abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35620132
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef livelink het volgende:
Kindjes van bijna 7 kunnen nog steeds heel schattig zijn, hoor (gelukkig wel).

Babsjuh, spannend zo'n eerste wendag. Katja heeft de eerste dagen ook ongelukjes gehad, maar dat gebeurde dan thuis. Toch ook wel een beetje de zenuwen denk ik.

Knorretje, jij schreef dat Alicia na de voorjaarsvakantie ook voor het echie ging. Hier is de voorjaarsvakantie al geweest, maar ik weet niet zeker in welke regio jullie zitten. Ik ben in ieder geval wel benieuwd hoe het gegaan is.
maandag mag ze en ze staat te poppelen, iedere ochtend streept ze netjes weer een dagje door.
We hebben de pantoffels en euritmie schoentjes al gekocht, het tasje van school wat je moet versieren, versiert in een pipi tas en het plankje voor bij haar knaapje ligt in de grondverf te drogen en komt ook nog een pipi op. We logeren nog steeds bij oma en opa en mogen dus as maandag heel vroeg op om naar school te fietsen (en hoop dat er dan wat minder sneeuw ligt).

Dus maandag de echt grote update. Leuk dat je er naar vroeg
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 20:58:42 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35620422
Geweldig die tas!

Spannend voor Alicia en voor jou Knor, ben erg benieuwd wat ze ervan vindt maandag

Mous, eng hè als je niet weet wat ze uitspoken Ik kan soms ook zo tekeer gaan, is puur uit bezorgdheid en ongerustheid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 21:00:25 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35620487
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef livelink het volgende:
Kindjes van bijna 7 kunnen nog steeds heel schattig zijn, hoor (gelukkig wel).
als je al 6 jaar hoort dattie zo schattig klein is, komt het je eerlijk gezegd de strot wel uit hoor
en ja, ik zie ook wel dat hij bij vriendje vergeleken nog een echt kleuterlichaam heeft, maar ja, daar kan hij ook niks aan doen. en ik vind het gewoon niet leuk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 21:03:26 #129
13151 crew  Rewimo
pi_35620584
Nee, als het op die manier gezegd wordt niet, dat snap ik.

En toch is het een schatje maar dat bedoel ik dus gewoon over Luca zelf, niet over zijn bouw
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 21:04:27 #130
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35620624
zeg, moet jij niet voetbal slapen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 21:05:37 #131
13151 crew  Rewimo
pi_35620681
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
zeg, moet jij niet voetbal slapen?
Ik heb al tv geslapen vandaag
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:07:11 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35620745
Op de foto's die ik zag vond ik niet dat hij een kleuterlichaam had. Komt misschien ook wel omdat ik hem niet naast andere kinderen van zijn leeftijd zag. En ik kom zelf uit een gezin van kleintjes. Ik ben zelf 1.56 en mijn broers zijn 1.65. Ook Job en Katja zijn echt klein, dus ik snap het wel. Maar daarom heb ik ook eigenlijk wel altijd een zwak voor die kleintjes. Geen idee hoe ik over 6 jaar zal reageren als mensen dat over Job blijven zeggen, natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:09:00 #133
37150 livelink
pi_35620828
Knorretje, wat een ontzettend gave Pippi-tas!! Wat leuk dat ze er zoveel zin in heeft.
pi_35622068
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het nu met Djen, Anitra? Krijg je haar een beetje aan het rusten?
Djen heeft bij mijn moeder redelijk veel gerust. Vanavond is ze van mijn moeder naar haar vriendin gegaan. Na overleg met de moeder van haar vriendin en het eerste wat ze zei toen ik zei dat Djen veel moet rusten was: Dat komt goed uit want N. loopt de hele dag al in haar pyama niks te doen Die twee zitten morgen de hele dag op de bank spelltjes te spelen met de nintendo denk ik. Haar moeder houd het goed in de gaten, rust ze niet genoeg dan is het gelijk naar huis.
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:34:02 #135
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_35625348
Wow wat een warm welkom, leuk!

Oh ja, Nick mag wat mij betreft wel in het lijstje van de (volgende) OP: geb. datum 05-03-2002

Gelijk even een paar vraagjes:
- op school doen ze aan boek-sparen: op maandag kun je je kind dan minimaal 0,50 euro meegeven, dit wordt aangetekend op een kaart en als die vol is kun je in het boekwinkeltje van school een boek uitzoeken. Zijn er mensen die ervaring hebben met zoiets? Vind het idee wel leuk, en Nick wordt graag voorgelezen, maar het boeken kopen doen we hier nogal impulsief en dat boekwinkeltje is maar eens per maand of zo open.
- schoolmelk: wel of niet doen? Op de BS waar Nick heengaat hebben ze een continu-rooster dus dan krijgt hij 2 keer per dag op school melk (ochtendpauze en lunch). Hij eet ook nog eens brinta voor ontbijt en warme melk voor hij gaat slapen. Nu zit hij al op een halve liter melk per dag, dat wordt dan dus een liter. Is dat niet veel te veel? En die pap en avondmelk schrappen kan ik wel vergeten, hij is nou eenmaal gek op melk.

Gekke fase, als ze net naar de BS gaan... Voel me weer een beetje als toen ik net bevallen was, gaat dit wel goed, heb ik dat wel geregeld?
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 22:37:45 #136
13151 crew  Rewimo
pi_35625511
Dat boeksparen ken ik niet. Op zich een leuk idee, maar alleen als ze boeken hebben die jullie aanspreken. Kun je er niet eerst eens rondkijken?

Het lijkt me nogal veel melk ja. Aan de andere kant, als hij het graag drinkt en er geen last van heeft doe je hem er waarschijnlijk een groot plezier mee.
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 22:59:55 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35626509
ik ken het ook niet, maar het lijkt me best leuk.
heb je een beetje keus?

aan schoolmelk doe ik niet mee. luca vindt het te leuk om een beker mee te nemen.
  Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 00:35:43 #138
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35629830
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk hoor, dat geven van vrijheid.

Vandaag heb ik anderhalf uur in de stress gezeten en zag ik allemaal verzopen Reneetjes voor me

Om half 15 ging René met een vriendinnetje eendjes voeren. Ze zouden meteen terugkomen als ze klaar waren. Het was bij een ondiep plasje dus ik dacht dat het voor een keer wel kon. En ja, ikw eet dat je bij 5cm water al kan verdrinken.

Alles wat maar kwam, geen René. Dus ik ben in de auto gestapt met Cas en gaan zoeken, en maar zoeken, naar de moeder van dat meisje, niks, maar die maakte zich er niet druk om. Weer naar huis, om te kijken of ze al voor de deur stond te jammeren Een vriend van ons kwam bij ons, dus die heb ik in huis gedropt met Cas voor áls ze thuis kwam, en weer zoeken, het was inmiddels al 17 uur Terwijl ik op de fiets in de rondte sjees komen ze doodleuk bij de opa van het vriendinnetje uit huis lopen giebelen. Woest was ik!! Dus ik schreeuw René Achternaam, uitraard was ik ook blij dat ik haar weer zag, en ga toch een partij te keer Ik heb later wel uitgelegd hoe bezorgd ik was en hoe blij ik was om haar te zien, maar ik schaam me nu enorm dat ik zo te keer ging op straat tegen haar. Niet schelden of zo hoor, maar meer van waarom kom je niet naar huis, als je in het water was gevallen en niemand had je gezien was je nu verdronken.... pft, kost weer 20 jaar van mn leven. De straf, ze komt het hofje niet meer uit!!
Jemig dat is schrikken, dat heb ik nou ook altijd alleen word ik dan altijd best onzeker van die moeders die zich niet zo druk maken.
Joey is op zich best een dromertje, ziet elk vogeltje vliegen, daarom mag hij zowiezo niet alleen de grotere weg oversteken, er is wel een zebrapad maar toch kun je voetgangers moeilijk zien staan.
We wonen niet zo onwijs ver weg van school, maar toch....
Tja ik heb hem nu de vrijheid gegeven een stuk alleen te lopen dat kan ik niet zonder geldige reden weer terug nemen, en ik kan zeggen dat hij best goed oppast, ik heb hem meestal wel nagelopen om te kijken of het goed ging.
Maar goed wat jij ook zegt, ik vind het erg moeilijk.
Hij heeft hier in de buurt geen klasgenootjes die alleen naar school lopen.
Nou ja, ik loop hem voorlopig maar gewoon stiekum na voor mijn gemoedsrust en maar hopen dat hij me niet betrapt
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:19:59 #139
37150 livelink
pi_35635160
Ik krijg al de zenuwen als Katja en Job buiten even uit mijn gezichtsveld verdwijnen. Gelukkig is het zelfstandig worden een langzaam proces.

Katja is behoorlijk ziek. Sinds zondag moet ze al overgeven en heeft ze koorts, maar het werd met de dag erger. Nu net bij de huisarts geweest en ze heeft een beginnende longontsteking en middenooronsteking. Het is echt eng, ze doet sinds dinsdag eigenlijk niks anders meer dan slapen. Ze slaapt niet echt, maar kan gewoon haar ogen niet openhouden van ellende. Is echt lang geleden dat ik met zo'n ziek kind thuiszat.
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 10:55:37 #140
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 18:15:27 #141
13151 crew  Rewimo
pi_35650116
Jeetje dat klinkt heftig Beterschap voor Katja!
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:52:56 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35651541
He getver Livelink, klinkt niet best.
Hopelijk slaan de medicijnen ik neem aan dat ze die wel gekregen heeft snel aan!
  Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 18:57:06 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35651680
Zielig dan he als ze zo ziek zijn.
Ik hoop inderdaad dat de medicijnen snel aanslaan, is ze bekend met luchtwegproblemen?
In ieder geval veel beterschap gewenst.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Jubileum moderator donderdag 2 maart 2006 @ 20:17:01 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35654562
Agossie arme Katja, beterschap en ik hoop dat ze snel een beetje opknapt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35654723
Livelink heel veel beterschap met Katja. Bij jullie is het ook wel raak he de laatste tijd. Niks zo sneu als je kind zo moe en benauwd te zien
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35654854
Livelink, dat klinkt rot zeg. Beterschap voor Katja en sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:31:59 #147
37150 livelink
pi_35655074
We hebben inderdaad antibiotica gekregen voor voornamelijk haar oorontsteking. Dat was toch wel de eerste prioriteit. John is inderdaad ook zo ziek geweest en Katja heeft nu hetzelfde. En ik ben dus echt nooit ziek. Ik sla alle virussen van me af lijkt het wel. Nu maar hopen dat Job niet ook ziek wordt.
pi_35658940
Neeee Bo vandaag. Wat een wijsneus.
Ik vroeg tussen de middag wat heb je op school gedaan vandaag?
Zegt ze "ohh niet veel bijzonders over prisma's en cylinders enzo "
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:12:37 #149
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35659021
beterschap voor katja wat erg he als ze zo ziek zijn...

jeetje bo wijsneus
pi_35662791
arme katja, zo ziek... heel veel beterschap gewenst voor haar livelink!
en bo!
alicia heel veel plezier maandag!
senesta oeh ik zou 't ook heel moeilijk vinden, dat alleen naar school laten gaan. succes ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')