abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2006 @ 00:17:17 #1
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35022520
Je kunt hier terecht voor al je Gothic muziek vragen, suggesties en discussies.
Verder is de vraag of jullie ook regelmatig naar Cybergoth feesten/andere Gothic evenementen gaan? welke te vinden zijn op www.kagankalender.com

Dit topic is bedoeld voor serieuze reacties over de muziek en de stereotype Goth afzeik reacties zijn NIET gewenst.
Voordat mensen gaan reageren met "Ik ben Goth want ik luister Marilyn Manson en Nightwish" ben je hier verkeerd, dit is namelijk geen Gothic maar zijn respectievelijk Shock Rock en Power Metal, beide vallen dus niet onder de grote noemer Gothic.

Bespreek!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_35022953
Je geeft slechts twee voorbeelden van wat mensen abusievelijk met goth verwarren, maar er zijn er natuurlijk véééél meer, die ook weer allemaal in dit topic voorbij moeten gaan komen Daarna leggen we nog 500 keer uit wat dan wél goth is, waarna iedereen dat weer vergeet en het gewoon weer in een nieuw topic terugkomt

Maargoed, het is een nobel streven om mensen te onderwijzen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_35023260
laten we eerst maar es de vooroordelen over goths de wereld uithelpen...

altijd depressief...aanbidden satan...allemaal van die bullshit dingen....
  maandag 13 februari 2006 @ 01:06:30 #4
117776 OFfSprngr
pi_35023688
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef cyberbull het volgende:
laten we eerst maar es de vooroordelen over goths de wereld uithelpen...

altijd depressief...aanbidden satan...allemaal van die bullshit dingen....
Dit is een MUZ topic.
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef kamagurka het volgende:
Je geeft slechts twee voorbeelden van wat mensen abusievelijk met goth verwarren, maar er zijn er natuurlijk véééél meer, die ook weer allemaal in dit topic voorbij moeten gaan komen Daarna leggen we nog 500 keer uit wat dan wél goth is, waarna iedereen dat weer vergeet en het gewoon weer in een nieuw topic terugkomt

Maargoed, het is een nobel streven om mensen te onderwijzen
Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_35023784
Orion is puik. Friestalige gothic
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_35023792
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef Dangel het volgende:
Orion is puik. Friestalige gothic
Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogen
pi_35026642
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogen
alleen overwogen hoop ik
vind ze in het engels wel goed
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_35026917
[onzichtbare tvp]

Met deze post hoop ik wat leuke bandjes te vinden

[/onzichtbare tvp]
© ©
  maandag 13 februari 2006 @ 09:46:58 #9
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35027641
A.s. vrijdag zijn in de Melkweg optredens van Tactical Sect en Peoples republic of europe. Nou ken ik Tactical sect wel maar wat is dat laatste voor iets? Ik krijg hun site op het moment niet geopend om samples te beluisteren.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35031209
tvp
Zojuist kaartjes besteld voor Nitzer Ebb in de Patronaat in Juni.
Verder was Bauhaus afgelopen zaterdag echt geweldig!

(o en ook kaartjes voor Morrissey besteld)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_35033903
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef vlad het volgende:

[..]

alleen overwogen hoop ik
vind ze in het engels wel goed
Voor zover ik weet hebben ze nog geen Frysktalige liedjes
pi_35037308
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dit is een MUZ topic.
[..]

Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.
Je bent streng...
  maandag 13 februari 2006 @ 15:56:16 #13
117776 OFfSprngr
pi_35039676
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je bent streng...
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
.
.
pi_35047136
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landen
pi_35061948
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landen
*eensch*

De rest wat ik uit Nederland ken is bagger.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_35091356
quote:
Nog twee: Static Sky en de hierboven genoemde Peoples Republic Of Europe. En dan heb je nog To Elysium, geval apart. Maakt heel goede muziek, maar is zichzelf Gothic Metal gaan noemen, omdat ze zo genoemd werd. Het nijgt dus heel veel naar Metal en een heel stuk minder naar Gothic en past ook beter in het straatje van Within Temptation als Gothic.
pi_35091853
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Zojuist kaartjes besteld voor Nitzer Ebb in de Patronaat in Juni.
Verder was Bauhaus afgelopen zaterdag echt geweldig!

(o en ook kaartjes voor Morrissey besteld)
Bauhaus!! Oude glorie herleeft

Nitzer Ebb heb ik nooit zoveel aangevonden, maar heb er ook weinig van gehoord..
pi_35093722
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Bauhaus!! Oude glorie herleeft

Nitzer Ebb heb ik nooit zoveel aangevonden, maar heb er ook weinig van gehoord..
Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!

Nitzer Ebb vind ik persoonlijk erg sterk, zeker als je hoort hoe Fixmer/McCarthy klinkt weet je hoe Nitzer Ebb gaat worden in Juni. BEUKEN!

Kama: als je Fixmer/McCarthy nog niet kent, download / leen de cd en koop kaartjes!
pi_35094593
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!

Nitzer Ebb vind ik persoonlijk erg sterk, zeker als je hoort hoe Fixmer/McCarthy klinkt weet je hoe Nitzer Ebb gaat worden in Juni. BEUKEN!

Kama: als je Fixmer/McCarthy nog niet kent, download / leen de cd en koop kaartjes!
Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toe

Maar ik zal de combi ook eens gaan uitchecken... Ik weet alleen niet of ik in Nederland ben de 6e.. je gaat zeker met elegy, die kleine duivel?
pi_35104305
quote:

[..]

Malochia. Jammer dat't gestopt is.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:30:16 #21
117776 OFfSprngr
pi_35105271
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Malochia. Jammer dat't gestopt is.
Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.
En wat is jullie favo harsh EBM act (als je daarvan houd)?
.
.
pi_35106113
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toe

Maar ik zal de combi ook eens gaan uitchecken... Ik weet alleen niet of ik in Nederland ben de 6e.. je gaat zeker met elegy, die kleine duivel?
Ik ga iig met een vriendin van me, maar heb alvast 4 kaartjes gehaald. Elegy vergeet het vast weer en ik wil niet weer het gemekker aan moeten horen dat ie geen kaartje heeft.
Als je wil hou ik die ander wel voor je vast?
pi_35106138
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.
En wat is jullie favo harsh EBM act (als je daarvan houd)?
Front242, de uitvinders van het genre.
pi_35106393
Ik vind two witches erg goed
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:31:02 #25
117776 OFfSprngr
pi_35107371
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat vergeten?
.
.
pi_35108768
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ga iig met een vriendin van me, maar heb alvast 4 kaartjes gehaald. Elegy vergeet het vast weer en ik wil niet weer het gemekker aan moeten horen dat ie geen kaartje heeft.
Als je dat iig een tijdje kunt doen, zou wel cool zijn... het hangt een beetje van mijn werk af namelijk. Maar ik weet meer in maart, ik zal je wel tijdig inlichten of ik kan ja dan nee
pi_35108848
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het genre is in dit geval alleen niet goth, maar industrial

Een andere superformatie uit België, en een van mijn favorieten is This Morn' Omina! Snoeiharde industrial met veel tribal invloeden, op het randje van psytrance haast, fukkin brilliant!
pi_35110670
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Als je dat iig een tijdje kunt doen, zou wel cool zijn... het hangt een beetje van mijn werk af namelijk. Maar ik weet meer in maart, ik zal je wel tijdig inlichten of ik kan ja dan nee
Dan issie bij deze gereserveerd!
pi_35117030
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan issie bij deze gereserveerd!

pi_35213980
Ik ben er sinds kort achtergekomen dat ik redelijk zwaar gothic ben...

Ik wist wel dat met gothic niet within temptation en evanescence bedoeld werden, en dat ebm eigenlijk hetzelfde is als cybergothic, maar dat ik zoveel electronische tegenkwam in dit topic had ik niet durven dromen zeg.

Voor mij was het eigenlijk altijd ebm/industrial.

Ben ook niet zo bekend met wat welke stijl precies inhoud....de namen zelf ken ik allemaal wel, alleen ik weet nooit precies welke band ik waar tussen moet zetten. Skinny puppy bv zou EBM moeten zijn, maar ik vind dat weer een heel stuk anders klinken dan een Davantage ommaar iets te noemen. Of zit ik fout wat betreft Skinny Puppy? ... En wat is darkwave precies? Zeker weten dat ik er hopen van heb, maar ik zou het niet herkennen... En word er eigenlijk echt onderscheid gemaakt tussen electronicsch en akoestisch bij industrial/ebm.... Nine inch nails en front 242 oid vind ik een wereld van verschil....

Wie helpt me even Luister het heel veel, maar sta d'r zelf van te kijken hoe weinig ik eigenlijk weet van het genre....
  zaterdag 18 februari 2006 @ 11:49:36 #31
117776 OFfSprngr
pi_35216265
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 07:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er sinds kort achtergekomen dat ik redelijk zwaar gothic ben...

Ik wist wel dat met gothic niet within temptation en evanescence bedoeld werden, en dat ebm eigenlijk hetzelfde is als cybergothic, maar dat ik zoveel electronische tegenkwam in dit topic had ik niet durven dromen zeg.

Voor mij was het eigenlijk altijd ebm/industrial.

Ben ook niet zo bekend met wat welke stijl precies inhoud....de namen zelf ken ik allemaal wel, alleen ik weet nooit precies welke band ik waar tussen moet zetten. Skinny puppy bv zou EBM moeten zijn, maar ik vind dat weer een heel stuk anders klinken dan een Davantage ommaar iets te noemen. Of zit ik fout wat betreft Skinny Puppy? ... En wat is darkwave precies? Zeker weten dat ik er hopen van heb, maar ik zou het niet herkennen... En word er eigenlijk echt onderscheid gemaakt tussen electronicsch en akoestisch bij industrial/ebm.... Nine inch nails en front 242 oid vind ik een wereld van verschil....

Wie helpt me even Luister het heel veel, maar sta d'r zelf van te kijken hoe weinig ik eigenlijk weet van het genre....
Skinny Puppy is meer Industrial, Front 242 EBM en NiN is iets van Industrial Rock (ofzo?, geen idee eigenlijk).
Darkwave is een variant op New Wave, bands die door zijn gegaan met de sound van The Cure en Joy Division, Darkwave is ook bijna altijd instrumentaal waar af en toe een synth in voorkomt, maar er zijn dan ook weer uitzonderingen zoals Blutengel, je kunt waarschijnlijk het beste ff op wikipedia zoeken als je echt een goede uitgebreide omschrijving wilt.
Verder heb je ook Futurepop, zoals Mesh en Neuroticfish. maar nu breid ik 't te snel te veel uit.. zoek op wiki.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gothic_music#Goth_Music

http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_body_music
http://en.wikipedia.org/wiki/Darkwave
http://en.wikipedia.org/wiki/Futurepop
http://en.wikipedia.org/wiki/Gothic_rock
.
.
pi_35225104
NiN is rockmuziek met industrial invloeden.
Front 242 is echter pure industrial! Skinny Puppy ook, maar veel meer op de noise/nihilistic soundscapes gebaseerd dan 242, wat meer een muzikaal experimentele band is.

Wat op gothfeesten word gedraaid behoord tot het meest uiteenlopende wat er op welke andere feesten dan ook wordt gedraaid. In die zin zijn goths qua muziek ergggg breed
Vandaar dat het zo moeilijk is om het in hokjes te stoppen
pi_35242519
Hoi, ik heb even een vraagje. Waarom dragen gothics van die kleding... kijk is een serieuze vraag. Maar ik vindt toch een beetje dat ze rare kleding dragen
[14.gif]
  zondag 19 februari 2006 @ 02:33:51 #34
117776 OFfSprngr
pi_35244972
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Chen het volgende:
Hoi, ik heb even een vraagje. Waarom dragen gothics van die kleding... kijk is een serieuze vraag. Maar ik vindt toch een beetje dat ze rare kleding dragen
Is dit LIF?
.
.
  zondag 19 februari 2006 @ 02:37:16 #35
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35245026
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Chen het volgende:
Omdat lange latex rokken gaaf om je heen zwieren als je heel gothic-verantwoord aan het dansen bent natuurlijk.

En om maar ontopic te blijven wat luistertips voor vandaag:

Agonize - Running (club version)
Amduscia - Dead Or Alive (God Mod Rotten Skin Dance Mix)
Feindflug - Glaubenskrieg

Vallen allemaal onder industrial, denk ik. Al die genres ook. Het stampt en beukt in elk geval wel lekker en daar gaat het om.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35249549
New Order Blue Monday

Jammer dat de meeste goths zulke fags zijn, maaaaaar daar gaat dit topi niet over
pi_35255880
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef swingerandfree het volgende:
New Order Blue Monday

Jammer dat de meeste goths zulke fags zijn, maaaaaar daar gaat dit topi niet over
Precies, net zomin als dat het gaat over het gehele trance-publiek wat uit smerige kuthomoos bestaat met roze blousjes, daaahaaag!

En blue monday is niet goth, maar wave
pi_35256104
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Precies, net zomin als dat het gaat over het gehele trance-publiek wat uit smerige kuthomoos bestaat met roze blousjes, daaahaaag!

En blue monday is niet goth, maar wave
Nou niet gaan huilen hoor, voel je je aangesproken ofzo.
pi_35256180
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:51 schreef swingerandfree het volgende:

[..]

Nou niet gaan huilen hoor, voel je je aangesproken ofzo.
Ik snap niet waarom je in dit topic uit je bek moet komen schijten over iets waar je a] geen fuck vanaf weet, b] geen zinnig woord aan toe te voegen hebt.

Ga dan ergens in KLB weer een anti-goth topic openen ofzo.. boeienn..
pi_35256304
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:53 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je in dit topic uit je bek moet komen schijten over iets waar je a] geen fuck vanaf weet, b] geen zinnig woord aan toe te voegen hebt.

Ga dan ergens in KLB weer een anti-goth topic openen ofzo.. boeienn..

Nou laat ik us wat zeggen,

Gothic is zo dood als maar kan, slechts een enkele simpele ziel die het nog in leven houdt. Ik kom geregeld op "gothic parties" en zowel het huidge aanbod van bands als de fans is in en in triest.
  zondag 19 februari 2006 @ 16:32:32 #41
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35257520
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef swingerandfree het volgende:

[..]

Gothic is zo dood als maar kan, slechts een enkele simpele ziel die het nog in leven houdt. Ik kom geregeld op "gothic parties" en zowel het huidge aanbod van bands als de fans is in en in triest.
Ik kom geregeld op "hippe parties" en in "hippe kroegen" en het publiek daar is net zo triest. Je punt is?

Als je het niet leuk vindt prima, maar kom dan niet hier mensen afzeiken. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk ermee.
  zondag 19 februari 2006 @ 17:08:56 #42
117776 OFfSprngr
pi_35258684
Ga eens in LIF of KLB rellen aub.
.
.
  zondag 19 februari 2006 @ 18:34:43 #43
55900 GM
vind ik dan toch
pi_35262061
Lacrimosa, iemand?
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_35270446
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef swingerandfree het volgende:

[..]

Tuurlijk jochie.. jij hebt er kijk op hoor

Raar dat er steeds meer mensen op summer darkness afkomen en dat het muzikale aanbod nog nooit zo divers is geweest op gothfeesjes. Maar misschien zijn dat niet de feesjes waar jij naartoe gaat.

Maar vertel eens, in welke verlicht muzikaal subgenre houdt jij je op?
  maandag 20 februari 2006 @ 03:04:17 #45
117776 OFfSprngr
pi_35277926
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]

Raar dat er steeds meer mensen op summer darkness afkomen en dat het muzikale aanbod nog nooit zo divers is geweest op gothfeesjes. Maar misschien zijn dat niet de feesjes waar jij naartoe gaat.

*ssh* zinloze discussie, hij luisterd wat hij voorgeschoteld krijgt en jij luisterd wat jij leuk vindt, smaken zijn anders en jij hebt duielijk jouw eigen gevormd.
Ga beide anders richting KLB/GC/LIF met deze discussie.
.
.
pi_35278720
quote:
Op maandag 20 februari 2006 03:04 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

*ssh* zinloze discussie, hij luisterd wat hij voorgeschoteld krijgt en jij luisterd wat jij leuk vindt, smaken zijn anders en jij hebt duielijk jouw eigen gevormd.
Ga beide anders richting KLB/GC/LIF met deze discussie.
Dat heb ik hem al voorgesteld... anti-goth topics genoeg voor mensen die hun frustratie kwijt willen over iets waar ze mentaal niet bij kunnen

Ontopic: a.s. vrijdag weer Cyberia in de ekko (utrecht), misschien ga ik voor de verandering weer ns een keertje Lekker hossen op trance met een diepdonker jasje
  maandag 20 februari 2006 @ 18:04:45 #47
117776 OFfSprngr
pi_35295554
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:15 schreef kamagurka het volgende:
Ontopic: a.s. vrijdag weer Cyberia in de ekko (utrecht), misschien ga ik voor de verandering weer ns een keertje Lekker hossen op trance met een diepdonker jasje
Wat draaien ze nog meer naast Techno?, als ze wat stevige EBM en zo draaien kom ik wellicht ook wel.
.
.
  maandag 20 februari 2006 @ 18:53:19 #48
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_35297263
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef GM het volgende:
Lacrimosa, iemand?
Jaaaaaaaa Lacrimosa!!
Toch wel één van de beste bands die ik ken!
When the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!
  maandag 20 februari 2006 @ 18:56:56 #49
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_35297409
Ik weet niet waar jullie vandaan komen, maar jullie zouden echt eens naar Arnhem moeten komen als die gasten van The New Underground weer in Willemeen zijn. Ik realiseer me dat zij ook geregeld feesten in utrecht organiseren, maar hier is het pas net begonnen en de eerste 3 keer op proef, dus het moet een succes worden anders gaan ze er niet mee door!
Hee, een korhoen!
  maandag 20 februari 2006 @ 19:18:26 #50
117776 OFfSprngr
pi_35298261
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik weet niet waar jullie vandaan komen, maar jullie zouden echt eens naar Arnhem moeten komen als die gasten van The New Underground weer in Willemeen zijn. Ik realiseer me dat zij ook geregeld feesten in utrecht organiseren, maar hier is het pas net begonnen en de eerste 3 keer op proef, dus het moet een succes worden anders gaan ze er niet mee door!
Als'k in de buurt zou wonen en er nachttreinen zouden rijden.. ben een beetje gelimiteerd aan de randstand in dat opzicht.
En in Leiden is het laatste Cybergoth feest niet door gegaan omdat ze geen dj konden krijgen.
Dus nu moet ik nog eens 1,5 maand wachten, terwijl 1x in de 2 maanden al veel te weinig is.
.
.
  maandag 20 februari 2006 @ 19:23:52 #51
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_35298457
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Als'k in de buurt zou wonen en er nachttreinen zouden rijden.. ben een beetje gelimiteerd aan de randstand in dat opzicht.
En in Leiden is het laatste Cybergoth feest niet door gegaan omdat ze geen dj konden krijgen.
Dus nu moet ik nog eens 1,5 maand wachten, terwijl 1x in de 2 maanden al veel te weinig is.
Geen dj....
Er was toch laatst een feest in Nighttown? Daar was ik nog bijna heengegaan maar het ging niet helemaal door.
Hee, een korhoen!
pi_35303686
Afrader van de week is deze week: Days Of Fate, synth-pop bandje wat direct met het openings nummer van de laatste Cd (Homemade Cake Of The Day) al mijn intresse verloor.
Aanrader is Absurd Minds, maar ik denk dat ik daar een beetje fan van aan 't worden ben, voor de 5e keer herontdekt inmiddels. Prachtige vocals, prima tekst, mooi .
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Dan mag je nog van geluk spreken, hier in Brabant is al helemaal niets te beleven, er is helemaal geen scene . Het laatste wat hier te beleven was, was geloof ik Lethargy in de W2, maar dat werd afgelast. Het eerstvolgende is Suicide Commando, in april..
pi_35308523
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Wat draaien ze nog meer naast Techno?, als ze wat stevige EBM en zo draaien kom ik wellicht ook wel.
Absoluut! En waarschijnlijk nog wel een stevig potje industrial ook
  maandag 20 februari 2006 @ 23:36:01 #54
117776 OFfSprngr
pi_35311108
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Absoluut! En waarschijnlijk nog wel een stevig potje industrial ook
Als'k geld heb ben ik er.
.
.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 01:11:56 #55
117776 OFfSprngr
pi_35315021
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]

Dan mag je nog van geluk spreken, hier in Brabant is al helemaal niets te beleven, er is helemaal geen scene . Het laatste wat hier te beleven was, was geloof ik Lethargy in de W2, maar dat werd afgelast. Het eerstvolgende is Suicide Commando, in april..
Zijn er in Eindhoven en Tilburg niet redelijk wat Gothic uitgaansgelegenheden?
Ow en @kama: ik ben er vrijdag, meeten?
.
.
pi_35320152
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef kamagurka het volgende:

[..]

black metal
pi_35321272
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:11 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Effenaar en 013 organiseren beiden regelmatig iets.
pi_35321644
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:05 schreef swingerandfree het volgende:

[..]

black metal
..en ik moet jou serieus nemen?
pi_35321809
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:11 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik hou nog even één slag om de arm.. ten eerste is er een electro-happening in Amsterdam de volgende dag (en ik moet die dag toch al naar Amsterdam, dus misschien doe ik dat ipv. cyberia), ten tweede moet ik zaterdag vanaf smorgens vroeg iemand helpen verhuizen ( ), dan wil ik niet te brak zijn, anders ben ik weer gesloopt voor de rest van het weekend

Ding in Amsterdam is: http://www.epicentre-amsterdam.nl/
pi_35322390
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Inderdaad
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:18:21 #61
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35329002
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:27:51 #62
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35329303
quote:

[..]

Malochia
Clan of Xymox
Volksweerbaarheid
Jugend
Peoples Republic of Europe
Yrrwe Zsuzyrrwe

Er zijn er nog wel wat, maar dat ben ik even vergeten.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_35332769
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:18 schreef Elegy het volgende:

[..]

Gaat ie mee dan?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:51:28 #64
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35332942
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gaat ie mee dan?
Kweenognie, heb het best wel druk de komende tijd, wordt ook weer een fiscaal niet zo aantrekkelijke tijd en ik moet nog Shadow of the Colossus en ICO aanschaffen...
pi_35333013
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kweenognie, heb het best wel druk de komende tijd, wordt ook weer een fiscaal niet zo aantrekkelijke tijd en ik moet nog Shadow of the Colossus en ICO aanschaffen...
18 euro kun je vast wel sparen vanaf nu ;-)
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:58:14 #66
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35333193
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

18 euro kun je vast wel sparen vanaf nu ;-)
Ik ga elke dag een euro apart leggen
pi_35333390
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:58 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ga elke dag een euro apart leggen
Dan kun je die andere 3 ook wel betalen ;-)
Hij ligt voor je klaar!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:56:35 #68
117776 OFfSprngr
pi_35335685
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik luister ook Black Metal moet je mij nog serieus nemen?

Edit: en hierna weer on-topic..
.
.
pi_35337541
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik luister ook Black Metal moet je mij nog serieus nemen?

Edit: en hierna weer on-topic..
Iemand die beweert dat goth dood is als muziekgenre maar zelf trots black metal luistert... sorry hoor

Maargoed.. ga je naar Amsterdam of naar Utrecht (epicentre of cyberia?)?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:52:20 #70
117776 OFfSprngr
pi_35337799
Tja, mensen zeggen dat wel meer genres dood zijn: Gabber, Punk, Metal, Trance.. etc en zo kun je wel door blijven gaan, er zal altijd wel een underground in blijven en dat is goed ook, behalve voor Emo, want Emo moet dood!
Ik ga voor Cyberia, ik wil weer wat EBM, want zo te horen is Epicentre meer Electro (wat ik vrijwel net zo cool vind), maar ik wil hard uit mn dak gaan op wat 'hardere' muziek.
.
.
pi_35338028
Hey, ook een tweede deel? We hebben reeks

.....en ik een tvp dus
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_35344276
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, mensen zeggen dat wel meer genres dood zijn: Gabber, Punk, Metal, Trance.. etc en zo kun je wel door blijven gaan, er zal altijd wel een underground in blijven en dat is goed ook, behalve voor Emo, want Emo moet dood!
Ik ga voor Cyberia, ik wil weer wat EBM, want zo te horen is Epicentre meer Electro (wat ik vrijwel net zo cool vind), maar ik wil hard uit mn dak gaan op wat 'hardere' muziek.
Cyberkees draait meestal wel snoeiharde platen

Op epicentre draait trouwens een ouwe vriend van me, die ook is opgegroeid met skinny puppy, throbbing gristle en ministry.. dus dat is zeker niet minder
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:24:24 #73
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35362976
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan kun je die andere 3 ook wel betalen ;-)
Hij ligt voor je klaar!
6 juni toch? Daar moet ik wel een mouw aan kunnen passen
pi_35377092
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Effenaar en 013 organiseren beiden regelmatig iets.
Effenaar wel ja. 013 Heb ik nog geen concert voor kunnen vinden. www.cybergothic.nl Weet helemaal niets voor in tilburg en www.gothtronic.com is enkel in staat metal concerten op te noemen al daar.
pi_35397473
013 had eerst boys do cry en de cybergoth variant daarvan, maar die zie ik beiden niet meer op de planning staan... weird.
pi_35397493
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

6 juni toch? Daar moet ik wel een mouw aan kunnen passen
Wou'k zeggen!
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:27:56 #77
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35401889
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wou'k zeggen!
Ik hoop dat er binnenkort weer eens een fijn marcheeravondje War of Roses georganiseerd wordt, kan ik mijn bruine overhemd weer eens uit de kast trekken

ik heb trouwens meer games dan jij
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:09:09 #78
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_35473965
Hee mensen, is er hier iemand bekend met Hanzel und Gretyl?
Ik kwam ze laatst tegen en ik vind de muziek echt heel fijn, ik vind ze alleen een beetje eng... Ik verdenk ze stiekem een beetje van neonazicisme (is dat een woord?). Ze zingen er niet zo letterlijk over, maar het zijn rare verwijzingen, akelige titels enzo, "third reich from the sun" e.d. Ben ik nou volstrekt paranoïde of juist naief?
Is er iemand die meer over ze weet?
(De muziek is trouwens echt een aanrader, klinkt echt supergoed! )
Hee, een korhoen!
pi_35475402
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:09 schreef Roltrapfee het volgende:
Is er iemand die meer over ze weet?
(De muziek is trouwens echt een aanrader, klinkt echt supergoed! )
Zelf ontekken ze het, maar vertrouw er maar op dat de fanbase er soms andere gedachtten op na houd. Beetje hetzelfde verhaal als met Laibach, verwacht ik.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:48:19 #80
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_35478413
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:59 schreef PrisonerOfPain het volgende:

[..]

Zelf ontekken ze het, maar vertrouw er maar op dat de fanbase er soms andere gedachtten op na houd. Beetje hetzelfde verhaal als met Laibach, verwacht ik.
Eeuwig zonde. Ik weet dat dit niet echt het topic ervoor is, maar toch, wat denken jullie daarvan? Als een band goeie muziek maakt, maar er foute principes op na houdt, blijven jullie het dan luisteren of uit principe niet?
Hee, een korhoen!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:13:12 #81
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35480997
Ligt eraan hoe duidelijk het in de muziek naar voren komt. Het mogen van mij best neonazi's zijn, zolang ze maar niet zingen over Hitler ofzo. Zelfde met Christelijke muziek though, zolang het niet overdreven naar voren komt kan ik het prima pruimen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:23:17 #82
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35487883
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Roltrapfee het volgende:

[..]

Eeuwig zonde. Ik weet dat dit niet echt het topic ervoor is, maar toch, wat denken jullie daarvan? Als een band goeie muziek maakt, maar er foute principes op na houdt, blijven jullie het dan luisteren of uit principe niet?
ach, het gaat over bands, vind ik best ontopic hoor
De enige band die ik ken welke er openlijk voor uitkomen dat ze fascisten zijn is Von Thronstahl. Toevallig vind ik dat een hele goede band. Andere bands (vooral uit de neo-folk scène) worden ook dikwijls beschuldigd van "foute" opvattingen. Death in June, Folkstorm, Kirlian Camera, Camerate Mediolanense, Der Blutharsch, Boyd Rice, Blood Axis, Dernière Volonté etc. etc. hebben het al zo vaak moeten uitleggen dat ze het eigenlijk helemaal niet meer doen. Probleem is dat de linkse fascisten van de antifa telkens weer op de proppen komt met insinuaties en ongefundeerde argumenten en bewijzen. Helaas worden die wél serieus genomen en zo zijn er al een paar concerten niet doorgegaan in Nederland.
Gelukkig is het concert van Der Blutharsch enige tijd geleden wél doorgegaan, en het was dan ook een heel fijn concert met een mooi optreden van Albin Julius en companen en tevens een goede show van Neerlandsch neo-folk trots Volksweerbaarheid. En ja, ik was ook op dat concert

Hanzel und Gretel ken ik nog niet, zal er eens wat van te pakken zien te krijgen.

Om op jouw vraag antwoord te geven: Ja, ik zou nog steeds de muziek blijven luisteren.
  zondag 26 februari 2006 @ 01:57:09 #83
117776 OFfSprngr
pi_35499833
quote:
vrijdag 17 maart
X-Club: Code 64 & Trauma Pet + Cyberia Afterparty

DJs: -X-X-X- & Johan van Roy (Suicide Commando)

prijs: 10 EURO van: 22:00 tot: 4:00
releaseparty nieuw album Suicide Commando
Wie gaat er mee?..
Suicide Commando + Code 64
.
.
  zondag 26 februari 2006 @ 01:59:11 #84
117776 OFfSprngr
pi_35499873
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Roltrapfee het volgende:

[..]

Burzum! \m/
Zo lang de muziek maar niet een totale propaganda is voor een slecht denkbeeld als Nazisme en religie.
.
.
pi_35502950
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Burzum! \m/
Zo lang de muziek maar niet een totale propaganda is voor een slecht denkbeeld als Nazisme en religie.
Burzum heerst
pi_35503555
Burzum zelf is alleen een figuur
  zondag 26 februari 2006 @ 13:59:04 #87
117776 OFfSprngr
pi_35508647
En nu weer ontopic.
Gaat er iemand mee de 17de?
.
.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:43:12 #88
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_35521774
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef OFfSprngr het volgende:
En nu weer ontopic.
Gaat er iemand mee de 17de?
Geen vervoer Suicide Commando zou ik wel bij willen zijn, cyberkees heb ik nu wel gezien eigenlijk.
Hee, een korhoen!
pi_35524083
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:43 schreef Roltrapfee het volgende:

[..]

Geen vervoer Suicide Commando zou ik wel bij willen zijn, cyberkees heb ik nu wel gezien eigenlijk.
MWah, suicide commando heb ik nu ook wel gezien. Maar ik ben wel benieuwd naar this morn'omina. Helaas, ik ga geen 15E betalen daarvoor.

Om nog maar ff wat reclame te maken, m'n verjaardag, en eeen CYBERRRR feestje

pi_35524156
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Roltrapfee het volgende:

[..]

Geen dj....
Er was toch laatst een feest in Nighttown? Daar was ik nog bijna heengegaan maar het ging niet helemaal door.
Ik denk dat je op STORM doelt? Je hebt wat gemist. Nuja, misschien ben ik een beetje partijdig, maargoed
  zondag 26 februari 2006 @ 21:45:05 #91
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_35524551
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Ik denk dat je op STORM doelt? Je hebt wat gemist. Nuja, misschien ben ik een beetje partijdig, maargoed
Wiezo? Was jij de dj?
Ik vond het opzich wel jammer dat ik niet ging, maar anders zat ik met 3 mensen die ik niet ken (waarvan één achter het stuur) in een auto, er ging maar 1 iemand mee die ik wel kende. Straks is die chauffeur een vette mafkees en zit ie om 4 uur dik onder de coke achter het stuur, leek me geen goed plan. Maar het was leuk dus?

-edit- Oh, niet de dj, de lichtman was je daar de lichtman dan?
Hee, een korhoen!
pi_35528857
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

MWah, suicide commando heb ik nu ook wel gezien. Maar ik ben wel benieuwd naar this morn'omina. Helaas, ik ga geen 15E betalen daarvoor.
This Morn' Omina Waar?
  maandag 27 februari 2006 @ 00:58:48 #93
117776 OFfSprngr
pi_35531766
Nighttown wil'k wel heen, Baroeg heb'k wel een beetje gehad, erg klote kwa vervoer enzo, verder vind'k nou niet echt een heel gezellige tent om te dansen, concerten zijn er top,.. maar dansen.. nee.. is't toch niet wat mij betreft al heb'k er wel een paar onwijs lekkere chicks gezien.

Edit: ow en Suicide Command, Code64 etc is maar 10E.. iig volgens de kagan kalender
.
.
pi_35533939
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef kamagurka het volgende:

[..]

This Morn' Omina Waar?
Effenaar, 15 april.
pi_35534172
Ik vind H.I.M leuk dan ben ik een wannabe goth toch ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_35534446
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:43 schreef Roltrapfee het volgende:

[..]

Necrophilia is mijn favo song
pi_35538016
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:43 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij ben dan helemaal niets.. h.i.m. komt niet eens in de buurt van goth
  maandag 27 februari 2006 @ 12:23:51 #98
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35538235
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:43 schreef Canisfire het volgende:
Dan ben je meer een 14 jarig pubermeisje dat nog een goede muzieksmaak moet ontwikkelen.

Download maar wat namen die in dit topic en het vorige staan, dat is goed voor je.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:14:43 #99
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_35539592
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:11 schreef swingerandfree het volgende:

[..]

Oeh! Die van mij misschien ook wel, ik twijfel met Acid Bath hangt er vanaf wat voor humeur ik heb en wat voor weer het is.
Hee, een korhoen!
  maandag 27 februari 2006 @ 15:09:24 #100
117776 OFfSprngr
pi_35543057
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:11 schreef swingerandfree het volgende:

[..]

-> Cause Of Death: Suicide [Club Edit]
.
.
pi_35543205
ik ga binnenkort ook maar eens naar een gothic party. lijkt me cool
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  maandag 27 februari 2006 @ 15:30:39 #102
117776 OFfSprngr
pi_35543790
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef electricity het volgende:
ik ga binnenkort ook maar eens naar een gothic party. lijkt me cool
Vooral doen, ik ben vrijdag met 2 vrienden gegaan die er nog heen waren geweest, zijn helemaal uit hun dak gegaan, hele avond gedanst, op een gegeven moment ben ik maar gaan zitten..
Volgende keer gaan ze weer mee en neem ik nog een stel mensen mee die't ook eens willen mee maken.
Helaas zijn er nog steeds mensen die stug volhouden dat ze er niets te maken mee willen hebben, erg jammer, ze kennen de muziek, de chicks en de sfeer niet eens..
.
.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:56:20 #103
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35544603
Voor de chicks ga ik er niet heen in elk geval, wat een gedrochten lopen daar rond. En al zijn ze wel knap verbergen ze dat onder te foute kleding. Maarja, de muziek he.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:01:16 #104
117776 OFfSprngr
pi_35544738
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:56 schreef ethiraseth het volgende:
Voor de chicks ga ik er niet heen in elk geval, wat een gedrochten lopen daar rond. En al zijn ze wel knap verbergen ze dat onder te foute kleding. Maarja, de muziek he.
Dr zijn een hoop fucking lekkere Cybergoth chicks.
En ook wel een paar dikke 'gewoone' Goths..
.
.
pi_35544859
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Op dat feest in Amsterdam liepen er ook niet veel rond

Maar vooral op de Inrichting en Medusa kwam ik vroeger altijd ontzettend lekkere wijven tegen Soms met gehele middeleeuwse trouwjurken, ik zou meteen "ja" hebben gezegd
  maandag 27 februari 2006 @ 16:27:09 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35545635
..de Inrichting... *mijmert* dat waren nog eens tijden, toen ze écht veel tijd en geld in hun kleding stopten...
pi_35572945
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef Roltrapfee het volgende:

[..]

Wiezo? Was jij de dj?
Ik vond het opzich wel jammer dat ik niet ging, maar anders zat ik met 3 mensen die ik niet ken (waarvan één achter het stuur) in een auto, er ging maar 1 iemand mee die ik wel kende. Straks is die chauffeur een vette mafkees en zit ie om 4 uur dik onder de coke achter het stuur, leek me geen goed plan. Maar het was leuk dus?

-edit- Oh, niet de dj, de lichtman was je daar de lichtman dan?
Ehm, dj, (mede)organisator, en normaliter lichtman in nighttown inderdaad.

Bij strakke mensen in de auto doe ik ook liever niet meer. Nuja, neit als ze rijden.
Kom volgende keer met de trein joh, best te doen, het duurt ook tot 6 dus
pi_35573012
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Misschien omdat ik er al zoveel gezien hebben, maar die cybergothchicks zijn wel erg opgedirkt hoor. zonder fluohaar, lak en dikke lagen make up blijft'r vaaak maar een lelijk mormeltje over. Oei, dit heb ik niet gezegd Trouwens, dit gaat al niet meer over muziek
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:42:45 #109
117776 OFfSprngr
pi_35573482
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Ehm, dj, (mede)organisator, en normaliter lichtman in nighttown inderdaad.

Bij strakke mensen in de auto doe ik ook liever niet meer. Nuja, neit als ze rijden.
Kom volgende keer met de trein joh, best te doen, het duurt ook tot 6 dus
Kun je me op de gastenlijst zetten volgende keer? *slijm*
.
.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:43:55 #110
117776 OFfSprngr
pi_35573506
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Misschien omdat ik er al zoveel gezien hebben, maar die cybergothchicks zijn wel erg opgedirkt hoor. zonder fluohaar, lak en dikke lagen make up blijft'r vaaak maar een lelijk mormeltje over. Oei, dit heb ik niet gezegd Trouwens, dit gaat al niet meer over muziek
Mwah, is wel bij meer meisjes.
Kep ook wel een paar chicks gezien die niet onder lagen plamuur zaten.
.
.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:45:27 #111
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35573548
quote:

[..]

Lijkt me wel vervelend als je zoeentje meeneemt voor een ONS en ze eerst driekwartier in de badkamer bezig is om alles eraf en eruit te halen.
pi_35624564
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

storm was echt super, was wel super grappig om al die gabbers en gothtjes door elkaar te zien maar is allemaal super goed gegaan, sfeer was geweldig!
pi_35624728
quote:

[..]

je doelt zeker op die dikke van afgelopen keer

oe mijn toevoeging van bands even:

-Tactical sekt
-Unter Null
-Psyclon Nine
-Aslan Faction
-C-Drone Defect
-X-Fusion
-Agonoize

allemaal terror-EBM
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:08:02 #114
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35641142
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:20 schreef JanaX het volgende:

[..]

je doelt zeker op die dikke van afgelopen keer

oe mijn toevoeging van bands even:

-Tactical sekt
-Unter Null
-Psyclon Nine
-Aslan Faction
-C-Drone Defect
-X-Fusion
-Agonoize

allemaal terror-EBM
En allemaal gaaf. Raad deze bands ook van harte aan.
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:22:16 #115
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35641607
Nu we het toch over terror hebben, darkcore vind ik best okee, Endymion, Nosferatu, Nordcore GHMB etc. Ligt behoorlijk tegen harde EBM aan
pi_35642249
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:22 schreef Elegy het volgende:
Nu we het toch over terror hebben, darkcore vind ik best okee, Endymion, Nosferatu, Nordcore GHMB etc. Ligt behoorlijk tegen harde EBM aan
ben ik het niet helemaal mee eens darkcore ligt dichter tegen industrial hardcore en gewoon hardcore aan.
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:57:20 #117
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_35642795
Luister voor de gekkerij maar eens naar The horrorist. EBM en darkcore/ industrial gemengd.
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:19:11 #118
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35643553
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:41 schreef JanaX het volgende:

[..]

ben ik het niet helemaal mee eens darkcore ligt dichter tegen industrial hardcore en gewoon hardcore aan.
Euh, dat zou ook kunnen Wat ik bedoel is dat het prima eens op een cybergothic feest gedraaid kan worden, en vice versa zonder dat mensen het in de gaten zouden hebben. Het stampt beiden wel lekker weg namelijk
pi_35643993
Wat leest mijn oog? Een genre binnen goth wat ik nog niet ken... darkcore?? Is dat niet gewoon noise? Sonar enzo?
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:38:34 #120
117776 OFfSprngr
pi_35644267
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:31 schreef kamagurka het volgende:
Wat leest mijn oog? Een genre binnen goth wat ik nog niet ken... darkcore?? Is dat niet gewoon noise? Sonar enzo?
HaHaH111 jE kEnt Geen d4rKc0r3!! (dAt IS DarkrAvUr wAnT HiJ Is NEGuR11) JiJ beNT HElAmaal Niet da Oppurgothfikcs!!111onEoNE

Serieus en on-topic: iemand die de 10de richting Utrecht gaat voor;
Amora
cyber, elektro, ebm, industrial en noise
DJs: B2B, Krat, Distorted Chaos & Dorius
Drieharingstraat 22 Utrecht
prijs: 7,5 EURO
.
.
pi_35644781
Darkcore is een substroming van de hardcore. Het heeft helemaal niks met cybergothic te maken. Ook het publiek ist totaal anders.Eigenlijk is STORM het enige feest dat deze stijlen combineert.

Leuk is wel dat het qua muziek, en blijkbaar toch ook wel qua publiek goed aansluit. Overigens ligt er naast de darkcore weer industrial hardcore, wat ik toch net wat leuker vind. Industrial hardcore, door gabbers ook wel industrial genoemd, sluit erg goed aan op onze 'industrial'/noise. Het is alleen wat rechtlijniger.

Overigens zitten we nu echt op mijn favoriete onderwerp. De muzikale overeenkomsten tussen noise/industrial en industrial hardcore/darkcore is echt helemaal mijn dingetje. Ik heb op mijn computer ook nog wel sets staan waarin ik het (probeer te) combineren. Als ik thuis weer internet heb kan ik't eens uploaden..
pi_35644878
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

HaHaH111 jE kEnt Geen d4rKc0r3!! (dAt IS DarkrAvUr wAnT HiJ Is NEGuR11) JiJ beNT HElAmaal Niet da Oppurgothfikcs!!111onEoNE

Serieus en on-topic: iemand die de 10de richting Utrecht gaat voor;
Amora
cyber, elektro, ebm, industrial en noise
DJs: B2B, Krat, Distorted Chaos & Dorius
Drieharingstraat 22 Utrecht
prijs: 7,5 EURO
Yep, ik ben daar waarsdchijlijk wel. Al is het voornamelijk om te flyeren voor m'n verjaardag en area51 .
Minimeeting doen dan?
pi_35645061
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef augurkenkoning het volgende:
Darkcore is een substroming van de hardcore. Het heeft helemaal niks met cybergothic te maken. Ook het publiek ist totaal anders.Eigenlijk is STORM het enige feest dat deze stijlen combineert.

Leuk is wel dat het qua muziek, en blijkbaar toch ook wel qua publiek goed aansluit. Overigens ligt er naast de darkcore weer industrial hardcore, wat ik toch net wat leuker vind. Industrial hardcore, door gabbers ook wel industrial genoemd, sluit erg goed aan op onze 'industrial'/noise. Het is alleen wat rechtlijniger.

Overigens zitten we nu echt op mijn favoriete onderwerp. De muzikale overeenkomsten tussen noise/industrial en industrial hardcore/darkcore is echt helemaal mijn dingetje. Ik heb op mijn computer ook nog wel sets staan waarin ik het (probeer te) combineren. Als ik thuis weer internet heb kan ik't eens uploaden..
Maar op machinefest kom je geen darkcore tegen Of juist wel?

Ik kom niet verder dan noise, industrial en ebm. Ebm kun je dan nog indelen in de zwaardere variant en de meer synthpop variant.. de zwaardere ebm noem ik meestal gewoon industrial eigenlijk Bands als hocico/ dulce liquido/ decoded feedback etc..
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:01:30 #124
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_35645161
Dulce Liquido neigt soms behoorlijk naar Darkcore volgens mij hoor.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:03:34 #125
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_35645234
owja, Dulce liquido is een side project van Hocico toch?
pi_35645256
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:03 schreef leviathanfd het volgende:
owja, Dulce liquido is een side project van Hocico toch?
klopt.
pi_35645307
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:58 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Maar op machinefest kom je geen darkcore tegen Of juist wel?

Ik kom niet verder dan noise, industrial en ebm. Ebm kun je dan nog indelen in de zwaardere variant en de meer synthpop variant.. de zwaardere ebm noem ik meestal gewoon industrial eigenlijk Bands als hocico/ dulce liquido/ decoded feedback etc..
Nee, in principe niet. D'r zal wel's wat (invloeden van) tussensluipen, maar eigenlijk is dat een totaal andere scene. Veel noise/industrial mensen zijn ook een beetje bang voor alles wat met gabber te maken heeft, omdat't domme muziek is.
Overigens vind ik het veel te veel gedoe, al die naampjes. Vooral als je dan ook nog eens subdingen krijg als terror ebm of noisecore.
pi_35645390
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:01 schreef leviathanfd het volgende:
Dulce Liquido neigt soms behoorlijk naar Darkcore volgens mij hoor.
Mwah, daar kan ik me niet echt in vinden eignelijk. Het stampt stevig door, maar die beats zijn duidelijk EBM/industrial beinvloed. Darkcore heeft in principe toch gewoon een 1234 gabberbeatje.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:08:56 #129
117776 OFfSprngr
pi_35645427
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Yep, ik ben daar waarsdchijlijk wel. Al is het voornamelijk om te flyeren voor m'n verjaardag en area51 .
Minimeeting doen dan?
Is cool, ik hoorde het via JanaX (aangezien hij er ook flyered (toch?)) die'k vorige Cyberia heb gezien en later via dit forum/last.fm/VF in contact mee kwam.
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:09:05 #130
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_35645433
Die 1234 beat kom je bij Dulce Liquido wel af en toe tegen (Spectral sound geloof ik).
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:26:15 #131
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35646084
Amora was toch eerst in Amsterdam? Waren wat mensen uit de "nederlandche scène" die een beetje een probleem hadden met de organisator. Lekker boeiend

Krat draait altijd wel fijn, gewoon wat cyberfluffers op 'm afsturen met neon beenwarmertjes en hij draait wat je wil
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:31:18 #132
117776 OFfSprngr
pi_35646260
Mwah, de meeste DJs die'k tot nu heb gehoord waren behoorlijk matig kwa mixen, kzit erover na te denken om zelf ook te gaan draaien, zoveel aanbod is er namelijk niet.
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:58:04 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35647290
Succes, tis een klein wereldje. Desiderium draait wel leuk, en omdat ik 'm wel ken doet hij ook aardig wat verzoekjes. Maar hij zit meer in de wave sector. Deine Lakaien, Ordo, Helium Vola, Subway to Sally, dat soort werk
Draait vooral op Gothoord, weet niet of hij vaker draait.
pi_35647587
D'r word (zo goed als) niet gemixt in de scene. 't is ook vrij moeilijk met deze muziek natuurlijk. Cybercase is nu aardig op weg moet ik zeggen en distorted boy kan'r ook wat van. (en annakonda ook wel btw) Voor de rest is't qua mixxen niet echt om over naar huis te schrijven.
pi_35647675
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:27 schreef Elegy het volgende:
..de Inrichting... *mijmert* dat waren nog eens tijden, toen ze écht veel tijd en geld in hun kleding stopten...
* nostalgisch meezwijmelt *
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_35651421
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Minimeeting doen dan?
mij best, ik ben er zowiezo, heb gratis entree omdat ik voor die gozer flyer naja, meeste herkennen mij wel met mn gele neon dreads (of zilver)
pi_35651472
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:26 schreef Elegy het volgende:
Amora was toch eerst in Amsterdam? Waren wat mensen uit de "nederlandche scène" die een beetje een probleem hadden met de organisator. Lekker boeiend

Krat draait altijd wel fijn, gewoon wat cyberfluffers op 'm afsturen met neon beenwarmertjes en hij draait wat je wil
krat wil alleen maar konten zien XD

en amora was eerst the omen, toen is er gezeik gekomen en toen werd het amora.
die club xq waar het eerst was is dicht vanwege geluids overlast.

kunnen overigens 500 man in club puma
pi_35679893
even iets anders, kweet niet op sommife van jullie wel eens kleding/sieraden etc bij de gothic web winkel http://www.gotika.nl bestellen.. maar daar stond vanochtend dit op:
quote:
IN MEMORIAM
Laura van der Zalm

Wegens het totaal onverwachte overlijden van de eigenaresse van Gotika is de winkel
tot nader order gesloten. We vragen om uw begrip in deze voor ons zeer moeilijke tijd.
De financiële afhandeling met betrekking tot uw bestellingen zal zo spoedig mogelijk
ter hand genomen worden.

Due to the sudden and unexpected passing of the owner of Gotika the shop is closed
until further notice. We ask for you understanding in these very difficult times for us.
Financial arrangements with regards to your orders will be taken care of
as soon as possible.
kende haar niet echt super goed maar een hoop vrienden van mij wel kind was pas 17 man... ik had vanaochtend de eer 1 van mn beste vriendinnen te vertellen dat haar vroegere beste vriendin was overleden.. bah
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:39:52 #139
117776 OFfSprngr
pi_35683688
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:07 schreef JanaX het volgende:
even iets anders, kweet niet op sommife van jullie wel eens kleding/sieraden etc bij de gothic web winkel http://www.gotika.nl bestellen.. maar daar stond vanochtend dit op:
[..]

kende haar niet echt super goed maar een hoop vrienden van mij wel kind was pas 17 man... ik had vanaochtend de eer 1 van mn beste vriendinnen te vertellen dat haar vroegere beste vriendin was overleden.. bah
Op je 17de al, deze wereld is niet eerlijk.
.
.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:19:21 #140
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35695649
Zat eens naar de tot nu toe bekende lineup voor Summer Darkness kijken en ik denk dat ik toch wel wil gaan. Weet iemand hoe duur vorig jaar de dagkaarten waren en ook de kaarten voor 3 dagen? kan ik alvast rekening mee houden in mn vakantiebudget.
pi_35707548
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:19 schreef ethiraseth het volgende:
Zat eens naar de tot nu toe bekende lineup voor Summer Darkness kijken en ik denk dat ik toch wel wil gaan. Weet iemand hoe duur vorig jaar de dagkaarten waren en ook de kaarten voor 3 dagen? kan ik alvast rekening mee houden in mn vakantiebudget.
65 euro ofzo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:55:54 #142
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35712389
Ooh, dat is goed te doen.

Zag dat er ook kaarten inclusief overnachting zullen komen, wat moet ik me daarbij voorstellen? Camping, hotel, grote gymzaal waar je je slaapzak maar moet dumpen? Lijkt me op zich best handig aangezien ik het ook niet zo zie zitten om elke keer met de nachttrein terug naar amsterdam te moeten.

Zit weer eens de Interbreeding verzamelalbums te luisteren en eigenlijk zijn dat best gave cd's. Vooral Beta - Deliverance is een nummer wat me wel heel erg bevalt.

http://rapidshare.de/file(...)erance-fwyh.mp3.html
pi_35712749
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef ethiraseth het volgende:
Ooh, dat is goed te doen.

Zag dat er ook kaarten inclusief overnachting zullen komen, wat moet ik me daarbij voorstellen? Camping, hotel, grote gymzaal waar je je slaapzak maar moet dumpen? Lijkt me op zich best handig aangezien ik het ook niet zo zie zitten om elke keer met de nachttrein terug naar amsterdam te moeten.

Zit weer eens de Interbreeding verzamelalbums te luisteren en eigenlijk zijn dat best gave cd's. Vooral Beta - Deliverance is een nummer wat me wel heel erg bevalt.

http://rapidshare.de/file(...)erance-fwyh.mp3.html
weet ik op het moment nog niet, zal het eens navragen
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:06:20 #144
117776 OFfSprngr
pi_35714175
Dus uh, wie komen er de 10de naar Amora naast JanaX en Augurkenkoning?, lijkt me namelijk leuk om van een mini-meet een soort 'midi-'meet te maken.
.
.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:21:44 #145
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35714638
Als het in Amsterdam nog was was ik mischien wel langsgekomen, maar in Utrecht vind ik wat teveel gedoe. Helemaal omdat ik nu al weet dat ik niemand mee kan krijgen dan, heb alleen maar van die paupervrienden die zaterdags moeten werken en ik alleen gaan niet echt zie zitten.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:27:16 #146
117776 OFfSprngr
pi_35714800
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef ethiraseth het volgende:
Als het in Amsterdam nog was was ik mischien wel langsgekomen, maar in Utrecht vind ik wat teveel gedoe. Helemaal omdat ik nu al weet dat ik niemand mee kan krijgen dan, heb alleen maar van die paupervrienden die zaterdags moeten werken en ik alleen gaan niet echt zie zitten.
Bummer, on a side-note.. je bent 2 dagen jonger dan ik. ^_^
.
.
pi_35720826
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:27 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Bummer, on a side-note.. je bent 2 dagen jonger dan ik. ^_^
ik zal er iig zijn ^^
  zondag 5 maart 2006 @ 00:27:17 #148
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_35727610
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus uh, wie komen er de 10de naar Amora naast JanaX en Augurkenkoning?, lijkt me namelijk leuk om van een mini-meet een soort 'midi-'meet te maken.
Ik zal ns kijken... tis wel vlakbij
pi_35737842
quote:
Op zondag 5 maart 2006 00:27 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik zal ns kijken... tis wel vlakbij
tis 7,50 dus daar hoef je het niet voor te laten, 3 minuten lopen van centraal en dans ruimte genoeg past 500 man in die zaal!

overigens mijn verslaving op het moment:

-Centhron
-Peoples Republic Of Europe, (NL, bandje van DJ krat)
  zondag 5 maart 2006 @ 14:30:19 #150
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35740172
Wat is Centhron voor iets? Ben daar niet bekend mee.
pi_35743719
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is Centhron voor iets? Ben daar niet bekend mee.
electro met een velle scream iig beetje ala psyclon nine
  zondag 5 maart 2006 @ 16:23:37 #152
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35744208
Oeh, maar es downloaden samples luisteren.

*edit* Ik luister nu het nummer Traumkämpfer en dat klinkt erg gaaf. Maar eens meer van zoeken.

[ Bericht 44% gewijzigd door ethiraseth op 05-03-2006 17:26:02 ]
pi_35751309
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
Oeh, maar es downloaden samples luisteren.

*edit* Ik luister nu het nummer Traumkämpfer en dat klinkt erg gaaf. Maar eens meer van zoeken.
dies van de cd "lichtsucher" erg gave cd
  zondag 5 maart 2006 @ 20:43:06 #154
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35752454
Fuck wat gaaf. Np: Centhron - Troops Of Deride
  zondag 5 maart 2006 @ 22:03:44 #155
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35755913
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:29 schreef JanaX het volgende:

-Peoples Republic Of Europe, (NL, bandje van DJ krat)
De tweede cd vind ik best fijn, lekker hard nummertje staar er in de opening
pi_35756942
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Elegy het volgende:

[..]

De tweede cd vind ik best fijn, lekker hard nummertje staar er in de opening
kraft durch krieg als ik het goed heb

lekker nummer is dat idd, vooral live heb ze paar weken terug nog gezien samen met Tactical sekt
pi_35803328
aankomende zondag:

X-Club Xtra Edition: Amduscia, Agonoize, Xmh & Razoritch
prijs: 12 EURO van: 16:00 tot: 22:00

ik zal er zeker zijn! ik wil Amduscia wel erg graag zien! agonoize hoeft niet echt, die heb ik al een keer gezien
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:55:39 #158
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35803924
Ik zat te overwegen daar heen te gaan toen God Module nog kwam, maar nu die is afgevallen hoeft het niet echt meer.
pi_35804212
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:55 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zat te overwegen daar heen te gaan toen God Module nog kwam, maar nu die is afgevallen hoeft het niet echt meer.
ja is idd jammer dat hun niet komen had ze graag willen zien! maar ach amduscia wil ik ook erg graag zien lekker portie dark electro!
pi_35897859
kweet niet wat jullie gaan doen maar ik ben morgen op amora en zondag te vinden in de ekko bij amduscia en agonoize
  vrijdag 10 maart 2006 @ 02:26:08 #161
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35900787
Ik ga mijn paupervrienden vervloeken dat ze niet kunnen/niet van industrial houden/geen geld hebben.
pi_35900804
kom gewoon wij zijn er toch loop gewoon op iemand af met gele dreads samen met iemand met een hanekam
  vrijdag 10 maart 2006 @ 03:12:56 #163
117776 OFfSprngr
pi_35901204
Die iemand met een hanekam ben ik..
Een blonde wel te verstaan, in spikes, zie je hopelijk morgen.

Wel komen he!
.
.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 03:46:54 #164
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35901351
Tis niet zo'n ramp verder, heb toch al een chronisch geldgebrek, moet nog digitale tv aanschaffen en ga de 24e nog naar de Depeche Mode 101 night in tivoli met 2 meiden. En dan weet je gewoon als jongen zijnde dat je zwaar de lul bent qua drank kopen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 04:11:43 #165
117776 OFfSprngr
pi_35901457
Dan geen digitale tv, wat mis je uberhaubt nou aan TV, laat staan digitaal.
.
.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 04:22:05 #166
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35901499
Met digitale tv heb ik eindelijk weer Cartoon network.

en 4 pr0nkanalen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 04:27:33 #167
117776 OFfSprngr
pi_35901513
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 04:22 schreef ethiraseth het volgende:

en 4 pr0nkanalen
Tekenfilms kun je downloaden en porno helemaal, dan kun je nog kijken terwijl je het wilt ook.
Nu weer on-topic. en ga mee!
.
.
pi_35907304
quote:
cartoon network is niet goff
pi_35911982
quote:

en 4 pr0nkanalen
meekomen jij!
pi_35912042
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:28 schreef Yorrit het volgende:

[..]

cartoon network is niet goff
Is de Adams Family niet meer op Cartoon Network dan?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:02:31 #171
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35920959
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:01 schreef JanaX het volgende:

[..]

meekomen jij!
Sorry, andere keer. Kreeg vandaag de rekening voor mn lenzen en mijn bankrekening kreeg een rolberoerte waar het pas de 24e van hersteld is.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 21:58:17 #172
33 Anton
A flower?
pi_35924472
Morgen een feestje erg dichtbij, en nog georganiseerd door een paar vrienden van me ook:

(dus ik ben er te vinden)
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  zaterdag 11 maart 2006 @ 08:38:00 #173
117776 OFfSprngr
pi_35933247
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:58 schreef Anton het volgende:
Morgen een feestje erg dichtbij, en nog georganiseerd door een paar vrienden van me ook:

[afbeelding]

(dus ik ben er te vinden)
Ik ben er.
Eerst slapen.
Kama!: wtf was je?
Augurkenkoning, JanaX, ik en anderen hebben het iig onwijs naar onze zin gehad.
(Ben pas net terug kanker NS met hun kut treinen pas fucking 2 uur fucking later!!)
.
.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:07:59 #174
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_35939389
Hee is dit leuk?
quote:
Vrijdag 24 maart
Unheilig
Sons Of The Rain / Afterparty met DJ Beautevil
Stijl industrial crossover / metal
Zaal open 20:30
Entree ¤ 8,50
ik heb zin in een feestje en dit is lekker binnenkort en lekker dichtbij! Ik weet alleen niet of het leuk is en ik heb geen zin om weer oeverloos te gaan zitten downloaden. Weet iemand of die Beautevil een beetje ok is?
Hee, een korhoen!
pi_35941699
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 08:38 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik ben er.
Eerst slapen.
Kama!: wtf was je?
Augurkenkoning, JanaX, ik en anderen hebben het iig onwijs naar onze zin gehad.
(Ben pas net terug kanker NS met hun kut treinen pas fucking 2 uur fucking later!!)
ben net wakker en ben echt zoo mega brak -_- heb me echt geweldig vermaakt muziek en geluid was perfect! en als het goed is word amora volgende keer weer op deze locatie gehouden! in mei als het goed is
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:05:28 #176
117776 OFfSprngr
pi_35942153
Vanavond: Nachtwacht: Other Day + Nachtwacht Afterparty
Wave Gothic Industrial Electro
DJs: Fritz, Nizl & Dollies, Krat, -X-X-X-
Prijs: 6 EURO

Ik ga er heen, al denk ik dat er weinig mensen van gister ook zullen gaan, incl vriend van me die al dan niet al te veel had gedronken wel redelijk wat weer naar buiten gewerkt had.
Ik duik er nog ff een uurtje of 2 in.
KUT NS! was pas om 9 uur thuis, fucking meer dan 2 uur moeten wachten.
.
.
pi_35978000
net terug van amduscia en agonoize in de ekko, wat een gaaf feest was dat! achteraf nog even met de zanger van agonoize en amduscia staan lullen, zo gaaf dat die mensen ook gewoon de zaal in komen lopen om even te lullen met de fans enzo

ben ook weer 2 cd's rijker:
-Amduscia - From abuse to apostasy
-Agonoize - 999

+ Amduscia T shirt yeah!
  zondag 12 maart 2006 @ 23:59:01 #178
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35978755
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef JanaX het volgende:

Leuk album ja. Hoewel ik van hun het nummer Dead Or Alive (God Mod Rotten Skin Dance Mix) van de Dead or Alive EP het gaafste blijf vinden.
  maandag 13 maart 2006 @ 03:50:00 #179
117776 OFfSprngr
pi_35981323
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef JanaX het volgende:
net terug van amduscia en agonoize in de ekko, wat een gaaf feest was dat! achteraf nog even met de zanger van agonoize en amduscia staan lullen, zo gaaf dat die mensen ook gewoon de zaal in komen lopen om even te lullen met de fans enzo

-Agonoize - 999

+ Amduscia T shirt yeah!
Jammer dat'k er niet was, maar ja, vol tarief naar Utrecht kost me rond de 12E en de toegang ook, plus dat'k nog behoorlijk fucked up was van Vrijdag+Zaterdag en ook nog volgende week Vrijdag+Zaterdag uit wil.. en zo onwijs rijk ben ik nou ook weer niet.
.
.
pi_35994529
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:45 schreef JanaX het volgende:

[..]

ben net wakker en ben echt zoo mega brak -_- heb me echt geweldig vermaakt muziek en geluid was perfect! en als het goed is word amora volgende keer weer op deze locatie gehouden! in mei als het goed is
Het geluid was perfect?
Volgens mij ben ik echt op een ander feestje geweest.
pi_35995639
naja perfect is mischien overdone maar t geluid was iig wel erg goed!
pi_35996893
Hmm, zal het eens checken dat amduscia
pi_35997672
ik krijg de nieuwe amduscia nu doorgestuurd. Ik heb weer internet thuis! IK ben helemaal lyrisch!!! D:D jeej!
pi_35999037
had m al paar daagjes, ben toch wel erg blij dat ik hem orgineel heb gekocht
  maandag 13 maart 2006 @ 19:39:37 #185
117776 OFfSprngr
pi_36000332
Ik heb net de nieuwe Suicide Commando gedownl..gekocht, hij's
.
.
pi_36003548
Geen dj krijgen. Hilarisch. Dan heb je als organisatie: of bizar hoge eisen (wat ik me niet voor kan stellen maar zeker wel een pluspunt vind), maar waarschijnlijker een enorm bord voor je kop
  maandag 13 maart 2006 @ 21:15:48 #187
117776 OFfSprngr
pi_36003887
Tja, fucked up, ik wilde echt weer naar Freitag, maar ja.. 7 April weer.
.
.
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:45:30 #188
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_36062324
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Oh, wist niet eens dat die er was. Eens beluisteren maar dan.
pi_36085545
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Godsend toch? of was dat de single?
pi_36085751

das morgen avond en zaterdag is er:

pi_36088177
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_36088396
Dat was bijna grappig
Ecce gratum et optatum, ver reducit gaudia:
purpuratum floret pratum, sol serenat omnia.
pi_36088576
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef Takatalvi het volgende:
Dat was bijna grappig
Ach, van iemand met zo'n jostikop moeten we het wel kunnen hebben toch..?
pi_36088843
Beter dan jezelf plamuren met een berg zwarte lak! Zo nu terug OT ffs!
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_36091724
Trouwens, change of plans. Ik ben vrijdag bij cod64 en ik ga niet naar den haag. Ik haal het niet qua tijd. Tentamens maandag.
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:43:35 #196
117776 OFfSprngr
pi_36095087
Suckt. Ik dacht dat RedShift meer jouw ding zou zijn, wat harder enzo, samen met wat Tekno en Hardtrance.

Zoveel als ik SvenM ook wil uitschelden voor de arrogant kankerbal dat ie is verdient ie 't niet eens, dus ga verder in discussie en laat deze ontwetende arrogant kut kwal in zn eigen waan van zelf-disillusie, dank.
* OFfSprngr gaat op zoek naar MUZ moderator.
.
.
pi_36098451
Ik ga als het goed is naar beide Een vriendin van me heeft me gevraagt of ik mee wilde
pi_36100299
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Suckt. Ik dacht dat RedShift meer jouw ding zou zijn, wat harder enzo, samen met wat Tekno en Hardtrance.

Zoveel als ik SvenM ook wil uitschelden voor de arrogant kankerbal dat ie is verdient ie 't niet eens, dus ga verder in discussie en laat deze ontwetende arrogant kut kwal in zn eigen waan van zelf-disillusie, dank.
Mmz, pas op, straks valt je hanenkam nog om van je woede... en btw denk om je hart oke?
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:26:38 #199
117776 OFfSprngr
pi_36100391
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:23 schreef SvenM het volgende:

[..]

Mmz, pas op, straks valt je hanenkam nog om van je woede... en btw denk om je hart oke?
Denk je aan je spiegel?
.
.
pi_36100435
Ja's goed , en ik zal dit topic niet verder verneuken oke?
pi_36101714
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Denk je aan je spiegel?
Ah, dat ding wat hij altijd hard ziet wegrennen s'ochtends?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 01:32:51 #202
117776 OFfSprngr
pi_36105530
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef SvenM het volgende:
Ja's goed , en ik zal dit topic niet verder verneuken oke?
Waarom ben je gekomen anyway?
.
.
pi_36106453
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef OFfSprngr het volgende:

Het is inderdaad wat meer mijn ding. Maargoed, Distorted boy komt ook al draaien op AREA51 dus dat komt helemaal goed
  vrijdag 17 maart 2006 @ 04:00:43 #204
117776 OFfSprngr
pi_36106501
Werkte jij daar nou ook?
.
.
pi_36107992
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:32 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Waarom ben je gekomen anyway?
Omdat ik het nou eenmaal fijn vind om mijn mening te geven.
pi_36109557
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 09:10 schreef SvenM het volgende:

[..]

Omdat ik het nou eenmaal fijn vind om mijn mening te geven.
Goed onderbouwd ook
pi_36115027
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 04:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Werkte jij daar nou ook?
Ik werk in nighttown als lichtman inderdaad.
pi_36116770
men laat die knazert, die gozer kijkt niet verder dan de houten schuur bij hem in de buurt.

anyway, heb er zin in strax ff vlechten etc
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:18:45 #209
33 Anton
A flower?
pi_36244994
Kink FM meldt dit in mijn mailbox:

Nou ben ik niet zo bekend met alles wat ze in X-Rated draaien, maar ik hoor er regelmatig erg mooie muziek. Dus wellicht een aardig feest... meer info op www.electronation.nl
(Ik scrobbel ook audio)
pi_36248590
Dit weekend Downward Spiral in BAroeg. Ik heb'r weer zin in
  woensdag 22 maart 2006 @ 08:37:26 #211
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36254757
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:18 schreef Anton het volgende:
Kink FM meldt dit in mijn mailbox:

[afbeelding]

Nou ben ik niet zo bekend met alles wat ze in X-Rated draaien, maar ik hoor er regelmatig erg mooie muziek. Dus wellicht een aardig feest... meer info op www.electronation.nl
X-Rated
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:18:41 #212
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_36271933
Ok mensen ik weet dat hier meer cybergothics zitten dan metaalhoofden, dus niet beledigd zijn, een van jullie heeft vast een cradle of filth verleden. Die intro, van live bait for the dead, the Ceremony Opens, wie heeft dat gecomponeerd, zij zelf toch zeker niet? Of wel? Ik ben op oek naar een mooiere uitvoering, zonder *CRADLE CRADLE CRADLE CRADLE!* er doorheen. Iemand?
Hee, een korhoen!
pi_36272110
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:18 schreef Roltrapfee het volgende:
Ok mensen ik weet dat hier meer cybergothics zitten dan metaalhoofden, dus niet beledigd zijn, een van jullie heeft vast een cradle of filth verleden. Die intro, van live bait for the dead, the Ceremony Opens, wie heeft dat gecomponeerd, zij zelf toch zeker niet? Of wel? Ik ben op oek naar een mooiere uitvoering, zonder *CRADLE CRADLE CRADLE CRADLE!* er doorheen. Iemand?
Help, ik zoek... #170
pi_36272165
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

X-Rated
oh wat ben ik blij met de internet stream van kink fm op zondag avond. Heerlijk.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_36317625
Voor de mensen die morgenavond nog niks te doen hebben, en denken dat xotox hard is:

http://partyflock.nl/party/59691.html
  vrijdag 24 maart 2006 @ 06:32:39 #216
117776 OFfSprngr
pi_36318453
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 02:09 schreef augurkenkoning het volgende:
Voor de mensen die morgenavond nog niks te doen hebben, en denken dat xotox hard is:

[url=http://partyflock.nl/party/59691.html
]http://partyflock.nl/party/59691.html[/quote][/url]
Klinkt cool, beetje duur alleen en ik heb dierlijk last van mn enkels, maar hou me op de hoogte als er een ander cool Tekno/Breakcore feest is!
.
.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:36:32 #217
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36319024
quote:
Peter Christopherson (Coil) in X-Rated (23-03-2006)
Zondag 26 maart is Peter Christopherson van Coil te gast in X-Rated. telefonisch licht hij de actuele stand van zaken toe rond de band, die officieel is opgeheven na de dood van wederhelft Jhonn Balance. Christopherson spreekt over zijn huidige muzikale activiteiten met Throbbing Gristle, over zijn verhuizing naar Thailand en natuurlijk over zijn track op de nieuwe X-Rated verzamel-cd, X-Rated: The Dark Files. Deze cd zal officieel worden gepresenteerd op zaterdag 1 april aanstaande in de Sugar Factory in Amsterdam, tijdens de Darkness Is Enlightening avond.
pi_36321754
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jammie!
pi_36351988
Vanavond Downward Spiral: het gezelligste feestje van Nederland

Now&wow viel tegen
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:19:23 #220
117776 OFfSprngr
pi_36355137
Jammer alleen dat het in de baroeg is en tot 3 uur plus dat de kutbussen daar om het uur gaan en pas van 5 uur of zo, altijd gezeik met daar weer vandaan te gaan, moet je ook nog eens op R'dam CS wachten.
Geen baroeg meer voor mij.
.
.
pi_36369984
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

morgen maar weer luisteren en die cd ga ik zeker bestellen
pi_36371266
heb net het nieuwe cdtje van suicide commando binnen! wat een heerlijke cd is dat zeg

wie gaan er overigens aankomend weekend naar area 51?
pi_36371286
* Gladys meldt ff dat vrijdag 5 mei After Forever op het bevrijdingsfestival Roermond komt optreden
http://bevrijdingsfestivallimburg.nl/page.cgi?p=88hii9vhrczv8r8v Vorig jaar was ook al super met Epica verkeerde topic,ik zie het al

[ Bericht 7% gewijzigd door Gladys op 26-03-2006 13:51:11 ]
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  zondag 26 maart 2006 @ 13:38:25 #224
117776 OFfSprngr
pi_36375797
quote:
Op zondag 26 maart 2006 04:44 schreef Gladys het volgende:
* Gladys meldt ff dat vrijdag 5 mei After Forever op het bevrijdingsfestival Roermond komt optreden
http://bevrijdingsfestivallimburg.nl/page.cgi?p=88hii9vhrczv8r8v Vorig jaar was ook al super met Epica
.
.
pi_36377059
quote:
Op zondag 26 maart 2006 04:44 schreef Gladys het volgende:
http://bevrijdingsfestivallimburg.nl/page.cgi?p=88hii9vhrczv8r8v Vorig jaar was ook al super met Epica verkeerde topic,ik zie het al
hm jah.. epica is alleen meer "goth" metal
  zondag 26 maart 2006 @ 15:05:02 #226
117776 OFfSprngr
pi_36378333
Ze kunnen beter hun stellen dat je kleffe schijt Metal spelen, als je Gothic Metal wilt moet je iets hebben als Leaves' Eyes.
.
.
pi_36411741
Ik ben al een paar jaar weg uit Nederland en heb dus het contact met de `scene' een beetje verloren, maar weet er iemand nog Nederlandse/Belgische tijdschriften of webzines behalve Gonzo Circus en Side Line die zich op de gothic/industrial scene richten?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:41:23 #228
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36425311
In Nederland en België zijn er behalve wat jij zegt geen één. Mijn scriptie ging zelfs over de mogelijkheid van een nederlands gothic tijdschrift, conclusie: te kleine markt

Je hebt wel het franse D-Side (vooral industrial, ambient, noize, neo-folk), het zwitserse Elegy, de duitse Sonic Seducer, Gothic, Orkus, Zillo en het frans/engelse Cynferdd waar vooral veel aandacht wordt besteed aan neo-folk, neoclassical, avantgarde etc.

Als webzine is er nog www.fluxeuropa.com hoewel niet heel vaak geupdate.
pi_36428080
Ah cool, sonic seducer, gtohic, orkuks en zillo kende ik inderaad ook al, maar de anderen niet. Thx

eens kijken hoe het met de advertentietarieven van die tijdschriften zit....
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:34:15 #230
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36430493
pi_36430874
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:34 schreef Elegy het volgende:
www.d-side.org
www.elegy.fr
http://www.cynfeirdd.com/prods.php?lg=fr

heb je mooie spullen in de aanbieding?
zie sig
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:18:54 #232
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36431532
Ach, natuurlijk
pi_36431720
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:41 schreef Elegy het volgende:
In Nederland en België zijn er behalve wat jij zegt geen één. Mijn scriptie ging zelfs over de mogelijkheid van een nederlands gothic tijdschrift, conclusie: te kleine markt te waardeloze muzieksmaak
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:36:41 #234
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36432069
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef kamagurka het volgende:

[..]
pi_36451608
Ik ga toch nog'n keer m'n feestje spammen. Ik zal verder niet uitweiden over de fantastische decoratie en lichtshow, dus hier de flyer.

woensdag 29 maart 2006 @ 00:20:00 #236
117776 OFfSprngr
pi_36451749
Fantastisch decoratie en lichtshow?, fuck de decoratie en 't licht I wanna party!
.
.
pi_36452317
Nee, dan zit je hier verkeerd
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:41:13 #238
33 Anton
A flower?
pi_36455520
Party... P-A-R-T-Why? Because I gotta!

Helaas, vrijdag heb ik al een heel gezellige verjaardag
(Ik scrobbel ook audio)
pi_36456358
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:11 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ga toch nog'n keer m'n feestje spammen. Ik zal verder niet uitweiden over de fantastische decoratie en lichtshow, dus hier de flyer.

[afbeelding]

[afbeelding]
ik zal er zijn in neon geel =D
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:53:06 #240
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36456931
Zo, van de week nog een benno cdrek gekocht, nu heb ik er vier Alleen nog kijken hoe ik de indeling ga doen. Wsl. een paar vakken neo-folk, martial, noize, industrial, 80's etc.
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:46:35 #241
117776 OFfSprngr
pi_36489301
Ik heb al geen CD gekocht in meer dan 10 jaar.
.
.
pi_36491425
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb al geen CD gekocht in meer dan 10 jaar.
mijn laatste aanwinsten:

-tactical sekt - Burn process
-Agonoize - 999
-Amduscia - from abuse to apostasy

orginele cd's zijn zoveel gaver!

overigens @ augurkenkoning, jij bent david @ g-n.nl forum?
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:14:35 #243
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36491784
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:03 schreef JanaX het volgende:

[..]

mijn laatste aanwinsten:

-tactical sekt - Burn process
-Agonoize - 999
-Amduscia - from abuse to apostasy

overigens @ augurkenkoning, jij bent david @ g-n.nl forum?
Mijn laatste cd in die richting weet ik eignelijk niet meer, heb al een tijdje geen cd's meer gekocht => verhuizing, games, geen tijd. Het zal wel wat vaags geweest zijn denk ik

David van de poffers, pomelo en postbode?
pi_36491938
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef Elegy het volgende:

[..]

Mijn laatste cd in die richting weet ik eignelijk niet meer, heb al een tijdje geen cd's meer gekocht => verhuizing, games, geen tijd. Het zal wel wat vaags geweest zijn denk ik

David van de poffers, pomelo en postbode?
je bedoelt deze:

Poffers. Pokkeherrie. Porno. Politburo.
Pomelo. Poldermodel. Postbode.
Popcorn. Polifinario.
Postwave.

nee das DJ XLII
pi_36492492
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:03 schreef JanaX het volgende:

donderdag 30 maart 2006 @ 14:35:28 #246
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36492503
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef JanaX het volgende:

[..]

je bedoelt deze:

Poffers. Pokkeherrie. Porno. Politburo.
Pomelo. Poldermodel. Postbode.
Popcorn. Polifinario.
Postwave.

nee das DJ XLII
Ohja, die heet ook David, vandaar

Vindt je 'm geen goede dj dan?
pi_36492909
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ohja, die heet ook David, vandaar

Vindt je 'm geen goede dj dan?
ik vind de persoon zelf eng hij vind het ook altijd nodig de meest nutteloze discussies over muziek te gaan beginnen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:00:47 #248
117776 OFfSprngr
pi_36495389
Pff, muziekdiscussies zijn nutteloos mijn smaak is toch het best.
.
.
pi_36495662
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef OFfSprngr het volgende:
whos leeching who
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:07:04 #250
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_36497487
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef OFfSprngr het volgende:
seem hier.
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:05:31 #251
117776 OFfSprngr
pi_36499018
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:10 schreef JanaX het volgende:

[..]

whos leeching who
Mijn smaak is gevarieerder.. </nutteloze discussie>
.
.
pi_36506156
Ik luister de laatste tijd veel 16 Horsepower en Woven Hand, en las dat op een website zowaar omschreven als 'Gothic Americana'. Daar had ik nog nooit van gehoord, maar op zich hoor ik het er wel in terug. Zijn er dan ook al dingen zoals "Gothic Schläger" of "Gothic Latin" ?

Daarnaast vindt ik dit een machtig mooie plaat, van Maplebee:

Sounds like?
The more poignant moments of NIN's 'Pretty Hate Machine' crossed with the tripped out bliss of Portishead and The Sundays.
Verdict
For fans of introspection and cathartic out pourings, this double CD of 21 songs will keep you off the street for a long time. Although probably a little whimsical for those with any pent-up macho aggression.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 01:02:55 #253
117776 OFfSprngr
pi_36512928
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:11 schreef augurkenkoning het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Nog ff een kick, wie gaan er allemaal?
.
.
pi_36513826
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 01:02 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Nog ff een kick, wie gaan er allemaal?
ik natuurlijk, maar dat heb ik al 3x gezegt ofzo :S
  vrijdag 31 maart 2006 @ 02:34:06 #255
117776 OFfSprngr
pi_36513842
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 02:32 schreef JanaX het volgende:

[..]

ik natuurlijk, maar dat heb ik al 3x gezegt ofzo :S
Hehe, op verschillende plekken zelfs nog.
.
.
pi_36570280
@JanaX: Ik ben benieuwd naar de foto's
pi_36595527
quote:
Op zondag 2 april 2006 07:54 schreef augurkenkoning het volgende:
@JanaX: Ik ben benieuwd naar de foto's
ja ik ook krijg ze morgen geen tidj gehad om ze voor villa diadoti van de cam te plukken
pi_36595592
En nog super bedankt voor't helpen enzo!

Hoe was't op/inde villa?
pi_36596361
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:56 schreef augurkenkoning het volgende:

Hoe was't op/inde villa?
no problem! vond het leuk! villa was wel ok, voor een kraakpand -_- bagger hippies :/
  maandag 3 april 2006 @ 01:50:50 #260
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_36597728
Kraakpanden. paar keer op een feest in zo'n pand geweest en heb het daar maar bij gelaten. Wat een volk komt daarop af zeg.
  maandag 3 april 2006 @ 11:30:35 #261
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36602532
quote:
Op maandag 3 april 2006 01:50 schreef ethiraseth het volgende:
Kraakpanden. paar keer op een feest in zo'n pand geweest en heb het daar maar bij gelaten. Wat een volk komt daarop af zeg.
De Inrichting in het Entrepotdok
  maandag 3 april 2006 @ 12:49:34 #262
117776 OFfSprngr
pi_36604623
Kraakfeesten waar ik tot nu toe ben geweest waren cool, aardige lui ook, al de harddrugs vind ik alleen een beetje..
Gekraakte Tekno-feesten zijn goed te doen.
.
.
pi_36608286
quote:
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
  maandag 3 april 2006 @ 16:50:21 #264
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_36612170
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ahhh!!! De KALENDERPANDEN

pi_36633826
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:56 schreef augurkenkoning het volgende:

Hoe was't op/inde villa?
ze staan erop pics zijn te vinden op http://fotos.inf3kt.nl argantonis heeft ze al van mn ftp geplukt als het goed is
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:05:55 #266
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_36635867
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:49 schreef JanaX het volgende:

[..]

ze staan erop pics zijn te vinden op http://fotos.inf3kt.nl argantonis heeft ze al van mn ftp geplukt als het goed is
Wow deze gast ziet er cool uit

pi_36635907
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef kamagurka het volgende:

[..]

[afbeelding]
Amduscia
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:11:28 #268
117776 OFfSprngr
pi_36636041
Kama: wanneer zien we jou eens verschijnen op een feest?
Overigens liefhebbers voor Freitag? (deze vrijdag dus)
.
.
pi_36636258
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef OFfSprngr het volgende:
nah ga een weekendje voor de buis kamperen
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:25:18 #270
117776 OFfSprngr
pi_36636451
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:18 schreef JanaX het volgende:

[..]

nah ga een weekendje voor de buis kamperen
Ben je er niet eens op mn lievelings feest (waar ik overigens 4 maanden op heb moeten wachten ).
.
.
pi_36636510
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ben je er niet eens op mn lievelings feest (waar ik overigens 4 maanden op heb moeten wachten ).
ben niet zon gothminister fan.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:28:20 #272
117776 OFfSprngr
pi_36636533
dr is ook een afterparty eh..
.
.
pi_36636885
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:28 schreef OFfSprngr het volgende:
dr is ook een afterparty eh..
true maar wil beetje op mn centjes letten
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:49:36 #274
117776 OFfSprngr
pi_36637110
3E, en iets van 3E om er te komen, praktisch gezien het goedkoopste feest van NL.
.
.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:53:36 #275
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_36639162
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Laatste weken erg druk, bovendien zitten de data steeds tegen (degenen die meewillen kunnen niet etc..).
Maar ik zal zeer beslist uitkijken naar een volgende occazie, 21 april ga ik in ieder geval naar vive la fete is mij verteld
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:22:23 #276
117776 OFfSprngr
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:50:55 #277
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_36646826
Staan enkele kleurrijke topictitels tussen Offsprngr
pi_36647103
weerspiegelt de intelligentie van de meeste mensen hier nogal maar goed nou ga ik off topic
iemand al van X-Dream gehoord? is aardige psytrance/industrial opening van area51 was op het nummer the 1st van hun
pi_36651312
Daar heb ik wel van gehoord ja . Ik vind't 1 van de mindere nummers, maar de tekst is wel weer leuk

En nog bedankt voor de foto's.
pi_36651440
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:11 schreef augurkenkoning het volgende:
Daar heb ik wel van gehoord ja . Ik vind't 1 van de mindere nummers, maar de tekst is wel weer leuk

En nog bedankt voor de foto's.
goh wat een verassing en idd je hebt gelijk! en np
pi_36651869
Foto's zijn leuk, heb een paar bekenden gezien.
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
pi_36652963
De nieuwe plaat van Front Line Assembly Artificial Soldier heeft gastvocalen van Jean-Luc De Meyer (Front 242) en Eskil Simonsson (Covenant)
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:51:05 #283
33 Anton
A flower?
pi_36657540
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef kamagurka het volgende:

[..]

[afbeelding]
Het lijkt wel een iets te opzichtige zelfmoordterrorist
(Ik scrobbel ook audio)
  woensdag 5 april 2006 @ 01:52:03 #284
117776 OFfSprngr
pi_36662435
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef Anton het volgende:

[..]

Het lijkt wel een iets te opzichtige zelfmoordterrorist
Hij heeft een grabbelton op zn buik.
.
.
pi_36671533
quote:
Op woensdag 5 april 2006 01:52 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Hij heeft een grabbelton op zn buik.
dat was een robot achtige baby in een soort van zeef vriendin van mij had een stuk kabel van t podium gepakt wat van m af was gevallen. achteraf nog met die gozer gepraat

hij heel droog "you took a part of me, you killed my baby!"
pi_36734420
D'r staan nieuwe foto's op www.area51party.nl
pi_36740508
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef augurkenkoning het volgende:
D'r staan nieuwe foto's op www.area51party.nl
beter dan de mijne haha. Shanti, onze space cadet
pi_36744136
Vanavond dus Gothminister / Theatre of Tragedy en Freitag!
woei! ben bij alledrie =)
Hoewel ik wel de laatste trein weer naar huis moet hebben
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_36744583
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef Kemania het volgende:
Vanavond dus Gothminister / Theatre of Tragedy en Freitag!
woei! ben bij alledrie =)
Hoewel ik wel de laatste trein weer naar huis moet hebben
ik skip een weekendje stappen
pi_36744777
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:36 schreef JanaX het volgende:

[..]

ik skip een weekendje stappen
Ja, ik ook. Dat doe ik niet vaak.
pi_36744951
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:42 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Dat doe ik niet vaak.
ik stap nooit, dus het is voor mij weer is wat anders
pi_36746169
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:47 schreef Kemania het volgende:

[..]

ik stap nooit, dus het is voor mij weer is wat anders
Heel veel plezier dan! Laat ff weten hoe het was
pi_36808482
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:30 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Heel veel plezier dan! Laat ff weten hoe het was
Gothminister viel goed tegen. Veel minder show dan bij hun optreden op Summer Darkness van het afgelopen jaar. Theatre of Tragedy was echt goed. Die nieuwe zangeres bleek ook de oude nummers van hun heel goed uit te kunnen voeren. Heb mij zeer vermaakt.
Heb maar een paar nummers mogen horen tijdens Freitag, maar er kwam al meteen flink wat leuks voorbij. Volgende keer toch maar even een nachtje blijven daar.

Volgende week Suicide Commando
pi_36810391
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:08 schreef Kemania het volgende:

[..]

Gothminister viel goed tegen. Veel minder show dan bij hun optreden op Summer Darkness van het afgelopen jaar. Theatre of Tragedy was echt goed. Die nieuwe zangeres bleek ook de oude nummers van hun heel goed uit te kunnen voeren. Heb mij zeer vermaakt.
Heb maar een paar nummers mogen horen tijdens Freitag, maar er kwam al meteen flink wat leuks voorbij. Volgende keer toch maar even een nachtje blijven daar.

Speelden ze nog echt oude nummers? Zeg maar toen ze nog doom/gothicmetal maakten?
Maar mooi dat't leuk was

Suicide commando ga ik misschien ook wel heen. Maar dan niet voor suicide commando, die heb ik al te vaak gezien, maar voor this morn omina...
pi_36813534
quote:
Op maandag 10 april 2006 00:15 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Speelden ze nog echt oude nummers? Zeg maar toen ze nog doom/gothicmetal maakten?
Maar mooi dat't leuk was

Suicide commando ga ik misschien ook wel heen. Maar dan niet voor suicide commando, die heb ik al te vaak gezien, maar voor this morn omina...
Ben wel benieuwt naar hun optreden, die op SD was echt super! en aangezien hun nieuwe cd behoorlijk lekker is zal ik er dan ook zeker zijn

was overigens van plan dit weekend thuis te blijven maar 2 lieftallige dames hadden me overgehaald naar een goa party in adam te gaan
pi_36821017
dit weekeend? of aankomend weekend?
pi_36821426
afgelopen weekend ga volgende week uiteraard naar Suicide commando!
  maandag 10 april 2006 @ 18:00:40 #298
117776 OFfSprngr
pi_36829259
Ah, ik zie dat de fotos eindelijk up zijn, er zitten wel een hoop leuke tussen en ook weer paar waar'k er weer eens uitzie ofdat ik een kratje op en een week niet geslapen heb.
Ach ja.
Deze is wel cool:

Bier+peuk+Metal shirt+DnB Dansen=Omar
.
.
pi_36841701
quote:
Op maandag 10 april 2006 00:15 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Maar mooi dat't leuk was

Ze speelden enkele nummer van Aegis en van Velvet Darkness They Fear =)
pi_36843613
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:26 schreef Kemania het volgende:

[..]

Ze speelden enkele nummer van Aegis en van Velvet Darkness They Fear =)
ooh, bruut.
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:53:14 #301
33 Anton
A flower?
pi_36850639
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:08 schreef Kemania het volgende:

[..]

Ik had dat juist precies andersom: Gothminister vond ik een leuke show geven, beter dan ik van tevoren had verwacht (ik ben ook niet naar summer darkness geweest). Theatre of Tragedy viel me zwaar tegen. Die nieuwe zangeres is echt tenenkrommend slecht, ik heb me zwaar aan haar geirriteerd. Pas op het eind werd het (dankzij de muziek, niet dankzij de zangeres) iets beter. Ik kon helaas ook niet blijven voor Freitag, moest de volgende dag weer vroeg werken.
(Ik scrobbel ook audio)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')