deuren dicht maken die nu overbodig zijn. Dan dus de vloer erin en dan pas kan de keuken opgebouwd worden. Keuken blad duurt nog een week of 6 maar per 28 februari moet ik er dus al wonen

Word dus koken op camping gas
Samenvatting ???

Haha Nee hoor, goed verhaal Ik word er alleen zo hopeloos van als ik zie hoeveel je nog moet doen. Trek je het zelf wel een beetje?
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gouden stuurgewichtjes Pimber
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 06:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen

valt op zich nog mee denk ik youssef leuke mods stuureinden+stepjes
Dat zwarte blokje tussen frame en stepje hoort er normaal ook niet, steprisers
quote:
@ n00B: Banditmuis.gif
Banditkat.gif pwns Kawamuis.gif

kleine hamer = 25KW, komt ook goed uit
pi_35100960
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:03 schreef hicham het volgende:
Banditkat.gif pwns Kawamuis.gif
Vanochtend heette die nog Banditmuis
quote:
kleine hamer = 25KW, komt ook goed uit
Je hebt het precies goed uitgebeeld kleine hamer heeft minimaal 3 keer zoveel slagen nodig 1 groene klap is genoeg

pi_35100978
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:03 schreef hicham het volgende:
Dat zwarte blokje tussen frame en stepje hoort er normaal ook niet, steprisers
Idd grondspeling hebben ze die ook in alu Morgen es kijken op de beurs voor oa zulke goodies
pi_35101180
Reggeeuuhh...
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:19 schreef ondeugend het volgende:

Weten we toch.

Je dwaalt zelf wel op heel Fok! rond, dus je zult vast weleens denken Youssef , na het lezen van een reactie
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd grondspeling hebben ze die ook in alu Morgen es kijken op de beurs voor oa zulke goodies
Ze zijn er wel in alu, maar dan moesten ze het voor me bestellen. Ik had geen zin om daarop te wachten, en als ze alu zijn dan lijkt het alsof het "standaard" zo is... dan weet toch niemand dat je...

pi_35101250
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:34 schreef Youssef het volgende:
Ze zijn er wel in alu, maar dan moesten ze het voor me bestellen. Ik had geen zin om daarop te wachten, en als ze alu zijn dan lijkt het alsof het "standaard" zo is... dan weet toch niemand dat je...

pimB
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:22:43 #162
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35101883

Boeiend dagje alleen op kantoor , en vanavond nog een meeting over een demo vrijdag die ik moet geven. En die moet slagen, want het wordt alles of niets. Zal er op worden afgerekend.
Welcome to a tough business life..

Zal alvast mijn huis en auto te koop zetten.
pi_35102162
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Worldbeater het volgende:

Boeiend dagje alleen op kantoor
Me to
quote:
Specs:
Type motor : 2 cilinder V 90° 2-takt
Boring/slag: 72 x 61,5 mm
Inhoud : 499 cc
Vermogen : 110 pk bij 9.000 tp/m
leuke specs
quote:
en vanavond nog een meeting over een demo vrijdag die ik moet geven. En die moet slagen, want het wordt alles of niets. Zal er op worden afgerekend.
Welcome to a tough business life..

Zal alvast mijn huis en auto te koop zetten.
Ik bied 500 euro voor die Tee-eL-eR >:O
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:51:32 #164
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35102503

beetje laat zijn naar de tandarts geweest
Let's race
Buienradar
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:52:39 #165
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35102530
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Adios

Maaazzel i
is heel leuk om te lezen hoe en waar jij je geld in/aan spendeert
Let's race
Buienradar
pi_35102862
Goedemorgen

@ Makster

Zonde van je motor Pimber
Nieuw afdekplaatje en spiegeltje
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:10:18 #167
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35102982
Let's race
Buienradar
pi_35103068
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
leuk speeltje voor Raus
Mooi ding, goeie prijs ook denk ik
pi_35103104
quote:
leuk speeltje voor Raus
pr0n en dat voor een 'Onda
pi_35103112
moggeh
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:22:10 #171
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35103250
Even pauze.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Me to
[afbeelding]

leuke specs
Vergeet het gewicht niet.
Al worden de viercylinder viertakkies ook wel idioot lichter de laatste 5 jaar.
Maar deeeez verslaat ze nog steeds, en dan is het dus al een niet relatief oud ontwerp met 8 jaartjes.
Het 2 takt karakter ..en zei ik daar koppel is onovertroffen hoe je dat beleeft op zo' en fiets.

