Deel twee alweer
![]()
Wat leuk, zo hoor je een tijdje niets en opeens opent er iemand een "zeur-hier-over-goff-en-kom-met-lemming-nablaat-oordelen" en hatsaa, de schapen zijn weer in de weide.
Ik zou er zowat een studie van kunnen maken, "Goff genereert enorme Pavlov reactie en kuddegedrag bij de massa"
![]()
Maar ach, dit is veel leuker
![]()
Helaas heb ik nog niets origineels gezien, behoudens dat ze stinken, lelijk zijn en suicidale neigingen hebben. Laat ik dan maar wat toevoegen:
1. Het zijn ook allemaal rascisten, waar anders is de witte huid zo belangrijk?
2. Ze moeten niets hebben van de multikul, behalve de zwarte burqa, die heeft nog enigzins goedkeuring.
3. Geregeld worden er op begraafplaatsen her en der in het land orgieën gehouden, waarin homoseksualiteit en bestialiteit (met geiten en vleermuizen natuurlijk) gemeengoed zijn.
4. Goffs hebben een diepgaande misanthropie. Aanslagen op "normale mensen" zoals WTC, London en Madrid worden toegejuigd. Ook (natuur)rampen worden verwelkomd, zoals de tsunamis, vuurwerkfabriek explosies midden in woonwijken en branden in cafés waar teveel normale mensen op elkaar gepakt zitten. Oorlogen waar "normale mensen verkleed als soldaatje" sneuvelen zijn natuurlijk altijd toppie.
5. Marilyn Manson, Slipknot en Rammstein zijn dé Gothfathers (welk een prachtige woordspeling) van Goff. Ieder die anders beweert moet naar de goelag.
6. Goffs zijn geen satanisten. Satanisten doen niemand anders kwaad, Goffs wel. Alleen al door hun verschijning brengen ze het slechte in de normale mens boven, wat weer goed is om de Duivel te dienen.
7. Goffs volgen alleen een opleiding om hun eigenlijke bedoelingen te maskeren, namelijk normale mensen tegen elkaar op zetten en uit te spelen.
8. In de gedichten die ze schrijven schuilen geheime boodschappen die je alleen te weten komt als je ze achteruit op halve snelheid bij volle maan aan de voet van een berg afspeelt op een DCC speler.
9. Vrouwelijke Goffs zuigen, en dat doen ze niet onaardig.
10. Goffs vinden normale mensen minderwaardig.
11. Goffs hebben op punt 10 veelal gelijk. (wat op diverse fora tot uiting komt)
12. Goffs zijn wel degelijk goed georganiseerd. De Raad van Vijf is een illuster gezelschap welke bepaalt wat er wel en niet mag en gaat gebeuren.
13. Als je dit niet geloofd ben je al gehersenspoeld.
14. Adolf Hitler, een lichtend voorbeeld. Vanwege de SS Totenkopf Divisies, de vele doden dankzij hem en omdat hij zwart haar had.
15. Goffs komen niet vaak in de zon (vandaar hun bleke teint). Alleen arbeiders en paupers worden bruin, die moeten immers werken (want dat maakt vrij) of hebben geen dak boven hun hoofd, behalve een petje en de versnellingspook van het paupermobiel bij uitstek, de VW Golf.
16. Goffs zijn geen wicca's of heksen. Want die zijn aardig voor de normale mensen. Goffs niet.
17. Goffs zijn niet vies van technologie, omdat ze dit in hun voordeel kunnen gebruiken.
Zo, en nu jullie weer. Ik ben benieuwd
[ Bericht 0% gewijzigd door Elegy op 24-08-2005 15:49:24 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas