Ja ik vind het goed hoor, ik was zelf een jaar of 14 en moet nu nog de draadjes achter mn tanden 1x in de zoveel tijd laten controleren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef werkeend het volgende:
hoe vroeger hoe beter toch? anders krijg je zo'n smoel als ik heb... hoebedoeljeoverbijt...
apart ja... toen ik kind was leek het erop dat ik een beugel zou moeten gaan krijgen maar de tandarts zei dat het beter was om te wachten tot al mijn tanden gewisseld waren... maar ik heb er nooit eentje hoeven hebben uiteindelijk, kennelijk waren mijn tanden zelf al weer wat minder scheef komen te staan ofzoietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef moussy het volgende:
Buurmeisje van 8 stond net aan de deur met een mega ding van een beugel in dr mond, wat vroehoeg
En zelfs na je beugel staan de tanden soms wat los waardoor ze gewoon weer anders groeien als je niet zo'n plastic gebitje krijgt.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef Stout het volgende:
je gebit groeit nog door tot je een jaar of 16 bent, dus al die beugels hebben soms geen nut....
Whehe, nou, mijn mooie lap stof zit nog steeds in mijn naaidoos. Heb er simpelweg geen tijd voorquote:Op maandag 27 februari 2006 07:00 schreef lady-wrb het volgende:
zeg troel, jij hebt ooit dit topic geopend: Ik ga naaien
hoe zit het ermee? waar blijven de resultaten?
(sorry offtopic)
Ik vind het moeilijk hoor, dat geven van vrijheid.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef senesta het volgende:
Hallo iedereen, ik lees hier wel vaak mee maar heb nog niet gepost.
Ik heb een zoontje, joey, is 22 februari 8 jaar geworden.
Nou vroeg ik me eigenlijk af wat een goede leeftijd is om ze alleen naar school te laten lopen, hij heeft het me al een paar keer gevraagd maar ik twijfel zelf nog erg.
We hebben nu het compromis gemaakt dat ik met hem mee loop tot voorbij de weg die hij over moet steken en dat hij het laatste stukje (met alleen twee fietspaden) alleen mag lopen.
Hij leek al zo groot geworden maar als ik hem dan alleen bij me weg zie lopen......![]()
maandag mag zequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef livelink het volgende:
Kindjes van bijna 7 kunnen nog steeds heel schattig zijn, hoor (gelukkig wel).
Babsjuh, spannend zo'n eerste wendag. Katja heeft de eerste dagen ook ongelukjes gehad, maar dat gebeurde dan thuis. Toch ook wel een beetje de zenuwen denk ik.
Knorretje, jij schreef dat Alicia na de voorjaarsvakantie ook voor het echie ging. Hier is de voorjaarsvakantie al geweest, maar ik weet niet zeker in welke regio jullie zitten. Ik ben in ieder geval wel benieuwd hoe het gegaan is.
als je al 6 jaar hoort dattie zo schattig klein is, komt het je eerlijk gezegd de strot wel uit hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef livelink het volgende:
Kindjes van bijna 7 kunnen nog steeds heel schattig zijn, hoor (gelukkig wel).
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
zeg, moet jij niet voetbal slapen?
Djen heeft bij mijn moeder redelijk veel gerust. Vanavond is ze van mijn moeder naar haar vriendin gegaan. Na overleg met de moeder van haar vriendin en het eerste wat ze zei toen ik zei dat Djen veel moet rusten was: Dat komt goed uit want N. loopt de hele dag al in haar pyama niks te doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het nu met Djen, Anitra? Krijg je haar een beetje aan het rusten?
Jemig dat is schrikken, dat heb ik nou ook altijd alleen word ik dan altijd best onzeker van die moeders die zich niet zo druk maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk hoor, dat geven van vrijheid.
Vandaag heb ik anderhalf uur in de stress gezeten en zag ik allemaal verzopen Reneetjes voor me
Om half 15 ging René met een vriendinnetje eendjes voeren. Ze zouden meteen terugkomen als ze klaar waren. Het was bij een ondiep plasje dus ik dacht dat het voor een keer wel kon. En ja, ikw eet dat je bij 5cm water al kan verdrinken.
Alles wat maar kwam, geen René. Dus ik ben in de auto gestapt met Cas en gaan zoeken, en maar zoeken, naar de moeder van dat meisje, niks, maar die maakte zich er niet druk om. Weer naar huis, om te kijken of ze al voor de deur stond te jammerenEen vriend van ons kwam bij ons, dus die heb ik in huis gedropt met Cas voor áls ze thuis kwam, en weer zoeken, het was inmiddels al 17 uur
Terwijl ik op de fiets in de rondte sjees komen ze doodleuk bij de opa van het vriendinnetje uit huis lopen giebelen. Woest was ik!! Dus ik schreeuw René Achternaam, uitraard was ik ook blij dat ik haar weer zag, en ga toch een partij te keer
Ik heb later wel uitgelegd hoe bezorgd ik was en hoe blij ik was om haar te zien, maar ik schaam me nu enorm dat ik zo te keer ging op straat tegen haar. Niet schelden of zo hoor, maar meer van waarom kom je niet naar huis, als je in het water was gevallen en niemand had je gezien was je nu verdronken.... pft, kost weer 20 jaar van mn leven. De straf, ze komt het hofje niet meer uit!!
Tja, dat zijn de geometrische vormen van het Montessori-materiaal. Erg leuk om de kinderen te horen vertellen over het parallellepipidum en dan de ouders zien kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:21 schreef livelink het volgende:
Kinderen worden echt wijs op de basisschool. Prisma's en cylinders; volgens mij kreeg ik daar pas voor het eerst wat over te horen bij natuurkunde op de middelbare school![]()
Ik las op het speeltuinbankje dat Bo huilend naar school ging. Vindt ze het nog steeds niet leuk om naar toe te gaan? Oeh, dat lijkt me moeilijk.
Dat gaat een hele leuke school worden!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef knorretje het volgende:
We hebben de pantoffels en euritmie schoentjes al gekocht, Leuk dat je er naar vroeg
Spannend lady-wrb! Is dat voor die groepstherapie of ben ik nu in de war?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet vandaag voor luca naar purmerend.
dan krijg ik te horen hoe en wat
en morgenmiddag moet luca naar purmerend
nee dat is morgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spannend lady-wrb! Is dat voor die groepstherapie of ben ik nu in de war?
Op mijn werk gebruiken we verschillende soorten pictoborden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Lois het volgende:
[Dus dat word lamineren, en een bord maken aan de muur ofzoiets, we moeten nog even bedenken hoe we dat precies gaan doen.
Gaaf joh!!! Hoe lang zit Christan nu op zwemles als ik vragen mag? Wij wonen aan het water en mijn vader staat doodsangsten uit: zijn broertje is op 4 jarige leeftijd verdronken en ik op 3 jarige leeftijd bijna, dus wat hem betreft was Nick meteen na de bevalling op zwemles gegaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Rewimo het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen: Christan heeft van de week zonder bandjes gezwommen, dus alleen met kurken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |