quote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
En ja hoor, René moet na schooltijd een toets makenmaar dat genbeurt niet, ze gaat mee naar huis. We hebben afgesproken dat René toetsen maakt aan de instructietafel, maar dat is dus niet gebeurt. Dus René gaat gewoon mee naar huis vanmiddag. René wil dus straks niet meer naar school en ik ben woest
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:19 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hmmm, gaat volgens mij niet helemaal lekker met de communicatie en afspraken nakomen?
Was je nog op gesprek geweest? of heb ik er overheen gelezen
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef moussy het volgende:
Nee, de juf was niet op school vorge week![]()
René heeft wel vorige week vrijdag in dr broek geplast op school... ik weet niet wat er allemaal aan de hand is daar
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef E.T. het volgende:
aggos Rene..
't wordt echt steeds krankzinniger heb ik 't idee. En in de broek plassen doen ze echt niet zomaar weer..
hmmm, is niet goed.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:40 schreef moussy het volgende:
René heeft net huilend gezegd dat ze niet meer naar school wil. Er gaat maar 1 zin door mn hoofd heen die de andere moeder (verhaal van 20 jaar terug) tegen me zei "Je zit op zondag niet met je smoel voor aan in de kerk"
dan vind ik het alles behalve een goede stagiair.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef moussy het volgende:
Ik zit te schudden van kwaadheidmaar zo meteen even lopen naar school dan zakt het wel af, maar het gaat zeker donderen! Zelfs de stagaire spreekt haar al met dezelfde toontjes en woordjes aan als Juf 1
mooi, dank je welquote:Op maandag 13 februari 2006 12:44 schreef moussy het volgende:
tirannetje, ik beloof je, dit ga ik haar niet aan doen!! Ik ga haar nu zoenen en we gaan naar school!
dat schudden van kwaadheid doe ik ook al bijna.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef moussy het volgende:
Ik zit te schudden van kwaadheidmaar zo meteen even lopen naar school dan zakt het wel af, maar het gaat zeker donderen! Zelfs de stagaire spreekt haar al met dezelfde toontjes en woordjes aan als Juf 1
reken maar dat dat nog bestaatquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef livelink het volgende:
En die opmerking van die kerk, dat weiger ik te geloven. Dat kan en mag vandaag de dag toch geen rol meer spelen. Als dat wel zo is, dan weet ik het ook niet meer.
Een knuffel voor jou danquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef moussy het volgende:nou.. ehm, terwijl ik ga zitten om mn verhaal te tikken belt de directeur of ik even terug wil komen. Maar Cas ligt net in bed, dus dat kan niet. Straks misschien. Komt denk ik omdat ik de naam van "de 20-jaar-geleden-moeder genoemt heb
Ik moet nu even zitten, nadenken en mn neus snuiten, het draaide er op uit dat moeder en kind stonden te huilen op de gang. Ow wat had ik René graag mee naar huis genomen.
Ik vind dit zo zieligquote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Troel het volgende:
Succes moussy, zoiets gaat je niet in je koude kleren zitten.
Moussy, heb je al contact opgenomen met de leerplichtambtenaar ofzo? Ik kan me zo voorstellen dat er (helaas) vaker van dit soort situaties zijn en ik ben erg benieuwd wat de inspecteurs hiervan zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind dit zo zielig![]()
Nou volgens juf 1 heeft ze wel aan de instructietafel gezeten tijdens rekenen, alleen deed ze niks, maar zat ze (weer) te spelen met dr gummetjes, die zijn dus ook weer afgepakt. Toen vroeg ik aan René of ze aan de instructietafel heeft gezeten en ze zei ja. Toen ik bozig werd begon René te huilen. Maar goed, ik heb gezegd dat René niet nablijft vanmiddag, dat ik haar gewoon om 15:15 op kom halen. Of ze nu wel of niet aan die tafel heeft gezeten. Ik heb ook gezegd dat René niet naar school wil als Juf 1 er is. Had ik moeten zeggen tijdens 10-minuten gepsrek maar dat héb ik gezegd, dat ze niet naar school wil. Pas nádat ik een gesprek heb gehad met René is er uit gekomen dat het om Juf 1 zou gaan. Alleen toen zou het aan het gedrag van René hebben gelegen, waar het hele 10 minuten gesprek over ging.. Er is dus niet geluisterd naar me.
Ik heb ook aangegeven over het werk mee naar huis krijgen, dat we dat afspreken, maar wat gewoon niet gebeurt. Daar werd niet op gereageerd. Nablijven tussen de middag zou ook niet waar zijn![]()
Ik heb gezegd dat René vrijdag in dr broek heeft geplast, daar was zij niet bij, dus dat moest ik niet met haar besprekenIk ben niet giftig geweest, heb alleen gezegd dat ik het zat begin te worden. Ik heb wél gezegd dat dit opgelost gaat worden en dat ik René anders thuis houd óf naar een andere school. Dat werd afgewimpeld met impulsief gedrag
![]()
misschien een keer goed met de vuist op tafel en om antwoorden vragen van de vragen die ze steeds ontwijken enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou volgens juf 1 heeft ze wel aan de instructietafel gezeten tijdens rekenen, alleen deed ze niks, maar zat ze (weer) te spelen met dr gummetjes, die zijn dus ook weer afgepakt. Toen vroeg ik aan René of ze aan de instructietafel heeft gezeten en ze zei ja. Toen ik bozig werd begon René te huilen. Maar goed, ik heb gezegd dat René niet nablijft vanmiddag, dat ik haar gewoon om 15:15 op kom halen. Of ze nu wel of niet aan die tafel heeft gezeten. Ik heb ook gezegd dat René niet naar school wil als Juf 1 er is. Had ik moeten zeggen tijdens 10-minuten gepsrek maar dat héb ik gezegd, dat ze niet naar school wil. Pas nádat ik een gesprek heb gehad met René is er uit gekomen dat het om Juf 1 zou gaan. Alleen toen zou het aan het gedrag van René hebben gelegen, waar het hele 10 minuten gesprek over ging.. Er is dus niet geluisterd naar me.
Ik heb ook aangegeven over het werk mee naar huis krijgen, dat we dat afspreken, maar wat gewoon niet gebeurt. Daar werd niet op gereageerd. Nablijven tussen de middag zou ook niet waar zijn![]()
Ik heb gezegd dat René vrijdag in dr broek heeft geplast, daar was zij niet bij, dus dat moest ik niet met haar besprekenIk ben niet giftig geweest, heb alleen gezegd dat ik het zat begin te worden. Ik heb wél gezegd dat dit opgelost gaat worden en dat ik René anders thuis houd óf naar een andere school. Dat werd afgewimpeld met impulsief gedrag
![]()
Nou, als je van plan bent René thuis te houden, dan kan je in problemen komen met die ambtenaar. Vandaar dat het misschien een idee is om ook met de inspectie overleg te plegen wat nu te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef moussy het volgende:
Ik heb tegen René gezegd dat ze nu goed dr best moest gaan doen, zodat ze volgend jaar naar een andere juf kan. Als ze dat niet doet moet ze nog een jaar bij juf1 in de klas zitten, waar de juf bij stond. Ik vole me nu wel een beetje lullig tegenover René, omdat ik voor mn gevoel de verantwoordelijkheid bij René heb gelegd![]()
Troel, is daar een leerplichtambtenaar voor? Ik loop al vanaf woensdag te dubben wie ik hier voor nou om raad kan vragen
jezus, dat je nog rustig kon blijven zeg! wat een kreng!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Peet gaat idd vrij vragen voor de dag dat er een gesprek zal zijn (woensdag)quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef poemojn het volgende:
Stuur anders Peet er eens op af? Mannen worden vaak sneller serieus genomen (en minder snel van impulsief gedrag beticht). Wat een gedoe.
dit begint eng te klinken mous!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet gaat idd vrij vragen voor de dag dat er een gesprek zal zijn (woensdag)
Ik ben net op het matje geroepen op school door de directeurdat dit soort dingen niet voor de les besproken worden, maar dat je een afspraak moet maken. Want ik kwam op hoge poten aanstormen. Ik heb in eerste instantie gewoon gezegd waarom René niet na hoeft te blijven en toen daarna werd gezegd dat dat nooit hoeft en dat het ook nooit tussen de middag gebeurde werd ik lichtelijk pissig ja.
Ik denk dat ze gaan proberen de rollen om te draaien, want René heeft ook een gesprek gehad met Juf 1 en als ik er naar vraag weet ze niks meer![]()
Ik had dr dus wel beter thuis kunnen houden
ik vind het ronduit schandalig dat ze doen alsof hun neus bloed. Slaat echt nergens op.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:05 schreef moussy het volgende:
Ik vraag ook nog even niet door, dat doe ik idd op zo'n moment, als we samen onder de douche staan of zo, of in de auto, dan laat ze het wel los...hoop ik... Ik heb wel gezegd dat ze me aaaallllleessss mag vertellen en dat ik niets tegen de juf zal zeggen, misschien werkt het. Maar eng is het idd.
Ik heb ook tegen de D. gezegd dat dit al maanden speelt, wist ze niks van zei zeVolgens juf1 en juf2 is dit iets van de afgelopen week
Van de gemaakte afspraken die niet negekomen worden wist ze ook niks
Wordt fijn woensdag, ik verheug me er nu al op
Rellen schiet je idd niet veel mee op. Maar blijkbaar vertelt juf1 niet het juiste verhaal (ook al zijn er 2 kanten op bepaalde punten moet het toch te matchen zijn).quote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef moussy het volgende:
Ik kan er moeilijk gaan staan rellen, ook al zou ik diep van binnen dat wel willenDe D. vond dat ik dit idd maar uit moest praten met de juf. nou ja we zien wel.. meer kan ik voorlopig toch niet doen. Ik wil gewoon eerlijkheid naar mij toe en naar René toe, nu zit ik me alleen maar van alles af te vragen.
Als ik me er even mee mag bemoeien, een leerplichtambtenaar kan wel degelijk iets betekenen voor je.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef Icaä het volgende:
Leerplichtambtenaar werkt bij de gemeente, ik geloof niet dat die iets voor je kan doen hier (die kijkt volgens mij alleen of kindertjes wel naar school gaan).
Je moet inderdaad bij de schoolinspectie zijn. Ander idee: via het schoolbestuur de zaak op hoger niveau aankaarten.
Maar soms is het beter om je kind naar en andere school te laten gaan. Uit eigen ervaring(mijn ouders deden dat niet, dat is dubbel zo schadelijk denk ik).
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef moussy het volgende:
Ik heb een valentijkadootje gekregen van mijn mokkeltje, een tekening met: Voor mijn liefe mama Firaa![]()
Was ze vandaag nog een beetje naar school te krijgen? (Klinkt botter dan het bedoeld is)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef moussy het volgende:
Ik heb een valentijkadootje gekregen van mijn mokkeltje, een tekening met: Voor mijn liefe mama Firaa![]()
Jawel, omdat ze mocht overblijvenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Was ze vandaag nog een beetje naar school te krijgen? (Klinkt botter dan het bedoeld is)
Montessori heeft inderdaad geweldige materialenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef jessie het volgende:
Ze hebben echt schitterende matrialen op de montesorri.
Uhm ja, dat zou ik haar wel snel weer afleren hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:39 schreef jessie het volgende:
O ja jij loopt daar stage he.
Die voelletters zijn ook zo super. Bo stort zich nu bij elke "hond in de goot" of "hier uw container" tegel ter aarde om aan de letters van die tegel te voelen
Er zullen ongetwijfeld nog momenten komen waarop het supertevreden wat anders zal worden, maar dat is altijd wel zo natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:44 schreef jessie het volgende:
Ze hebben ook schriftjes waar elke letter groot in staat met een plaatje eronder. De Z en dan een palatje van een zwaan bv. Er staan dan pijltjes in de letter en dan meoten ze die volgen met hun vinger en dan het woord of de letter zeggen. Zo leren ze ook de letter langzaamaan schrijven.
Ben nog steeds supertevreden over de vorm van onderwijs
Ja, maar ook dit soort onderwijs heeft zijn minpunten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef jessie het volgende:
O dat zal best, maar ik bedoel meer te zeggen dat het soort onderwijs is wat ik er van verwachtte. Als je kind er eenmaal zit is het toch afwachten hoe ze het gaan ervaren. En dat is bij wat voor soort onderwijs of school zo denk ik.
Ze negeren me verder ook op school dus ik voel me er ook niet echt op mijn gemak meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... Ik kan me je mwoah gevoel wel voorstellen.
Eea is besproken en op tafel gelegd maar echt uitgesproken is het niet lijkt me.
Hopelijk is het nog even vol te houden de laatste paar maanden van dit jaar...
Wat moet je dan, je kind iedere keer van school verslepen is ook niet ideaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:36 schreef Belana het volgende:
sjees, wat weird allemaal. Ik zou me niet prettig voelen ermee mous
Hier gaan ze ook meteen met kurken en bandjes, maar ze zwemt dus sinds vorige week zonder bandjes. Daarvoor met lege bandjes om dr armenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Wat goed van René! Christan zit sinds november op zwemles, daar hebben ze alleen maar een 'diepe'. Ze krijgen een kurk en vleugeltjes en gaan gelijk zwemmen, na een test of ze geen watervrees hebben uiteraard.
Ja ik vind het goed hoor, ik was zelf een jaar of 14 en moet nu nog de draadjes achter mn tanden 1x in de zoveel tijd laten controleren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef werkeend het volgende:
hoe vroeger hoe beter toch? anders krijg je zo'n smoel als ik heb... hoebedoeljeoverbijt...
apart ja... toen ik kind was leek het erop dat ik een beugel zou moeten gaan krijgen maar de tandarts zei dat het beter was om te wachten tot al mijn tanden gewisseld waren... maar ik heb er nooit eentje hoeven hebben uiteindelijk, kennelijk waren mijn tanden zelf al weer wat minder scheef komen te staan ofzoietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef moussy het volgende:
Buurmeisje van 8 stond net aan de deur met een mega ding van een beugel in dr mond, wat vroehoeg
En zelfs na je beugel staan de tanden soms wat los waardoor ze gewoon weer anders groeien als je niet zo'n plastic gebitje krijgt.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef Stout het volgende:
je gebit groeit nog door tot je een jaar of 16 bent, dus al die beugels hebben soms geen nut....
Whehe, nou, mijn mooie lap stof zit nog steeds in mijn naaidoos. Heb er simpelweg geen tijd voorquote:Op maandag 27 februari 2006 07:00 schreef lady-wrb het volgende:
zeg troel, jij hebt ooit dit topic geopend: Ik ga naaien
hoe zit het ermee? waar blijven de resultaten?
(sorry offtopic)
Ik vind het moeilijk hoor, dat geven van vrijheid.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef senesta het volgende:
Hallo iedereen, ik lees hier wel vaak mee maar heb nog niet gepost.
Ik heb een zoontje, joey, is 22 februari 8 jaar geworden.
Nou vroeg ik me eigenlijk af wat een goede leeftijd is om ze alleen naar school te laten lopen, hij heeft het me al een paar keer gevraagd maar ik twijfel zelf nog erg.
We hebben nu het compromis gemaakt dat ik met hem mee loop tot voorbij de weg die hij over moet steken en dat hij het laatste stukje (met alleen twee fietspaden) alleen mag lopen.
Hij leek al zo groot geworden maar als ik hem dan alleen bij me weg zie lopen......![]()
maandag mag zequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef livelink het volgende:
Kindjes van bijna 7 kunnen nog steeds heel schattig zijn, hoor (gelukkig wel).
Babsjuh, spannend zo'n eerste wendag. Katja heeft de eerste dagen ook ongelukjes gehad, maar dat gebeurde dan thuis. Toch ook wel een beetje de zenuwen denk ik.
Knorretje, jij schreef dat Alicia na de voorjaarsvakantie ook voor het echie ging. Hier is de voorjaarsvakantie al geweest, maar ik weet niet zeker in welke regio jullie zitten. Ik ben in ieder geval wel benieuwd hoe het gegaan is.
als je al 6 jaar hoort dattie zo schattig klein is, komt het je eerlijk gezegd de strot wel uit hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef livelink het volgende:
Kindjes van bijna 7 kunnen nog steeds heel schattig zijn, hoor (gelukkig wel).
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
zeg, moet jij niet voetbal slapen?
Djen heeft bij mijn moeder redelijk veel gerust. Vanavond is ze van mijn moeder naar haar vriendin gegaan. Na overleg met de moeder van haar vriendin en het eerste wat ze zei toen ik zei dat Djen veel moet rusten was: Dat komt goed uit want N. loopt de hele dag al in haar pyama niks te doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het nu met Djen, Anitra? Krijg je haar een beetje aan het rusten?
Jemig dat is schrikken, dat heb ik nou ook altijd alleen word ik dan altijd best onzeker van die moeders die zich niet zo druk maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk hoor, dat geven van vrijheid.
Vandaag heb ik anderhalf uur in de stress gezeten en zag ik allemaal verzopen Reneetjes voor me
Om half 15 ging René met een vriendinnetje eendjes voeren. Ze zouden meteen terugkomen als ze klaar waren. Het was bij een ondiep plasje dus ik dacht dat het voor een keer wel kon. En ja, ikw eet dat je bij 5cm water al kan verdrinken.
