Supergeil klasseeeeequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Me to
[afbeelding]
[..]
leuke specs
*mee eensch is*quote:
Ik moet een SM ook nog eens aan de tijd voelen.. en een supersport oO<quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Echte motoren?![]()
Kawasaki KLX650R
[afbeelding]
KTM 950 Supermoto
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens de definitie van Hicham had je die al.![]()
Of had je zo'n rolletje op je stuur zitten?![]()
![]()
quote:Mag ik aanteken dat er voor het eerst iemand is die iets van OPM heeft geleerd.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef R2-D2 het volgende:
WTF!
[afbeelding]
Dit is me ook weleens gelukt:
[afbeelding]
Maar dan anders![]()
Stuntoverzicht![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is mijn avatar trouwens te zien?![]()
Ik schrijf sollicitatiebrieven op m'n werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Roderick2085 het volgende:zo lelijk geprogrammeerd heb ik nog nooit, maar ja... het mocht lelijk, en ik had geen zin om iets moois te verzinnen
![]()
heb ik gewoon zomaar huiswerk zitten maken [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef Roderick2085 het volgende:
ik was m'n pc opnieuw aan het installeren... toen ik net naar beneden ging was ie bezig met sp2... kom ik terug... opstart error...
mijn hele schijf word niet meer herkend![]()
gaat lekker zo![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil de prins op het witte paard zijn [afbeelding]
Mischien is je IDE-kabel/poort wel stuk en had je daarom de vorige keer ook al storingquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef Roderick2085 het volgende:
ik was m'n pc opnieuw aan het installeren... toen ik net naar beneden ging was ie bezig met sp2... kom ik terug... opstart error...
mijn hele schijf word niet meer herkend![]()
gaat lekker zo![]()
in de bios niet meer nee... morgen maar weer eens open schroeven en anders aansluiten ofzoquote:
quote:
sja, zou het eens kunnen proberen, maar ik denk het niet... andere schijf die aan die kabel hangt word nog wel herkendquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mischien is je IDE-kabel/poort wel stuk en had je daarom de vorige keer ook al storing![]()
Lekkere werkplaats inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Alleen maar R-1tjes in die werkplaats![]()
quote:
omg.. een vrouw die verstand heeft van motoren en computers.. sounds like de ideale vrouwquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mischien is je IDE-kabel/poort wel stuk en had je daarom de vorige keer ook al storing![]()
Noooooooooooooooiiiiiiiiitquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je houdt me (weer) voor de gek neem ik aan?![]()
Het klinkt alsof de Harddisc stuck isquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef Roderick2085 het volgende:
sja, zou het eens kunnen proberen, maar ik denk het niet... andere schijf die aan die kabel hangt word nog wel herkend
Kan er alleen maar over praten hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
omg.. een vrouw die verstand heeft van motoren en computers.. sounds like de ideale vrouw![]()
![]()
Gelukkig maar, anders moest ik hem weer ergens anders hosten enzo.. veel te veel werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Noooooooooooooooiiiiiiiiit![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan er alleen maar over praten hoor![]()
![]()
![]()
daar ben ik bang voor jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Noooooooooooooooiiiiiiiiit![]()
[..]
Het klinkt alsof de Harddisc stuck is![]()
[..]
Kan er alleen maar over praten hoor![]()
![]()
Spint je harde schijf wel? Hoor je misschien kleine of grote tikken met enige regelmaat? Al geprobeert op secundaire IDE kanaal, op master met alle andere drives losgekoppeld?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar ben ik bang voor ja![]()
documenten enzo heb ik als het goed is wel gebackupt op die andere schijf.... ja m'n muziek niet![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:08 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
wat ik nou weer tegenkom...![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb ook iets van jou geleerd gisteren met dat filmpje![]()
Als je je motor verkoopt omdat je koppeling is versleten, zeg je gewoon dat er "quick-shift" op zit![]()
![]()
Geinigquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Damn, ik wil ook geluid op mijn compie.![]()
Ik heb net mijn accu gevonden, wie stopt hem dan ook in de kuip.
Zou de wegligging bij linkerbochten nu ook beter zijn?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezien de slechte omstandigheden waarin de TL moet vertoeven toch wel even verstandig om de accu bij te pompen na 1.5 week stilstand. Ben er alleen nog maar mee naar huis gereden toen ik hem kocht.![]()
Dat eerste weet ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Was om wat los te makenmaar had het niet uit deze hoek verwacht
quote:Was deze zondag dan jouw ideeJij opperde toch om te meeten op een droge zondag
Supersport houding, en het ding trilt amper.quote:Toch minder luchtweerstand op die TLR missch
Maar je komt ook minder ver boven je motor uit.quote:Tuurlijkmaar hoe ik ermee rijd moet het ook weer niet te extreem worden…en dat relatieve grote motor - kleine bestuurder maakt de houding voor mij nog sportiever
Zeker wel, waarom denk je dat een LSL stuurbike kitje zoveel meer controle geeft.quote:Dat zeker niet![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Geinig![]()
Kun je hem er ook makkelijk uithalen zo?
Het stuurgedrag van de motor verandert niet, hoe jij het stuurgedrag ervaart welquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:27 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb toch een paar vraagjes over die clip-ons:
Omdat clipons op de vorkpoten worden gemonteerd zitten ze denk ik een stukje lager dan een gewoon stuur oO<
- Veranderd het stuurgedrag van je motor?
Weet nog dat ik een meet voorop reed en dat bij een stoplicht ineens pimber naast mij kwam staan: heej euh, jij zit lekker op je Bandit maar wij zitten op onze supersports. Dus wil je straks even een pauze inlassen ...quote:- Je gewicht komt meer op je polsen, is dat vervelend als je veel korte stukjes rijdt?
[afbeelding]
![]()
Hotlinking disabledquote:
[afbeelding]
![]()
pr0nquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb je em niet lekker warmquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
Gezien de slechte omstandigheden waarin de TL moet vertoeven toch wel even verstandig om de accu bij te pompen na 1.5 week stilstand. Ben er alleen nog maar mee naar huis gereden toen ik hem kocht.![]()
![]()
Hij heeft 'm heeel lekker binnen staan, naast de flessen anti-frysk voor de menschquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je em niet lekker warmbinnen staan
![]()
dat ga ik morgen ff allemaal proberen... heb er nu geen zin in, ga ik me toch alleen maar weer zitten opfokken.... of die harde schijf spint weet ik niet.... die 5 case fans maken daar teveel lawaai voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Spint je harde schijf wel? Hoor je misschien kleine of grote tikken met enige regelmaat? Al geprobeert op secundaire IDE kanaal, op master met alle andere drives losgekoppeld?
het schijnt dat er net iemand gebelt hadquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:40 schreef hicham het volgende:
Gedverderrie, ben ik weer gebeld door 1 of ander bedrijf dat personeel zoekt via afstudeerders. Op zich wel fijn, ware het niet dat ik nog in de derde zit en volgend jaar pas als mijn studie goed verloopt afstudeer. Roderick, jij ook weer een telefoontje gehad?
Ze hebben mijn gegevens via een bedrijf dat vorig jaar, of twee jaar geleden een groepsfoto van alle nerds () op mijn opleiding hebben gemaakt. Ze zijn niet de eerste die mijn gegevens via hun hebben. Het stomme is dat ik dus via die gegevens (die ik had gegeven om de foto te kunnen ontvangen) al 3 of 4 keer gestalked bent en die foto heb ik nog helemaal niet gekregen!
[..]
Hotlinking disabled
[afbeelding]
BMW is voor bejaarde die aan een 3e jeugd begonnen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hey hey...![]()
Honda CBR is de kadett onder de motoren, niet bmw!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
BMW is voor bejaarde die aan een 3e jeugd begonnen zijn![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sprintje trekken?![]()
of ben je bang dat je m'n rollatortje niet bij kunt benen![]()
quote:
Het is allemaal spelquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef ondeugend het volgende:
Ja hoor... regelmatig. oO<
Ja dat was troepquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef editor2 het volgende:
Mijn eerste speelgoed trein was die van Marklin. Kent iemand die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |