Wat hij zegtquote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef Kemania het volgende:
ga dood
Tering hé, ik zie jou echt de hele tijd lopen zeiken over rappersquote:Op maandag 20 maart 2006 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Gothics zijn nog altijdbeter dan rappers
Lekker rappen weetjequote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tering hé, ik zie jou echt de hele tijd lopen zeiken over rappers![]()
Ja stikt over kut rappers topic zijn ook trieste gevallenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tering hé, ik zie jou echt de hele tijd lopen zeiken over rappers![]()
Ga d'r een topic over maken danquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja stikt over kut rappers topic zijn ook trieste gevallen
Jij was die travestiete cybergoth toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Wow, een Gothic bash topic, laat ik me alvast melden.
Ik ben de Punker.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef crackhead het volgende:
[..]
Jij was die travestiete cybergoth toch?
Altijd beter dan rap..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Kemania het volgende:
ik ga maar is in m'n armen snijden en satan aanbidden
(K) (K) (K)
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef crackhead het volgende:
[..]
Jij was die travestiete cybergoth toch?
Iedereen met zo'n neppe bontjas en hoofddoekjes en kleren die nergens op slaan..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef NeoPhythe het volgende:
bevooroldeelde |-) niet allemaal snijden ze zich ect...wat een gezeik weer
en ik ben het met TLK eens
rappers ! Dat is pas het onkruid van onze samenleving
Mwah, gewone niet, TMF-hoerende gangsta rappers wel, die alleen maar over bling, autos en hoeren kunnen 'rappen'.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef NeoPhythe het volgende:
Maar wel bijna allemaal. Alle gothics die ik ken snijden zichzelf of hebben dat gedaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef NeoPhythe het volgende:
Dat is dan nog stukker beter dan die gootiks zij zijn lelijk en egt gevaarlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen met zo'n neppe bontjas en hoofddoekjes en kleren die nergens op slaan..
Dat vind ik pas erg op de straat
En dan de R&B zaal op evenementen
Dat zijn wiggers. Ik luister ook wel 's rap, maar dan niet die bagger op de radio en tv.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen met zo'n neppe bontjas en hoofddoekjes en kleren die nergens op slaan..
Dat vind ik pas erg op de straat
En dan de R&B zaal op evenementen
Emos, het werkelijke kutvolk dat zichzelf eens massaal moet laten auto-demociden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Floepsje het volgende:
Hoe heten emo's in het nederlands?
Ja maar niemand kent dat klote woordquote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emos, het werkelijk kutvolk dat zichzelf eens massaal moet laten auto-demociden.
eenschquote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emos, het werkelijke kutvolk dat zichzelf eens massaal moet laten auto-demociden.
Van een neppe rapper heb je meer lastquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef timmio77 het volgende:
[..]
Dat is dan nog stukker beter dan die gootiks zij zijn lelijk en egt gevaarlijk.
Die Marocs daar: ik heb thuis uziquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn wiggers. Ik luister ook wel 's rap, maar dan niet die bagger op de radio en tv.
En R&B zaal zijn altijd wel triest ja![]()
Gelukkig geen rappers !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef crackhead het volgende:
Haha... die topic trekt allemaal gothics/alto's en ander ongewassen volk aan.
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die Marocs daar: ik heb thuis uzigaan ze dat voordoen
whiggers zijn smerige neprappersquote:
\quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja maar Mocro's zijn het ALLEEEEERERGSTE. Die stinken vaak ook nog, en pijpen oude mannen voor respect, je weet![]()
Je moeder is een whigger man.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
whiggers zijn smerige neprappers, afmaken die zooi ,....zou het niet fijn zijn als de kippegriep die hele groep tog eens uitmoorden zou...ahhh lekkere droom is dat !
Nee omdat hier zeker de helft niet het verschil kan zien tussen: Metalheads, Punkers, (Cyber)Goths, Altos en Emos.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:21 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Ja maar niemand kent dat klote woord![]()
ga een naar GC toe , daar kan je al je "je moeder" gezuig spuien !quote:
En hoeveel ken jij er?, ik zie ze niet buiten in groepjes hangen en voorbij komende mensen uitschelden, terwijl ik regelmatig op feesten kom en in de gezellige sfeer kom met alle (Cyber)Goths, daarnaast zou je eens een keer met een Goth moeten praten en dan niet het type: "hey, ik luister Within Temptation en Evenance, ik ben zooo Gothic!!1".quote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef timmio77 het volgende:
Rappers zijn oke. dat vervuild het straatbeeld. met die lui kan je lachuh. gootiks zijn lelijk en alitijd depri. Die lui hebben alleen lol als ze elkaars polzen door sniijden. Ze doen ook nog aan zwarte magie en rituelen. je denkt ik dat lul ma het is egt niet zo. de gootiks vervuiln onze samenleving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |