abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:27:35 #126
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35087816
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan je een mooie streetfihter van maken VFR achterbrug erin al dat plastic eraf slaan dikke duitse kont erop
Ik weet er nog 1 te koop, ik ben voor een kleine comissie de tussenpersoon voor die rooie uit Dordt.

Disclaimer: de kleur is niet rood.
pi_35087835
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef hicham het volgende:

[..]

Welk programma gebruik je
Ulead Gif Animator 5. Heb ook nog Easy Gif Animator v.3, maar daarbij krijg je gifjes van 2 MB enzo

Updateje: fotootje verwijderd en andere aangepast
pi_35087981
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:28 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Updateje: fotootje verwijderd en andere aangepast
Boejje, FireFox blokkeert toch alle afbeeldingen van het domein http://members.chello.nl/b.kuipers9/
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]
dikke duitse kont erop
Verder alles goed met je??

Had je netzogoed die rode regenjas kenne houwe (<-- dialect van FemaleRebbel ), ziet er ook niet uit
pi_35088172
internet loopt wel te kutten hier
pi_35088786
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef hicham het volgende:

[..]

Boejje, FireFox blokkeert toch alle afbeeldingen van het domein http://members.chello.nl/b.kuipers9/ [afbeelding]
[..]

Verder alles goed met je??

Had je netzogoed die rode regenjas kenne houwe (<-- dialect van FemaleRebbel ), ziet er ook niet uit
Kreg nah wah Ken ut sijn dat ik u kan ....

ach ja Hij is 't weer du Amsterdammur
*I'll do what I want, cuz I can*
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:14:18 #131
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35089580
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]

Die sokken !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:19:19 #132
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35090126
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
Oude meuk. i
Toch best leuk...
pi_35090375
quote:
Oude meuk. i
Hihiihihihi

N00bs
pi_35090512
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef R2-D2 het volgende:
Niet echt mooi wel betaalbaar denk ik oO<

[afbeelding]

Kijk eens:

[afbeelding]

2500 Euro
45.400 Km.
1e vind ik best mooi nog heb zelf een tijdje overwogen om die te nemen (was nog voor dat ik het kawa-licht had gezien )

2e is niet mijn smaak

@hicham: n00b
pi_35091822
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

@hicham: n00b
heH, watteH, zei je iets
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:21:02 #137
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_35092240
Avond

Weer een dag verder en weer een paar 1000 Euro lichter, en 5 blaren rijken

Het vorderd gestaag in het huis. Aannemer heeft bevestigd dat de draagmuur er idd uit kan, toch wel fijn dat mijn planning niet geheel in de stront loopt

Keuken is er nu in zijn gehaal uit evenals een ander muur op de 1ste verdieping. Verder ook al het puin weg gepleurd en (4 keer rijden met een dubbelasser naar de vuilstort).

Na een afspraak met de elektricien tot de conclusie gekomen dat ALLE elektra vervangen gaat worden. Opzich geen verrassing want de oude bewoner had er echt een fucking potje van gemaakt. Er zaten maar 3 groepen in het huis en geen aardlek en serieus alles zat met elkaar door gelust met 2 ader draad en kroonstenen

Komen nu dus 8 groepen in het huis, want je als je toch bezig bent Moet alleen wel alles zelf aanleggen, het aansluiten mag de vakman doen. Weer een nieuwe uitdaging dus. Verder moet er nog veel gestuct worden en van alles en nog wat. Nog zat te doen dus

Nog weer ontopic

@ BWT mijn carterontluchting zat idd ook in het luchtfilterhuis. Opzich is dat bij een KLX niet erg daar een luchtfilter toch vettig moet zijn. Bij mij zat er trouwens ook amper olie in het filterhuis. Maar 800 euro is flink, maarja kan je er wel weer tegenaan

Trouwens de schade expert heeft mijn deuk op 1350 euro geraamd, goeie shit dus
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_35092458
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
Avond

Het vorderd gestaag in het huis. Aannemer heeft bevestigd dat de draagmuur er idd uit kan, toch wel fijn dat mijn planning niet geheel in de stront loopt

Keuken is er nu in zijn gehaal uit evenals een ander muur op de 1ste verdieping. Verder ook al het puin weg gepleurd en (4 keer rijden met een dubbelasser naar de vuilstort).

Na een afspraak met de elektricien tot de conclusie gekomen dat ALLE elektra vervangen gaat worden. Opzich geen verrassing want de oude bewoner had er echt een fucking potje van gemaakt. Er zaten maar 3 groepen in het huis en geen aardlek en serieus alles zat met elkaar door gelust met 2 ader draad en kroonstenen

Komen nu dus 8 groepen in het huis, want je als je toch bezig bent Moet alleen wel alles zelf aanleggen, het aansluiten mag de vakman doen. Weer een nieuwe uitdaging dus. Verder moet er nog veel gestuct worden en van alles en nog wat. Nog zat te doen dus

Nog weer ontopic

@ BWT mijn carterontluchting zat idd ook in het luchtfilterhuis. Opzich is dat bij een KLX niet erg daar een luchtfilter toch vettig moet zijn. Bij mij zat er trouwens ook amper olie in het filterhuis. Maar 800 euro is flink, maarja kan je er wel weer tegenaan

Hard gewerkt dus Leuk om te horen dat het huis gestaag vordert (nou ja niet leuk om te horen dat het gestaag gaat). Het afbreken is niet leuk om te zien, maar als je eenmaal de dingen opbouwt, schildert, inricht etc. dan wordt het pas echt gaaf.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:31:59 #139
17596 Makster
pi_35092698
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Hard gewerkt dus Leuk om te horen dat het huis gestaag vordert (nou ja niet leuk om te horen dat het gestaag gaat). Het afbreken is niet leuk om te zien, maar als je eenmaal de dingen opbouwt, schildert, inricht etc. dan wordt het pas echt gaaf.
Precies, opzich gaan we wel hard. Morgen gaat er boven geschilderd worden. " Probleem" waar ik nu mee zit is dat er een andere vloer in komt maar die komt er pas in als beneden ALLES klaar is. Maar daarvoor moet het plafond dus nog half er uit en uiteraard weer een nieuwe erin. Die draagmuur moet er nog uit. De leidingen in de keuken moeten in de muur gefreest worden en omgelegt worden. Elektra moet overnieuw gedaan worden. Alles verven en behangen, plinten verven enz enz. Verder moet gipsbeton blokken een aantal deuren dicht maken die nu overbodig zijn. Dan dus de vloer erin en dan pas kan de keuken opgebouwd worden. Keuken blad duurt nog een week of 6 maar per 28 februari moet ik er dus al wonen

Word dus koken op camping gas
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:36:29 #140
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35092901
quote:
Avond

Nog weer ontopic

Goed bezig Nico
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_35092952
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef bwt het volgende:

[..]

Grote beurt was voor de 60.000 Km
er is iemand 8 uur mee bezig geweest.
totaal bijna 800 Euries terwijl ik op zo'n 500 had gerekend
Voorband, beurt, blok schoonmaken van binnen, remblokken, 1 klein <#^ slangetje verplaatst.

Motorblok moest schoon omdat er veel olie aanslag in zat waardoor de algehele smering minder was.
vanwege zogenaamde milieu eisen mag een motorblok de overdruk van olie niet meer simpel op straat donderen dus moest dat (af fabriek) ergens anders op -> volgens fabriek meest simpele plaats -> lucht filterhuis. Daardoor kreeg ik regelmatig te maken met een haperend blok dat niet goed loopt omdat de olie via carbs. mee komt en aangezien de motor geen 2takt is loopt dat niet goed. Dus hebben ze dat slangetje maar ergens anders laten uitkomen.
800 euro Hebben ze dat wel eerst met je besproken, want no way dat ik een motor met zoveel km's nog zou laten schoonmaken "vanwege" mileueisen. Tenzij je er idd echt last van had, maar ik heb het idee dat een dealer dat schoonmaken nooit zo perfect zal uitvoeren als jij het zou doen. (ik doe ff stoer dat ik dat simpele 1 cilinder blokje van me brommer vorig week helemaal schoon heb gemaakt )
quote:
Goed bezig heH met je geld

Dat je het huis maar even FokMC proof gaat maken ... 3 groepen vind ik niet zo weinig trouwens hoor, in het vorige huis hadden we er 2

Mjah, net naar school toe de cam van Hicham meegenomen om even de schade op te nemen Heb maar meteen even de "mods" vastgelegd tot nu toe.

Tekst erbij mogen jullie zelf bedenken, de kenners zien het wel.
Wat is ie mooi fel groen zo net gewassen de rest van het vuil is allemaal dezelfde rit nog erop gekomen.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:42:02 #142
17596 Makster
pi_35093153
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Goed bezig Nico
Ik ben nog geen Nico maar na deze klus mag ik me toch minstens Dennis noemen
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Youssef het volgende:

[..]

800 euro Hebben ze dat wel eerst met je besproken, want no way dat ik een motor met zoveel km's nog zou laten schoonmaken "vanwege" mileueisen. Tenzij je er idd echt last van had, maar ik heb het idee dat een dealer dat schoonmaken nooit zo perfect zal uitvoeren als jij het zou doen. (ik doe ff stoer dat ik dat simpele 1 cilinder blokje van me brommer vorig week helemaal schoon heb gemaakt )
[..]

Goed bezig heH met je geld

Dat je het huis maar even FokMC proof gaat maken ... 3 groepen vind ik niet zo weinig trouwens hoor, in het vorige huis hadden we er 2

Mjah, net naar school toe de cam van Hicham meegenomen om even de schade op te nemen Heb maar meteen even de "mods" vastgelegd tot nu toe.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Tekst erbij mogen jullie zelf bedenken, de kenners zien het wel.
Wat is ie mooi fel groen zo net gewassen de rest van het vuil is allemaal dezelfde rit nog erop gekomen.
Tja geld, echt KUT dat het zo hard gaat. Vooral omdat ik dat beter in een motor kan steken

MAar wat heb jij gedaan Op je bek gepleurd
pi_35093159
quote:
Oude meuk. i
IsWas dat die van jou?
pi_35093213
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Makster het volgende:
MAar wat heb jij gedaan Op je bek gepleurd
Omver gegooid
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:45:48 #145
17596 Makster
pi_35093313
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Omver gegooid
Serieus Wat een teffuslijers !!

Ik zeg: WAARBORGFONDS
pi_35093522
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:45 schreef Makster het volgende:

Serieus Wat een teffuslijers !!

Ik zeg: WAARBORGFONDS
Ikzelf ben een teffuslijer
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
Godverdetering

Na mijn werk ga ik even langs de pomp en poets ik mijn hele motor bling bling (behalve dan die kenkervelgen, die neem ik 1 maal af en doe geen moeite me handen weer helemaal in het kettingvet te dopen om die hoerendingen schoon te krijgen )

Rij ik hem ietwat naar voren, klapt de zijstandaard in en klettert ie zo van me af

Bттттттттттh

Mjah, wat kleine krasjes hier en daar, niet zo erg. Maar wel mijn fucking nieuwe spiegel die ik net een week erop heb zitten ofzo kapot. Kost me weer 100 euro om nieuwe te bestellen en weer wachten e.d. Had nog niet eens de kans gehad die knippers in de spiegels aan te sluiten.

Kom ik thuis is er ook nog eens niets te schafte.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:52:46 #147
17596 Makster
pi_35093624
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ikzelf ben een teffuslijer
[..]
Hmm ik zeg toch: Aangifte doen en zeggen dat er een waggie tegenaan heeft gezeten

Wel zwaar vertyfd hoor Waarom was je de motor dan ook bij een benzine pomp, dat is vragen om ongelukken >:O
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:58:40 #148
17596 Makster
pi_35093891
Adios

Morgen maar weer een update doen Misschien leuk om te horen hoe deze koorknaap zijn dagen invult

Maaazzel i
pi_35094734
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Adios

Morgen maar weer een update doen Misschien leuk om te horen hoe deze koorknaap zijn dagen invult

Maaazzel i
voor mij ook tijd om te slapen
maar ik vind het wel leuk om te lezen hoe jij je dagen vult hoor

i
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:17:10 #150
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35097161
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]
Ik had zelf gevraagd om het blok van binnen eens schoon te maken.
En die milieu eisen gelden voor elke "nieuwe" motor.
Geen drupje olie mag er meer op straat komen. - dat slangetje zat dus "af fabriek" op het luchtfilter huis. En ik had er echt stevig last van.

Daarom loopt ie nu ook weer erg soepel, 't kost je alleen klauwen met geld.

En nu ook tijd.
hele avond bezig geweest met me website en forum om het spam vrij te krijgen of_te_wel updaten die software
&lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')