Het moet 2002 zijn, E.T.quote:
Ik heb mijn naam laten veranderen toen ik 11 was, het heeft toendertijd wel een enorme inpakt op me gehad. De kinderbescherming over de vloer, de rechtbank waar ik tegenover de rechter vragen moest beantwoorden, altijd de spanning of mijn vader dan niet plots kwam en natuurlijk of hij het er wel mee eens was.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:35 schreef Anitra het volgende:
Djen was vandaag heel ontspannen ondanks haar boosheid over haar vader die dus ook niet gebeld of gemaild heeft. We hebben heerlijk genoten bij mijn ouders en het ging behoorlijk goed. Ook heeft ze vandaag bekend gemaakt dat ze vanaf 1 januari mag oefenen met mijn achternaam.
Ze wil al jaren de naam van haar vader niet meer en we hebben duidelijk uitgelegd dat je dat maar 1x kan veranderen en dat we dat dan aan de koningin moeten vragen en dat die papieren ervoor behoorlijk wat centjes kosten en dat ze daarom eerst mag "oefenen" en als ze dan echt zeker weet, dat we het dan aan gaan vragen.
Dit is overigens niet zo dat dit nu is aan komen waaien na bijna een jaar haar vader niet zien, hier zit ze dus echt al jaren mee! Ik vind het een moeilijke beslissing omdat juist ik een persoon ben die altijd gezegd heeft, het is en blijft haar vader en hem dus altijd verdedigt heeft. Daarom hebben we ook een "oefenperiode" bedacht, zodat ze het echt zeker weet.
Het is een behoorlijk heftig iets idd, ik zal haar zoveel mogelijk informatie geven over wat ze kan verwachten, want het is veel meer dan zij denkt. Ze gaat dinsdag weer naar maatschappelijkwerk en dan heeft ze het er over en hopenlijk kan zij haar begeleiden in het om gaan met al die emoties die het met zich mee brengt.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ik heb mijn naam laten veranderen toen ik 11 was, het heeft toendertijd wel een enorme inpakt op me gehad. De kinderbescherming over de vloer, de rechtbank waar ik tegenover de rechter vragen moest beantwoorden, altijd de spanning of mijn vader dan niet plots kwam en natuurlijk of hij het er wel mee eens was.
De tanden gaan idd als het goed is vanzelf weer vast zitten. Voorlopig zal het wel erg pijnlijk zijn en spoelen kan eventueel wel, maar ook dat kan pijnlijk zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef Lois het volgende:
Eva was vanmorgen een stuk opgeknapt, niet meer misselijk alleen nog wat koortsig.
De zwelling in haar mond is ook minder maar het is goed te zien dat die 2 voortandjes een stuk naar achteren staanEcht zonde hoor.
Ze zitten ook lossig, en tandenpoetsen wil ze echt nog niet dus we laten het maar even zo.
Ik neem aan dat ze vanzelf wel weer vast gaan zitten en anders maar niet. Naar de tandarts gaan we wel als het echt niet anders kan omdat ze daar toch haar mond niet open doet.
Dan zit je toch ook niet lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef lady-wrb het volgende:
dinsdag heb ik haar gebeld om te vragen hoe het ging, maar dat is op een vreselijke rel uitgelopen.
sinds die dag niets meer gehoord.
Wat balen is dat.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef lady-wrb het volgende:
en ze lijkt helemaal niet op dr moeder
en wat heeft ze een leuke trui aan
over een uur (!) wordt luca weer teruggebracht.
ik heb hem vreselijk gemist. ik heb geen idee hoe hij het er bij oma vanaf gebracht heeft.
dinsdag heb ik haar gebeld om te vragen hoe het ging, maar dat is op een vreselijke rel uitgelopen.
sinds die dag niets meer gehoord.
en pa komt hem (zoals gewoonlijk) weer achterlijk laat terugbrengen.
nou ja, hij is dan in ieder geval weer terug
Dank je! Het is best een moeilijke stap om te nemen en dat ze het er moeilijk mee heeft met de situatie in het algemeen is behoorlijk te merken de afgelopen tijd en praten ho maar, dat doet ze niet. Er is geen land met haar te bezeilen en constant loopt ze van alles uit te lokken.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het reuze knap van djen!
Bij Christans BSO worden de kinderen door de leidsters uit de klas opgehaald, er hangt een schema in de klas waarop staat wie welke dag naar de BSO gaat en waar. Ze gaan samen met de leidsters naar het busje en dan rijden ze naar de BSO.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:58 schreef Lois het volgende:
Ik weet niet hoe dat gaat bij een BSO, hebben ze daar ook begeleiders?
ik heb geen idee wat jij met je luiers uitvoertquote:
Bij ons is het alleen de taxi-chauffeur, voor zover ik weet. Maar ik zal maandag nog maar weer eens om extra uitleg bellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij Christans BSO worden de kinderen door de leidsters uit de klas opgehaald, er hangt een schema in de klas waarop staat wie welke dag naar de BSO gaat en waar. Ze gaan samen met de leidsters naar het busje en dan rijden ze naar de BSO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |