Oh, en dat ze zo graag niet in een hokje gestopt willen worden, maar zonder dat ze zich het realiseren zitten ze nu in een groot haathok.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb moeite met het feit dat ze zichzelf snijden en constand in een depressie hangen. Ze lijken het leven wat toch kostbaar is te haten.
een pot natquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
:[w ik ben geen goth ik ben skateboarder
Maar ze stinkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef plopman het volgende:
het zijn toch ook gewoon mensen
stomme kutaltoquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
ik ben geen goth ik ben skateboarder
Zelfs de lelijkste niet goth is knapper dan de knapste goth.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:31 schreef plopman het volgende:
en sommigen zijn gewoon zwaar knap..
maar de meeste zijn lelijk dat geef ik toe.
maar niet goths zijn ook lelijk
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
Die stinken ook, net als goths.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/534972quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:34 schreef Nolius het volgende:
En ik ga nu rustig op de reactie van nietzman wachten
ik ben zo blij dat je bij onze Fok!community wil horenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:37 schreef Electrified het volgende:
Ik vind het zwakke mensen. Elk mens dat behoefte heeft om ergens bij te horen, wil dit vanwege zijn/haar onzekerheid.
Wie is zwak? De Goths, die tenminste nog PROBEREN om bij iets unieks te horen? Of de normale mensen, die niet eens moeite doen om zich aan de massa te onttrekken en bij default al ergens bij horen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:37 schreef Electrified het volgende:
Ik vind het zwakke mensen. Elk mens dat behoefte heeft om ergens bij te horen, wil dit vanwege zijn/haar onzekerheid.
Gothics hebben geen navel om te piercen, daar hangen 3 lagen vet overheenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:40 schreef DeDooieVent het volgende:
ik vind ze leuk, beter dan die grijze 'kijk mijn navel piercing' massa
ze zijn niet onvriendelijk als je ze kent.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:35 schreef Omkron het volgende:
Ze zijn raar en uiterst onvriendelijk.. is mijn persoonlijke ervaring..
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gothics hebben geen navel om te piercen, daar hangen 3 lagen vet overheen![]()
En bovendien, hun navel is het enige waar ze NIET in gepierct zijn
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wie is zwak? De Goths, die tenminste nog PROBEREN om bij iets unieks te horen? Of de normale mensen, die niet eens moeite doen om zich aan de massa te onttrekken en bij default al ergens bij horen?
Hu? Sinds wanneer is het leven kostbaar? Het leven is evenveel waard als een pistool met een kogel, of een mes, of zelfs een stuk electriciteitsdraad.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb moeite met het feit dat ze zichzelf snijden en constand in een depressie hangen. Ze lijken het leven wat toch kostbaar is te haten.
de een noemt het uniek, de ander noemt het debiel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wie is zwak? De Goths, die tenminste nog PROBEREN om bij iets unieks te horen? Of de normale mensen, die niet eens moeite doen om zich aan de massa te onttrekken en bij default al ergens bij horen?
Gothics zijn van die figuren die vroeger gepest zijn en nu hun heil zoeken bij lotgenoten. En het is allang niet meer uniek, op elke straathoek zie je dat tuig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |