Onbetaalbaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
Waarom pakte ze mij nou niet (denk dan is het niet meer grappig als iemand anders het zegt)
Dankje!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Roellio het volgende:
Ik zal op Lowlands een onderzoek voor je doen, Tonks!
omgquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:55 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
*knUff000lllllll hihihihi*** nijntje roxxx **
Whehehe, mooi gevonden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
op zich wel toepasselijk, met z'n allen op de reserverbank van de maatschappij,
Hopelijk staan die panfluiters er niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hier in Groningen zit een stel van die kutalto's de hele dag op een bank die ze op de stoep hebben gezet in een of andere winkelstraat, op zich wel toepasselijk, met z'n allen op de reserverbank van de maatschappij, maarja ik erger me wel dood aan die eikels en hun aandachttrekkerij. Ook een van de redenen dat ik geen festivals meer bezoek, die alto's komen me echt de strot uit.
Geen idee, ik weet niet eens hoe die straat heet waar die lui zitten, woon hier nog maar net, volgens mij de Oude Ebbingestraat? In ieder geval de straat van m'n videotheek.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hopelijk staan die panfluiters er niet meer![]()
Altijd in de Heerestraat, je hoorde die tering herrie al van afstand.
nog een reserve bankje....klik maar op de picquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef Kaas. het volgende:
En waarom zijn ze altijd lelijk? Kan daar ook onderzoek naar gedaan worden?
[..]
Whehehe, mooi gevonden.
Die gast rechtsquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
**waaR0m zijn wij zo lelijk hihihiih Nijntje r0xxxx*
Het is dan ook een echte meeloperstrend. Mijn nichtje had haar kamer volhangen met posters van de Backstreet Boys, toen kreeg ze een gothic vriendje en toen kwam de grote gothic omslag, een maand later kwam ik haar op een familiefeest tegen en stelde ik me nietsvermoedend aan haar voor, ze was niet eens meer te herkennen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een maat die is sindskort Gothic, zwarte lange leren jas, zo'n hondenriem om zn nek, polsen en enkelsDus ik ging hem zo net naar het station brengen op de fiets, valt wel op hoe mensen naar m kijken
Jonge! als gothic word je geborenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een maat die is sindskort Gothic, zwarte lange leren jas, zo'n hondenriem om zn nek, polsen en enkelsDus ik ging hem zo net naar het station brengen op de fiets, valt wel op hoe mensen naar m kijken
dus een aangeboren afwijking?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Jonge! als gothic word je geboren. anders ben je nep!
Een teiltje...snel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nog een reserve bankje....klik maar op de pic
[[url=http://industrialgothic.com/gbotw/mistressxena.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
zwartgeverfd tering nijlpaard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |