abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:14:00 #1
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_29915993
Deel 1:
wtf hebben mensen toch tegen goths

Gothics zijn lelijk en ze stinken dat is mijn mening
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:16:05 #2
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_29916070
zoutloze stormloop topic
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
pi_29916071
Gebasseerd op de gothics die je kent.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:23:19 #4
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_29916298
Wat in hemelsnaam maakt het uit hoe iemand eruit ziet of naar wat voor muziek hij luisterd ik irriteer me echt mateloos aan die kut uitlatingen van iedereen tegen goth.
Laat iedereen toch gewoon zichzelf zijn.
En bemoei je lekker met je eigen leven!
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_29916599
Net als elke groep zijn ze irritant als ze aditude hebben, zo van kijk mij eens een goth zijn! Hadden sommige gabbers ook, yeach
pi_29916982
-ze zien er lelijk uit
-ze denken dat ze 'anders' zijn maar weten niet dat iedereen hetzelfde is
-ze komen vaak uit kutdorpjes
-ze dragen zelfs in Thailand met 40 graden hun panties en laarzen omdat ze er anders niet als goths uitzien.

maar wat M.Ram al zegt, iedereen moet zelf weten hoe hij of zij leeft en anderen met rust laten.
pi_29917007
-Eng
-Lelijk
-Raar
-Stinken

pi_29917106
Deel 2 is totaal overbodig.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:19:34 #9
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29917982
Mensen zijn bang voor het onbekende.....en de dood en dat is volgens mij een beetje waar goths mee geassocieerd worden.

Liever een goth dan een gabber, maar ieder voor zich leven en laten leven enzo.....:P
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_29918059
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:16 schreef Laurabeest het volgende:
Dat is trouwens de reden dat mensen wat tegen goths hebben denk ik: vooroordelen, generaliseren, het zoeken naar een zondebok, zichzelf beter willen voelen door het afzeiken van een ander, en het niet kunnen handelen van iemand die een andere levensstijl erop na houdt.
Denk ik ook
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:24:28 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29918118
Moah ik heb niet een hekel aan alle gothics.
Alleen degene die extreme shit aan -en opdoen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_29918273
Deel 2 alweer
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_29918294
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:14 schreef SynXteR het volgende:
Deel 1:
wtf hebben mensen toch tegen goths

Gothics zijn lelijk en ze stinken dat is mijn mening
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_29918425
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:22 schreef Sessy het volgende:

[..]

Denk ik ook
denk het niet, dan zou iedereen met een andere levensstijl afgezeken worden.
Gothics doen vaak zo depressief aan en ik krijg sterk de indruk dat ze zich erg speciaal voelen, daarom heb ik een hekel aal ze
pi_29918609
Ik heb niet echt een hekel aan goths, maar ik moet wel altijd lachen als ik ze vraag waarom ze er zo uitzien, ze geven allemaal namelijk hetzelfde antwoord: "Omdat we ons willen onderscheiden van de rest"...

Dan denk ik weer: Maar jullie lijken toch ook allemaal op elkaar in die kleding/lifestyle?
pi_29919567
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

denk het niet, dan zou iedereen met een andere levensstijl afgezeken worden.
Dat gebeurt ook. Gothics, Nerds, Hoeren, Moslims en alle andere religieuze mensen (zelfs als ze niemand lastigvallen) worden of uitgelachen of afgezeken. Homo's en travestieten ook (niet door iedereen, ok, maar kijk maar eens op een middelbare school als er iemand out of the closet is...)

Zo kan ik vast nog wel een hoop voorbeelden bedenken.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:16:53 #17
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29919675
Raadseltje:
Het is zwart met rood en het wordt steeds kleiner ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Een goth met een aardappelschilmesje
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_29919836
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:12 schreef Sessy het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook. Gothics, Nerds, Hoeren, Moslims en alle andere religieuze mensen (zelfs als ze niemand lastigvallen) worden of uitgelachen of afgezeken. Homo's en travestieten ook (niet door iedereen, ok, maar kijk maar eens op een middelbare school als er iemand out of the closet is...)

Zo kan ik vast nog wel een hoop voorbeelden bedenken.
dat is waar.
maar ik doelde meer op het feit dat de meeste mensen (in mijn omgeving) een afschuwelijke hekel hebben aan gothics en niet (zo erg) tegen moslims, nerds etc.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:38:25 #19
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29922291
Deel twee alweer Wat leuk, zo hoor je een tijdje niets en opeens opent er iemand een "zeur-hier-over-goff-en-kom-met-lemming-nablaat-oordelen" en hatsaa, de schapen zijn weer in de weide.

Ik zou er zowat een studie van kunnen maken, "Goff genereert enorme Pavlov reactie en kuddegedrag bij de massa"
Maar ach, dit is veel leuker

Helaas heb ik nog niets origineels gezien, behoudens dat ze stinken, lelijk zijn en suicidale neigingen hebben. Laat ik dan maar wat toevoegen:
1. Het zijn ook allemaal rascisten, waar anders is de witte huid zo belangrijk?
2. Ze moeten niets hebben van de multikul, behalve de zwarte burqa, die heeft nog enigzins goedkeuring.
3. Geregeld worden er op begraafplaatsen her en der in het land orgieën gehouden, waarin homoseksualiteit en bestialiteit (met geiten en vleermuizen natuurlijk) gemeengoed zijn.
4. Goffs hebben een diepgaande misanthropie. Aanslagen op "normale mensen" zoals WTC, London en Madrid worden toegejuigd. Ook (natuur)rampen worden verwelkomd, zoals de tsunamis, vuurwerkfabriek explosies midden in woonwijken en branden in cafés waar teveel normale mensen op elkaar gepakt zitten. Oorlogen waar "normale mensen verkleed als soldaatje" sneuvelen zijn natuurlijk altijd toppie.
5. Marilyn Manson, Slipknot en Rammstein zijn dé Gothfathers (welk een prachtige woordspeling) van Goff. Ieder die anders beweert moet naar de goelag.
6. Goffs zijn geen satanisten. Satanisten doen niemand anders kwaad, Goffs wel. Alleen al door hun verschijning brengen ze het slechte in de normale mens boven, wat weer goed is om de Duivel te dienen.
7. Goffs volgen alleen een opleiding om hun eigenlijke bedoelingen te maskeren, namelijk normale mensen tegen elkaar op zetten en uit te spelen.
8. In de gedichten die ze schrijven schuilen geheime boodschappen die je alleen te weten komt als je ze achteruit op halve snelheid bij volle maan aan de voet van een berg afspeelt op een DCC speler.
9. Vrouwelijke Goffs zuigen, en dat doen ze niet onaardig.
10. Goffs vinden normale mensen minderwaardig.
11. Goffs hebben op punt 10 veelal gelijk. (wat op diverse fora tot uiting komt)
12. Goffs zijn wel degelijk goed georganiseerd. De Raad van Vijf is een illuster gezelschap welke bepaalt wat er wel en niet mag en gaat gebeuren.
13. Als je dit niet geloofd ben je al gehersenspoeld.
14. Adolf Hitler, een lichtend voorbeeld. Vanwege de SS Totenkopf Divisies, de vele doden dankzij hem en omdat hij zwart haar had.
15. Goffs komen niet vaak in de zon (vandaar hun bleke teint). Alleen arbeiders en paupers worden bruin, die moeten immers werken (want dat maakt vrij) of hebben geen dak boven hun hoofd, behalve een petje en de versnellingspook van het paupermobiel bij uitstek, de VW Golf.
16. Goffs zijn geen wicca's of heksen. Want die zijn aardig voor de normale mensen. Goffs niet.
17. Goffs zijn niet vies van technologie, omdat ze dit in hun voordeel kunnen gebruiken.

Zo, en nu jullie weer. Ik ben benieuwd

[ Bericht 0% gewijzigd door Elegy op 24-08-2005 15:49:24 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_29924192
Ik fietste weer eens naar de stad, en dan moet ik door een tunneltje waar een trein overheen rijdt. Zie ik daar weer zo'n groep witgeschminkte dwazen met z'n 5en op de grond zitten naast het spoor..

Dan spoor je toch niet?
pi_29924219
ROTFLOL @ SeLang en Elegy.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:37:05 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29924401
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef illusions het volgende:
Ik fietste weer eens naar de stad, en dan moet ik door een tunneltje waar een trein overheen rijdt. Zie ik daar weer zo'n groep witgeschminkte dwazen met z'n 5en op de grond zitten naast het spoor..

Dan spoor je toch niet?
Inderdaad, en jij ook niet, anders zat je wel in die trein
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_29924623
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:51 schreef Chriz2k het volgende:
Deel 2 is totaal overbodig.
Deel 1 ook?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_29924642
Ik heb met name een afkeer tegen mensen die 'anders' willen zijn en er vervolgens allemaal hetzelfde bij gaan lopen, hoezo kuddegedrag
pi_29924711
ongeloofelijk, dat het uiterlijk van mensen zo veel afschuw teweeg kan brengen..

je zou bijna denken dat ze t erom deden
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:52:08 #26
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29924989
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Yorrit het volgende:
ongeloofelijk, dat het uiterlijk van mensen zo veel afschuw teweeg kan brengen..

je zou bijna denken dat ze t erom deden
Zie mijn punt 6:
quote:
6. Goffs zijn geen satanisten. Satanisten doen niemand anders kwaad, Goffs wel. Alleen al door hun verschijning brengen ze het slechte in de normale mens boven, wat weer goed is om de Duivel te dienen.
pi_29925200
duivels slim die goths
pi_29925644
Van sombere mensen word ik zelf vaak ook somber gezind. Daar heb ik het nooit zo op...

Bovendien heb ik zelf al genoeg aan mijn kop. Die overduidelijke problemen die zij hebben hoef ik helemaal niet te weten, dus loop er aub niet zo mee te koop! Prima dat je je depri voelt, maar hou dat gewoon voor jezelf.
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:18:43 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29925935
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef Yorrit het volgende:
duivels slim die goths
Goed van ze hè?
pi_29925958
sombere goths

nergens voor nodig
pi_29925974
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:18 schreef Elegy het volgende:

[..]

Goed van ze hè?
ik wist wel dat er iets achter moest zitten..
pi_29925997
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:19 schreef Yorrit het volgende:
sombere goths

nergens voor nodig
ik zou ook depressief zijn als ik gothic zou zijn.
pi_29926029
Lekkere goth chicks
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:21:21 #34
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_29926035
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef M.Ram het volgende:
Wat in hemelsnaam maakt het uit hoe iemand eruit ziet of naar wat voor muziek hij luisterd ik irriteer me echt mateloos aan die kut uitlatingen van iedereen tegen goth.
Laat iedereen toch gewoon zichzelf zijn.
En bemoei je lekker met je eigen leven!
want de klop doet het niet.
pi_29926132
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:21 schreef HV het volgende:

[..]

helemaal mee eens

maar eerst al die gothics genezen.
pi_29926151
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:21 schreef Yorrit het volgende:
Lekkere goth chicks
huh? lekkere?
pi_29926176
maareh, gothic is toch allang passe?
pi_29926201
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:25 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

huh? lekkere?
ja die zijn dr
tijdje terug in utrecht een groot 'gothic' festival, daar liep wel weer wat moois rond
pi_29926227
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:26 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ja die zijn dr
tijdje terug in utrecht een groot 'gothic' festival, daar liep wel weer wat moois rond
hmm oke. 't is moeilijk te geloven als je er zelf nog nooit een gezien hebt.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:27:32 #40
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29926231
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:19 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ik wist wel dat er iets achter moest zitten..
Denk er dus aan de volgende keer als je ze ziet. Het gevaar zit hem in het ridiculiseren van ze, dat vergeten ze namelijk niet en voor je het weet ben je ontslagen, heeft je vriendin de mannetjeshonden gevonden en is je msn account gehackt.

Om je tegen ze te wapenen doe je er goed aan jezelf in te leven in de vijand, dit kan onder meer door eens naar een feestje te gaan, muziek te luisteren en zwarte kleding te dragen.
Ken uw vijand! Is een aloude spreuk die nog immer werkt!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:28:08 #41
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29926245
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:25 schreef Yorrit het volgende:
maareh, gothic is toch allang passe?
Dat is ook een strategie. Des te harder komt de klap als niemand het verwacht.
pi_29926435
Nix eigenlijk , Ziet er meestal wel lachwekkend uit omdat ze denken dat ze uniek zij wat dus helemaal niet zo is maar verder lopen hun voor lul en ik niet .

Val mij niet lastig met je pandahoofd en mij hoor je ook niet .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_29927022
Het ziet er gewoon niet uit, ze denken speciaal te zijn en willen schoppen tegen "het systeem" terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is, het zijn eigenlijk gewoon een stel pubers, maar ze blijven pubers tot ze inzien dat ze er niks mee bereiken.

Ik heb genoeg van die gothics op me school, ik doe er altijd fatsoenlijk tegen maar het zijn gewoon nerds, dat is duidelijk te merken aan de manier van communiceren en hun onzekerheid.
pi_29927157
pi_29927197
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef dady het volgende:
Het ziet er gewoon niet uit, ze denken speciaal te zijn en willen schoppen tegen "het systeem" terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is, het zijn eigenlijk gewoon een stel pubers, maar ze blijven pubers tot ze inzien dat ze er niks mee bereiken.
tsja op die leeftijd is dat de makkelijkste manier om tegen al die BrEeZaHs te schoppen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:06:57 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29927555
Zolang ik er geen last van heb. Zolang ze niet naar zweet stinken en voor me lopen ook.

De gothic hierboven valt mee, is dan wel gebaseerd op een cartoon maar ik kom op straat vaak hele andere tegen die op het punt zitten van, ik ben zwerver.. Maar soms kom ik er tegen waarvan ik denk

Wellicht ligt het ook aan de soort van gothic. Dat niet alle Gothics over 1 kam te scheren zijn ook. Zoals je niets over 1 kam kan scheren.

Hele lap tekst verwijderd van mezelf Het gaat erom dat er verschillende gradaties te vinden zijn misschien?

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2005 18:15:59 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29927836
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Zolang ik er geen last van heb. Zolang ze niet naar zweet stinken en voor me lopen ook.

[afbeelding]

De gothic hierboven valt mee. Maar soms kom ik er tegen waarvan ik denk

Wellicht ligt het ook aan de soort van gothic. Dat niet alle Gothics over 1 kam te scheren zijn ook. Zoals je niets over 1 kam kan scheren.

Hele lap tekst verwijderd van mezelf Het gaat erom dat er verschillende gradaties te vinden zijn misschien?
Ja je hebt natuurlijk van die pubertjes die zich af willen zetten, en dat op de makkelijkste extreme manier doen. met een jurk en lelijke make up
en je hebt er die t gewoon voor zichzelf doen omdat ze het gaaf vinden. die zijn vaak ook wat ouder, en zien er beter uit.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:20:57 #48
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29927939
kweet niet .. maar dit zal vast een goed onTT voorbeeld zijn
Mensen die babies offeren aan Satan
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29944876
ik ging (en ga) ook wel met dat volk om, best aardige mensen. Overigens minder extreem en veel vredelievender als andere groeperingen. Zolang het maar niet in het extreme gaat.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:10:51 #50
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29945481
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:25 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

huh? lekkere?
huh? steen lag lekker ?

ze bestaan ..maar groot deel loopt met zo'n panda masker
ik zie ze liever als .. uhm ..zoiets ...

maar nou komen er vast mensen zeuren dat het geen echte goth is

er bestaat zelfs een goth babe of the week site
http://industrialgothic.com/gbotw/2004

zomaar een 1 minuut google sesie
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')