Sorry, beetje late reactie... Donderdag hebben wij een gesprek met de juf met de IB-er erbij, op ons verzoek. Daan doet het goed op school, maar wij hebben sterk de indruk dat hij onder zijn kunnen bezig is en dat thuis moet afreageren. In de kerstvakantie werd Daan steeds vrolijker en spontaner en nu de school weer begonnen is, heb ik (thuis) een ander kind (behalve in het week-end).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef jessie het volgende:
Hoe is het met Daan op school?
daar is een ander topic voor nl. Kindernamen deel 13quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:42 schreef jeloo het volgende:
Welke idioot noemt z'n kind nou naar een helikopter
Of Jillian Delphine
no offense natuurlijk :p
nou ja zegquote:Oh en Grijs, ouders denken altijd dat hun kind meer kan dan het doet.
Maar helaas, er zat gewoon niet meer in die genen die jij en manlief mee gegeven hebben.
En hij zit nog in de kleuterklas (ga ik vanuit aangezien hij uit 2001 komt). Ik zou me pas druk
gaan maken als hij traag is met lezen of rekenen e.d.
hoe is zijn contact met de overige klasgenoten? kan hij het een beetje met ze vinden? soms, als kinderen een heel ander nivo denken, kunnen ze een beetje "buitenbeentje" worden en dat maakt het er ook niet makkelijker op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef Grijs het volgende:
laatste reactie uit het vorige topic:
[..]
Sorry, beetje late reactie... Donderdag hebben wij een gesprek met de juf met de IB-er erbij, op ons verzoek. Daan doet het goed op school, maar wij hebben sterk de indruk dat hij onder zijn kunnen bezig is en dat thuis moet afreageren. In de kerstvakantie werd Daan steeds vrolijker en spontaner en nu de school weer begonnen is, heb ik (thuis) een ander kind (behalve in het week-end).
Nou, niet altijd, het is namelijk veranderd. Eerst kregen ze na een vakantie geen schoolmelk, omdat er dan nog geen verse melk was geleverd. Je moest dan zelf drinken meegeven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:33 schreef jessie het volgende:
Verse melk
Van de site van Campina :quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef jessie het volgende:
Wat raar waarom is het dan nog niet geleverd? Is dit op elke school zo?
En ik neem aan dat de meeste scholen wel de schoolmelk van Campina hebben. (Je kan ook even kijken op www.schoolmelk.nl jessie)quote:Schoolmelk na de vakantie
Wij leveren op de laatste afleverdag vóór een korte vakantie lang houdbare melk, chocolademelk en drinkyoghurt. Zo kunnen de kinderen direct na de vakantie tóch het product van hun keuze drinken en hoeven ze niet te wachten tot na de normale aflevering. Alleen de zomervakantie is hierop een uitzondering. Dan worden de pakjes schoolmelk pas uitgedeeld na de normale aflevering. Deze dagen worden vanzelfsprekend niet in rekening gebracht.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:38 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Waarom was het vroeger beter dan nu volgens jou?
Jij schijnt het antwoord in pacht te hebben en vragen zijn nooit dom, de antwoorden wel eens.
Tenslotte is niet iedereen zo begaafd als jij.
jeloo, anderen schijnen mijn kind altijd beter te kennen via een berichtje op een forum dan ikzelf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:42 schreef jeloo het volgende:
Oh en Grijs, ouders denken altijd dat hun kind meer kan dan het doet.
En jij schijnt mij en mijn man te kennen?quote:Maar helaas, er zat gewoon niet meer in die genen die jij en manlief mee gegeven hebben.
Goed, dan wacht ik daar wel op...quote:En hij zit nog in de kleuterklas (ga ik vanuit aangezien hij uit 2001 komt). Ik zou me pas druk
gaan maken als hij traag is met lezen of rekenen e.d.
Hij heeft een paar vriendjes in de klas en speelt ook wel met de andere kinderen. Maar daar past hij zich ook op aan. Hij wil beslist niet opvallen in de klas. En dat moet hij thuis afreageren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:06 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is zijn contact met de overige klasgenoten? kan hij het een beetje met ze vinden? soms, als kinderen een heel ander nivo denken, kunnen ze een beetje "buitenbeentje" worden en dat maakt het er ook niet makkelijker op.
Waarschijnlijk doelt hij/zij op je sig? Niet dat ie er wat van begrijpt danquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef Grijs het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niets van deze reactie. Waar reageer je op?
ik zou het gewoon eens aan de leerkracht vragen. of is er misschien een mogelijkheid dat je op een verborgen plek kan meekijken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef Grijs het volgende:
[..]
Hij heeft een paar vriendjes in de klas en speelt ook wel met de andere kinderen. Maar daar past hij zich ook op aan. Hij wil beslist niet opvallen in de klas. En dat moet hij thuis afreageren.
dat hoorde ik ook al van alicia d'r nieuwe school, en die krijgen gewoon smorgens van de supermarkt verse melk geleverd en delen dat dus uit in bekers (bleek nog goedkoper te zijn ook) en dus altijd vers, ook na de vakantie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef moussy het volgende:
Op de school van René doen ze niet meer aan schoonmelk na tig keer bedorven melk te hebben gehadDit is ook wel wat ik er zelf nog van kan herinneren
Van die bol staande pakjes met een konijntje er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |