Dit is een MUZ topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef cyberbull het volgende:
laten we eerst maar es de vooroordelen over goths de wereld uithelpen...
altijd depressief...aanbidden satan...allemaal van die bullshit dingen....
Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef kamagurka het volgende:
Je geeft slechts twee voorbeelden van wat mensen abusievelijk met goth verwarren, maar er zijn er natuurlijk véééél meer, die ook weer allemaal in dit topic voorbij moeten gaan komenDaarna leggen we nog 500 keer uit wat dan wél goth is, waarna iedereen dat weer vergeet en het gewoon weer in een nieuw topic terugkomt
Maargoed, het is een nobel streven om mensen te onderwijzen![]()
Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef Dangel het volgende:
Orion is puik. Friestalige gothic
alleen overwogen hoop ikquote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogen
Voor zover ik weet hebben ze nog geen Frysktalige liedjesquote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen overwogen hoop ik![]()
vind ze in het engels wel goed![]()
Je bent streng...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dit is een MUZ topic.
[..]
Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.quote:
Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
*eensch*quote:Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landen
Nog twee: Static Sky en de hierboven genoemde Peoples Republic Of Europe. En dan heb je nog To Elysium, geval apart. Maakt heel goede muziek, maar is zichzelf Gothic Metal gaan noemen, omdat ze zo genoemd werd. Het nijgt dus heel veel naar Metal en een heel stuk minder naar Gothic en past ook beter in het straatje van Within Temptation als Gothic.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
Bauhaus!! Oude glorie herleeftquote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Zojuist kaartjes besteld voor Nitzer Ebb in de Patronaat in Juni.
Verder was Bauhaus afgelopen zaterdag echt geweldig!
(o en ook kaartjes voor Morrissey besteld)
Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bauhaus!! Oude glorie herleeft![]()
Nitzer Ebb heb ik nooit zoveel aangevonden, maar heb er ook weinig van gehoord..
Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!
Nitzer Ebb vind ik persoonlijk erg sterk, zeker als je hoort hoe Fixmer/McCarthy klinkt weet je hoe Nitzer Ebb gaat worden in Juni. BEUKEN!
Kama: als je Fixmer/McCarthy nog niet kent, download / leen de cd en koop kaartjes!
Malochia. Jammer dat't gestopt is.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Malochia. Jammer dat't gestopt is.
Ik ga iig met een vriendin van me, maar heb alvast 4 kaartjes gehaald. Elegy vergeet het vast weer en ik wil niet weer het gemekker aan moeten horen dat ie geen kaartje heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toe
Maar ik zal de combi ook eens gaan uitchecken... Ik weet alleen niet of ik in Nederland ben de 6e.. je gaat zeker met elegy, die kleine duivel?![]()
Front242, de uitvinders van het genre.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.
En wat is jullie favo harsh EBM act (als je daarvan houd)?
Hoe kan ik dat vergeten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Front242, de uitvinders van het genre.
Als je dat iig een tijdje kunt doen, zou wel cool zijn... het hangt een beetje van mijn werk af namelijk. Maar ik weet meer in maart, ik zal je wel tijdig inlichten of ik kan ja dan neequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga iig met een vriendin van me, maar heb alvast 4 kaartjes gehaald. Elegy vergeet het vast weer en ik wil niet weer het gemekker aan moeten horen dat ie geen kaartje heeft.
Als je wil hou ik die ander wel voor je vast?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Front242, de uitvinders van het genre.
Dan issie bij deze gereserveerd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als je dat iig een tijdje kunt doen, zou wel cool zijn... het hangt een beetje van mijn werk af namelijk. Maar ik weet meer in maart, ik zal je wel tijdig inlichten of ik kan ja dan nee![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan issie bij deze gereserveerd!
Skinny Puppy is meer Industrial, Front 242 EBM en NiN is iets van Industrial Rock (ofzo?, geen idee eigenlijk).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er sinds kort achtergekomen dat ik redelijk zwaar gothic ben...
Ik wist wel dat met gothic niet within temptation en evanescence bedoeld werden, en dat ebm eigenlijk hetzelfde is als cybergothic, maar dat ik zoveel electronische tegenkwam in dit topic had ik niet durven dromen zeg.
Voor mij was het eigenlijk altijd ebm/industrial.
Ben ook niet zo bekend met wat welke stijl precies inhoud....de namen zelf ken ik allemaal wel, alleen ik weet nooit precies welke band ik waar tussen moet zetten. Skinny puppy bv zou EBM moeten zijn, maar ik vind dat weer een heel stuk anders klinken dan een Davantage ommaar iets te noemen. Of zit ik fout wat betreft Skinny Puppy? ... En wat is darkwave precies? Zeker weten dat ik er hopen van heb, maar ik zou het niet herkennen... En word er eigenlijk echt onderscheid gemaakt tussen electronicsch en akoestisch bij industrial/ebm.... Nine inch nails en front 242 oid vind ik een wereld van verschil....
Wie helpt me evenLuister het heel veel, maar sta d'r zelf van te kijken hoe weinig ik eigenlijk weet van het genre....
Is dit LIF?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Chen het volgende:
Hoi, ik heb even een vraagje. Waarom dragen gothics van die kleding... kijk is een serieuze vraag. Maar ik vindt toch een beetje dat ze rare kleding dragen
Omdat lange latex rokken gaaf om je heen zwieren als je heel gothic-verantwoord aan het dansen bent natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Chen het volgende:
Hoi, ik heb even een vraagje. Waarom dragen gothics van die kleding... kijk is een serieuze vraag. Maar ik vindt toch een beetje dat ze rare kleding dragen
Precies, net zomin als dat het gaat over het gehele trance-publiek wat uit smerige kuthomoos bestaat met roze blousjes, daaahaaag!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef swingerandfree het volgende:
New OrderBlue Monday
Jammer dat de meeste goths zulke fags zijn, maaaaaar daar gaat dit topi niet over
Nou niet gaan huilen hoor, voel je je aangesproken ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Precies, net zomin als dat het gaat over het gehele trance-publiek wat uit smerige kuthomoos bestaat met roze blousjes, daaahaaag!
En blue monday is niet goth, maar wave
Ik snap niet waarom je in dit topic uit je bek moet komen schijten over iets waar je a] geen fuck vanaf weet, b] geen zinnig woord aan toe te voegen hebt.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:51 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Nou niet gaan huilen hoor, voel je je aangesproken ofzo.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je in dit topic uit je bek moet komen schijten over iets waar je a] geen fuck vanaf weet, b] geen zinnig woord aan toe te voegen hebt.
Ga dan ergens in KLB weer een anti-goth topic openen ofzo.. boeienn..
Ik kom geregeld op "hippe parties" en in "hippe kroegen" en het publiek daar is net zo triest. Je punt is?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
![]()
Nou laat ik us wat zeggen,
Gothic is zo dood als maar kan, slechts een enkele simpele ziel die het nog in leven houdt. Ik kom geregeld op "gothic parties" en zowel het huidge aanbod van bands als de fans is in en in triest.
Tuurlijk jochie.. jij hebt er kijk op hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
![]()
Nou laat ik us wat zeggen,
Gothic is zo dood als maar kan, slechts een enkele simpele ziel die het nog in leven houdt. Ik kom geregeld op "gothic parties" en zowel het huidge aanbod van bands als de fans is in en in triest.
*ssh* zinloze discussie, hij luisterd wat hij voorgeschoteld krijgt en jij luisterd wat jij leuk vindt, smaken zijn anders en jij hebt duielijk jouw eigen gevormd.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie.. jij hebt er kijk op hoor![]()
Raar dat er steeds meer mensen op summer darkness afkomen en dat het muzikale aanbod nog nooit zo divers is geweest op gothfeesjes. Maar misschien zijn dat niet de feesjes waar jij naartoe gaat.
Maar vertel eens, in welke verlicht muzikaal subgenre houdt jij je op?![]()
Dat heb ik hem al voorgesteld... anti-goth topics genoeg voor mensen die hun frustratie kwijt willen over iets waar ze mentaal niet bij kunnenquote:Op maandag 20 februari 2006 03:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
*ssh* zinloze discussie, hij luisterd wat hij voorgeschoteld krijgt en jij luisterd wat jij leuk vindt, smaken zijn anders en jij hebt duielijk jouw eigen gevormd.
Ga beide anders richting KLB/GC/LIF met deze discussie.
Wat draaien ze nog meer naast Techno?, als ze wat stevige EBM en zo draaien kom ik wellicht ook wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:15 schreef kamagurka het volgende:
Ontopic: a.s. vrijdag weer Cyberia in de ekko (utrecht), misschien ga ik voor de verandering weer ns een keertjeLekker hossen op trance met een diepdonker jasje
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef GM het volgende:
Lacrimosa, iemand?
Als'k in de buurt zou wonen en er nachttreinen zouden rijden.. ben een beetje gelimiteerd aan de randstand in dat opzicht.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik weet niet waar jullie vandaan komen, maar jullie zouden echt eens naar Arnhem moeten komen als die gasten van The New Underground weer in Willemeen zijn. Ik realiseer me dat zij ook geregeld feesten in utrecht organiseren, maar hier is het pas net begonnen en de eerste 3 keer op proef, dus het moet een succes worden anders gaan ze er niet mee door!
Geen dj....quote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als'k in de buurt zou wonen en er nachttreinen zouden rijden.. ben een beetje gelimiteerd aan de randstand in dat opzicht.
En in Leiden is het laatste Cybergoth feest niet door gegaan omdat ze geen dj konden krijgen.
Dus nu moet ik nog eens 1,5 maand wachten, terwijl 1x in de 2 maanden al veel te weinig is.![]()
![]()
![]()
Dan mag je nog van geluk spreken, hier in Brabant is al helemaal niets te beleven, er is helemaal geen scenequote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Als'k in de buurt zou wonen en er nachttreinen zouden rijden.. ben een beetje gelimiteerd aan de randstand in dat opzicht.
Absoluut! En waarschijnlijk nog wel een stevig potje industrial ookquote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat draaien ze nog meer naast Techno?, als ze wat stevige EBM en zo draaien kom ik wellicht ook wel.
Als'k geld heb ben ik er.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Absoluut! En waarschijnlijk nog wel een stevig potje industrial ook
Zijn er in Eindhoven en Tilburg niet redelijk wat Gothic uitgaansgelegenheden?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Dan mag je nog van geluk spreken, hier in Brabant is al helemaal niets te beleven, er is helemaal geen scene. Het laatste wat hier te beleven was, was geloof ik Lethargy in de W2, maar dat werd afgelast. Het eerstvolgende is Suicide Commando, in april..
black metalquote:Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie.. jij hebt er kijk op hoor![]()
Raar dat er steeds meer mensen op summer darkness afkomen en dat het muzikale aanbod nog nooit zo divers is geweest op gothfeesjes. Maar misschien zijn dat niet de feesjes waar jij naartoe gaat.
Maar vertel eens, in welke verlicht muzikaal subgenre houdt jij je op?![]()
Effenaar en 013 organiseren beiden regelmatig iets.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zijn er in Eindhoven en Tilburg niet redelijk wat Gothic uitgaansgelegenheden?
Ow en @kama: ik ben er vrijdag, meeten?
Ik hou nog even één slag om de arm.. ten eerste is er een electro-happening in Amsterdam de volgende dag (en ik moet die dag toch al naar Amsterdam, dus misschien doe ik dat ipv. cyberia), ten tweede moet ik zaterdag vanaf smorgens vroeg iemand helpen verhuizen (quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zijn er in Eindhoven en Tilburg niet redelijk wat Gothic uitgaansgelegenheden?
Ow en @kama: ik ben er vrijdag, meeten?
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
..en ik moet jou serieus nemen?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga iig met een vriendin van me, maar heb alvast 4 kaartjes gehaald. Elegy vergeet het vast weer en ik wil niet weer het gemekker aan moeten horen dat ie geen kaartje heeft.
Als je wil hou ik die ander wel voor je vast?
Malochiaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gaat ie mee dan?quote:
Kweenognie, heb het best wel druk de komende tijd, wordt ook weer een fiscaal niet zo aantrekkelijke tijdquote:
18 euro kun je vast wel sparen vanaf nu ;-)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kweenognie, heb het best wel druk de komende tijd, wordt ook weer een fiscaal niet zo aantrekkelijke tijden ik moet nog Shadow of the Colossus en ICO aanschaffen...
Ik ga elke dag een euro apart leggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
18 euro kun je vast wel sparen vanaf nu ;-)
Dan kun je die andere 3 ook wel betalen ;-)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga elke dag een euro apart leggen
Ik luister ook Black Metal moet je mij nog serieus nemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
..en ik moet jou serieus nemen?![]()
Iemand die beweert dat goth dood is als muziekgenre maar zelf trots black metal luistert... sorry hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik luister ook Black Metal moet je mij nog serieus nemen?
Edit: en hierna weer on-topic..![]()
Cyberkees draait meestal wel snoeiharde platenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, mensen zeggen dat wel meer genres dood zijn: Gabber, Punk, Metal, Trance.. etc en zo kun je wel door blijven gaan, er zal altijd wel een underground in blijven en dat is goed ook, behalve voor Emo, want Emo moet dood!
Ik ga voor Cyberia, ik wil weer wat EBM, want zo te horen is Epicentre meer Electro (wat ik vrijwel net zo cool vind), maar ik wil hard uit mn dak gaan op wat 'hardere' muziek.
6 juni toch? Daar moet ik wel een mouw aan kunnen passenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan kun je die andere 3 ook wel betalen ;-)
Hij ligt voor je klaar!
Effenaar wel ja. 013 Heb ik nog geen concert voor kunnen vinden. www.cybergothic.nl Weet helemaal niets voor in tilburg en www.gothtronic.com is enkel in staat metal concerten op te noemen al daar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Effenaar en 013 organiseren beiden regelmatig iets.
Wou'k zeggen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
6 juni toch? Daar moet ik wel een mouw aan kunnen passen
Ik hoop dat er binnenkort weer eens een fijn marcheeravondje War of Roses georganiseerd wordt, kan ik mijn bruine overhemd weer eens uit de kast trekkenquote:
Zelf ontekken ze het, maar vertrouw er maar op dat de fanbase er soms andere gedachtten op na houd. Beetje hetzelfde verhaal als met Laibach, verwacht ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:09 schreef Roltrapfee het volgende:
Is er iemand die meer over ze weet?
(De muziek is trouwens echt een aanrader, klinkt echt supergoed!)
Eeuwig zonde. Ik weet dat dit niet echt het topic ervoor is, maar toch, wat denken jullie daarvan? Als een band goeie muziek maakt, maar er foute principes op na houdt, blijven jullie het dan luisteren of uit principe niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:59 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Zelf ontekken ze het, maar vertrouw er maar op dat de fanbase er soms andere gedachtten op na houd. Beetje hetzelfde verhaal als met Laibach, verwacht ik.
ach, het gaat over bands, vind ik best ontopic hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Ik weet dat dit niet echt het topic ervoor is, maar toch, wat denken jullie daarvan? Als een band goeie muziek maakt, maar er foute principes op na houdt, blijven jullie het dan luisteren of uit principe niet?
Wie gaat er mee?..quote:vrijdag 17 maart
X-Club: Code 64 & Trauma Pet + Cyberia Afterparty
DJs: -X-X-X- & Johan van Roy (Suicide Commando)
prijs: 10 EURO van: 22:00 tot: 4:00
releaseparty nieuw album Suicide Commando
Burzum! \m/quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Ik weet dat dit niet echt het topic ervoor is, maar toch, wat denken jullie daarvan? Als een band goeie muziek maakt, maar er foute principes op na houdt, blijven jullie het dan luisteren of uit principe niet?
Burzum heerstquote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Burzum! \m/
Zo lang de muziek maar niet een totale propaganda is voor een slecht denkbeeld als Nazisme en religie.![]()
Geen vervoerquote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef OFfSprngr het volgende:
En nu weer ontopic.
Gaat er iemand mee de 17de?
MWah, suicide commando heb ik nu ook wel gezien. Maar ik ben wel benieuwd naar this morn'omina. Helaas, ik ga geen 15E betalen daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:43 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Geen vervoerSuicide Commando zou ik wel bij willen zijn, cyberkees heb ik nu wel gezien eigenlijk.
Ik denk dat je op STORM doelt? Je hebt wat gemist. Nuja, misschien ben ik een beetje partijdig, maargoedquote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Geen dj....![]()
Er was toch laatst een feest in Nighttown? Daar was ik nog bijna heengegaan maar het ging niet helemaal door.
Wiezo? Was jij de dj?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik denk dat je op STORM doelt? Je hebt wat gemist. Nuja, misschien ben ik een beetje partijdig, maargoed
This Morn' Ominaquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
MWah, suicide commando heb ik nu ook wel gezien. Maar ik ben wel benieuwd naar this morn'omina. Helaas, ik ga geen 15E betalen daarvoor.
Necrophilia is mijn favo songquote:Op zondag 26 februari 2006 20:43 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Geen vervoerSuicide Commando zou ik wel bij willen zijn, cyberkees heb ik nu wel gezien eigenlijk.
Volgens mij ben dan helemaal niets.. h.i.m. komt niet eens in de buurt van gothquote:Op maandag 27 februari 2006 08:43 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind H.I.M leuk dan ben ik een wannabe goth toch ?![]()
Dan ben je meer een 14 jarig pubermeisje dat nog een goede muzieksmaak moet ontwikkelen.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:43 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind H.I.M leuk dan ben ik een wannabe goth toch ?![]()
Oeh! Die van mij misschien ook wel, ik twijfel met Acid Bathquote:Op maandag 27 februari 2006 09:11 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Necrophilia is mijn favo song
-> Cause Of Death: Suicide [Club Edit]quote:Op maandag 27 februari 2006 09:11 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Necrophilia is mijn favo song
Vooral doen, ik ben vrijdag met 2 vrienden gegaan die er nog heen waren geweest, zijn helemaal uit hun dak gegaan, hele avond gedanst, op een gegeven moment ben ik maar gaan zitten..quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef electricity het volgende:
ik ga binnenkort ook maar eens naar een gothic party. lijkt me cool
Dr zijn een hoop fucking lekkere Cybergoth chicks.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:56 schreef ethiraseth het volgende:
Voor de chicks ga ik er niet heen in elk geval, wat een gedrochten lopen daar rond.En al zijn ze wel knap verbergen ze dat onder te foute kleding.
Maarja, de muziek he.
![]()
Op dat feest in Amsterdam liepen er ook niet veel rondquote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dr zijn een hoop fucking lekkere Cybergoth chicks.
En ook wel een paar dikke 'gewoone' Goths..
Ehm, dj, (mede)organisator, en normaliter lichtman in nighttown inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Wiezo? Was jij de dj?![]()
Ik vond het opzich wel jammer dat ik niet ging, maar anders zat ik met 3 mensen die ik niet ken (waarvan één achter het stuur) in een auto, er ging maar 1 iemand mee die ik wel kende. Straks is die chauffeur een vette mafkees en zit ie om 4 uur dik onder de coke achter het stuur, leek me geen goed plan. Maar het was leuk dus?
-edit- Oh, niet de dj, de lichtmanwas je daar de lichtman dan?
Misschien omdat ik er al zoveel gezien hebben, maar die cybergothchicks zijn wel erg opgedirkt hoor. zonder fluohaar, lak en dikke lagen make up blijft'r vaaak maar een lelijk mormeltje over. Oei, dit heb ik niet gezegdquote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dr zijn een hoop fucking lekkere Cybergoth chicks.
En ook wel een paar dikke 'gewoone' Goths..
Kun je me op de gastenlijst zetten volgende keer? *slijm*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ehm, dj, (mede)organisator, en normaliter lichtman in nighttown inderdaad.
Bij strakke mensen in de auto doe ik ook liever niet meer. Nuja, neit als ze rijden.
Kom volgende keer met de trein joh, best te doen, het duurt ook tot 6 dus![]()
Mwah, is wel bij meer meisjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Misschien omdat ik er al zoveel gezien hebben, maar die cybergothchicks zijn wel erg opgedirkt hoor. zonder fluohaar, lak en dikke lagen make up blijft'r vaaak maar een lelijk mormeltje over. Oei, dit heb ik niet gezegdTrouwens, dit gaat al niet meer over muziek
Lijkt me wel vervelend als je zoeentje meeneemt voor een ONS en ze eerst driekwartier in de badkamer bezig is om alles eraf en eruit te halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Misschien omdat ik er al zoveel gezien hebben, maar die cybergothchicks zijn wel erg opgedirkt hoor. zonder fluohaar, lak en dikke lagen make up blijft'r vaaak maar een lelijk mormeltje over. Oei, dit heb ik niet gezegdTrouwens, dit gaat al niet meer over muziek
storm was echt super, was wel super grappig om al die gabbers en gothtjes door elkaar te zienquote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik denk dat je op STORM doelt? Je hebt wat gemist. Nuja, misschien ben ik een beetje partijdig, maargoed
je doelt zeker op die dikke van afgelopen keerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
En allemaal gaaf.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:20 schreef JanaX het volgende:
[..]
je doelt zeker op die dikke van afgelopen keer![]()
oe mijn toevoeging van bands even:
-Tactical sekt
-Unter Null
-Psyclon Nine
-Aslan Faction
-C-Drone Defect
-X-Fusion
-Agonoize
allemaal terror-EBM
ben ik het niet helemaal mee eens darkcore ligt dichter tegen industrial hardcore en gewoon hardcore aan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:22 schreef Elegy het volgende:
Nu we het toch over terror hebben, darkcore vind ik best okee, Endymion, Nosferatu, Nordcore GHMB etc. Ligt behoorlijk tegen harde EBM aan
Euh, dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:41 schreef JanaX het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens darkcore ligt dichter tegen industrial hardcore en gewoon hardcore aan.
HaHaH111 jE kEnt Geen d4rKc0r3!! (dAt IS DarkrAvUr wAnT HiJ Is NEGuR11) JiJ beNT HElAmaal Niet da Oppurgothfikcs!!111onEoNEquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:31 schreef kamagurka het volgende:
Wat leest mijn oog? Een genre binnen goth wat ik nog niet ken... darkcore?? Is dat niet gewoon noise? Sonar enzo?
Yep, ik ben daar waarsdchijlijk wel. Al is het voornamelijk om te flyeren voor m'n verjaardag en area51quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
HaHaH111 jE kEnt Geen d4rKc0r3!! (dAt IS DarkrAvUr wAnT HiJ Is NEGuR11) JiJ beNT HElAmaal Niet da Oppurgothfikcs!!111onEoNE
Serieus en on-topic: iemand die de 10de richting Utrecht gaat voor;
Amora
cyber, elektro, ebm, industrial en noise
DJs: B2B, Krat, Distorted Chaos & Dorius
Drieharingstraat 22 Utrecht
prijs: 7,5 EURO
Maar op machinefest kom je geen darkcore tegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef augurkenkoning het volgende:
Darkcore is een substroming van de hardcore. Het heeft helemaal niks met cybergothic te maken. Ook het publiek ist totaal anders.Eigenlijk is STORM het enige feest dat deze stijlen combineert.
Leuk is wel dat het qua muziek, en blijkbaar toch ook wel qua publiek goed aansluit. Overigens ligt er naast de darkcore weer industrial hardcore, wat ik toch net wat leuker vind. Industrial hardcore, door gabbers ook wel industrial genoemd, sluit erg goed aan op onze 'industrial'/noise. Het is alleen wat rechtlijniger.
Overigens zitten we nu echt op mijn favoriete onderwerp. De muzikale overeenkomsten tussen noise/industrial en industrial hardcore/darkcore is echt helemaal mijn dingetje. Ik heb op mijn computer ook nog wel sets staan waarin ik het (probeer te) combineren. Als ik thuis weer internet heb kan ik't eens uploaden..
klopt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:03 schreef leviathanfd het volgende:
owja, Dulce liquido is een side project van Hocico toch?
Nee, in principe niet. D'r zal wel's wat (invloeden van) tussensluipen, maar eigenlijk is dat een totaal andere scene. Veel noise/industrial mensen zijn ook een beetje bang voor alles wat met gabber te maken heeft, omdat't domme muziek is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar op machinefest kom je geen darkcore tegenOf juist wel?
Ik kom niet verder dan noise, industrial en ebm. Ebm kun je dan nog indelen in de zwaardere variant en de meer synthpop variant.. de zwaardere ebm noem ik meestal gewoon industrial eigenlijkBands als hocico/ dulce liquido/ decoded feedback etc..
Mwah, daar kan ik me niet echt in vinden eignelijk. Het stampt stevig door, maar die beats zijn duidelijk EBM/industrial beinvloed. Darkcore heeft in principe toch gewoon een 1234 gabberbeatje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:01 schreef leviathanfd het volgende:
Dulce Liquido neigt soms behoorlijk naar Darkcore volgens mij hoor.
Is cool, ik hoorde het via JanaX (aangezien hij er ook flyered (toch?)) die'k vorige Cyberia heb gezien en later via dit forum/last.fm/VF in contact mee kwam.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Yep, ik ben daar waarsdchijlijk wel. Al is het voornamelijk om te flyeren voor m'n verjaardag en area51.
Minimeeting doen dan?
* nostalgisch meezwijmeltquote:Op maandag 27 februari 2006 16:27 schreef Elegy het volgende:
..de Inrichting... *mijmert* dat waren nog eens tijden, toen ze écht veel tijd en geld in hun kleding stopten...![]()
mij best, ik ben er zowiezo, heb gratis entree omdat ik voor die gozer flyerquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Yep, ik ben daar waarsdchijlijk wel. Al is het voornamelijk om te flyeren voor m'n verjaardag en area51.
Minimeeting doen dan?
krat wil alleen maar konten zien XDquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:26 schreef Elegy het volgende:
Amora was toch eerst in Amsterdam? Waren wat mensen uit de "nederlandche scène" die een beetje een probleem hadden met de organisator. Lekker boeiend
Krat draait altijd wel fijn, gewoon wat cyberfluffers op 'm afsturen met neon beenwarmertjes en hij draait wat je wil
kende haar niet echt super goed maar een hoop vrienden van mij welquote:IN MEMORIAM
Laura van der Zalm
Wegens het totaal onverwachte overlijden van de eigenaresse van Gotika is de winkel
tot nader order gesloten. We vragen om uw begrip in deze voor ons zeer moeilijke tijd.
De financiële afhandeling met betrekking tot uw bestellingen zal zo spoedig mogelijk
ter hand genomen worden.
Due to the sudden and unexpected passing of the owner of Gotika the shop is closed
until further notice. We ask for you understanding in these very difficult times for us.
Financial arrangements with regards to your orders will be taken care of
as soon as possible.
Op je 17de al, deze wereld is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:07 schreef JanaX het volgende:
even iets anders, kweet niet op sommife van jullie wel eens kleding/sieraden etc bij de gothic web winkel http://www.gotika.nl bestellen.. maar daar stond vanochtend dit op:
[..]
kende haar niet echt super goed maar een hoop vrienden van mij welkind was pas 17 man... ik had vanaochtend de eer 1 van mn beste vriendinnen te vertellen dat haar vroegere beste vriendin was overleden.. bah
65 euro ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:19 schreef ethiraseth het volgende:
Zat eens naar de tot nu toe bekende lineup voor Summer Darkness kijken en ik denk dat ik toch wel wil gaan. Weet iemand hoe duur vorig jaar de dagkaarten waren en ook de kaarten voor 3 dagen? kan ik alvast rekening mee houden in mn vakantiebudget.![]()
weet ik op het moment nog niet, zal het eens navragenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef ethiraseth het volgende:
Ooh, dat is goed te doen.![]()
Zag dat er ook kaarten inclusief overnachting zullen komen, wat moet ik me daarbij voorstellen? Camping, hotel, grote gymzaal waar je je slaapzak maar moet dumpen? Lijkt me op zich best handig aangezien ik het ook niet zo zie zitten om elke keer met de nachttrein terug naar amsterdam te moeten.
Zit weer eens de Interbreeding verzamelalbums te luisteren en eigenlijk zijn dat best gave cd's. Vooral Beta - Deliverance is een nummer wat me wel heel erg bevalt.![]()
http://rapidshare.de/file(...)erance-fwyh.mp3.html
Bummer, on a side-note.. je bent 2 dagen jonger dan ik. ^_^quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef ethiraseth het volgende:
Als het in Amsterdam nog was was ik mischien wel langsgekomen, maar in Utrecht vind ik wat teveel gedoe. Helemaal omdat ik nu al weet dat ik niemand mee kan krijgen dan, heb alleen maar van die paupervrienden die zaterdags moeten werken en ik alleen gaan niet echt zie zitten.![]()
ik zal er iig zijn ^^quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Bummer, on a side-note.. je bent 2 dagen jonger dan ik. ^_^
Ik zal ns kijken... tis wel vlakbijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus uh, wie komen er de 10de naar Amora naast JanaX en Augurkenkoning?, lijkt me namelijk leuk om van een mini-meet een soort 'midi-'meet te maken.
tis 7,50 dus daar hoef je het niet voor te laten, 3 minuten lopen van centraal en dans ruimte genoegquote:
electro met een velle scream iigquote:Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is Centhron voor iets? Ben daar niet bekend mee.
dies van de cd "lichtsucher" erg gave cdquote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
Oeh, maar es downloaden samples luisteren.![]()
*edit* Ik luister nu het nummer Traumkämpfer en dat klinkt erg gaaf. Maar eens meer van zoeken.![]()
De tweede cd vind ik best fijn, lekker hard nummertje staar er in de openingquote:Op zondag 5 maart 2006 13:29 schreef JanaX het volgende:
-Peoples Republic Of Europe, (NL, bandje van DJ krat)
kraft durch krieg als ik het goed hebquote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
De tweede cd vind ik best fijn, lekker hard nummertje staar er in de opening
ja is idd jammer dat hun niet komenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:55 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zat te overwegen daar heen te gaan toen God Module nog kwam, maar nu die is afgevallen hoeft het niet echt meer.![]()
Tekenfilms kun je downloaden en porno helemaal, dan kun je nog kijken terwijl je het wilt ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:22 schreef ethiraseth het volgende:
Met digitale tv heb ik eindelijk weer Cartoon network.![]()
![]()
en 4 pr0nkanalen![]()
cartoon network is niet goffquote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:22 schreef ethiraseth het volgende:
![]()
meekomen jij!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:22 schreef ethiraseth het volgende:
![]()
en 4 pr0nkanalen![]()
Is de Adams Family niet meer op Cartoon Network dan?quote:
Sorry, andere keer. Kreeg vandaag de rekening voor mn lenzen en mijn bankrekening kreeg een rolberoerte waar het pas de 24e van hersteld is.quote:
Ik ben er.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:58 schreef Anton het volgende:
Morgen een feestje erg dichtbij, en nog georganiseerd door een paar vrienden van me ook:
[afbeelding]
(dus ik ben er te vinden)
ik heb zin in een feestje en dit is lekker binnenkort en lekker dichtbij! Ik weet alleen niet of het leuk is en ik heb geen zin om weer oeverloos te gaan zitten downloaden. Weet iemand of die Beautevil een beetje ok is?quote:Vrijdag 24 maart
Unheilig
Sons Of The Rain / Afterparty met DJ Beautevil
Stijl industrial crossover / metal
Zaal open 20:30
Entree ¤ 8,50
ben net wakker en ben echt zoo mega brak -_- heb me echt geweldig vermaakt muziek en geluid was perfect! en als het goed is word amora volgende keer weer op deze locatie gehouden! in mei als het goed isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben er.
Eerst slapen.
Kama!: wtf was je?
Augurkenkoning, JanaX, ik en anderen hebben het iig onwijs naar onze zin gehad.
(Ben pas net terug kanker NS met hun kut treinen pas fucking 2 uur fucking later!!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk album ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef JanaX het volgende:
ben ook weer 2 cd's rijker:
-Amduscia - From abuse to apostasy
Jammer dat'k er niet was, maar ja, vol tarief naar Utrecht kost me rond de 12E en de toegang ook, plus dat'k nog behoorlijk fucked up was van Vrijdag+Zaterdag en ook nog volgende week Vrijdag+Zaterdag uit wil.. en zo onwijs rijk ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef JanaX het volgende:
net terug van amduscia en agonoize in de ekko, wat een gaaf feest was dat! achteraf nog even met de zanger van agonoize en amduscia staan lullen, zo gaaf dat die mensen ook gewoon de zaal in komen lopen om even te lullen met de fans enzo
ben ook weer 2 cd's rijker:
-Amduscia - From abuse to apostasy
-Agonoize - 999
+ Amduscia T shirtyeah!
Het geluid was perfect?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
ben net wakker en ben echt zoo mega brak -_- heb me echt geweldig vermaakt muziek en geluid was perfect! en als het goed is word amora volgende keer weer op deze locatie gehouden! in mei als het goed is
Oh, wist niet eens dat die er was. Eens beluisteren maar dan.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb net de nieuwe Suicide Commando gedownl..gekocht, hij's![]()
Godsend toch? of was dat de single?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb net de nieuwe Suicide Commando gedownl..gekocht, hij's![]()
Ach, van iemand met zo'n jostikop moeten we het wel kunnen hebben toch..?quote:
Mmz, pas op, straks valt je hanenkam nog om van je woede... en btw denk om je hart oke?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Suckt. Ik dacht dat RedShift meer jouw ding zou zijn, wat harder enzo, samen met wat Tekno en Hardtrance.
Zoveel als ik SvenM ook wil uitschelden voor de arrogant kankerbal dat ie is verdient ie 't niet eens, dus ga verder in discussie en laat deze ontwetende arrogant kut kwal in zn eigen waan van zelf-disillusie, dank.
* OFfSprngr gaat op zoek naar MUZ moderator.
Denk je aan je spiegel?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:23 schreef SvenM het volgende:
[..]
Mmz, pas op, straks valt je hanenkam nog om van je woede... en btw denk om je hart oke?
Ah, dat ding wat hij altijd hard ziet wegrennen s'ochtends?quote:
Waarom ben je gekomen anyway?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef SvenM het volgende:
Ja's goed, en ik zal dit topic niet verder verneuken oke?
Het is inderdaad wat meer mijn ding. Maargoed, Distorted boy komt ook al draaien op AREA51 dus dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Suckt. Ik dacht dat RedShift meer jouw ding zou zijn, wat harder enzo, samen met wat Tekno en Hardtrance.
Zoveel als ik SvenM ook wil uitschelden voor de arrogant kankerbal dat ie is verdient ie 't niet eens, dus ga verder in discussie en laat deze ontwetende arrogant kut kwal in zn eigen waan van zelf-disillusie, dank.
* OFfSprngr gaat op zoek naar MUZ moderator.
Omdat ik het nou eenmaal fijn vind om mijn mening te geven.quote:
Goed onderbouwd ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:10 schreef SvenM het volgende:
[..]
Omdat ik het nou eenmaal fijn vind om mijn mening te geven.
Ik werk in nighttown als lichtman inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Werkte jij daar nou ook?
X-Ratedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:18 schreef Anton het volgende:
Kink FM meldt dit in mijn mailbox:
[afbeelding]
Nou ben ik niet zo bekend met alles wat ze in X-Rated draaien, maar ik hoor er regelmatig erg mooie muziek. Dus wellicht een aardig feest... meer info op www.electronation.nl
Help, ik zoek... #170quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:18 schreef Roltrapfee het volgende:
Ok mensen ik weet dat hier meer cybergothics zitten dan metaalhoofden, dus niet beledigd zijn, een van jullie heeft vast een cradle of filth verleden. Die intro, van live bait for the dead, the Ceremony Opens, wie heeft dat gecomponeerd, zij zelf toch zeker niet? Of wel? Ik ben op oek naar een mooiere uitvoering, zonder *CRADLE CRADLE CRADLE CRADLE!* er doorheen. Iemand?
oh wat ben ik blij met de internet stream van kink fm op zondag avond. Heerlijk.quote:
]http://partyflock.nl/party/59691.html[/quote][/url]quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:09 schreef augurkenkoning het volgende:
Voor de mensen die morgenavond nog niks te doen hebben, en denken dat xotox hard is:
[url=http://partyflock.nl/party/59691.html
quote:Peter Christopherson (Coil) in X-Rated (23-03-2006)
Zondag 26 maart is Peter Christopherson van Coil te gast in X-Rated. telefonisch licht hij de actuele stand van zaken toe rond de band, die officieel is opgeheven na de dood van wederhelft Jhonn Balance. Christopherson spreekt over zijn huidige muzikale activiteiten met Throbbing Gristle, over zijn verhuizing naar Thailand en natuurlijk over zijn track op de nieuwe X-Rated verzamel-cd, X-Rated: The Dark Files. Deze cd zal officieel worden gepresenteerd op zaterdag 1 april aanstaande in de Sugar Factory in Amsterdam, tijdens de Darkness Is Enlightening avond.
Jammie!quote:
morgen maar weer luisteren en die cd ga ik zeker bestellenquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 04:44 schreef Gladys het volgende:
* Gladys meldt ff dat vrijdag 5 mei After Forever op het bevrijdingsfestival Roermond komt optreden![]()
http://bevrijdingsfestivallimburg.nl/page.cgi?p=88hii9vhrczv8r8v Vorig jaar was ook al super met Epica![]()
![]()
hm jah.. epica is alleen meer "goth" metalquote:Op zondag 26 maart 2006 04:44 schreef Gladys het volgende:
* Gladys meldt ff dat vrijdag 5 mei After Forever op het bevrijdingsfestival Roermond komt optreden![]()
http://bevrijdingsfestivallimburg.nl/page.cgi?p=88hii9vhrczv8r8v Vorig jaar was ook al super met Epica![]()
verkeerde topic,ik zie het al
![]()
zie sigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:34 schreef Elegy het volgende:
www.d-side.org
www.elegy.fr
http://www.cynfeirdd.com/prods.php?lg=fr
heb je mooie spullen in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:41 schreef Elegy het volgende:
In Nederland en België zijn er behalve wat jij zegt geen één. Mijn scriptie ging zelfs over de mogelijkheid van een nederlands gothic tijdschrift, conclusie: te kleine markt te waardeloze muzieksmaak
ik zal er zijn in neon geel =Dquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:11 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ga toch nog'n keer m'n feestje spammen. Ik zal verder niet uitweiden over de fantastische decoratie en lichtshow, dus hier de flyer.
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn laatste aanwinsten:quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb al geen CD gekocht in meer dan 10 jaar.
Mijn laatste cd in die richting weet ik eignelijk niet meer, heb al een tijdje geen cd's meer gekocht => verhuizing, games, geen tijd. Het zal wel wat vaags geweest zijn denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:03 schreef JanaX het volgende:
[..]
mijn laatste aanwinsten:
-tactical sekt - Burn process
-Agonoize - 999
-Amduscia - from abuse to apostasy
orginele cd's zijn zoveel gaver!
overigens @ augurkenkoning, jij bent david @ g-n.nl forum?
je bedoelt deze:quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn laatste cd in die richting weet ik eignelijk niet meer, heb al een tijdje geen cd's meer gekocht => verhuizing, games, geen tijd. Het zal wel wat vaags geweest zijn denk ik
David van de poffers, pomelo en postbode?
quote:
Ohja, die heet ook David, vandaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef JanaX het volgende:
[..]
je bedoelt deze:
Poffers. Pokkeherrie. Porno. Politburo.
Pomelo. Poldermodel. Postbode.
Popcorn. Polifinario.
Postwave.
nee das DJ XLII![]()
ik vind de persoon zelf engquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja, die heet ook David, vandaar
Vindt je 'm geen goede dj dan?
whos leeching whoquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Pff, muziekdiscussies zijn nutteloos mijn smaak is toch het best.![]()
![]()
seem hier.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Pff, muziekdiscussies zijn nutteloos mijn smaak is toch het best.![]()
![]()
Mijn smaak is gevarieerder..quote:
Nog ff een kick, wie gaan er allemaal?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:11 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ga toch nog'n keer m'n feestje spammen. Ik zal verder niet uitweiden over de fantastische decoratie en lichtshow, dus hier de flyer.
[afbeelding]
[afbeelding]
ik natuurlijk, maar dat heb ik al 3x gezegt ofzo :Squote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nog ff een kick, wie gaan er allemaal?![]()
Hehe, op verschillende plekken zelfs nog.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:32 schreef JanaX het volgende:
[..]
ik natuurlijk, maar dat heb ik al 3x gezegt ofzo :S
ja ik ookquote:Op zondag 2 april 2006 07:54 schreef augurkenkoning het volgende:
@JanaX: Ik ben benieuwd naar de foto's
no problem! vond het leuk! villa was wel ok, voor een kraakpand -_- bagger hippies :/quote:Op zondag 2 april 2006 23:56 schreef augurkenkoning het volgende:
En nog super bedankt voor't helpen enzo!
Hoe was't op/inde villa?
De Inrichting in het Entrepotdokquote:Op maandag 3 april 2006 01:50 schreef ethiraseth het volgende:
Kraakpanden.paar keer op een feest in zo'n pand geweest en heb het daar maar bij gelaten. Wat een volk komt daarop af zeg.
![]()
quote:De Inrichting in het Entrepotdok
ze staan eropquote:Op zondag 2 april 2006 23:56 schreef augurkenkoning het volgende:
En nog super bedankt voor't helpen enzo!
Hoe was't op/inde villa?
Wow deze gast ziet er cool uitquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:49 schreef JanaX het volgende:
[..]
ze staan eroppics zijn te vinden op http://fotos.inf3kt.nl argantonis heeft ze al van mn ftp geplukt als het goed is
Amdusciaquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wow deze gast ziet er cool uit
[afbeelding]
nah ga een weekendje voor de buis kamperenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Kama: wanneer zien we jou eens verschijnen op een feest?
Overigens liefhebbers voor Freitag? (deze vrijdag dus)
Ben je er niet eens op mn lievelings feest (waar ik overigens 4 maanden op heb moeten wachtenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:18 schreef JanaX het volgende:
[..]
nah ga een weekendje voor de buis kamperen
ben niet zon gothminister fan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ben je er niet eens op mn lievelings feest (waar ik overigens 4 maanden op heb moeten wachten).
![]()
Laatste weken erg druk, bovendien zitten de data steeds tegen (degenen die meewillen kunnen niet etc..).quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Kama: wanneer zien we jou eens verschijnen op een feest?
Overigens liefhebbers voor Freitag? (deze vrijdag dus)
goh wat een verassingquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:11 schreef augurkenkoning het volgende:
Daar heb ik wel van gehoord ja. Ik vind't 1 van de mindere nummers, maar de tekst is wel weer leuk
En nog bedankt voor de foto's.
Het lijkt wel een iets te opzichtige zelfmoordterroristquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wow deze gast ziet er cool uit
[afbeelding]
Hij heeft een grabbelton op zn buik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef Anton het volgende:
[..]
Het lijkt wel een iets te opzichtige zelfmoordterrorist
dat was een robot achtige baby in een soort van zeefquote:Op woensdag 5 april 2006 01:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hij heeft een grabbelton op zn buik.
beter dan de mijne haha. Shanti, onze space cadetquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef augurkenkoning het volgende:
D'r staan nieuwe foto's op www.area51party.nl
ik skip een weekendje stappenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef Kemania het volgende:
Vanavond dus Gothminister / Theatre of Tragedy en Freitag!
woei! ben bij alledrie =)
Hoewel ik wel de laatste trein weer naar huis moet hebben![]()
ik stap nooit, dus het is voor mij weer is wat andersquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:42 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dat doe ik niet vaak.
Heel veel plezier dan! Laat ff weten hoe het wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:47 schreef Kemania het volgende:
[..]
ik stap nooit, dus het is voor mij weer is wat anders
Gothminister viel goed tegen. Veel minder show dan bij hun optreden op Summer Darkness van het afgelopen jaar. Theatre of Tragedy was echt goed. Die nieuwe zangeres bleek ook de oude nummers van hun heel goed uit te kunnen voeren. Heb mij zeer vermaakt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:30 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Heel veel plezier dan! Laat ff weten hoe het was
Speelden ze nog echt oude nummers? Zeg maar toen ze nog doom/gothicmetal maakten?quote:Op zondag 9 april 2006 23:08 schreef Kemania het volgende:
[..]
Gothminister viel goed tegen. Veel minder show dan bij hun optreden op Summer Darkness van het afgelopen jaar. Theatre of Tragedy was echt goed. Die nieuwe zangeres bleek ook de oude nummers van hun heel goed uit te kunnen voeren. Heb mij zeer vermaakt.
Heb maar een paar nummers mogen horen tijdens Freitag, maar er kwam al meteen flink wat leuks voorbij. Volgende keer toch maar even een nachtje blijven daar.
Volgende week Suicide Commando![]()
Ben wel benieuwt naar hun optreden, die op SD was echt super! en aangezien hun nieuwe cd behoorlijk lekker is zal ik er dan ook zeker zijnquote:Op maandag 10 april 2006 00:15 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Speelden ze nog echt oude nummers? Zeg maar toen ze nog doom/gothicmetal maakten?
Maar mooi dat't leuk was
Suicide commando ga ik misschien ook wel heen. Maar dan niet voor suicide commando, die heb ik al te vaak gezien, maar voor this morn omina...
Ze speelden enkele nummer van Aegis en van Velvet Darkness They Fear =)quote:Op maandag 10 april 2006 00:15 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Speelden ze nog echt oude nummers? Zeg maar toen ze nog doom/gothicmetal maakten?
Maar mooi dat't leuk was
Suicide commando ga ik misschien ook wel heen. Maar dan niet voor suicide commando, die heb ik al te vaak gezien, maar voor this morn omina...
ooh, bruut.quote:Op maandag 10 april 2006 23:26 schreef Kemania het volgende:
[..]
Ze speelden enkele nummer van Aegis en van Velvet Darkness They Fear =)
Ik had dat juist precies andersom: Gothminister vond ik een leuke show geven, beter dan ik van tevoren had verwacht (ik ben ook niet naar summer darkness geweest). Theatre of Tragedy viel me zwaar tegen. Die nieuwe zangeres is echt tenenkrommend slecht, ik heb me zwaar aan haar geirriteerd. Pas op het eind werd het (dankzij de muziek, niet dankzij de zangeres) iets beter. Ik kon helaas ook niet blijven voor Freitag, moest de volgende dag weer vroeg werken.quote:Op zondag 9 april 2006 23:08 schreef Kemania het volgende:
[..]
Gothminister viel goed tegen. Veel minder show dan bij hun optreden op Summer Darkness van het afgelopen jaar. Theatre of Tragedy was echt goed. Die nieuwe zangeres bleek ook de oude nummers van hun heel goed uit te kunnen voeren. Heb mij zeer vermaakt.
Heb maar een paar nummers mogen horen tijdens Freitag, maar er kwam al meteen flink wat leuks voorbij. Volgende keer toch maar even een nachtje blijven daar.
Volgende week Suicide Commando![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |