quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:45 schreef moussy het volgende:
Renéheeft
haar
bril
gezocht
die
ze
al
2
dagen
kwijt
was
![]()
[afbeelding]
Deze foto is voor Sinterklaas, omte laten zien dat ze troep genoeg heeft
Hmmm we vinden het moeilijk te peilen.... ik heb het idee dat hij van alles aanwend om maar niet te hoeven slapen, maar we hadden bedacht dat het misschien ook wel een "moeilijke" week voor hem is geweest... maandag jarig, dinsdag en donderdag voor het eerst naar school en we wilden vanavond voor het eerst zonder luier slapen doen, maar op een gegeven moment zei hij dat hij dat niet durfde omdat hij bang was dat hij in bed plaste... nou toen maar weer luier om en toen kwam weer het bang zijn verhaal... we vinden het erg lastig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:03 schreef Lois het volgende:
Moeilijk Diaan, heb je echt het idee dat hij bang is of is het meer een grenzen testen kwestie?
Mous![]()
![]()
Erg leuk inderdaad!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Gaaf is dat dat ze beginnen te schrijven.... Twan begint nu dat hij cijfers (her) kent en kan ook tot 6 tellen, dat vind ik eigenlijk wel heel knap van hem, geen idee hoe zich dat normaal en op welke leeftijd ontwikkeld.
Niks mis met boomknuffelaars. Natuurclubjes zijn wel erg leuk denk ik, daar leer je neem ik aan ook de namen van plantjes enzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef moussy het volgende:
René gaat bomenknuffelen
Ik heb René vorige week opgegeven voor een natuurclubje hier op het dorp en lees nu net dat ze ook naar bomen gaan luisteren en weet ik veel watten. Toch lijkt het me heel erg leuk![]()
Ja! Ze is ook echt leuk hoor, ik ken haar al van de praatjes pot met de postquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:17 schreef jessie het volgende:
Dan zal ze het vast heel leuk doen, want dan doet ze het met haar hart.
quote:Wat, leuk, Vera!
Is dat die krullebol, in de kinderwagen?
dat is idd erg leuk, dat hij danzkij jullie hobby nog dingen leert over de natuurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt leuk zeg, dat natuurclubjeEn fijn dat het op school ook beter gaat
Christan steekt aardig wat op van onze fotografeersessies. Hij kan een libelle van een waterjuffer onderscheiden (dat kon ik tot voor kort zelf niet eens) en komt altijd enthousiast aandraven als ie weer een of ander insect heeft gezien zodat ik het kan fotograferenIk vind het heel erg leuk dat hij op deze manier leert over de natuur.
Dat snap ik helemaal jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef jessie het volgende:
Maar het is wel mijn kindje dat zich soms niet zo happy voelt en dat voelt niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |