abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36108016
Wat leuk Lois dat Eva het zo geweldig vond!

Bo zegt steeds ik wil pas op zwemmen als ik heeeeeeeel groot ben

Op school gaat het nu lekker. Ze is echt gewend. De juf zei pas ook, laat Bo maar schuiven, die begint zich steeds beter te redden
Vandaag had haar juf adv en had ze voor het eerst de invaljuf (ze hebben een vaste invaljuf) Dit is de "knutsel"juf. Bo stond vanmorgen even met een pruillipje, maar toen ze hoorde dat ze de hele dag gingen knutselen was ze En dat vind ik wel heel knap. Ik had wel drama's verwacht eigenlijk
Bo is wel erg leergierig en soms denk ik wel eens mens ga lekker spelen. Maar zo ziet zij het leren dus als spel. Op zich wel goed natuurlijk, maar toch.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 maart 2006 @ 09:21:29 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36108204
Fijn Jessie, dat ze nu gewend is en dat het zo goed gaat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 11:24:35 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36136016
Merijn zit ook op zwemles en in het zwembad waar hij zwemt heeft ie ook alleen nog een kurk
Als we zelf gaan zwemmen heeft ie ook alleen maar een kurk, ik meld het wel van te voren even bij de badmeester maar er is nooit een probleem. Dus lekker springen en zwemmen (en duiken, ja tot op de bodem ) zonder vleugels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 maart 2006 @ 22:39:39 #230
13151 crew  Rewimo
pi_36184597
Over zwemmen gesproken! Ik wist niet wat ik meemaakte vandaag We zijn naar het zwembad geweest, en waar Christan de laatste keer nog als een aapje aan me hing in het water, was hij nu niet uit het water te krijgen, behalve om op de kant te klimmen en er weer in te springen Hij was aan het zwemmen, aan het duiken ("helemaal tot op de bodem mama", eh nou... hij dreef dus gewoon aan de oppervlakte en stak zijn hoofd in het water ), van de grote glijbaan (zo'n ronde pijp, die daar gelukkig met stoplichten werkte en ook heel veilig eindigde), drijven op een matje, in de stroomversnelling en noem maar op. Ik wist echt niet wat me overkwam. Heerlijk om hem zo enthousiast te zien. Hij vond zwemmen altijd al leuk, maar nu hij zelf van alles kan is het allemaal nóg mooier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36184971
Leuk Rewimo!!!!!

Moussy hoe gaat het nu met Rene op school?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:36:33 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_36243389
Leuk, al die zwemperikelen hier. Volgens mij vinden bijna alle kinderen zwemmen leuk. Katja en Job doen ook niets liever.

Fijn dat Bo zich nu lekker op haar gemak voelt op school. Katja huilt 's ochtends weer bij het afscheid. Dat is gekomen nadat ze ziek is geweest, maar het is volgens mij meer voor de vorm, want eigenlijk vindt ze het hardstikke leuk op school. Wij hebben inmiddels ook haar 1e 'rapportje' meegekregen. Was wel grappig, ze deed ongeveer alles zoals op grond van haar leeftijd verwacht mocht worden. En verder zaten er wat werkjes en tekeningen bij. Ze had ook getekend wat ze later wilde worden en daaruit bleek dat ze later Mamma wilde worden

En hoe bevalt het Alicia nu op school? Is ze nog steeds zo enthousiast? En hoe gaat het idd met Rene?
Ik ben benieuwd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_36254607
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef livelink het volgende:
En hoe bevalt het Alicia nu op school? Is ze nog steeds zo enthousiast?
ze gaat naar school alsof ze dat al altijd gedaan heeft. ze komt aan, doet jas uit trekt sloffen aan en huppelt rond in de hal tot ze het lokaal in mag, ploft in de kring neer, we zingen wat en ik kan vertrekken (en als ik geluk heb zwaait ze nog). als ze smiddags thuis is wil ze nog wel eens hangerig/moe zijn maar met even een middagtukkie is dat ook weer opgelost (das het voordeel weer van halve dagen dat een middagtukkie niet gelijk ten koste gaat van de dag)

Heb gisteren met de juf geevalueerd en die vond het ook uitstekend gaan, ze past zich goed aan, gaat lekker in het ritme mee, speelt samen en probeert met alles mee te doen. Het viel haar wel op dat zodra ze met alle kleuters naar buiten gaan (dus met alle groepen, 60 kids) dat ze dan het overzicht kwijt is en een tijdje biji de juf blijft hangen voor ze gaat spelen. Maar das geen ramp opzich.

dus eigenlijk zijn we allemaal tevreden
pi_36255905
lekker dat ze het zo leuk vind Knorretje!

Djen is gister naar de tandarts geweest met mijn moeder. Het blijkt dat 2 kiezen getrokken moeten worden en ze heeft 4 gaatjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 maart 2006 @ 09:52:29 #235
13151 crew  Rewimo
pi_36255926
Oei, dat is niet zo lekker voor Djen
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 10:45:27 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36257258
ieks, wat afschuwelijk voor djen. hoe komt dat nou?
pi_36260697
Een slechte glazuurlaag, niet goed poetsen en door mijn angst van de tandarts 3 jaar niet geweest De kiezen zijn wel te maken, maar na een foto bleken er nog kiezen in haar gebit te zitten en omdat ze meer ruimte nodig heeft in het gebit omdat haar tanden al scheef gaan staan is er besloten de kiezen te trekken.
Mijn moeder gaat met Djen mee, want ze moet de 30ste al. Ik zit met een knoop in mijn maag en voel me verschrikkelijk schuldig dat ik mijn angst op mijn kind over gebracht heb
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 13:01:37 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36261332
is ze zo bang voor de tandarts dan?
ik ben ook als de dood, maar kennelijk heb ik een pokerface, want luca gaat graag mee (waarvan ik vermoed dat het enthousiasme duurt tot het eerste gaatje )
pi_36278472
Ze is heel bang door mij. Ik ga pas naar de tandarts als ik weken pijn heb gehad en nadat mijn moeder een afspraak gemaakt heeft voor me. Ik ben een paar keer geweest met haar en ik zat met zo'n angst daar dat de tandarts mij de wachtkamer instuurde Ik heb dus geen pokerface
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:33:23 #240
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_36278615
Arme Djen Misschien kan je vriend beter met Djulian naar de tandarts gaan, later
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:36:34 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_36278746
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef Anitra het volgende:
Ze is heel bang door mij. Ik ga pas naar de tandarts als ik weken pijn heb gehad en nadat mijn moeder een afspraak gemaakt heeft voor me. Ik ben een paar keer geweest met haar en ik zat met zo'n angst daar dat de tandarts mij de wachtkamer instuurde Ik heb dus geen pokerface
Ik zou daar ook bang van worden

Tja, je zei zelf al van te voren dat ze waarschijnlijk gaatjes zou hebben. Het is niet anders. En helemaal aan jou te wijten is ook onzin, want niet poetsen of slecht poetsen doet ze toch echt zelf. Juist als ze bang is voor de tandarts zou ze goed moeten poetsen om zo snel mogelijk bij de tandarts weg te zijn weer

voor Djen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36280219
Ja dat zei ik ook al tegen haar Troel, vandaag heeft ze ineens 4x haar tanden gepoetst
@livelink, die is nog banger dan ik Mijn moeder gaat met haar mee en mijn moeder heeft een goed pokergezicht tot ze weer in de auto zit
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:19:18 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_36280300
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef Anitra het volgende:
Ja dat zei ik ook al tegen haar Troel, vandaag heeft ze ineens 4x haar tanden gepoetst
@livelink, die is nog banger dan ik Mijn moeder gaat met haar mee en mijn moeder heeft een goed pokergezicht tot ze weer in de auto zit
Als ik een keer mee moet gaan moet je gillen hoor. Ik loop altijd lachend naar binnen en nog harder lachend weer naar buiten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 09:28:16 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36288681
luca heeft de laatste tijd steeds pijn in zijn benen
kan dat iets te maken hebben met groeipijn?
(hij is ineens heel erg aan het groeien namelijk )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 maart 2006 @ 10:11:52 #245
13151 crew  Rewimo
pi_36289637
Ja, dat kunnen groeipijnen zijn. Zit het in de buurt van zijn knieën? Volgens mij zitten daar de zgn. groeischijven (ze zitten trouwens ook op andere plekken). Misschien kun je daar even op zoeken
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 11:22:38 #246
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36291438
aan de ene kant ben ik blij dat hij EINDELIJK groeit.
maar aan de andere kant vind ik het zoooo zielig als hij met zo'n zielig snoetje zegt: mama mijn benen doen zo'n pijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 maart 2006 @ 11:25:24 #247
13151 crew  Rewimo
pi_36291509
Ja, dat is hartstikke zielig. Het is altijd naar als je kind pijn heeft.
pi_36291755
Kan je luca niet een paracetamol geven als zn benen zeer doen?
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:58:30 #249
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36299522
Zow ik zal me hier ook eens melden.... Twan is 20 maart jl. 4 jaar geworden en daarmee ook gepromoveerd tot kleuter. Hij is dinsdag en vanochtend voor proef naar school geweest, volgende week dinsdag en vrijdag ook nog en dan mag hij op maandag 3 april voor het echie.

wat aanvullende info: de papa van Twan en ik zijn gescheiden.... en hebben een co-ouderschap. De ene week is Twan bij mij en de andere week bij zijn papa. We "wisselen" op dinsdag en ik moet zeggen dat het erg goed gaat. Ik woon inmiddels samen (met Peaceman) en de papa van Twan woont ook samen en wordt in juni weer vader; twan krijgt dan een zusje/broertje
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 16:45:27 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_36301172
René heeft haar bril gezocht die ze al 2 dagen kwijt was

Deze foto is voor Sinterklaas, omte laten zien dat ze troep genoeg heeft
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')