Klik hier als je er 1 wilt kopen.

Mooie historie daar ook, en de laatste mods pompen er 135 pk uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik bied 500 euro voor die Tee-eL-eR >:O
Dat is het enige wat niet te koop is.
quote:
leuk speeltje voor Raus
pi_35103597
Testritjes op een cagiva

Dat kan dus zoiets zijn:

woensdag 15 februari 2006 @ 10:43:01 #173
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35103806
Hmm, leuk speelgoed
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:51:46 #174
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_35104082
Vandeweek met Raus gehad over "clip-ons", maar nog steeds geen idee wat het precies zijn, iemand?
Wat zijn het, waar monteer je ze en waarom zijn er 1001 verschillende uitvoeringen?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:53:51 #175
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35104136
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:34 schreef Youssef het volgende:

Je dwaalt zelf wel op heel Fok! rond, dus je zult vast weleens denken Youssef , na het lezen van een reactie
Ja hoor... regelmatig. oO<
pi_35104263
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:51 schreef dribbel79 het volgende:
Vandeweek met Raus gehad over "clip-ons", maar nog steeds geen idee wat het precies zijn, iemand?
Wat zijn het, waar monteer je ze en waarom zijn er 1001 verschillende uitvoeringen?
Ipv een stuur dat bestaat uit 1 stang hebben echte motoren 2 stuurhelften, 1 voor links en 1 voor rechts.
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:59:32 #177
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35104276
Clipons zijn stuur delen die elk aan een van de voorvork poten beverstigd zijn.
Dit in tegenstelling tot een gewoon stuur waar één complete stuurbuis op de kroonplaat beverstigd zit.
hier een voorbeeld van clipons

zie nu pas dat dit een rode SV650s is

[ Bericht 9% gewijzigd door bwt op 15-02-2006 11:06:41 ]
pi_35104510
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
Vergeet het gewicht niet.
Idd
quote:
Al worden de viercylinder viertakkies ook wel idioot lichter de laatste 5 jaar.
Maar deeeez verslaat ze nog steeds, en dan is het dus al een niet relatief oud ontwerp met 8 jaartjes.
Het 2 takt karakter ..en zei ik daar koppel is onovertroffen hoe je dat beleeft op zo' en fiets.

Klik hier als je er 1 wilt kopen.
quote:
Other bikes are in assemby stage and will be sold in 2003, and have new and more powerful engines, similar to Corsa engines used in Trofeo 2000 races.
die dempers zijn standaard dat kan mooier
quote:
Mooie historie daar ook, en de laatste mods pompen er 135 pk uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
135 2 takt peekaas zou best een keer een proefritje willen doen op zo 1
quote:
Dat is het enige wat niet te koop is.
Benieuwd hoe lang je dat volhoudt
pi_35105037
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef bwt het volgende:
Clipons zijn stuur delen die elk aan een van de voorvork poten beverstigd zijn.
Dit in tegenstelling tot een gewoon stuur waar één complete stuurbuis op de kroonplaat beverstigd zit.
hier een voorbeeld van clipons
[afbeelding]
zie nu pas dat dit een rode SV650s is
Dan weet ie waarschijnlijk nog niet wat clip-ons zijn aangezien er nog veel meer dingen op die foto staan, dat probleem had ik iig altijd toen ik zocht op clip-ons bij google Dit zijn clip-ons ..

... zet er een gashendel / handvat, rem / koppelings-bediening en knoppies op voor de rest van je motor. Eentje aan je rechtervoorvorkpoot vast, de ander aan de linker en je hebt een 'stuur'
pi_35105278
Oh ja, mogguh

Ik heb 14.35 pas college van twee lesuren, zal ik wel gaan... zal ik niet gaan

Ik heb de laatste tijd bij hoorcolleges dat ik mijn ogen niet kan openhouden, hebben jullie daar een remedie tegen? Gisterochtend bij een hoorcollege bijna in slaap gevallen, ben toen maar wat gaan eten en door die activiteit kon ik mijn ogen openhouden. Maar om nou bij elk hoorcollege te gaan eten ... ben ik aan het einde van mijn studie superdik

Heb nog genoeg te doen eigenlijk, eerst maar eens een secundair ontbijt / voorproefje van lunch eten
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Vanochtend heette die nog Banditmuis
quote:
[..]

Je hebt het precies goed uitgebeeld kleine hamer heeft minimaal 3 keer zoveel slagen nodig 1 groene klap is genoeg

Kwam er op neer dat ik met die kleine hamer jou toch wel plat krijg, ondanks het feit dat ik drie keer moet slaan. Laat staan als ik een grote hamer in handen krijg
pi_35105677
Tips voor de mensen hier die gaan circuitrijden

Wake up people, ik heb jullie toch niet weggejaagd
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:50:14 #182
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_35105972
Clip-ons zijn dus in principe je handvatten, alleen moet je ze zelf nog opbouwen??
Vaag dan dat je ze in allerlei verschillende kleuren (en zelfs carbon) hebt, aangezien er toch een handvat overheen gaat??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_35105990
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Ik heb 14.35 pas college van twee lesuren, zal ik wel gaan... zal ik niet gaan [afbeelding]

Ik heb de laatste tijd bij hoorcolleges dat ik mijn ogen niet kan openhouden, hebben jullie daar een remedie tegen? Gisterochtend bij een hoorcollege bijna in slaap gevallen, ben toen maar wat gaan eten en door die activiteit kon ik mijn ogen openhouden. Maar om nou bij elk hoorcollege te gaan eten ... ben ik aan het einde van mijn studie superdik
Bakkie of 2
quote:
Kwam er op neer dat ik met die kleine hamer jou toch wel plat krijg, ondanks het feit dat ik drie keer moet slaan. Laat staan als ik een grote hamer in handen krijg
pi_35106074
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef hicham het volgende:
Tips voor de mensen hier die gaan circuitrijden

Wake up people, ik heb jullie toch niet weggejaagd
nee hoor... ik moest alleen ff opletten...

ik heb het wel weer gezien hier... op naar huis

[ Bericht 11% gewijzigd door Roderick2085 op 15-02-2006 12:17:48 ]
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:17:40 #185
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35106885
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ipv een stuur dat bestaat uit 1 stang hebben echte motoren 2 stuurhelften, 1 voor links en 1 voor rechts.
Echte motoren?

Kawasaki KLX650R

KTM 950 Supermoto

Vooral de laatste pwiewt nagenoeg alle supersports op macho uitstraling.
98 pk en dat 2 cylinder blok zijn ook wel leuk.
Even modden met Superduke goodies(zelfde blok), en er komt ineens 25 pk ofzo bij.
Zijn de losse stuurhelften boys zelfs op de circuits bekeerd.

En zo kan ik nog wel even doorgaan met foto's, 300 postings vol.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Coke. Val je nog van af ook.
pi_35107131
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef dribbel79 het volgende:
Clip-ons zijn dus in principe je handvatten, alleen moet je ze zelf nog opbouwen??
Een clip-on is gewoon een naamgeving voor die dingetjes waarmee je op een supersport kunt sturen. Die zitten er dus ook al op als je je supersport koopt (er zijn ook niet-supersports met clip-ons). Zelf opbouwen is alleen nodig als je aftermarket clip-ons gaat kopen. Zelfde verhaal als je after-market stuurtjes gaat kopen. Dan zet je het oude gashendel / handvat over op je nieuw gekochte clip-on of stuur. Want je kunt ook after-market stuurtjes kopen:

Clip-ons vormen dus samen gewoon een stuurmiddel, netzoals de gebogen stang een stuurmiddel vormt. Punt.
quote:
Vaag dan dat je ze in allerlei verschillende kleuren (en zelfs carbon) hebt, aangezien er toch een handvat overheen gaat??
Je blijft er toch een deel van zien, pimbfactor
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Bakkie of 2
Bleh
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik houd je niet tegen
pi_35107178
quote:

[..]

Echte motoren?

Kawasaki KLX650R
[afbeelding]

KTM 950 Supermoto
[afbeelding]

Even modden met Superduke goodies(zelfde blok), en er komt ineens 25 pk ofzo bij.

[..]

wil ik ook hebe
pi_35107319
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef kevtranslate het volgende:

[..]

wil ik ook hebe
Coke, of die motoren?
pi_35107418
quote:
Echte motoren?
Jah, echte motoren

quote:
Kawasaki KLX650R
[afbeelding]

KTM 950 Supermoto
[afbeelding]

Das een mening
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:55:14 #190
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35108147
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef hicham het volgende:
Ik houd je niet tegen
Je eigen motor bijvoorbeeld.

Maar ik heb helaas iets belangrijkers te doen vandaag.
Eind vorig jaar had ik de uitdaging wel aangenomen.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Jah, echte motoren

Inderdaad een echte motor ja, zodra ze losse stuurhelften hebben.

quote:
Das een mening
En niet van de minste hier.

Maar ik vind nagenoeg alle motoren wel wat hebben.
Dat heb ik ook met muziek, en nog wel met wat meer dingen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:25:15 #191
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35109293
quote:

[..]

Echte motoren?

Kawasaki KLX650R
[afbeelding]

KTM 950 Supermoto
[afbeelding]

[..]

waarom ben je dan van de ECHTE motoren afgestapt en over gegaan naar een SS ?
Let's race
Buienradar
pi_35109399
Ik heb toch een paar vraagjes over die clip-ons:

Omdat clipons op de vorkpoten worden gemonteerd zitten ze denk ik een stukje lager dan een gewoon stuur oO<

- Veranderd het stuurgedrag van je motor?
- Je gewicht komt meer op je polsen, is dat vervelend als je veel korte stukjes rijdt?
- Kan je nog steeds goed het gas doseren?

Bijvoorbeeld als je over slecht wegdek rijdt dat je niet steeds je gas opentrekt/dichtdraait
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

[ Bericht 40% gewijzigd door R2-D2 op 15-02-2006 13:35:57 ]
pi_35109781
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:27 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb toch een paar vraagjes over die clip-ons:

Omdat clipons op de vorkpoten worden gemonteerd zitten ze denk ik een stukje lager dan een gewoon stuur oO<
Niet per se mijn clip-ons zitten bijv. onder de kroonplaat, die van Youssef ter hoogte vd kroonplaat en die van Raus erboven (dacht ik).
quote:
- Je gewicht komt meer op je polsen, is dat vervelend als je veel korte stukjes rijdt?
- Kan je nog steeds goed het gas doseren?

Bijvoorbeeld als je over slecht wegdek rijdt dat je niet steeds je gas opentrekt/dichtdraait
Niet voor korte stukjes, op den duur kun je er last van krijgen met langere ritten maar das allemaal een kwestie van wennen. De sportievere zithouding door lagere clip-ons is wat ik het fijnst vind. Geen probleem met gas doseren
pi_35109941
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Niet per se mijn clip-ons zitten bijv. onder de kroonplaat, die van Youssef ter hoogte vd kroonplaat en die van Raus erboven (dacht ik).
[..]

Niet voor korte stukjes, op den duur kun je er last van krijgen met langere ritten maar das allemaal een kwestie van wennen. De sportievere zithouding door lagere clip-ons is wat ik het fijnst vind. Geen probleem met gas doseren
Tnx
Wist ik dus niet

Ik wil ook clip-ons op m'n volgende motor
pi_35110423
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:14 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Die sokken !
he, gestreepte sokken roeleren!
Doei.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:23:04 #196
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35111627
quote:

[..]

Echte motoren?

Kawasaki KLX650R
[afbeelding]

KTM 950 Supermoto
[afbeelding]

[..]

i
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en geloof me, een 4 in lijn kan ook lots of koppel hebben!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35112990
Zachte temps, zonnetje schijnt lekker weertje dus als het zo blijft straks ff mijn 7 uitlaten
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:07:06 #198
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35113227
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
Was niet mijn stelling, maar van die Cheeky Bastard..de echte motoren hebben clip ons..

En ik kan geen KTM 950 Supermoto kopen, anders was dat een bruikbare mogelijkheid met de toereigenschappen van een supersport, en het gevoel wat een brute SM geeft.

Maar ik mis mijn maatjes gewoon, een dagje 500 kilometer meeten.

Dus ja de TL1000R is gewoon een budgetair compromis in combinatie van looks en motoreigenschappen.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maar een stuur zit op de kroonplaat, je hebt wel clip ons die weer naar boven gaan to be exact.
quote:
Qua wind en toch ontspannen zit vind ik de supersport houding de beste die er is voor de snelweg.
Ik voel me er wel relaxed bij.. de rit met de TL1000R uit Friesland ervaarde ik gek genoeg nog ontspannender dan in 2004 op mijn BMW.

Maar er zijn natuurlijk ook motoren die een veel extremere zit hebben dan mijn TL1000R of jouw ZX7R wat relatief een grote motor bij ook nog eens kleine bestuurder is.
Op mijn oude Bimota of een nieuwe MV Agusta F4S schijn je toch snel je polsen te voelen.
De clip ons zitten dan as low as you can go.

En in ieder geval is In de stad of op dijkweggetjes een hoger stuur weer veel relaxter.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef R2-D2 het volgende:
Tnx
Wist ik dus niet

Ik wil ook clip-ons op m'n volgende motor
Volgens de definitie van Hicham had je die al.

Of had je zo'n rolletje op je stuur zitten?

Mag ik aanteken dat er voor het eerst iemand is die iets van OPM heeft geleerd.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef Herr.Flick het volgende:
i
SPOILER
en geloof me, een 4 in lijn kan ook lots of koppel hebben!
Jij hebt nog nooit die Kawasaki KLX650R of een andere supermoto gereden.
Ik hoor nog mijn motordealer enthousiast kraaien na een proefritje dat het ding als een kogel loopt.
Wat een gevoel dat optrekken, die kracht, die snelheid.
En hij is een ZZR-1100 gewend.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:15:54 #199
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35113536
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit die Kawasaki KLX650R of een andere supermoto gereden.
Ik hoor nog mijn motordealer enthousiast kraaien na een proefritje dat het ding als een kogel loopt.
Wat een gevoel dat optrekken, die kracht, die snelheid.
En hij is een ZZR-1100 gewend.
Ik heb genoeg van die plasticke meuk gereden, m'n maat heeft zelf bijv. een wr450f, het is leuk in het begin, maar als het echt leuk begint te worden is de puf er al weer uit, mooi voor in het zand, maar niet voor op de weg.Het is een leuke extensie vanuit je brommertijdperk, maar op een geven moment ben je dat wel ontgroeit.

En ik durf met gemak tegen zo'n 900 te trekken, stel geen drol voor.

lang leve carrrrrrdan!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35113940
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
Was niet mijn stelling, maar van die Cheeky Bastard..de echte motoren hebben clip ons..
Was om wat los te maken maar had het niet uit deze hoek verwacht
quote:
Maar ik mis mijn maatjes gewoon, een dagje 500 kilometer meeten.
Was deze zondag dan jouw idee Jij opperde toch om te meeten op een droge zondag
quote:
de rit met de TL1000R uit Friesland ervaarde ik gek genoeg nog ontspannender dan in 2004 op mijn BMW.
Toch minder luchtweerstand op die TLR missch
quote:
Maar er zijn natuurlijk ook motoren die een veel extremere zit hebben dan mijn TL1000R of jouw ZX7R wat relatief een grote motor bij ook nog eens kleine bestuurder is.
Tuurlijk maar hoe ik ermee rijd moet het ook weer niet te extreem worden…en dat relatieve grote motor - kleine bestuurder maakt de houding voor mij nog sportiever
quote:
Op mijn oude Bimota of een nieuwe MV Agusta F4S schijn je toch snel je polsen te voelen.
De clip ons zitten dan as low as you can go.
Van je eigen oude Bimota weet je het toch wel Ik lees op MF ook wel eens dat beginnende 7 rijders moeten wennen met hun polsen, had er zelf minder last van…missch door die 400 die ook een vrij sportieve houding heeft
quote:
En in ieder geval is In de stad of op dijkweggetjes een hoger stuur weer veel relaxter.
Dat zeker niet
quote:
Mag ik aanteken dat er voor het eerst iemand is die iets van OPM heeft geleerd.

edit: en geen onbelangrijke

[ Bericht 3% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 15-02-2006 16:06:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')