abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36216066
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Nee omdat hier zeker de helft niet het verschil kan zien tussen: Metalheads, Punkers, (Cyber)Goths, Altos en Emos.
Moet dat dan? Is toch allemaal van dat tuig dat stinkt, asociaal is, drugs gebruikt op straat en alleen van occulte dingen houdt.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:31:57 #52
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36216076
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:04 schreef timmio77 het volgende:
Als ik op straat loop of in school erger ik me altijd aan de gothics. Oftewel gootiks hoe ik ze noem. Ik noem ze zo omdat ik die lui gwoon niet respecteer. De gootiks verpesten het straatbeeld. Gootiks snijden zichzelf en aanbidden satan. ze zijn lelijk en drage verkeerde kleren. Ik vind dart de gootiks veranderd moeten worden. Gootiks zijn eng lelijk en altijd deprisief

Steun D.A.g.G.
Democratische Anti gootik Groepering
Oh mijn god, ga alsjeblieft je tandjes poetsen en je pyjama aantrekken knullie, sesamstraat is allang afgelopen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_36216119
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Oh mijn god, ga alsjeblieft je tandjes poetsen en je pyjama aantrekken knullie, sesamstraat is allang afgelopen.
Heb je dat helemaal zelf bedacht
  maandag 20 maart 2006 @ 22:33:17 #54
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36216120
quote:

[..]

Nee omdat hier zeker de helft niet het verschil kan zien tussen: Metalheads, Punkers, (Cyber)Goths, Altos en Emos.
wtf zijn Emos
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 20 maart 2006 @ 22:33:18 #55
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36216121
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef timmio77 het volgende:
Rappers zijn oke. dat vervuild het straatbeeld. met die lui kan je lachuh. gootiks zijn lelijk en alitijd depri. Die lui hebben alleen lol als ze elkaars polzen door sniijden. Ze doen ook nog aan zwarte magie en rituelen. je denkt ik dat lul ma het is egt niet zo. de gootiks vervuiln onze samenleving
En leer in godsnaam je taal spreken en schrijven, dit is gewoon verschrikkelijk zo slecht. Wat jij het Nederlands aandoet zou bestraft moeten worden met behoorlijk pijnlijke lijfstraffen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_36216165
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

wtf zijn Emos
emo is koel

gewoon soort poprockers zoals goodcharlotte ect ^^
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_36216193
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En leer in godsnaam je taal spreken en schrijven, dit is gewoon verschrikkelijk zo slecht. Wat jij het Nederlands aandoet zou bestraft moeten worden met behoorlijk pijnlijke lijfstraffen.
mooi gezecht dago , en nu maar bannen dat gespuis hebben tog geen meerwaarde voor Fok!
MoeMoe.rar !!!!!
pi_36216208
quote:

[..]

* JanaX is ook weer van de partij

* JanaX geeft OFfSprngr een biertje
  maandag 20 maart 2006 @ 22:36:26 #59
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36216240
How to dress emo..

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_36216256
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Agh donder tog op man. Ik heb ooit es met 1 gootik gepraat. en dat was vreselijk. Het ging alleen maar over zwarte magie en als je naar zijn arm keek allemaal snijwonden. die krl was gwoon achterlijk.
pi_36216268
ok dat is gewoon eng !

normaal vind ik emo's wel lief,.,,maar DAT is eng !
MoeMoe.rar !!!!!
pi_36216276
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef timmio77 het volgende:
Rappers zijn oke. dat vervuild het straatbeeld. met die lui kan je lachuh. gootiks zijn lelijk en alitijd depri. Die lui hebben alleen lol als ze elkaars polzen door sniijden. Ze doen ook nog aan zwarte magie en rituelen. je denkt ik dat lul ma het is egt niet zo. de gootiks vervuiln onze samenleving
mwuahhaha XD wat een lol! gast, ga jij eens snel terug naar je superdudes/sugababes siteje..
pi_36216315
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef timmio77 het volgende:

[..]

Agh donder tog op man. Ik heb ooit es met 1 gootik gepraat. en dat was vreselijk. Het ging alleen maar over zwarte magie en als je naar zijn arm keek allemaal snijwonden. die krl was gwoon achterlijk.
goh wel 1 ! !!!!!eins zwei drei !!!!!112!!!!!!

leer eens een groepje kennen , Socialize ipv de heledag achter de pc met je pik te spelen op foto's van breezahs !
MoeMoe.rar !!!!!
pi_36216316
quote:

[..]

tis Gothic niet gootik, taal verkrachter!
pi_36216349
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef NeoPhythe het volgende:

[..]

goh wel 1 ! !!!!!eins zwei drei !!!!!112!!!!!!

leer eens een groepje kennen , Socialize ipv de heledag achter de pc met je pik te spelen op foto's van breezahs !
Hoor hem es. over zichzelf praten. mafkees
pi_36216358
quote:

[..]

Dé taalverloedering. Mijn ogen, wat doe je
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:39:31 #67
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36216366
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

wtf zijn Emos
Het is ooit begonnen met een paar bands die van Hardcore Punk over gingen naar een versie die langzamer en meer Post-Hardcore was met Emotionele lyrics toen gehete Emocore dit is langzaam aan verwaterd naar een vorm van Indie-achtige zeurderige poprock a la Di-Rect maar dan heel erg zeikerig met alleen teksten over verloren liefde, depressie, automutilatie en kussen van het zelfde geslacht, verder zijn Emos te herkennen aan het typische Hitler-achtige scheiding haar dat voor 1 oog hangt en ze dragen vrouwenbroeken met witte glitterriemen en gedragen zich nichterig aangezien het vrouwelijke gedeelte van dit verderfelijke kut soort wijs is gemaakt dat dat leuk is, terwijl de mannelijke helft in de illusie leeft en hun homo-erotische kant ontdekken lopen de meisje te zeuren dat ze niet zo'n gevoelige jongen kunnen krijgen en als ze eenmaal er een krijgen komen ze er al snel achter dat ze liever een man willen, kortom, zie het als een huidige slechtere versie van de jaren 80 Hair Metal kwa gayness en mislukte Metalheads/Punkers/Goths/Grungeheads/Altos want dan kun je altijd nog Emo worden en gedichtjes schrijven in je dagboek/livejournal over hoe de wereld je niet begrijpt en dat je je polsen gaat bekrassen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_36216422
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Het is ooit begonnen met een paar bands die van Hardcore Punk over gingen naar een versie die langzamer en meer Post-Hardcore was met Emotionele lyrics toen gehete Emocore dit is langzaam aan verwaterd naar een vorm van Indie-achtige zeurderige poprock a la Di-Rect maar dan heel erg zeikerig met alleen teksten over verloren liefde, depressie, automutilatie en kussen van het zelfde geslacht, verder zijn Emos te herkennen aan het typische Hitler-achtige scheiding haar dat voor 1 oog hangt en ze dragen vrouwenbroeken met witte glitterriemen en gedragen zich nichterig aangezien het vrouwelijke gedeelte van dit verderfelijke kut soort wijs is gemaakt dat dat leuk is, terwijl de mannelijke helft in de illusie leeft en hun homo-erotische kant ontdekken lopen de meisje te zeuren dat ze niet zo'n gevoelige jongen kunnen krijgen en als ze eenmaal er een krijgen komen ze er al snel achter dat ze liever een man willen, kortom, zie het als een huidige slechtere versie van de jaren 80 Hair Metal kwa gayness en mislukte Metalheads/Punkers/Goths/Grungeheads/Altos want dan kun je altijd nog Emo worden en gedichtjes schrijven in je dagboek/livejournal over hoe de wereld je niet begrijpt en dat je je polsen gaat bekrassen.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:41:13 #69
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36216431
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Te lang
LastFM
  maandag 20 maart 2006 @ 22:41:16 #70
117776 OFfSprngr
pi_36216433
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:35 schreef JanaX het volgende:

[..]

* JanaX] is ook weer van de partij [/me]

[me=JanaX geeft OFfSprngr een biertje
Hmm, bier.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_36216462
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef timmio77 het volgende:

[..]

Hoor hem es. over zichzelf praten. mafkees
kon je echt niet met iets beters komen ? |-)
MoeMoe.rar !!!!!
pi_36216511
Emo is ok...aleen niet hoe ze zich dragen..maar de muziek kan best oké zijn

(nu krijg ik de volle laag over me heen xD )

(tog vind ik bullet for my valentine ect beter )
MoeMoe.rar !!!!!
pi_36216578
Laten we allen eens gezellig doen en timmio permbannen en hier een verkapt biertopique van maken! mark my words
rednuhT.rohT
  maandag 20 maart 2006 @ 22:44:47 #74
117776 OFfSprngr
pi_36216596
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Te lang
Samenvatting: mislukt als andere groepen, kussen andere mannen, zeuren over liefde, meisjes willen zo'n jongen en als ze er een hebben komen ze erachter dat ze liever een man willen.
Verder schrijven ze gedichten over hoe de wereld hun niet begrijp, hoe ze zichzelf gaan auto-mutileren en dat ze allemaal moeten sterven.
.
.
pi_36216605
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:43 schreef NeoPhythe het volgende:
Emo is ok...aleen niet hoe ze zich dragen..maar de muziek kan best oké zijn

(tog vind ik bullet for my valentine ect beter )
luister het verder niet maar geloof je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')