Gaaf joh!!! Hoe lang zit Christan nu op zwemles als ik vragen mag? Wij wonen aan het water en mijn vader staat doodsangsten uit: zijn broertje is op 4 jarige leeftijd verdronken en ik op 3 jarige leeftijd bijna, dus wat hem betreft was Nick meteen na de bevalling op zwemles gegaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Rewimo het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen: Christan heeft van de week zonder bandjes gezwommen, dus alleen met kurken![]()
Misschien dat je het ook daar kunt plaatsen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Lois het volgende:
ik weet nou nooit waar ik moet posten, hier of in het autisme topic maar omdat ik vind dat Eva meer is dan alleen autist doe ik het gewoon hier
Vanaf 1 november, dus kort na zijn 5e verjaardag. Daarvoor zijn ze vaak nog niet sterk genoeg en ook is de concentratie gauw weg. Ik vind leren zwemmen ook hele grote prioriteit hebben. Vandaar dat Christan nu op zwemles zit en nog geen andere sporten doet. Eerst zijn diploma's halen (bij voorkeur A, B en C) daarna zien we wel verder qua sport.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:25 schreef babsjuh het volgende:
Gaaf joh!!! Hoe lang zit Christan nu op zwemles als ik vragen mag? Wij wonen aan het water en mijn vader staat doodsangsten uit: zijn broertje is op 4 jarige leeftijd verdronken en ik op 3 jarige leeftijd bijna, dus wat hem betreft was Nick meteen na de bevalling op zwemles gegaanIk snap hem wel, maar hier bij het zwembad werd gezegd dat ze pas echt leren zwemmen rond hun 5e jaar dus we wachten nog even.
Wat ik er van weet slaat bij pseudo-kroep een (verkoudheids)virus heel snel op het strottehoofd waardoor dat wat meer zwelt als bij een gewone verkoudheid. Bij kleine kinderen is het strottehoofd natuurlijk toch al heel klein dus een zwelling heeft dan sneller effect als bij volwassenen. Ook is er dan vaak wat meer slijmvorming.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Babsjuh, die arme Nick.. Wat is Pseudo-Kroep pcies ?! Sterkte!
ze gaat naar school alsof ze dat al altijd gedaan heeft. ze komt aan, doet jas uit trekt sloffen aan en huppelt rond in de hal tot ze het lokaal in mag, ploft in de kring neer, we zingen wat en ik kan vertrekken (en als ik geluk heb zwaait ze nog). als ze smiddags thuis is wil ze nog wel eens hangerig/moe zijn maar met even een middagtukkie is dat ook weer opgelost (das het voordeel weer van halve dagen dat een middagtukkie niet gelijk ten koste gaat van de dag)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef livelink het volgende:
En hoe bevalt het Alicia nu op school? Is ze nog steeds zo enthousiast?
Ik zou daar ook bang van wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef Anitra het volgende:
Ze is heel bang door mij. Ik ga pas naar de tandarts als ik weken pijn heb gehad en nadat mijn moeder een afspraak gemaakt heeft voor me.Ik ben een paar keer geweest met haar en ik zat met zo'n angst daar dat de tandarts mij de wachtkamer instuurde
Ik heb dus geen pokerface
Als ik een keer mee moet gaan moet je gillen hoor. Ik loop altijd lachend naar binnen en nog harder lachend weer naar buitenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef Anitra het volgende:
Ja dat zei ik ook al tegen haar Troel, vandaag heeft ze ineens 4x haar tanden gepoetst
@livelink, die is nog banger dan ikMijn moeder gaat met haar mee en mijn moeder heeft een goed pokergezicht tot ze weer in de auto zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |