abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 december 2005 @ 22:57:47 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33384085
Vervolg van Van kleuter tot puber deel 4

Kinderen:
16 januari 1995: Djen, dochter van Anitra
14 april 1996: Chavez, zoon van Logician
29 mei 1996: Cheyenne, dochter van Tan
28 juni 1996: Chelsea, dochter van Angelic1
10 september 1997: Chinook, dochter van Tan
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
21 maart 1998 : Julian, broertje van Sylvana
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
11 juni 1999: Luca, zoon van lady-wrb
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
8 augustus 1999, Sannelotte, dochter van MarMar
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
22 oktober 1999: Isabel a.k.a. mini-MUUS
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
***29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic ***
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
02 januari 2002: Katja, dochter van Livelink

[ Bericht 43% gewijzigd door E.T. op 08-01-2006 15:16:47 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zaterdag 24 december 2005 @ 23:03:07 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33384238
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
Ik ben met Bo dus langs de kerken geweest vanavond. Zelf vond ik het als kind prachtig om bij mijn oma naar de kerk te gaan (die is rooms katholiek dus prachtige kerken) En daar wij nooit gingen was dat heel speciaal.
Bij Bo had ik mijn twijfels omdat zij harde geluiden en onverwachte dingen echt vreselijk vind.
Maar mijn meisje heeft haar ogen uit gekeken.
Bij kerk 1 zaten we vooraan. Ze zat steeds achterstevoren in het bankje naar alles en iedereen te kijken. We hebben daar liedjes gezongen, lampionnen aangedaan en op weg naar kerk 2. Daar werd een kerstverhaal verteld aan de hand van het kerstmis dick bruna boekje. Dit was dan geprojecteerd op de muur. Echt superleuk gedaan. Na het verhaaltje 1 liedje gezongen en op weg naar kerk 3. Daar aangekomen werd jezus door 3 kindjes in de kersstal gelegd (ging elke geboorte maar zo makkelijk he ) en daar ook nog wat gezongen. Toen hebben we een kaarsje gekocht en dat heeft Bo aangestoken en voor 1 van de kersstallen gezet. We kregen wat te drinken en hebben nog wat rond gekeken. Bo stelde 1001 vragen en zat heerlijk weg te dromen. Alles was lekker losjes en zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar kan Jansje ook mee (is nu ziek)
Ik ben benieuwd wat ze er morgen nog allemaal over gaat vragen en vertellen
Dat klinkt echt superleuk Jessie!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 december 2005 @ 23:06:57 #3
13151 crew  Rewimo
pi_33384340
Bedankt voor het lijstje Lois
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 24 december 2005 @ 23:23:24 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33384755
Wat klinkt dat leuk jessie!!!
Volgend jaar eens kijken of ze hier in Capelle ook zoiets hebben (hoewel alles hier streng gereformeerd is, zal dus wel weinig leuks voor kinderen te doen zijn met kerst)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_33389707
Dit hier waren gereformeerde en hervormde kerken. Bij de gereformeerde zie ik vaak mensen heel traditoneel gekleed gaan. Maar voor de kinderen was het dus superleuk en was het veel losser als ik verwacht had. Ik heb dan ook weinig verstand van de verschillen tussen al de geloven. (dat is voor mij ook een reden om geen vertrouwen in een geloof te hebben. Al die verschillen, ruzie's oorlogen om 1 iets)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 29 december 2005 @ 21:39:46 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33519678
Eva is vanmorgen bij ballorig volledig uit haar dakje gegaan op de trampolines. Zelden iets gezien wat meer aansloot bij haar, ze heeft het echt uren volgehouden. Zelf springen, Teigetje laten springen, ze vond alles even fantastisch.
Ze liep tot 10 minuten geleden nog door de kamer te stuiteren van de napret.
Na Ballorig zijn we naar de MacDonalds geweest, iets wat we eigenlijk zelden doen (vanwege het rookbeleid daar. In het midden is niet roken, daarom heen aan alle kanten wel roken)
Ze ging gewillig tussen Jeroen en Karin inzitten en heeft heerlijk zitten smullen van de frietjes. Heel zoet zat ze haar frietjes in de frietsaus te dopen, zo schattig om te zien.
Ze bleef ook maar zeggen "samen eten, gezellig!", ik kreeg er een brok van in mijn keel.

Was wel even nodig zo'n genietmomentje. De laatste weken is het erg slecht met driftbuien, gooien, smijten en vooral krijspartijen dat je soms weleens vergeet dat ze ook nog gewoon erg lief kan zijn.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33519891
Lois, dit klinkt zo heerlijk Goh wat fijn dat ze zo genoten heeft!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 december 2005 @ 21:45:17 #8
13151 crew  Rewimo
pi_33519912
Wat heerlijk, Lois Geweldig als je je kind zo ziet genieten
pi_33519949
Wat fijn dat ze die momentjes nog wel heeft! Dan kan je zelf ook weer een beetje opladen Komen die driftbuien ook nu niet meer door deze drukke maand waardoor alles (voor ons een beetje voor haar heel veel) anders is?
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 29 december 2005 @ 21:49:36 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33520080
Ik weet het niet Jessie, er is soms geen peil op te trekken. Soms is het omdat het ritme ineens anders is, bijv. we kunnen smorgens geen boodschappen doen omdat het regent, maar soms is het ook gewoon zomaar.
Ze kan beneden komen 's morgens, lief groeten en vervolgens keihard gaan staan krijsen. We weten 9 van de 10 keer echt niet eens waarom. Het is hopeloos frustrerend dat je voor geen meter begrijpt wat er in dat hoofdje omgaat en het zuigt energie.
Ben vaak de hele dag bezig met Eva sussen, de buien proberen voor te zijn, als de bui er is Iris in veiligheid brengen, en als de bui weer over is proberen te achterhalen waar het fout ging.
Ik denk en hoop dat het straks allemaal makkelijker gaat als ze hopelijk binnenkort elke dag naar school kan. Dan komt er een strakkere structuur en dat moet gaan helpen denk ik.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33520356
Ik denk dat dat wel mee zal helpen. In ieder geval voor de rust voor jullie hele gezinnetje. Maar december was/is ook een drukke maand, sinterklaas, kerst, boom in huis,vakantie, kadootjes enz enz. En misschien is ze dat nog wel elke dag in haar koppie een plekje aan het geven. En dan inderdaad ook nog eens de " kleine " dingen van geen boodschappen kunnen doen.
En dat machteloze gevoel van het niet goed aan Iris uit kunnen leggen, het niet altijd kunnen vatten waarom het gebeurt enzo, het lijkt me allemaal zo moeilijk. Echt ik leef heel erg met je mee joh!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 29 december 2005 @ 22:02:43 #12
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33520611
Vreselijk, dat je helemaal niet weet hoe je die buien moet voorkomen. Die machteloosheid. En ook Iris, dat zij dan beschermd moet worden, daar word ik heel verdrietig van als ik dat lees Vaak 'vergeet' ik hoe belastend het moet zijn voor jullie, Lois. Ja, dan zijn die momenten bij Ballorig en McDonalds echt om te koesteren, om je te helpen door de zware momenten heen te komen. Ik wou dat ik je even een hele dikke knuffel kon geven, je bent zo'n goede en lieve mama voor je kinderen.
  Jubileum moderator donderdag 29 december 2005 @ 22:18:08 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33521256

Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:20:53 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33559550
Sterre:"Mama, ik vind je zoooooo lief!"

Vervolgens: "Maar je hebt wel een beetje bolle wangetjes."

Tot slot: "Ach... geeft niet hoor!"
Dat is mijn meisje, altijd even lief en tactvol
pi_33559711
Ahhh dat ach geeft niet hoor erachteraan zo lief Ze zag vast je gezicht vertrekken
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 december 2005 @ 22:27:16 #16
13151 crew  Rewimo
pi_33559848
Ze zijn zo complimenteus af en toe
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:48:12 #17
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33560822
en ook zo eerlijk met hun mening geven
patat ftw :)
pi_33561997
Spuuglokje wat zeg je dat goed. Precies wat ik ook denk maar niet op kan schrijven. Lois
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33572563
Lois dat is behoorlijk heftig en idd zoals spuug;okje het schrijft word ook hier vaak vergeten hoe heftig het kan zijn. En die machteloosheid is zo frustrerend want je wil zo graag helpen, maar het gaat niet. Een hele dikke

Een een stukje over Djen die het verschrikkelijk moeilijk heeft momenteel.
Ze had haar vader vanaf januari niet meer gezien omdat hij niet wou luisteren naar haar. Na lang gezoek op internet hebben we begin deze maand het contact kunnen herstellen. Zo is ze begin december voor het eerst naar vader gegaan weer. Ze had alles gezegd wat haar dwars zat, eindelijk d'r mond open getrokken. Ik ben zo trots op haar!!
Maar helaas is het nu al weer mis. Haar vader had beloofd om of oud en nieuw of de kerst samen met Djen te vieren, met zijn tweetjes. Met de kerst zijn ze naar groningen gegaan, naar zijn nieuwe vriendin en dus zou oud en nieuw voor hun 2tjes worden. Maar van de week kreeg ze een mailtje van haar vader, hij gaat ook naar Groningen met oud en nieuw en zou pas 1 januari savonds naar huis rijden. Djen is verschrikkelijk boos en verdrietig want hij kiest zijn vriendin boven haar en hij komt weer zijn belofte niet na. Het doet zo'n zeer om haar zo verdrietig te zien. Ik hoop zo dat het nieuwe jaar voor haar beter word!!
pi_33572697
Ach Djen toch. Ik had precies zo'n vader. HIj beloofde van alles maar kwam dat nooit na. Wat is het dan moeilijk je kind zo verdrietig te zien. In mijn geval had ik gelukkig wel door dat het nooit zou veranderen en heb ik het afgesloten. Maar ja, het is toch haar vader hè?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 december 2005 @ 11:31:35 #21
13151 crew  Rewimo
pi_33573398
Ach arme Djen, elke keer weer zo'n teleurstelling... Sommige ouders Gelukkig heeft ze wel een hele lieve moeder
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 31 december 2005 @ 11:47:31 #22
95752 crew  Chell
Kluns
pi_33573866
Bah, wat herkenbaar. Ook hier zo'n vader die me de hele wereld beloofde en niets nakwam. Als mijn moeder me soms verteld over hoe ik toen ik klein was op 'm stond te wachten op de galerij en hij weer eens niet op kwam dagen, breekt mijn hart alsnog.
Ik reken ondertussen zelf nergens meer op en confronteer hem er regelmatig wel mee (komt niet aan). Het ergste vind ik wel dat hij hetzelfde bij mijn halfzusje doet... bah! Mijn broertje (de jongste van ons drietjes) krijgt juist enorm veel van 'm....blijkbaar had ie toch liever een zoon gehad al die tijd.

Gelukkig heeft Djen net als ik een geweldige moeder en volgens mij ook een leuke 'stiefvader', dus ze komt er wel, maar het blijft echt heel naar die teleurstellingen... zoals snoopy al zegt: tis toch je vader....
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:20:00 #23
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33574947
Waarom zijn zoveel gescheiden vaders nou van die klootzakken die hun kind maar laten voor wat het is? Als ik Djens vader was geweest had ik het wel geweten Als je een kind op de wereld zet moet je er ook aandacht en zorg aan willen blijven geven, anders moet je niet aan kinderen beginnen vind ik
patat ftw :)
pi_33585093
Thanks!!
Psies het is haar vader en nu is ze boos en verdrietig, maar over een tijdje mist ze hem weer. Dan ga ik weer opzoek naar hem en dan begint het weer. Het doet zoveel pijn om je kind zo te zien.
Maar gelukkig heeft ze een geweldige dag gehad met het oliebollen bakken. Het is zo'n geweldige meid!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 december 2005 @ 17:08:00 #25
13151 crew  Rewimo
pi_33585220
Het is zeker een kanjer, Anitra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')