Alles wat maar kwam, geen René. Dus ik ben in de auto gestapt met Cas en gaan zoeken, en maar zoeken, naar de moeder van dat meisje, niks, maar die maakte zich er niet druk om. Weer naar huis, om te kijken of ze al voor de deur stond te jammerenEen vriend van ons kwam bij ons, dus die heb ik in huis gedropt met Cas voor áls ze thuis kwam, en weer zoeken, het was inmiddels al 17 uur
Terwijl ik op de fiets in de rondte sjees komen ze doodleuk bij de opa van het vriendinnetje uit huis lopen giebelen. Woest was ik!! Dus ik schreeuw René Achternaam, uitraard was ik ook blij dat ik haar weer zag, en ga toch een partij te keer
Ik heb later wel uitgelegd hoe bezorgd ik was en hoe blij ik was om haar te zien, maar ik schaam me nu enorm dat ik zo te keer ging op straat tegen haar. Niet schelden of zo hoor, maar meer van waarom kom je niet naar huis, als je in het water was gevallen en niemand had je gezien was je nu verdronken.... pft, kost weer 20 jaar van mn leven. De straf, ze komt het hofje niet meer uit!!
Tja, dat zijn de geometrische vormen van het Montessori-materiaal. Erg leuk om de kinderen te horen vertellen over het parallellepipidum en dan de ouders zien kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:21 schreef livelink het volgende:
Kinderen worden echt wijs op de basisschool. Prisma's en cylinders; volgens mij kreeg ik daar pas voor het eerst wat over te horen bij natuurkunde op de middelbare school![]()
Ik las op het speeltuinbankje dat Bo huilend naar school ging. Vindt ze het nog steeds niet leuk om naar toe te gaan? Oeh, dat lijkt me moeilijk.
Dat gaat een hele leuke school worden!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef knorretje het volgende:
We hebben de pantoffels en euritmie schoentjes al gekocht, Leuk dat je er naar vroeg
Spannend lady-wrb! Is dat voor die groepstherapie of ben ik nu in de war?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet vandaag voor luca naar purmerend.
dan krijg ik te horen hoe en wat
en morgenmiddag moet luca naar purmerend
nee dat is morgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spannend lady-wrb! Is dat voor die groepstherapie of ben ik nu in de war?
Op mijn werk gebruiken we verschillende soorten pictoborden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Lois het volgende:
[Dus dat word lamineren, en een bord maken aan de muur ofzoiets, we moeten nog even bedenken hoe we dat precies gaan doen.
Gaaf joh!!! Hoe lang zit Christan nu op zwemles als ik vragen mag? Wij wonen aan het water en mijn vader staat doodsangsten uit: zijn broertje is op 4 jarige leeftijd verdronken en ik op 3 jarige leeftijd bijna, dus wat hem betreft was Nick meteen na de bevalling op zwemles gegaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Rewimo het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen: Christan heeft van de week zonder bandjes gezwommen, dus alleen met kurken![]()
Misschien dat je het ook daar kunt plaatsen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Lois het volgende:
ik weet nou nooit waar ik moet posten, hier of in het autisme topic maar omdat ik vind dat Eva meer is dan alleen autist doe ik het gewoon hier
Vanaf 1 november, dus kort na zijn 5e verjaardag. Daarvoor zijn ze vaak nog niet sterk genoeg en ook is de concentratie gauw weg. Ik vind leren zwemmen ook hele grote prioriteit hebben. Vandaar dat Christan nu op zwemles zit en nog geen andere sporten doet. Eerst zijn diploma's halen (bij voorkeur A, B en C) daarna zien we wel verder qua sport.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:25 schreef babsjuh het volgende:
Gaaf joh!!! Hoe lang zit Christan nu op zwemles als ik vragen mag? Wij wonen aan het water en mijn vader staat doodsangsten uit: zijn broertje is op 4 jarige leeftijd verdronken en ik op 3 jarige leeftijd bijna, dus wat hem betreft was Nick meteen na de bevalling op zwemles gegaanIk snap hem wel, maar hier bij het zwembad werd gezegd dat ze pas echt leren zwemmen rond hun 5e jaar dus we wachten nog even.
Wat ik er van weet slaat bij pseudo-kroep een (verkoudheids)virus heel snel op het strottehoofd waardoor dat wat meer zwelt als bij een gewone verkoudheid. Bij kleine kinderen is het strottehoofd natuurlijk toch al heel klein dus een zwelling heeft dan sneller effect als bij volwassenen. Ook is er dan vaak wat meer slijmvorming.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Babsjuh, die arme Nick.. Wat is Pseudo-Kroep pcies ?! Sterkte!
ze gaat naar school alsof ze dat al altijd gedaan heeft. ze komt aan, doet jas uit trekt sloffen aan en huppelt rond in de hal tot ze het lokaal in mag, ploft in de kring neer, we zingen wat en ik kan vertrekken (en als ik geluk heb zwaait ze nog). als ze smiddags thuis is wil ze nog wel eens hangerig/moe zijn maar met even een middagtukkie is dat ook weer opgelost (das het voordeel weer van halve dagen dat een middagtukkie niet gelijk ten koste gaat van de dag)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef livelink het volgende:
En hoe bevalt het Alicia nu op school? Is ze nog steeds zo enthousiast?
Ik zou daar ook bang van wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef Anitra het volgende:
Ze is heel bang door mij. Ik ga pas naar de tandarts als ik weken pijn heb gehad en nadat mijn moeder een afspraak gemaakt heeft voor me.Ik ben een paar keer geweest met haar en ik zat met zo'n angst daar dat de tandarts mij de wachtkamer instuurde
Ik heb dus geen pokerface
Als ik een keer mee moet gaan moet je gillen hoor. Ik loop altijd lachend naar binnen en nog harder lachend weer naar buitenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef Anitra het volgende:
Ja dat zei ik ook al tegen haar Troel, vandaag heeft ze ineens 4x haar tanden gepoetst
@livelink, die is nog banger dan ikMijn moeder gaat met haar mee en mijn moeder heeft een goed pokergezicht tot ze weer in de auto zit
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:45 schreef moussy het volgende:
Renéheeft
haar
bril
gezocht
die
ze
al
2
dagen
kwijt
was
![]()
[afbeelding]
Deze foto is voor Sinterklaas, omte laten zien dat ze troep genoeg heeft
Hmmm we vinden het moeilijk te peilen.... ik heb het idee dat hij van alles aanwend om maar niet te hoeven slapen, maar we hadden bedacht dat het misschien ook wel een "moeilijke" week voor hem is geweest... maandag jarig, dinsdag en donderdag voor het eerst naar school en we wilden vanavond voor het eerst zonder luier slapen doen, maar op een gegeven moment zei hij dat hij dat niet durfde omdat hij bang was dat hij in bed plaste... nou toen maar weer luier om en toen kwam weer het bang zijn verhaal... we vinden het erg lastig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:03 schreef Lois het volgende:
Moeilijk Diaan, heb je echt het idee dat hij bang is of is het meer een grenzen testen kwestie?
Mous![]()
![]()
Erg leuk inderdaad!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Gaaf is dat dat ze beginnen te schrijven.... Twan begint nu dat hij cijfers (her) kent en kan ook tot 6 tellen, dat vind ik eigenlijk wel heel knap van hem, geen idee hoe zich dat normaal en op welke leeftijd ontwikkeld.
Niks mis met boomknuffelaars. Natuurclubjes zijn wel erg leuk denk ik, daar leer je neem ik aan ook de namen van plantjes enzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef moussy het volgende:
René gaat bomenknuffelen
Ik heb René vorige week opgegeven voor een natuurclubje hier op het dorp en lees nu net dat ze ook naar bomen gaan luisteren en weet ik veel watten. Toch lijkt het me heel erg leuk![]()
Ja! Ze is ook echt leuk hoor, ik ken haar al van de praatjes pot met de postquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:17 schreef jessie het volgende:
Dan zal ze het vast heel leuk doen, want dan doet ze het met haar hart.
quote:Wat, leuk, Vera!
Is dat die krullebol, in de kinderwagen?
dat is idd erg leuk, dat hij danzkij jullie hobby nog dingen leert over de natuurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt leuk zeg, dat natuurclubjeEn fijn dat het op school ook beter gaat
Christan steekt aardig wat op van onze fotografeersessies. Hij kan een libelle van een waterjuffer onderscheiden (dat kon ik tot voor kort zelf niet eens) en komt altijd enthousiast aandraven als ie weer een of ander insect heeft gezien zodat ik het kan fotograferenIk vind het heel erg leuk dat hij op deze manier leert over de natuur.
Dat snap ik helemaal jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef jessie het volgende:
Maar het is wel mijn kindje dat zich soms niet zo happy voelt en dat voelt niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |