Ik kan ook niet lezen wat jij schrijft.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef NeoPhythe het volgende:
best wel raar dat ik niet gothick ben en je me nogsteeds zo bestempeld !...en automutilatie (dat is jezelf verminken voordat je worden langer dan 10 letters niet begrijpt leg ik ut maar ff uit ) doe ik ook niet aan. Nogmaals laat dit zien hoe bevooroordeelt en oppervlakking je bent ! =] dat iemand nou eenmaal een kankerkachel hekel aan rap heeft en van de wat hardere muziek houd wil niet zeggen dat deze persoon een satansaanbidder is.
Mag ik jou wat vragen ? ga drvanuit dat je ja zegt...ben jij van allochtone afkomts of ben je gewoon niet zo inteligent ? (blont mag je ook andwoorden op deze vraag)
say wut?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef Thor.Thunder het volgende:
Props to janax jeweet!
Je haren zitten in de wegquote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan ook niet lezen wat jij schrijft..
Ah, kay, jij hebt een geldig excuus.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef NeoPhythe het volgende:
sorry , nederlands is mn sterkte vak niettis tenslotte mn 3e taal
en vind punten en comma's ect niet zo lief
(en besides k woon int buitenland dus hoef nix aan mn nederlands te doen ^^
)
Waar woon je dan Groningen?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef NeoPhythe het volgende:
sorry , nederlands is mn sterkte vak niettis tenslotte mn 3e taal
en vind punten en comma's ect niet zo lief
(en besides k woon int buitenland dus hoef nix aan mn nederlands te doen ^^
)
Dat staat recht omhoog, het zal het bloed wel zijn dat stroomt uit de kerven in m'n voorhoofd die ik net met glasscherven in de vorm van een pentagram gemaakt heb.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Je haren zitten in de weg![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat staat recht omhoog, het zal het bloed wel zijn dat stroomt uit de kerven in m'n voorhoofd die ik net met glasscherven in de vorm van een pentagram gemaakt heb.
mischien heb ik TS tegen het vekeerde been geschopt met alla, en issie onderweg hier heenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Thor.Thunder het volgende:
Dit begint zowaar al op GC ofzo te lijken
ze hebben geprobeert zichzelf te snijden omdat ze het niet winnen konden...maarja beetje fout gegaan...Jeuj ! fit topic is weer whigger vrij !quote:
Waar ergens?, ik ga deze zomer naar mn ouders, die wonen in de buurt van Allicante.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
haha nee
spanjeonder het zonnetje ^^
nee man die gast is zn matties erbij aant halenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:09 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
ze hebben geprobeert zichzelf te snijden omdat ze het niet winnen konden...maarja beetje fout gegaan...Jeuj ! fit topic is weer whigger vrij !
Tonks en Timmio (waarschijnlijk zelfde persoon) of Kama en Augurkenkoning?quote:
M'n banknop is geduldig.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef JanaX het volgende:
[..]
nee man die gast is zn matties erbij aant halen
Tja, waarom ook bannen als het zo gezellig is?quote:
das wel vlakbij geloof ik , zit in fuengirola (nja in de buurt vanquote:Op maandag 20 maart 2006 23:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waar ergens?, ik ga deze zomer naar mn ouders, die wonen in de buurt van Allicante.
ga spaans tegen timmio zeikenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
das wel vlakbij geloof ik , zit in fuengirola (nja in de buurt van) aleen wat een kut weer hier atm , regen regen regen ...morgen / overmorgen is het gelukkig weer zonnig
![]()
Ruimweg tussen Valencia en Murcia toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
das wel vlakbij geloof ik , zit in fuengirola (nja in de buurt van) aleen wat een kut weer hier atm , regen regen regen ...morgen / overmorgen is het gelukkig weer zonnig
![]()
laten we dr nog een biertje bijpakkenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, waarom ook bannen als het zo gezellig is?![]()
Ey timmio, I est vomitar os est la tomba tu madre, puta!quote:
valencia ken ik wel ... maar licht dat niet boven in (sorry topo is niet zo goed van me , ken aleen Mijas hiero en torremelinos)quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ruimweg tussen Valencia en Murcia toch?
je kotst op zn moeder die hoer is ? xD (mn spaans is niet zo goed maar volgens my klopt t wel een beetje ^^)quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ey timmio, I est vomitar os est la tomba tu madre, puta!
(klopt dat een beetje?)
Torremolinos/Malaga is weer een stuk verder richting Gribraltar, Murcia ligt al weer een paar honderd KM verder, Allicante ligt ruimweg in het meest zuid-oostenlijke gedeelte van Spanje praktisch tegenover Minorca enzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
valencia ken ik wel ... maar licht dat niet boven in (sorry topo is niet zo goed van me , ken aleen Mijas hiero en torremelinos)
"Ik kots op je moeders graf, klootzak".quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
je kotst op zn moeder die hoer is ? xD (mn spaans is niet zo goed maar volgens my klopt t wel een beetje ^^)
Hmm, Warsteiner!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef Thor.Thunder het volgende:
[afbeelding]
Estachos pommes bères, destalgnol
Wist je dat Marokko's grootste export Hasj is?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef NeoPhythe het volgende:
ok ,nja ik kan dus gribraltar (en marokko) zien als het zonnig is vanuit mn kamerraam
Trouwens,.. je hebt gelijk, puta is wel hoer, wat is dan klootzak ookal weer?..quote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef NeoPhythe het volgende:
klootzak is mannelijk dus t zou als puto moeten zijn (gvd k wil dat mn spaans ook vloeiend wordspreek aleen engles vloeien en nederlands typ ik gebrekkig (spreek vloeiend
)
Mwah, niet echt bijzonder, beetje Heiniken-achtig (tis dan ook van Interbrew), ik wil nog steeds Mahou (zoiets) bier halen, maar die hebben ze hier niet dus zal ik dat eens moeten bestellen.quote:
wist je dat dr veel boten overvaren snachts hier en dan 60% onderschept door de pliesie word xDquote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wist je dat Marokko's grootste export Hasj is?![]()
Ik pak er een en schenk 'm in me na lange tijd te hebben gewacht op een Warsteiner glasquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef Thor.Thunder het volgende:
Warsteiner über aller bierenPilsner!
vind jij dat goed of slecht *-)quote:Op maandag 20 maart 2006 23:22 schreef JanaX het volgende:
[..]
dat bier is het hertog jan van spanje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |