Spoor je welquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef editor2 het volgende:
Mijn eerste speelgoed trein was die van Marklin. Kent iemand die?
Op mijn leeftijd heb je ander speelgoed op batterijenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zeker nooit met treintjes gespeeld![]()
mag ik bij jou komen spelen ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd heb je ander speelgoed op batterijen![]()
Ja. Ik had en heb nog steeds mijn Lima zooiquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef editor2 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd heb je ander speelgoed op batterijen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Damn, ik wil ook geluid op mijn compie.![]()
Ik heb net mijn accu gevonden, wie stopt hem dan ook in de kuip.
Zou de wegligging bij linkerbochten nu ook beter zijn?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezien de slechte omstandigheden waarin de TL moet vertoeven toch wel even verstandig om de accu bij te pompen na 1.5 week stilstand. Ben er alleen nog maar mee naar huis gereden toen ik hem kocht.![]()
![]()
ik heb m'n eerste Fleischmann niet meer kunnen redden, m'n moeder heeft 'm een jaar of wat geleden per ongeluk aan een neefje meegegeven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja. Ik had en heb nog steeds mijn Lima zooi![]()
hoezo ? weet je nog niet hoe dat ding werkt ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
uh... ik moet leren... [afbeelding]
Jawel hoor, gewoon op het knopje drukkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hoezo ? weet je nog niet hoe dat ding werkt ?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb m'n eerste Fleischmann niet meer kunnen redden, m'n moeder heeft 'm een jaar of wat geleden per ongeluk aan een neefje meegegeven.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb nog wel mijn eerste Badman auto![]()
quote:
Zie je, nu heb je haar ook nog weggejaagdquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon op het knopje drukken![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Stick to your own age
![]()
[..]
Zie je, nu heb je haar ook nog weggejaagd![]()
![]()
Geschrokken denk ik....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Geschrokken denk ik....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]komt omdat de stofzuiger een stekker heeft of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
komt omdat de stofzuiger een stekker heeft of niet![]()
[..]
Gezien wel, maar wat erachter zat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik zag dat klepje meteen bij het doorkijken van het TLR topic... had je het zelf nog niet gezien of durfde je het gewoon niet open te maken??
heb je geen werkplaatsboek ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gezien wel, maar wat erachter zat wist ik nog niet.
En ik was te lui om het zo even zonder doel open te maken.
Been bizzyand buzzy lately.
![]()
Hij's fijn!quote:
Ik heb zelf hier een baan staan van marklin (digitaal), moet helaas binnenkort af gaan breken ivm het maken van een kinderkamer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef editor2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |