Wat hij zegtquote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef Kemania het volgende:
ga dood
Tering hé, ik zie jou echt de hele tijd lopen zeiken over rappersquote:Op maandag 20 maart 2006 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Gothics zijn nog altijdbeter dan rappers
Lekker rappen weetjequote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tering hé, ik zie jou echt de hele tijd lopen zeiken over rappers![]()
Ja stikt over kut rappers topic zijn ook trieste gevallenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tering hé, ik zie jou echt de hele tijd lopen zeiken over rappers![]()
Ga d'r een topic over maken danquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja stikt over kut rappers topic zijn ook trieste gevallen
Jij was die travestiete cybergoth toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Wow, een Gothic bash topic, laat ik me alvast melden.
Ik ben de Punker.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef crackhead het volgende:
[..]
Jij was die travestiete cybergoth toch?
Altijd beter dan rap..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Kemania het volgende:
ik ga maar is in m'n armen snijden en satan aanbidden
(K) (K) (K)
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef crackhead het volgende:
[..]
Jij was die travestiete cybergoth toch?
Iedereen met zo'n neppe bontjas en hoofddoekjes en kleren die nergens op slaan..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef NeoPhythe het volgende:
bevooroldeelde |-) niet allemaal snijden ze zich ect...wat een gezeik weer
en ik ben het met TLK eens
rappers ! Dat is pas het onkruid van onze samenleving
Mwah, gewone niet, TMF-hoerende gangsta rappers wel, die alleen maar over bling, autos en hoeren kunnen 'rappen'.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef NeoPhythe het volgende:
bevooroldeelde |-) niet allemaal snijden ze zich ect...wat een gezeik weer
en ik ben het met TLK eens
rappers ! Dat is pas het onkruid van onze samenleving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |