Wat hij zegtquote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef Kemania het volgende:
ga dood
Tering hé, ik zie jou echt de hele tijd lopen zeiken over rappersquote:Op maandag 20 maart 2006 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Gothics zijn nog altijdbeter dan rappers
Lekker rappen weetjequote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tering hé, ik zie jou echt de hele tijd lopen zeiken over rappers![]()
Ja stikt over kut rappers topic zijn ook trieste gevallenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tering hé, ik zie jou echt de hele tijd lopen zeiken over rappers![]()
Ga d'r een topic over maken danquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja stikt over kut rappers topic zijn ook trieste gevallen
Jij was die travestiete cybergoth toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Wow, een Gothic bash topic, laat ik me alvast melden.
Ik ben de Punker.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef crackhead het volgende:
[..]
Jij was die travestiete cybergoth toch?
Altijd beter dan rap..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Kemania het volgende:
ik ga maar is in m'n armen snijden en satan aanbidden
(K) (K) (K)
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef crackhead het volgende:
[..]
Jij was die travestiete cybergoth toch?
Iedereen met zo'n neppe bontjas en hoofddoekjes en kleren die nergens op slaan..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef NeoPhythe het volgende:
bevooroldeelde |-) niet allemaal snijden ze zich ect...wat een gezeik weer
en ik ben het met TLK eens
rappers ! Dat is pas het onkruid van onze samenleving
Mwah, gewone niet, TMF-hoerende gangsta rappers wel, die alleen maar over bling, autos en hoeren kunnen 'rappen'.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef NeoPhythe het volgende:
Maar wel bijna allemaal. Alle gothics die ik ken snijden zichzelf of hebben dat gedaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef NeoPhythe het volgende:
Dat is dan nog stukker beter dan die gootiks zij zijn lelijk en egt gevaarlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen met zo'n neppe bontjas en hoofddoekjes en kleren die nergens op slaan..
Dat vind ik pas erg op de straat
En dan de R&B zaal op evenementen
Dat zijn wiggers. Ik luister ook wel 's rap, maar dan niet die bagger op de radio en tv.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen met zo'n neppe bontjas en hoofddoekjes en kleren die nergens op slaan..
Dat vind ik pas erg op de straat
En dan de R&B zaal op evenementen
Emos, het werkelijke kutvolk dat zichzelf eens massaal moet laten auto-demociden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Floepsje het volgende:
Hoe heten emo's in het nederlands?
Ja maar niemand kent dat klote woordquote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emos, het werkelijk kutvolk dat zichzelf eens massaal moet laten auto-demociden.
eenschquote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emos, het werkelijke kutvolk dat zichzelf eens massaal moet laten auto-demociden.
Van een neppe rapper heb je meer lastquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Dat is dan nog stukker beter dan die gootiks zij zijn lelijk en egt gevaarlijk.
Die Marocs daar: ik heb thuis uziquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn wiggers. Ik luister ook wel 's rap, maar dan niet die bagger op de radio en tv.
En R&B zaal zijn altijd wel triest ja![]()
Gelukkig geen rappers !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef crackhead het volgende:
Haha... die topic trekt allemaal gothics/alto's en ander ongewassen volk aan.
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die Marocs daar: ik heb thuis uzigaan ze dat voordoen
whiggers zijn smerige neprappersquote:
\quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja maar Mocro's zijn het ALLEEEEERERGSTE. Die stinken vaak ook nog, en pijpen oude mannen voor respect, je weet![]()
Je moeder is een whigger man.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
whiggers zijn smerige neprappers, afmaken die zooi ,....zou het niet fijn zijn als de kippegriep die hele groep tog eens uitmoorden zou...ahhh lekkere droom is dat !
Nee omdat hier zeker de helft niet het verschil kan zien tussen: Metalheads, Punkers, (Cyber)Goths, Altos en Emos.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:21 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Ja maar niemand kent dat klote woord![]()
ga een naar GC toe , daar kan je al je "je moeder" gezuig spuien !quote:
En hoeveel ken jij er?, ik zie ze niet buiten in groepjes hangen en voorbij komende mensen uitschelden, terwijl ik regelmatig op feesten kom en in de gezellige sfeer kom met alle (Cyber)Goths, daarnaast zou je eens een keer met een Goth moeten praten en dan niet het type: "hey, ik luister Within Temptation en Evenance, ik ben zooo Gothic!!1".quote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef timmio77 het volgende:
Rappers zijn oke. dat vervuild het straatbeeld. met die lui kan je lachuh. gootiks zijn lelijk en alitijd depri. Die lui hebben alleen lol als ze elkaars polzen door sniijden. Ze doen ook nog aan zwarte magie en rituelen. je denkt ik dat lul ma het is egt niet zo. de gootiks vervuiln onze samenleving
Moet dat dan? Is toch allemaal van dat tuig dat stinkt, asociaal is, drugs gebruikt op straat en alleen van occulte dingen houdt.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee omdat hier zeker de helft niet het verschil kan zien tussen: Metalheads, Punkers, (Cyber)Goths, Altos en Emos.
Oh mijn god, ga alsjeblieft je tandjes poetsen en je pyjama aantrekken knullie, sesamstraat is allang afgelopen.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:04 schreef timmio77 het volgende:
Als ik op straat loop of in school erger ik me altijd aan de gothics. Oftewel gootiks hoe ik ze noem. Ik noem ze zo omdat ik die lui gwoon niet respecteer. De gootiks verpesten het straatbeeld. Gootiks snijden zichzelf en aanbidden satan. ze zijn lelijk en drage verkeerde kleren. Ik vind dart de gootiks veranderd moeten worden. Gootiks zijn eng lelijk en altijd deprisief
Steun D.A.g.G.
Democratische Anti gootik Groepering
Heb je dat helemaal zelf bedachtquote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh mijn god, ga alsjeblieft je tandjes poetsen en je pyjama aantrekken knullie, sesamstraat is allang afgelopen.
wtf zijn Emosquote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee omdat hier zeker de helft niet het verschil kan zien tussen: Metalheads, Punkers, (Cyber)Goths, Altos en Emos.
En leer in godsnaam je taal spreken en schrijven, dit is gewoon verschrikkelijk zo slecht. Wat jij het Nederlands aandoet zou bestraft moeten worden met behoorlijk pijnlijke lijfstraffen.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef timmio77 het volgende:
Rappers zijn oke. dat vervuild het straatbeeld. met die lui kan je lachuh. gootiks zijn lelijk en alitijd depri. Die lui hebben alleen lol als ze elkaars polzen door sniijden. Ze doen ook nog aan zwarte magie en rituelen. je denkt ik dat lul ma het is egt niet zo. de gootiks vervuiln onze samenleving
mooi gezecht dago , en nu maar bannen dat gespuisquote:Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En leer in godsnaam je taal spreken en schrijven, dit is gewoon verschrikkelijk zo slecht. Wat jij het Nederlands aandoet zou bestraft moeten worden met behoorlijk pijnlijke lijfstraffen.
* JanaX is ook weer van de partijquote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Agh donder tog op man. Ik heb ooit es met 1 gootik gepraat. en dat was vreselijk. Het ging alleen maar over zwarte magie en als je naar zijn arm keek allemaal snijwonden. die krl was gwoon achterlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En leer in godsnaam je taal spreken en schrijven, dit is gewoon verschrikkelijk zo slecht. Wat jij het Nederlands aandoet zou bestraft moeten worden met behoorlijk pijnlijke lijfstraffen.
mwuahhaha XD wat een lol! gast, ga jij eens snel terug naar je superdudes/sugababes siteje..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef timmio77 het volgende:
goh wel 1 ! !!!!!eins zwei drei !!!!!112!!!!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Agh donder tog op man. Ik heb ooit es met 1 gootik gepraat. en dat was vreselijk. Het ging alleen maar over zwarte magie en als je naar zijn arm keek allemaal snijwonden. die krl was gwoon achterlijk.
tis Gothic niet gootik, taal verkrachter!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Agh donder tog op man. Ik heb ooit es met 1 gootik gepraat. en dat was vreselijk. Het ging alleen maar over zwarte magie en als je naar zijn arm keek allemaal snijwonden. die krl was gwoon achterlijk.
Hoor hem es. over zichzelf praten. mafkeesquote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
goh wel 1 ! !!!!!eins zwei drei !!!!!112!!!!!!
leer eens een groepje kennen , Socialize ipv de heledag achter de pc met je pik te spelen op foto's van breezahs !
Dé taalverloedering. Mijn ogen, wat doe jequote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen met een paar bands die van Hardcore Punk over gingen naar een versie die langzamer en meer Post-Hardcore was met Emotionele lyrics toen gehete Emocore dit is langzaam aan verwaterd naar een vorm van Indie-achtige zeurderige poprock a la Di-Rect maar dan heel erg zeikerig met alleen teksten over verloren liefde, depressie, automutilatie en kussen van het zelfde geslacht, verder zijn Emos te herkennen aan het typische Hitler-achtige scheiding haar dat voor 1 oog hangt en ze dragen vrouwenbroeken met witte glitterriemen en gedragen zich nichterig aangezien het vrouwelijke gedeelte van dit verderfelijke kut soort wijs is gemaakt dat dat leuk is, terwijl de mannelijke helft in de illusie leeft en hun homo-erotische kant ontdekken lopen de meisje te zeuren dat ze niet zo'n gevoelige jongen kunnen krijgen en als ze eenmaal er een krijgen komen ze er al snel achter dat ze liever een man willen, kortom, zie het als een huidige slechtere versie van de jaren 80 Hair Metal kwa gayness en mislukte Metalheads/Punkers/Goths/Grungeheads/Altos want dan kun je altijd nog Emo worden en gedichtjes schrijven in je dagboek/livejournal over hoe de wereld je niet begrijpt en dat je je polsen gaat bekrassen.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen met een paar bands die van Hardcore Punk over gingen naar een versie die langzamer en meer Post-Hardcore was met Emotionele lyrics toen gehete Emocore dit is langzaam aan verwaterd naar een vorm van Indie-achtige zeurderige poprock a la Di-Rect maar dan heel erg zeikerig met alleen teksten over verloren liefde, depressie, automutilatie en kussen van het zelfde geslacht, verder zijn Emos te herkennen aan het typische Hitler-achtige scheiding haar dat voor 1 oog hangt en ze dragen vrouwenbroeken met witte glitterriemen en gedragen zich nichterig aangezien het vrouwelijke gedeelte van dit verderfelijke kut soort wijs is gemaakt dat dat leuk is, terwijl de mannelijke helft in de illusie leeft en hun homo-erotische kant ontdekken lopen de meisje te zeuren dat ze niet zo'n gevoelige jongen kunnen krijgen en als ze eenmaal er een krijgen komen ze er al snel achter dat ze liever een man willen, kortom, zie het als een huidige slechtere versie van de jaren 80 Hair Metal kwa gayness en mislukte Metalheads/Punkers/Goths/Grungeheads/Altos want dan kun je altijd nog Emo worden en gedichtjes schrijven in je dagboek/livejournal over hoe de wereld je niet begrijpt en dat je je polsen gaat bekrassen.
Te langquote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen met een paar bands die van Hardcore Punk over gingen naar een versie die langzamer en meer Post-Hardcore was met Emotionele lyrics toen gehete Emocore dit is langzaam aan verwaterd naar een vorm van Indie-achtige zeurderige poprock a la Di-Rect maar dan heel erg zeikerig met alleen teksten over verloren liefde, depressie, automutilatie en kussen van het zelfde geslacht, verder zijn Emos te herkennen aan het typische Hitler-achtige scheiding haar dat voor 1 oog hangt en ze dragen vrouwenbroeken met witte glitterriemen en gedragen zich nichterig aangezien het vrouwelijke gedeelte van dit verderfelijke kut soort wijs is gemaakt dat dat leuk is, terwijl de mannelijke helft in de illusie leeft en hun homo-erotische kant ontdekken lopen de meisje te zeuren dat ze niet zo'n gevoelige jongen kunnen krijgen en als ze eenmaal er een krijgen komen ze er al snel achter dat ze liever een man willen, kortom, zie het als een huidige slechtere versie van de jaren 80 Hair Metal kwa gayness en mislukte Metalheads/Punkers/Goths/Grungeheads/Altos want dan kun je altijd nog Emo worden en gedichtjes schrijven in je dagboek/livejournal over hoe de wereld je niet begrijpt en dat je je polsen gaat bekrassen.
Hmm, bier.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:35 schreef JanaX het volgende:
[..]
* JanaX] is ook weer van de partij[/me]
[me=JanaX geeft OFfSprngr een biertje
kon je echt niet met iets beters komen ? |-)quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Hoor hem es. over zichzelf praten. mafkees
Samenvatting: mislukt als andere groepen, kussen andere mannen, zeuren over liefde, meisjes willen zo'n jongen en als ze er een hebben komen ze erachter dat ze liever een man willen.quote:
luister het verder niet maar geloof je welquote:Op maandag 20 maart 2006 22:43 schreef NeoPhythe het volgende:
Emo is ok...aleen niet hoe ze zich dragen..maar de muziek kan best oké zijn
(tog vind ik bullet for my valentine ect beter)
Goed idee !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef Thor.Thunder het volgende:
Laten we allen eens gezellig doen en timmio permbannen en hier een verkapt biertopique van maken! mark my words
Donder tog op man. Gootiks zijn gwoon lelijk en gevaarlijk en daarom ben ik een partij begonnne. D.A.g.G.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
kon je echt niet met iets beters komen ? |-)
En jij snapt niet dat gothics, emo's en zulks niet uit elkaar te houden isquote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Samenvatting: mislukt als andere groepen, kussen andere mannen, zeuren over liefde, meisjes willen zo'n jongen en als ze er een hebben komen ze erachter dat ze liever een man willen.
Verder schrijven ze gedichten over hoe de wereld hun niet begrijp, hoe ze zichzelf gaan auto-mutileren en dat ze allemaal moeten sterven.
JiJ bEnt ZowW cOool HeEw!!!1!1!111nenenenequote:Op maandag 20 maart 2006 22:45 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Donder tog op man. Gootiks zijn gwoon lelijk en gevaarlijk en daarom ben ik een partij begonnne. D.A.g.G.
dat is ook fucking lelijk. die zijn net zo erg als de gootiksquote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Samenvatting: mislukt als andere groepen, kussen andere mannen, zeuren over liefde, meisjes willen zo'n jongen en als ze er een hebben komen ze erachter dat ze liever een man willen.
Verder schrijven ze gedichten over hoe de wereld hun niet begrijp, hoe ze zichzelf gaan auto-mutileren en dat ze allemaal moeten sterven.
Good Charlotte is de laagste vorm van Pop-Punk wat eigenlijk helemaal niets meer te maken heeft met Punk en Bullet For My Valentine voor zover ik weet ik slechte emotionele Metalcore.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:43 schreef NeoPhythe het volgende:
Emo is ok...aleen niet hoe ze zich dragen..maar de muziek kan best oké zijn
(nu krijg ik de volle laag over me heen xD )
(tog vind ik bullet for my valentine ect beter)
Gothics zijn niet erg, jij bent erg net zoals Emos, dus voor jou geld het zelfde; sterf!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:46 schreef timmio77 het volgende:
[..]
dat is ook fucking lelijk. die zijn net zo erg als de gootiks
haha wel leuk te zien hoe inspiratie-loos & oppervlakkig / bevooroordeelt jij bent xDquote:Op maandag 20 maart 2006 22:45 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Donder tog op man. Gootiks zijn gwoon lelijk en gevaarlijk en daarom ben ik een partij begonnne. D.A.g.G.
Voor zover ik weet is in dit topic maar 1 Cyber en een Gabber die echt een onwijs rare sprong heeft gemaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef timmio77 het volgende:
Er zijn te veel gootiks op dit forum gekomen. Dat is gwoon lelijk. Je mag doen en laten wat je wilt maar blijf dan thuis als je gootik bent of een emo
en hij heeft gelijk laten zien dat ons integratie pakket verder uitgebreid dient te wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:51 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
haha wel leuk te zien hoe inspiratie-loos & oppervlakkig / bevooroordeelt jij bent xD
Je ben volgens my gewoon jalourse dat de goths WEL vriendjes en vriendinnetjes hebben en mss ook wel een beetje meer aandacht dan jezelfmaar het maakt niet uit hoor jongetje ... door het openen van deze topic heb je genoeg aandacht voor de eerst volgende weken
well-done !
hmmz 80% van de intengratie toets was tog geslaagt...vind dat als de persoon die binnenkomt rap opheeft of een bondkraag heeft dat minimaal 95% moet worden .,...meer van die foppies in nederlands kan mn hart niet aanquote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef JanaX het volgende:
[..]
en hij heeft gelijk laten zien dat ons integratie pakket verder uitgebreid dient te worden![]()
Ik praat hier gwoon tegen gootiks aan die nix liever dan hun polsen door snijden. en bijv. marlyn manson en dat soort vage mensen aanbidden. Dat dan doen met de rituelen dat is triest. Neophyte Vind een baan of ga naar school en laat het mes maar liggen. GA WAT DOEN MET JE LEVE!N!!!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:51 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
haha wel leuk te zien hoe inspiratie-loos & oppervlakkig / bevooroordeelt jij bent xD
Je ben volgens my gewoon jalourse dat de goths WEL vriendjes en vriendinnetjes hebben en mss ook wel een beetje meer aandacht dan jezelfmaar het maakt niet uit hoor jongetje ... door het openen van deze topic heb je genoeg aandacht voor de eerst volgende weken
well-done !
Ik snap niet wat je schrijft.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef timmio77 het volgende:
[..]
MM is geen Gothic, je toont al weer aan hoe doelloos het is om met je in discussie te gaan, men doet dat alleen nog maar om te kijken hoe erg pauperige reacties jij nog verder zult maken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Ik praat hier gwoon tegen gootiks aan die nix liever dan hun polsen door snijden. en bijv. marlyn manson en dat soort vage mensen aanbidden. Dat dan doen met de rituelen dat is triest. Neophyte Vind een baan of ga naar school en laat het mes maar liggen. GA WAT DOEN MET JE LEVE!N!!!!!
ik heb geen levenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Ik praat hier gwoon tegen gootiks aan die nix liever dan hun polsen door snijden. en bijv. marlyn manson en dat soort vage mensen aanbidden. Dat dan doen met de rituelen dat is triest. Neophyte Vind een baan of ga naar school en laat het mes maar liggen. GA WAT DOEN MET JE LEVE!N!!!!!
laat ik je dit vertellen "mr ik denk dat ik alles weet" en mr "denk dat hij alles is"quote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet lezen wat jij schrijft.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef NeoPhythe het volgende:
best wel raar dat ik niet gothick ben en je me nogsteeds zo bestempeld !...en automutilatie (dat is jezelf verminken voordat je worden langer dan 10 letters niet begrijpt leg ik ut maar ff uit ) doe ik ook niet aan. Nogmaals laat dit zien hoe bevooroordeelt en oppervlakking je bent ! =] dat iemand nou eenmaal een kankerkachel hekel aan rap heeft en van de wat hardere muziek houd wil niet zeggen dat deze persoon een satansaanbidder is.
Mag ik jou wat vragen ? ga drvanuit dat je ja zegt...ben jij van allochtone afkomts of ben je gewoon niet zo inteligent ? (blont mag je ook andwoorden op deze vraag)
say wut?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef Thor.Thunder het volgende:
Props to janax jeweet!
Je haren zitten in de wegquote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan ook niet lezen wat jij schrijft..
Ah, kay, jij hebt een geldig excuus.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef NeoPhythe het volgende:
sorry , nederlands is mn sterkte vak niettis tenslotte mn 3e taal
en vind punten en comma's ect niet zo lief
(en besides k woon int buitenland dus hoef nix aan mn nederlands te doen ^^
)
Waar woon je dan Groningen?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef NeoPhythe het volgende:
sorry , nederlands is mn sterkte vak niettis tenslotte mn 3e taal
en vind punten en comma's ect niet zo lief
(en besides k woon int buitenland dus hoef nix aan mn nederlands te doen ^^
)
Dat staat recht omhoog, het zal het bloed wel zijn dat stroomt uit de kerven in m'n voorhoofd die ik net met glasscherven in de vorm van een pentagram gemaakt heb.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Je haren zitten in de weg![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat staat recht omhoog, het zal het bloed wel zijn dat stroomt uit de kerven in m'n voorhoofd die ik net met glasscherven in de vorm van een pentagram gemaakt heb.
mischien heb ik TS tegen het vekeerde been geschopt met alla, en issie onderweg hier heenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Thor.Thunder het volgende:
Dit begint zowaar al op GC ofzo te lijken
ze hebben geprobeert zichzelf te snijden omdat ze het niet winnen konden...maarja beetje fout gegaan...Jeuj ! fit topic is weer whigger vrij !quote:
Waar ergens?, ik ga deze zomer naar mn ouders, die wonen in de buurt van Allicante.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
haha nee
spanjeonder het zonnetje ^^
nee man die gast is zn matties erbij aant halenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:09 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
ze hebben geprobeert zichzelf te snijden omdat ze het niet winnen konden...maarja beetje fout gegaan...Jeuj ! fit topic is weer whigger vrij !
Tonks en Timmio (waarschijnlijk zelfde persoon) of Kama en Augurkenkoning?quote:
M'n banknop is geduldig.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef JanaX het volgende:
[..]
nee man die gast is zn matties erbij aant halen
Tja, waarom ook bannen als het zo gezellig is?quote:
das wel vlakbij geloof ik , zit in fuengirola (nja in de buurt vanquote:Op maandag 20 maart 2006 23:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waar ergens?, ik ga deze zomer naar mn ouders, die wonen in de buurt van Allicante.
ga spaans tegen timmio zeikenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
das wel vlakbij geloof ik , zit in fuengirola (nja in de buurt van) aleen wat een kut weer hier atm , regen regen regen ...morgen / overmorgen is het gelukkig weer zonnig
![]()
Ruimweg tussen Valencia en Murcia toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
das wel vlakbij geloof ik , zit in fuengirola (nja in de buurt van) aleen wat een kut weer hier atm , regen regen regen ...morgen / overmorgen is het gelukkig weer zonnig
![]()
laten we dr nog een biertje bijpakkenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, waarom ook bannen als het zo gezellig is?![]()
Ey timmio, I est vomitar os est la tomba tu madre, puta!quote:
valencia ken ik wel ... maar licht dat niet boven in (sorry topo is niet zo goed van me , ken aleen Mijas hiero en torremelinos)quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ruimweg tussen Valencia en Murcia toch?
je kotst op zn moeder die hoer is ? xD (mn spaans is niet zo goed maar volgens my klopt t wel een beetje ^^)quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ey timmio, I est vomitar os est la tomba tu madre, puta!
(klopt dat een beetje?)
Torremolinos/Malaga is weer een stuk verder richting Gribraltar, Murcia ligt al weer een paar honderd KM verder, Allicante ligt ruimweg in het meest zuid-oostenlijke gedeelte van Spanje praktisch tegenover Minorca enzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
valencia ken ik wel ... maar licht dat niet boven in (sorry topo is niet zo goed van me , ken aleen Mijas hiero en torremelinos)
"Ik kots op je moeders graf, klootzak".quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
je kotst op zn moeder die hoer is ? xD (mn spaans is niet zo goed maar volgens my klopt t wel een beetje ^^)
Hmm, Warsteiner!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef Thor.Thunder het volgende:
[afbeelding]
Estachos pommes bères, destalgnol
Wist je dat Marokko's grootste export Hasj is?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef NeoPhythe het volgende:
ok ,nja ik kan dus gribraltar (en marokko) zien als het zonnig is vanuit mn kamerraam
Trouwens,.. je hebt gelijk, puta is wel hoer, wat is dan klootzak ookal weer?..quote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef NeoPhythe het volgende:
klootzak is mannelijk dus t zou als puto moeten zijn (gvd k wil dat mn spaans ook vloeiend wordspreek aleen engles vloeien en nederlands typ ik gebrekkig (spreek vloeiend
)
Mwah, niet echt bijzonder, beetje Heiniken-achtig (tis dan ook van Interbrew), ik wil nog steeds Mahou (zoiets) bier halen, maar die hebben ze hier niet dus zal ik dat eens moeten bestellen.quote:
wist je dat dr veel boten overvaren snachts hier en dan 60% onderschept door de pliesie word xDquote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wist je dat Marokko's grootste export Hasj is?![]()
Ik pak er een en schenk 'm in me na lange tijd te hebben gewacht op een Warsteiner glasquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef Thor.Thunder het volgende:
Warsteiner über aller bierenPilsner!
vind jij dat goed of slecht *-)quote:Op maandag 20 maart 2006 23:22 schreef JanaX het volgende:
[..]
dat bier is het hertog jan van spanje!
Gelukkig ben jij ook zo'n goede toevoeging tot deze maatschappij:quote:Op maandag 20 maart 2006 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Natuurlijk zijn het mensen, maar ze zijn niet zo geboren, ze komen niet uit mordor![]()
zit zo'n engerd bij ons in de klas, als je erachter zit is het net alsof ze haar zo uit de beerput getrokken hebben, met dat smerige slierterige haar en dat zwarte pak
Als we iets NIET nodig hebben is het meer commerciele economie.quote:Opleiding: commerciele economie
Hoezo, ben jij ook een kloon van Tonks?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:06 schreef DrDentz het volgende:
oh jij denkt zeker ook dati k yannick heet en uit den helder kom![]()
standaard loser dusquote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef OFfSprngr het volgende:
TS: speelt graag voetbal spellen, kijkt Spongebob, heeft een gebroken been, luistert Santana, speelt gitaar, woont in het oosten van het land aan de grens van Duitsland, doet aan biathlon, gaat waarschijnlijk SP stemmen en is tussen de 15 of 17 jaar oud.
Neppunker en te oud?, man.. je komt uit '85.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:12 schreef DrDentz het volgende:
haha, probeer je mij aan te vallen ofzoben jij eigenlijk niet een beetje te oud om een kwade anti-commerciele neppunker te zijn
Rebelse?, dus na een bepaalde leeftijd moet je maar alles accepteren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Uit '86! Maar jij uit '84, moet je nagaan, ben je ouder dan ik, dan hoor toch al lang uit die rebelse onzin gegroeid te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |