Oh, en dat ze zo graag niet in een hokje gestopt willen worden, maar zonder dat ze zich het realiseren zitten ze nu in een groot haathok.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb moeite met het feit dat ze zichzelf snijden en constand in een depressie hangen. Ze lijken het leven wat toch kostbaar is te haten.
een pot natquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
:[w ik ben geen goth ik ben skateboarder
Maar ze stinkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef plopman het volgende:
het zijn toch ook gewoon mensen
stomme kutaltoquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
ik ben geen goth ik ben skateboarder
Zelfs de lelijkste niet goth is knapper dan de knapste goth.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:31 schreef plopman het volgende:
en sommigen zijn gewoon zwaar knap..
maar de meeste zijn lelijk dat geef ik toe.
maar niet goths zijn ook lelijk
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
Die stinken ook, net als goths.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/534972quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:34 schreef Nolius het volgende:
En ik ga nu rustig op de reactie van nietzman wachten
ik ben zo blij dat je bij onze Fok!community wil horenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:37 schreef Electrified het volgende:
Ik vind het zwakke mensen. Elk mens dat behoefte heeft om ergens bij te horen, wil dit vanwege zijn/haar onzekerheid.
Wie is zwak? De Goths, die tenminste nog PROBEREN om bij iets unieks te horen? Of de normale mensen, die niet eens moeite doen om zich aan de massa te onttrekken en bij default al ergens bij horen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:37 schreef Electrified het volgende:
Ik vind het zwakke mensen. Elk mens dat behoefte heeft om ergens bij te horen, wil dit vanwege zijn/haar onzekerheid.
Gothics hebben geen navel om te piercen, daar hangen 3 lagen vet overheenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:40 schreef DeDooieVent het volgende:
ik vind ze leuk, beter dan die grijze 'kijk mijn navel piercing' massa
ze zijn niet onvriendelijk als je ze kent.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:35 schreef Omkron het volgende:
Ze zijn raar en uiterst onvriendelijk.. is mijn persoonlijke ervaring..
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gothics hebben geen navel om te piercen, daar hangen 3 lagen vet overheen![]()
En bovendien, hun navel is het enige waar ze NIET in gepierct zijn
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wie is zwak? De Goths, die tenminste nog PROBEREN om bij iets unieks te horen? Of de normale mensen, die niet eens moeite doen om zich aan de massa te onttrekken en bij default al ergens bij horen?
Hu? Sinds wanneer is het leven kostbaar? Het leven is evenveel waard als een pistool met een kogel, of een mes, of zelfs een stuk electriciteitsdraad.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb moeite met het feit dat ze zichzelf snijden en constand in een depressie hangen. Ze lijken het leven wat toch kostbaar is te haten.
de een noemt het uniek, de ander noemt het debiel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wie is zwak? De Goths, die tenminste nog PROBEREN om bij iets unieks te horen? Of de normale mensen, die niet eens moeite doen om zich aan de massa te onttrekken en bij default al ergens bij horen?
Gothics zijn van die figuren die vroeger gepest zijn en nu hun heil zoeken bij lotgenoten. En het is allang niet meer uniek, op elke straathoek zie je dat tuig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je echt nergens bij hoort, dan ziet iedereen je als raar, vreemd, heb je geen vrienden etc.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:37 schreef Electrified het volgende:
Mensen met genoeg zelfvertrouwen hebben veel minder drang om ergens bij te willen horen. Zo wel, dan is het geacteerde zelfverzekerdheid.
Ze proberen zóóóó uniek te zijn, zelfingenomen lui.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
inferieure schepsels zijn hetquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:47 schreef DeDooieVent het volgende:
superioriteitsgevoel is jullie verder niet vreemd?
nope, maar ik moet zeggen dat die kritiek meer mensen op me hebben, ach ja, dat mogen ze toch zelf weten. Ik blijf erbij dat ik superieur benquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:47 schreef DeDooieVent het volgende:
ik stel in dat geval een ouderwetse holocaust voor, hoeven jullie je er ook niet meer aan te storenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:31 schreef Ricky_ het volgende:
Goths
En het zijn trouwens niet gewoon mensen.
dat hebben mensen nodig om hun natuurlijke onzekerheid te compenserenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:47 schreef DeDooieVent het volgende:
Marokkaanse gothies... de eerste moet ik nog tegenkomenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:50 schreef Enyalius het volgende:
er zijn net zoveel lelijke stinkende aso mensen die geen goth zijn. vind het beetje generaliserend. volgens de meeste definities hier zou het net zo goed een marrokaan kunnen wezen ofzo
en nee ik ben geen goth. ik heb verschillende stijlen in me klerenkast en doe aan waar ik op die dag zin in heb. of ik combineer.
leuk he om te lezen hoe onzeker ze eigenlijk zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:51 schreef Flurry het volgende:
[..]
dat hebben mensen nodig om hun natuurlijke onzekerheid te compenseren
jij bent zelf een g0thie!quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
had ik er maar wat tegen. een bus gas ofzo.
je hebt het nu over 90% van de Fok!kersquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:48 schreef Molluck het volgende:
Het is wel vreemd dat al die mensen die 'zich aan de massa proberen te onttrekken' zelf de grootste groep vormen
Ik heb er eens 1 op solicitatie gesprek gehad , in goth kleding , geen make-up maar wel depri downquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:50 schreef Nuek het volgende:
Oja, en ze moeten ook niet aankomen met het feit dat de maatschappij hen niet accepteerd en dat ze daardoor geen baan vinden
Twee termen die niets met elkaar gemeen hebben, maar wel elkaar kunnen overlappen. Debielen zijn uniek. Goths ook. Maar unieke mensen zijn niet automatisch debiel ofzo. Unieke mensen zijn ook niet automatisch goths.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:45 schreef bluebit het volgende:
de een noemt het uniek, de ander noemt het debiel.
Nee hoor, jij wordt niet serieus genomen door mij hoor. Jij *denkt* alleen maar dat je serieus genomen wordt. Maar jij hebt nog niet eens door dat jouw perceptie van 'de wereld' in je hoofd plaatsvindt. Jij hebt nog niet eens door dat je veel meer dingen NIET ziet dan WEL, omdat je nou eenmaal de wereld maar door een paar (gebrekkige ook nog) zintuigen ervaart.quote:Ik wordt tenminste nog serieus genomen door me normaal/gewoon/saai te gedragen
aha!quote:
Goths zijn uniek? Waarom zijn er dan zoveel van???quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef RetepV het volgende:
Twee termen die niets met elkaar gemeen hebben, maar wel elkaar kunnen overlappen. Debielen zijn uniek. Goths ook. Maar unieke mensen zijn niet automatisch debiel ofzo. Unieke mensen zijn ook niet automatisch goths.
Dus 1 alto is voor jou representatief voor alle alto's?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef dontcare het volgende:
Ik heb er eens 1 op solicitatie gesprek gehad , in goth kleding , geen make-up maar wel depri down
![]()
90% van Fok! is goth?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:54 schreef Herald het volgende:
[..]
je hebt het nu over 90% van de Fok!kers
ach ik heb al 8 jaar een vaste baan als onderzoeker, en verdien boven modaal, mijn vrouw idemquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef dontcare het volgende:
[..]
Ik heb er eens 1 op solicitatie gesprek gehad , in goth kleding , geen make-up maar wel depri down
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef plopman het volgende:
Kun jij niet tellen? Zijn er meer goths dan grijze muizen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:56 schreef ScienceFriction het volgende:
Goths zijn uniek? Waarom zijn er dan zoveel van???![]()
Ze gaven je maar snel een baan om van het tuig op straat af te zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:58 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
ach ik heb al 8 jaar een vaste baan als onderzoeker, en verdien boven modaal, mijn vrouw idem
terwijl dit vroeger van ons werd gezegd (jaren negentig deathmetal scene, en nog steeds actief)
mijn tante: jij vindt nooit een vaste baan, mijn nichtje zit al jaren werkeloos thuis met kindis best leuk op verjaardagen
![]()
Die paar... Er zijn meer niet-Chinezen dan Chinezen... maakt dat Chinezen uniek?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kun jij niet tellen? Zijn er meer goths dan grijze muizen?
Ach, natuurlijk. Er zijn zo veel grijze muizen dat je ze niet meer ziet. Die paar goths die jij kent springen er daarom bovenuit. Daar is een uitdrukking voor: "door de bomen het bos niet meer zien". Die uitdrukking houdt in dat je te stom bent om te zien dat er vlak voor je neus iets staat te springen om aandacht.
de meeste mensen vinden zichzelf uniekquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:56 schreef ScienceFriction het volgende:
Goths zijn uniek? Waarom zijn er dan zoveel van???![]()
Tjees, wat zit er aan jouw geest te knagen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:52 schreef Salvad0R het volgende:
Goed plan.
Hoef ik tenminste niet meer op straat tegen die Viezerikken aan te kijken... ze kijken allemaal uit hun ogen alsof ze een overschot zelfmedelijden hebben... Ze Willen gewoon ongelukkig overkomen...
En dan vraag je waarom ze zo'n negatieve uitstraling hebben... en dan blijkt dat ze helemaal Geen Fuck van het leven gezien hebben... ze hebben totaal geen goede reden om zo depressief te doen...
Ze willen gewoon Aandacht.
Triestelingen.
Afmaken die handel. Kut Goths.
nee omdat ik goed ben in wat ik doequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:00 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ze gaven je maar snel een baan om van het tuig op straat af te zijn?![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kun jij niet tellen? Zijn er meer goths dan grijze muizen?
Ach, natuurlijk. Er zijn zo veel grijze muizen dat je ze niet meer ziet. Die paar goths die jij kent springen er daarom bovenuit. Daar is een uitdrukking voor: "door de bomen het bos niet meer zien". Die uitdrukking houdt in dat je te blind bent om te zien dat er vlak voor je neus iets staat te springen om aandacht.
nee 90% beweert zich van de massa te onttrekken en uniek te zijnquote:
waarom voel je je zo bedreigd door mensen die anders zijn dan jij? onzeker over je eigen identiteit?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef Salvad0R het volgende:
goth's hebben teveel zelfmedelijden.
Het zijn gewoon trieste lui .
dat zijn die meisjes waarop je je zit te rukken in PUB en US anders ook hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:02 schreef Salvad0R het volgende:
trieste massaschapen .
kun je niet lezen??? hij schreeuwt het uitquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:02 schreef Flurry het volgende:
[..]
waarom voel je je zo bedreigd door mensen die anders zijn dan jij? onzeker over je eigen identiteit?
Liever dat dan een gothquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:02 schreef Herald het volgende:
[..]
nee 90% beweert zich van de massa te onttrekken en uniek te zijn
of geef jij eerlijk toe dat jij een grijze muisachtige meeloper bent?
hij heeft een heel sterk punt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:01 schreef RetepV het volgende:
Tjees, wat zit er aan jouw geest te knagen?
LoL !quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:02 schreef Flurry het volgende:
[..]
waarom voel je je zo bedreigd door mensen die anders zijn dan jij? onzeker over je eigen identiteit?
het gaat om de manier waarop je afgeeft op anderenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
LoL !
ik voel me niet bedreigd....
Je haalt minachting en angst door elkaar kerel
En wat lul je over onzekerheid over mn eigen identiteit![]()
ik voel niet de behoefte om me "anders dan anders" te kleden, alleen omdat ik mn identiteit tastbaar wil maken.
Goth's zijn juist de mensen met een identiteitsprobleem kerel, niet de zaken om gaan draaien he
check mn posthistorie eens kutgoth, dan zul je zien dat je gewoon loos zit te blaaten...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:03 schreef Herald het volgende:
[..]
dat zijn die meisjes waarop je je zit te rukken in PUB en US anders ook hoor
dan hoor ik je nooit klagen
Ze hebben geen identiteitscrisis hoor... ze dragen alleen maar een dog collar...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
Goth's zijn juist de mensen met een identiteitsprobleem kerel, niet de zaken om gaan draaien he
heb ik gedaan, en je post zowel in US als in PUB kansloze trekzakquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:05 schreef Salvad0R het volgende:
check mn posthistorie eens kutgoth, dan zul je zien dat je gewoon loos zit te blaaten...
Ik wel, het kostte me 5 jaar van mijn levenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
Alleen pubers zijn gothic, onzekerheid enzo.
Ik heb nog nooit iemand ouder dan 20 gezien die gothic is.
ja zovanquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze hebben geen identiteitscrisis hoor... ze dragen alleen maar een dog collar...
woof?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
DeDooieVent, tering, als je zo graag dood wilt zijn is daar een oplossing voor hoor.
Mensen kijken neer op anderen om zich zelfverzekerder te voelen. Goths doen dat, Hooligans, Moslimextremisten en ik ook.... da's menselijk, maar ga nou niet lopen beweren dat jij anders bentquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
LoL !
ik voel niet de behoefte om me "anders dan anders" te kleden, alleen omdat ik mn identiteit tastbaar wil maken.
Je bedoelt zijn punt van 'Ik haat Goths en ze moeten dood'? Ja, reuzesterke argumentatie jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:04 schreef Arma_Angelus het volgende:
hij heeft een heel sterk punt.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je me in mijn kont naaien ofzo?
Ik doe niet mee aan die rare groepsrituelen van je.
Nee, ik denk mespuntquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je bedoelt zijn punt van 'Ik haat Goths en ze moeten dood'? Ja, reuzesterke argumentatie ja.
wat een leuk topicquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je me in mijn kont naaien ofzo?
Ik doe niet mee aan die rare groepsrituelen van je.
Het zal net zo kansloos zijn als de rest dat je tot nu toe had te melden, me dunkt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:12 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
wat een leuk topic
wat zal ik nu weer eens verzinnen...
joh, als er iets is waar ik genoeg van heb is het wel zelfvertrouwen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:09 schreef Flurry het volgende:
[..]
Mensen kijken neer op anderen om zich zelfverzekerder te voelen. Goths doen dat, Hooligans, Moslimextremisten en ik ook.... da's menselijk, maar ga nou niet lopen beweren dat jij anders bent
oh... en hoe harder je dus schreeuwt dat mensen minderwaardig zijn, hoe meer dat zegt over je eigen zelfvertrouwen
Ja, maar als ik daar van uit ga, dan heb ik geen reden meer om te reageren. En dan kan ik niemand meer verbaal aanvallen. En dan kan ik net zo goed gaan stoppen met Fok!ken, want dan is er niks meer aan. Het leukste aan Fok! is het gevoel dat je rondjes om iemand aan het rennen bent. Helaas geven de meeste mensen het zo snel op, of gaan ze zichzelf herhalen.quote:
wat een mooie zin......quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zal net zo kansloos zijn als de rest dat je tot nu toe had te melden, me dunkt.
Ach joh, iedereen doet wel eens vreemd. Who cares? Is toch juist leuheuk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
joh, als er iets is waar ik genoeg van heb is het wel zelfvertrouwen.
Je moet niet zelfreflecterend gaan praten... dan doen mensen als jij wel vaker... ik leg heel onderbouwd uit waarom ik zo'n hekel heb aan dat trieste tuig.
Ze kleden zich niet zo, omdat ze zich er fijn bij voelen... ze kleden zich zo, voor Andere mensen, zodat Zij kunnen zien dat diegene graag "uniek" wil zijn.
Dus gewoon onzekere mensen, afhankelijk van de mening van derden . Triest, dus.
ach jij bent toch al hele tijd bezig wanhopig te proberen de reden om gothic te zijn te verdedigen... terwijl het gewoon duidelijk is dat zij afhankelijke massadieren zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:14 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, maar als ik daar van uit ga, dan heb ik geen reden meer om te reageren. En dan kan ik niemand meer verbaal aanvallen. En dan kan ik net zo goed gaan stoppen met Fok!ken, want dan is er niks meer aan. Het leukste aan Fok! is het gevoel dat je rondjes om iemand aan het rennen bent. Helaas geven de meeste mensen het zo snel op, of gaan ze zichzelf herhalen.
bedankt voor de uitleg........helaas heb ik de klassieke opleiding al achter me.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef RetepV het volgende:
[..]
Twee termen die niets met elkaar gemeen hebben, maar wel elkaar kunnen overlappen. Debielen zijn uniek. Goths ook. Maar unieke mensen zijn niet automatisch debiel ofzo. Unieke mensen zijn ook niet automatisch goths.
Of, om in lagere-school taal te spreken: een koe is een dier, maar een dier is niet automatisch een koe.
[..]
Juist, ze kleden zich zo om zich af te zetten tegen de grijze massa waarin iedereen zichzelf uniek voelt, maar zich uniform kleedt en gedraagt, en zichzelf daarmee massaal voor de gek houdt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Salvad0R het volgende:
Ze kleden zich niet zo, omdat ze zich er fijn bij voelen... ze kleden zich zo, voor Andere mensen, zodat Zij kunnen zien dat diegene graag "uniek" wil zijn.
quote:
Jij wilt mensen dood hebben op basis van hun uiterlijk... dat vind ik nou extreem triestquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar toch vind ik gothics gewoon triest.
gelukkig heb jij wel een positieve instellingquote:
Gothics willen dood en dat drukken ze uit met hun uiterlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
Jij wilt mensen dood hebben op basis van hun uiterlijk... dat vind ik nou extreem triest![]()
zoals ik al eerder zei, dat geldt voor de meeste mensenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
ach jij bent toch al hele tijd bezig wanhopig te proberen de reden om gothic te zijn te verdedigen... terwijl het gewoon duidelijk is dat zij afhankelijke massadieren zijn
"de grijze massa"quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Juist, ze kleden zich zo om zich af te zetten tegen de grijze massa waarin iedereen zichzelf uniek voelt, maar zich uniform kleedt en gedraagt, en zichzelf daarmee massaal voor de gek houdt.
Oh, wat is het toch altijd leuk om de eerste tekenen van begrip bij iemand te zien!
Gothics voelen zich moreel superieur... dát is de clou...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:19 schreef Herald het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei, dat geldt voor de meeste mensen
maar hey als jij me nu vertelt dat jij wél uniek bent en geen spijkerbroeken en t-shirts draagt maar slechts een jutezak, je geen GSM hebt en ook niet op een groot forum zit met 120.000 gebruikers dan geloof ik je op je woord hoor.
Dat klopt, die mensen moeten ook dood.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:19 schreef Nuek het volgende:
Nou, dan gaan we het nu maar hebben over mensen die hun haar roze verven, en daar ook nog eens regenboogkleertjes bij aan trekken. Dat kan en mag toch niet!!!
nee, mensen met goud bah bahquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:19 schreef Nuek het volgende:
Nou, dan gaan we het nu maar hebben over mensen die hun haar roze verven, en daar ook nog eens regenboogkleertjes bij aan trekken. Dat kan en mag toch niet!!!
Dat is toch met meer groepen wel zo... Zeik toch niet zo door over 1 groep maar generaliseer het dan ook naar metalheads, alto's, skaters, christenenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"de grijze massa"
Dude, de massa is niet. Iedereen is uniek.
Check dit:
Mensen willen graag "uniek" zijn... omdat ze onzeker zijn over hun eigen identiteit... dus dan gaan ze allemaal zwarte kleding dragen en ijzeren shit in hun gezicht drukken.... NIET DOORHEBBENDE, DAT ZE DAARDOOR JUIST in een groep komen, met veel meer gemeenschappelijke overeenkomsten dan die "grijze massa" waar je het over hebt, je maakt jezelf juist Minder uniek door je stijl zo overeen te laten komen met de duizenden andere kanker gothics
Gothics zijn afhankelijke mensen, onzeker over hun eigen identiteit.
Vandaar dat ze meestal vanaf hun 20e een plotselinge "stijlverandering" ondergaan... Opeens dragen ze weer kleurige shirts en shit.
Heus niet zomaar, kerel
Ik dacht dat dat was omdat niemand een bleke idioot, met pikzwart geverfd haar, een dog collar, stukken ijzer in het gezicht en slonzige zwarte kleding draagt, wil aannemen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
Gothics zijn afhankelijke mensen, onzeker over hun eigen identiteit.
Vandaar dat ze meestal vanaf hun 20e een plotselinge "stijlverandering" ondergaan... Opeens dragen ze weer kleurige shirts en shit.
Heus niet zomaar, kerel
jammer genoeg zijn normale kleding dragen, een gsm hebben en op een forum geregd zijn, totaal geen kenmerken van een massadier. Dat is gewoon normaal, het is juist wat je Doet, wat je uniek maakt, niet wat je draagt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:19 schreef Herald het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei, dat geldt voor de meeste mensen
maar hey als jij me nu vertelt dat jij wél uniek bent en geen spijkerbroeken en t-shirts draagt maar slechts een jutezak, je geen GSM hebt en ook niet op een groot forum zit met 120.000 gebruikers dan geloof ik je op je woord hoor.
volgens mij vinden juist alle gothbashers zich moreel superieurquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Gothics voelen zich moreel superieur... dát is de clou...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:22 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij vinden juist alle gothbashers zich moreel superieur
ik heb in elk geval nog geen enkele goth hier zien posten die zich beter voelt dan de rest, alleen maar mensen die zichzelf juist beter voelen dan goths
het gaat hier over gothics, in topics over metalheads, altos & skaters zal ik hetzelfde doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat is toch met meer groepen wel zo... Zeik toch niet zo door over 1 groep maar generaliseer het dan ook naar metalheads, alto's, skaters, christenen
zitten vermoedelijk allemaal in een hoekje het doel van hun leven te overpeinzen op deze grauwe zondag.....quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:22 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij vinden juist alle gothbashers zich moreel superieur
ik heb in elk geval nog geen enkele goth hier zien posten die zich beter voelt dan de rest, alleen maar mensen die zichzelf juist beter voelen dan goths
dus jij bent zegmaar de über-conformistquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
het gaat hier over gothics, in topics over metalheads, altos & skaters zal ik hetzelfde doen
maar daar is ie wel weer heel uniek inquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:25 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
dus jij bent zegmaar de über-conformist
wauwie![]()
ik lach me ziek hierquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:26 schreef Flurry het volgende:
[..]
maar daar is ie wel weer heel uniek in![]()
wat jij doet is samen met een grote groep gothics bashen dus ben je niet uniekquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:22 schreef Salvad0R het volgende:
jammer genoeg zijn normale kleding dragen, een gsm hebben en op een forum geregd zijn, totaal geen kenmerken van een massadier. Dat is gewoon normaal, het is juist wat je Doet, wat je uniek maakt, niet wat je draagt.
dus het kleine clubje gothics is massa en de grote massa is uniek?quote:En dat hebben gothics gewoon Niet Door. Ze denken dat ze uniek worden als ze zich "anders dan anders" kleden, terwijl ze alleen maar bij een grotere massale groep gaan behoren... ze worden wat ze in 1e instantie proberen te voorkomen... massamensen .
nee hoor, ik doe het als individu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:27 schreef Herald het volgende:
[..]
wat jij doet is samen met een grote groep gothics bashen dus ben je niet uniek
[..]
nee, individuen zijn automatisch uniek . Je Kledingstijl maakt je niet uniek, het is alleen maar je kledingstijlquote:dus het kleine clubje gothics is massa en de grote massa is uniek?
ja je hebt inderdaad een unieke kijk op je eigen massagroepje
Als je je normaal zou gedragen zou je je niet beter voelen dan gothics/skaters/alto's...quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:45 schreef bluebit het volgende:
[..]
de een noemt het uniek, de ander noemt het debiel.
Ik word tenminste nog serieus genomen door me normaal/gewoon/saai te gedragen
kun je dan eens een goede sluitende definitie geven van de massa?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:27 schreef Herald het volgende:
[..]
wat jij doet is samen met een grote groep gothics bashen dus ben je niet uniek
[..]
dus het kleine clubje gothics is massa en de grote massa is uniek?
ja je hebt inderdaad een unieke kijk op je eigen massagroepje
Net als al die andere lui die hier over gothics lopen te huilen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nee hoor, ik doe het als individu.
[..]
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:31 schreef Flurry het volgende:
[..]
Net als al die andere lui die hier over gothics lopen te huilen?
u vraagt, wij draaien:quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
Verzamel alle gothics op 1 plein, maak een foto, dan heb je echt een goed beeld van Hoe Uniek die individuen eigenlijk zijn
in 99 % van alle gothic gevallen is het enige dierbare wat zij in hun leven verloren hebben hun maagdelijkheid en hun huisdier.quote:
maar je doet wel lekker met de groep mee. Jammer dat je niet zo rebels bent als ik en tegen de groep in gaat. Maarja dat kun je van een suffe PUBposter natuurlijk nooit verwachten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:30 schreef Salvad0R het volgende:
nee hoor, ik doe het als individu.
ik behoef op geen enkele manier hulp van anderen om jouw depressieve goth-ass de grond in te trappen.
dus de kledingstijl van goths is hetzelfde dus zijn ze massaquote:nee, individuen zijn automatisch uniek . Je Kledingstijl maakt je niet uniek, het is alleen maar je kledingstijl.
Het gaat om de dingen die je doet, en de dingen die je zegt, die je uniek maken. Niet om wat je draagt, gast.
Zodra zij zich hetzelfde gaan kleden, worden het massadieren. Simpel, duidelijk, doorzichtig.
Bedankt.
Inderdaad... ook al zien mensen er misschien hetzelfde uit, toch is iedereen uniek. Jammer dat we mensen zo snel in hokjes stoppen.quote:
Wat zal jij saai zijn!quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
het gaat hier over gothics, in topics over metalheads, altos & skaters zal ik hetzelfde doen
Ga naar een willekeurige discotheek en doe hetzelfdequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
Verzamel alle gothics op 1 plein, maak een foto, dan heb je echt een goed beeld van Hoe Uniek die individuen eigenlijk zijn
ahhhh.... heb je weer medelijden met jezelf? vind je het weer onterecht dat mensen je stijl afzeiken? zeker reden om nog een extra schaduw onder je lelijke oog te tekenen, of niet soms !quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:36 schreef Herald het volgende:
[..]
maar je doet wel lekker met de groep mee. Jammer dat je niet zo rebels bent als ik en tegen de groep in gaat. Maarja dat kun je van een suffe PUBposter natuurlijk nooit verwachten.
[..]
pfff, je bent wel heel erg sexueelgericht he... dit is al de 3e post dat "rukken" enzo gebruikt... Kom je iets tekort kerelquote:dus de kledingstijl van goths is hetzelfde dus zijn ze massa
de kledingstijl van de massa is eh doet er niet toe want het is maar kledingstijl
daarbij doe en zeg je precies hetzelfde als de grote groep, maar als individu, en heel veel individuen die precies hetzelfde zeggen en doen zijn volgens jouw geen massa maar uniek
jij bent lekker duidelijk, je laatste hersencellen eruit gerukt op de foto's van ijsmeis?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij probeert mij op te leggen dat mijn kledingstijl me tot de massa laat behoren, terwijl ik me totaal niet kleed zoals iemand anders. Ik draag wat ik ZELF mooi vind... ik WIL nergens bij horen, integendeel tot jullie smerige kutgothics, die massaal Zwart gaan dragen, alleen om een "status" te creeeren.
Dat heet afhankelijkheid & onzekerheid. Bedankt.
Nee, het verschil is dat het bij Gothics PUUR om het uiterlijk gaat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurige discotheek en doe hetzelfde
Mensen die ergens bij willen horen lijken allemaal op elkaar...of je nou een pauper, trendy, alto, skater, wigger, of gabber bent.
Ok, waar haal jij vandaan dat ik een gebrek aan zelfkennis heb.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:43 schreef Flurry het volgende:
[..]![]()
![]()
U is naief en compenseert een gebrek aan zelfkennis en -vertrouwen met een enorme plank voor uw hoofd. Moge de houtwormen u genadig zijn.
* Salvad0R is ook benieuwd naar antwoord op deze vraag.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:45 schreef bluebit het volgende:
Volgens mij heb ik het nog niet voorbij zien komen, maar WAAROM wil je zware make-up op, oud ijzer in je gezicht en alleen maar zwart dragen?
Helpt het ergens bij of wordt je daardoor weer genegeerd door de rest van de samenleving zodat je lekker kunt zeiken over de kortzichtigheid van anderen?
Uhmm bij andere groepen heeft kleding alleen maar meer waarde...denk maar aan al die nepnegers en gabbers...Bij gothics valt het echt wel mee...maarja, waarschijnlijk heb je er nog nooit een echt ontmoet of mee gepraat dus weet je niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat het bij Gothics PUUR om het uiterlijk gaat.
Het maakt niet uit waar je voor staat, zodra jij een zwart gewaad aanhebt en ijzeren shit in je gezicht, word je door andere gothics geaccepteerd.
In andere groepen heeft kleding en uiterlijk veel minder waarde... in die andere groepen gebruikt met kleding niet om zich te distancieren van de rest... daar is kleding gewoon Onbelangrijk.
Het gaat om wat je doet en wat je zegt, niet om wat je draagt.
Gothics hebben dat gewoon niet door.
ach SalVador, liever een plank voor de kop dan 10 kilo metaalquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ok, waar haal jij vandaan dat ik een gebrek aan zelfkennis heb.
Waar komt die plank voor mn hoofd vandaan?
Kap eens met dat ongefundeerde zelfmedelijden hebbende gezeik, het is duidelijk genoeg dat je mn geloofwaardigheid aan wil tasten door me op mn persoonlijkheid te pakken, zodat je je niets hoeft aan te trekken van de FEITEN die ik je richting op slinger.
Ik begin over je persoonlijkheid omdat die "feiten" zich vooral in jouw hoofd afspelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ok, waar haal jij vandaan dat ik een gebrek aan zelfkennis heb.
Waar komt die plank voor mn hoofd vandaan?
Kap eens met dat ongefundeerde zelfmedelijden hebbende gezeik, het is duidelijk genoeg dat je mn geloofwaardigheid aan wil tasten door me op mn persoonlijkheid te pakken, zodat je je niets hoeft aan te trekken van de FEITEN die ik je richting op slinger.
Nee hoor , al die andere debielen hebben dat beeld gevormtquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:56 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dus 1 alto is voor jou representatief voor alle alto's?
Lekker wereldbeeld heb jij, zeg! Net zo simpel als een 10-jarige!
er is geen enkele groep waarbij uiterlijk zoveel waarde heeft als bij gothics.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:48 schreef CasB het volgende:
[..]
Uhmm bij andere groepen heeft kleding alleen maar meer waarde...denk maar aan al die nepnegers en gabbers...Bij gothics valt het echt wel mee...maarja, waarschijnlijk heb je er nog nooit een echt ontmoet of mee gepraat dus weet je niet waar je het over hebt.
En niet elk tienermeisje die iets zwarts draagt is een gothic...ze luisteren wel van die kutherrie, maar proberen zich te onderscheiden van de massa...en ik kan dat alleen maar aanmoedigen...
Ik wil niet zijn zoals de media het voorschrijft...ik ben niet zo'n hersenloos figuur...
Wat is er mis met zwart? Maakt zwart je gelijk depri? Ik droeg vroeger vaak genoeg zwart, maar ik had er geen specifieke reden voor. Misschien omdat alle metalheads en dergelijke dat droegen, en die doen dat ook al vanaf de jaren 80...En als je in een puberfase zit en je wilt in een hokje, en je kiest dan het alternatieve hokje, tja...dan kom je snel bij zwart uit denk ik...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:45 schreef bluebit het volgende:
Volgens mij heb ik het nog niet voorbij zien komen, maar WAAROM wil je zware make-up op, oud ijzer in je gezicht en alleen maar zwart dragen?
Helpt het ergens bij of wordt je daardoor weer genegeerd door de rest van de samenleving zodat je lekker kunt zeiken over de kortzichtigheid van anderen?
Waar baseer jij dat op? Op je eigen gedachten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
er is geen enkele groep waarbij uiterlijk zoveel waarde heeft als bij gothics.
Dat is gewoon een feit . dus
nouja, onderbouw je gezeik eens danquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ik begin over je persoonlijkheid omdat die "feiten" zich vooral in jouw hoofd afspelen
Ja, naast me in bedquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef Chriz2k het volgende:
Precies, heb je ooit een gothic gezien zonder zwarte kleding?
Nee, dat baseer ik op het Feit dat je pas een gothic bent als je zwarte kleding draagt en zwarte shit in je gezicht tekent.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Op je eigen gedachten?
Ja, maar alle paupers dragen ook hun polo met een kraagje omhoog...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, dat baseer ik op het Feit dat je pas een gothic bent als je zwarte kleding draagt en zwarte shit in je gezicht tekent.
Duh !
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef Chriz2k het volgende:
Precies, heb je ooit een gothic gezien zonder zwarte kleding?
Uhh, luistert naar Death metal, black metal, gothic, celtische muziek, bezoekt af en toe een fantasy fair...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:53 schreef Salvad0R het volgende:
CasB, noem eens Alle kenmerken van een Gothic.
Nee jouw cirkeltje is heilig zeg. Daarbij, niemand zeikt mijn stijl af.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
ahhhh.... heb je weer medelijden met jezelf? vind je het weer onterecht dat mensen je stijl afzeiken? zeker reden om nog een extra schaduw onder je lelijke oog te tekenen, of niet soms !
En Nee, ik doe niet met de groep mee, ik sta voor Mezelf.
Dus kap met in cirkels redeneren, face it gewoon .
ja ik kom iets te kort in tegenstelling tot jij die net als zijn massamaatjes natuurlijk niks te kort komt. Daarbij durf je niet eens mijn fotootje te bekijken omdat ik een jongetje ben waardoor je niet eens in de gaten heb ik dat ik geen goth ben. Erg typerend dus weer, zelfs voor zo'n groot individueel persoon als jij!quote:pfff, je bent wel heel erg sexueelgericht he... dit is al de 3e post dat "rukken" enzo gebruikt... Kom je iets tekort kerel?
ik probeer helemaal niks op te leggen, dat doe je zelf. Jij legt mij zelfs toe tot de gothicsubcultuur terwijl ik daar helemaal niet bij hoor. daarbij blaat je precies zoals iedereen "ik wil nergens bij horen, ik draag wat ik zelf wil, ik ben normaal net zoals de rest maar ik ben niet zoals de rest want ik ben uniek". Als je écht nergens bij zou wilen horen zou je kluizenaar zijn.quote:Jij probeert mij op te leggen dat mijn kledingstijl me tot de massa laat behoren, terwijl ik me totaal niet kleed zoals iemand anders. Ik draag wat ik ZELF mooi vind... ik WIL nergens bij horen, integendeel tot jullie smerige kutgothics, die massaal Zwart gaan dragen, alleen om een "status" te creeeren.
Dat heet afhankelijkheid & onzekerheid. Bedankt.
Omdat de dingen waar jij zo'n hekel aan hebt bij gothics (ze willen "anders" zijn en kleden zich soortgelijk) het gevolg zijn van normale, menselijke sociaal psychologische processen waar jij ook aan onderhevig bent.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nouja, onderbouw je gezeik eens dan.
Waarom ben ik kortzichtig?
Waarom heb ik een plank voor mn hoofd ?
... want dat heb je me nog steeds niet duidelijk gemaakt.
diegene zou dan ook slim genoeg moeten zijn om de ander in zijn waarde te laten imoquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:05 schreef bluebit het volgende:
@Flurry :
het is eveneens menselijk om domme/onnodige dingen te doen....diegene die dat wel inziet is wellicht iets slimmer dan zij die dat niet inzien.
Nee, want daar voelen ze zich te goed voor...quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:08 schreef Flurry het volgende:
[..]
diegene zou dan ook slim genoeg moeten zijn om de ander in zijn waarde te laten imo
als je het topic gelezen had, was je erachter gekomen dat je hierboven een contradictio in terminis gebruiktquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:11 schreef MouseOver het volgende:
Een heel gothictopic en niet eens een (1) (!) plaatje van een geil gothicmeisje
Kuttopic.
ik heb net een hele tijd dat eerste zitten proberen... denk dat ik nu het tweede maar probeerquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:11 schreef bluebit het volgende:
of nog beter en je probeert de wereld te verbeteren door ze te wijzen op de onzinnigheid van hun beslissing. Je kunt het ook negeren, da's het makkelijkst he
Alsof die bestaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:11 schreef MouseOver het volgende:
Een heel gothictopic en niet eens een (1) (!) plaatje van een geil gothicmeisje
Kuttopic.
zo slim vind 't dat dan nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:09 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee, want daar voelen ze zich te goed voor...
Heey! Oppassen wat je zegt, goths en skaters zijn heel verschillend, ik haat goths, maar ben zelf wel skater.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Heey! Oppassen wat je zegt, goths en skaters zijn heel verschillend, ik haat goths, maar ben zelf wel skater.
ja, dat moet ik je nageven.....een skater gaat nog wel eens op zijn bek waardoor ik moet lachen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Heey! Oppassen wat je zegt, goths en skaters zijn heel verschillend, ik haat goths, maar ben zelf wel skater.
Mening gebracht als feit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:13 schreef bluebit het volgende:
[..]
als je het topic gelezen had, was je erachter gekomen dat je hierboven een contradictio in terminis gebruikt
Geenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:46 schreef Burbo het volgende:
[afbeelding]
Je mag er 2 kiezen, welke 2 neem je?
Ik denk dat ik aan eentje genoeg hebquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:46 schreef Burbo het volgende:
[afbeelding]
nou, die 2e kan denk ik vást goed kokenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:46 schreef Burbo het volgende:
[afbeelding]
jij hebt serieus een ernstig mentaal probleemquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
LoL !
ze zijn alle drie lelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:46 schreef Burbo het volgende:
[afbeelding]
Dat gothje heeft wel zonder enige twijfel de meest natuurlijke glimlach. Daarbij is ze eigenlijk ook gewoon de lekkerste van de drie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef bluebit het volgende:
ik kies dame nummer 1, en de rest liever niet.
(of is nummer 1 ook goth, want dat is niets voor mij)
Je mag haar hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat gothje heeft wel zonder enige twijfel de meest natuurlijke glimlach. Daarbij is ze eigenlijk ook gewoon de lekkerste van de drie.
jij vind dat ze te ver gaan, en meer van die mensen, je kunt hetniet mooi vinden maar wie ben jij om daarover te oordelen. kleding zegt niks over de persoon zelf.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:13 schreef -XX- het volgende:
Het is eng.![]()
Er zijn gotics die er wel ok uit zien, niet zo extreem.
Maar sommige gaan echt te ver![]()
Ik vind dat sommige te ver gaan jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:18 schreef plopman het volgende:
[..]
jij vind dat ze te ver gaan, en meer van die mensen, je kunt hetniet mooi vinden maar wie ben jij om daarover te oordelen. kleding zegt niks over de persoon zelf.
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:17 schreef Molluck het volgende:
Er was laatst zo'n gothic feestdag (ja, ze zijn inmiddels een etnische meerderheid, dus dan hebben ze ook recht op feestdagen) en toen kwamen al die wijven EN jongens helemaal wit en zwart geverfd op school
Is er ook iets als midwinter?quote:
Je mag het wel lelijk vindenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:18 schreef plopman het volgende:
[..]
jij vind dat ze te ver gaan, en meer van die mensen, je kunt hetniet mooi vinden maar wie ben jij om daarover te oordelen. kleding zegt niks over de persoon zelf.
![]()
Heb jij wel eens foto's gezien van je ouders vroeger? In het beatles tijdperk, nee daar moet je trots op zijnquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:24 schreef illusions het volgende:
Ik vind het dus wel suicidale kuthoeren.. en heb in heel dit topic nog geen reden gezien om van mening te veranderen. Hoe kan je je nou uniek voelen als je aansluit bij de lelijkste en grootste groep gepeste traumakindjes? En nog serieus denken dat dat helpt ofzo. Als je vroeger gepest werd heb je toch wel genoeg zaagsel in je kop om je niet bij zo'n groep zebra's aan te sluiten? Gaat dan alleen van kwaad tot erger.
En waarom? Omdat ze niet bij de 'grijze' massa willen horen? Overigens denk ik bij grijze massa eerder aan een stel witgeschminkte idioten met een zwarte cape, maargoed. De 'grijze' massa die hoeft ook helemaal niet uniek te zijn. Je kan jezelf wel onderscheiden, maar zover gaan dat je per se kleding aan doet dat mensen je met kin op hun hielen nastaren hoeft ook weer niet.
Na een tijdje komen al die zelfmoordende panda's er toch wel achter waar ze eigenlijk mee bezig zijn.. en dan is het ook gelijk over. Denk je echt dat een zichzelf respecterend mens later zijn goth-foto's trots aan zijn kinderen laat zien, van kijk eens hoe uniek wij zijn? Aangenomen dat diegene zichzelf dan nog niet heeft opgehangen. Uiteindelijk schaam je je er toch helemaal kapot voor.
Ze zijn lang niet allemaal suicidaal...tuurlijk zitten er een paar van die malloten bij, maar dan nog...maakt dat een minder mens?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:34 schreef illusions het volgende:
Wat voegt dit toe? Maar om antwoord te geven.. eigenlijk wel ja, en dat verschilt niet veel van wat nu de mode is. Maargoed, dat was toendertijd gewoon normaal. Gothics zijn altijd al verstoten suicidale leipo's geweest.. en zal wel zo blijven ook.
Babypanda'squote:Op maandag 22 augustus 2005 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Laat die mensen toch hun gang gaan zeg. En nogmaals; ze zijn lang niet allemaal suicidaal. En de mensen die wel suicidaal zijn of zich gewoon kut voelen, voelen zich waarschijnlijk alleen maar aangetrokken door het schijnbaar duistere en door de dood beïnvloedde wereldje van goths, want dat is het enige wat de buitenwereld ziet.
Die babypanda's veranderen wel als ze de puberteit uit zijn, en dan blijven er nog mensen over die gewoon zo zijn, die dat mooi vinden, die zich prettig voelen zo, ook al worden aangestaard. De mensen die doen waar zij zin in hebben en zich niets aantrekken van dat irritante kutvolk dat hen aanstaart en ze stom vindt. Stel je voor dat je doet waar je zin in hebt, en de kleding draagt die je mooi vindt, en de muziek luistert die je goed vindt.
Het goth-bashen is net zo zinloos als al het andere gezeik op stijl/muziek/whatever-stromingen. Goths zijn veelal niet zo zwart-wit als de meesten hier voorstellen.
komt omdat ze niet douchen die gofficsquote:Op maandag 22 augustus 2005 08:45 schreef nietzman het volgende:
Ze schijnen overigens ook te stinken.
dat was dan Lughnasadh - 1 Augustus (spreek uit Loenasa, ook wel Lammas of Loafmas)quote:
ik heb laatst nog een mannelijke goth van een jaar of 25 gezien. die zag er echt stoer uitquote:Op maandag 22 augustus 2005 08:43 schreef berent het volgende:
Zijn er eigenlijk wel gothics die ouder dan 20 zijn? Of hebben ze dan allemaal al het moment in hun leven gehad dat ze inzien dat ze kansloos bezig zijn, zelf ook net zo hard met de (gothic) mode ( overzeazzzzzzzzzzz) meedoen en realiseren dat ze er niet uitzien.
Was het geen mimespeler?quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een mannelijke goth van een jaar of 25 gezien. die zag er echt stoer uit![]()
veel van ze wel ja maar lang niet allemaal!quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:15 schreef Dauthi het volgende:
omdat goths altijd pessimisten zijn en ultra negatief wereldbeeld hebben wie wil daarnou mee omgaan...
Ik ben er anders nog nooit zo 1 tegen gekomenquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
veel van ze wel ja maar lang niet allemaal!![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Laat alle gothics levend verbranden
ieuwwquote:
Triestquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:13 schreef tonks het volgende:
http://www.cu2.nl/darkness666 dit heb ik tegen goths DIT http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666
Obizhajesh! Ja ne strashno vigliazhu.quote:
Da's onzin ik ken zat levensgenietende goths die niet snijden en geen depressie hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Onzin, er zitten hele knappe meiden tussen en hele knappe jongens.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:27 schreef hoM3r het volgende:
Ze zijn ook lelijk trouwens.
Klopt... Toen ik nog heel goth deed werd Marilyn Manson eigenlijk al als namaakspul beschouwd en dat was maar een paar jaar geleden. Tegenwoordig is Marilyn Manson nog een van de beste ertussen... Bizar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:30 schreef beefstick het volgende:
goth als in marilyn manson kan ik nog wel beluisteren maar wat je daarna gekregen hebt.....
within temptation enzo![]()
doe mij maar CoF (gothic influenced black metal)
Ook onzin. Het zijn er een paar die het voor de rest verpesten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:35 schreef Omkron het volgende:
Ze zijn raar en uiterst onvriendelijk.. is mijn persoonlijke ervaring..
Gepest worden is misschien wel een hele traumatische ervaring voor ze geweest. Die groepjes zijn dus in feite gewoon zelfhulp praatgroepjes. Da's heel positief! Voor mishandelde vrouwen organiseren ze ook dat soort groepjes en die helpen ook.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:45 schreef boyv het volgende:
Gothics zijn van die figuren die vroeger gepest zijn en nu hun heil zoeken bij lotgenoten. En het is allang niet meer uniek, op elke straathoek zie je dat tuig.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef Sessy het volgende:
[..]
Obizhajesh! Ja ne strashno vigliazhu.![]()
None takenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ok, ti net, tochno ne strashno.
No 99% ostalnih, Da.![]()
no offence
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:37 schreef mx_player het volgende:
gatverdamme lelijke goth wijven, vandaag hoorde ik 2 goths tegen elkaar zeggen: "wat zijn de mensen toch eng hier..........." lijkt een beetje op het verhaal van die spookrijder
Ja blijkbaar zitten er ook tussen goths BrEeZaH-sletjes. Dus, your point?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:13 schreef tonks het volgende:
http://www.cu2.nl/darkness666 dit heb ik tegen goths
Hey laat ze met rust anders heb ik straks geen vriendje EN geen danspartner meer.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:12 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Bij ons in Oss in de binnenstad gaan ze altijd op de grond zitten met een groep van een man of 20.. Dan heb ik echt super veel zin om ze te executeren in het openbaar.. Wie doet dat nou komop..
Ja, zat. Een gothic vriendin van me van 26 of zo is pas getrouwd. Was wel gaaf overigens, ze hadden het hele feest dus zo gedaan zoals ze dat normaal gesproken doen - kistjes, grote lange jurken en netpanty's en dergelijks, ouderwetse gordijnen enzovoorts, maar dan alles in het wit in plaats van in het zwart. Dus witte kistjes, witte netpanty's en handschoenen etc... Dat zag er echt leuk uit gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:43 schreef berent het volgende:
Zijn er eigenlijk wel gothics die ouder dan 20 zijn? Of hebben ze dan allemaal al het moment in hun leven gehad dat ze inzien dat ze kansloos bezig zijn, zelf ook net zo hard met de (gothic) mode ( overzeazzzzzzzzzzz) meedoen en realiseren dat ze er niet uitzien.
Midzomer is geen gothic feestdag, midzomer is gewoon een astronomisch belangrijke datum omdat op die dag de dag het langste is en de nacht het kortst. Midzomer wordt wel door allerlei soorten heksen en wicca en dergelijke gevierd en veel goths zijn wicca en zo.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:02 schreef Sessy het volgende:
Ja blijkbaar zitten er ook tussen goths BrEeZaH-sletjes. Dus, your point?
Is ook zeker zo. Kom je in de beste kringen tegen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:07 schreef Sessy het volgende:
Ja ze kan niet spellen en ze is zo naïef EN arrogant als wat. Typisch BrEeZahsletgedrag toch?
Maar dan in een ander kleurtje.
quote:Children Of Bodem
Ja 13 dat had ik gelezen, bisexueel dat heb ik niet gelezen, zo ver kwam ik niet eens. 13 en bi...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:09 schreef MouseOver het volgende:
Is ook zeker zo. Kom je in de beste kringen tegen..
edit: je vergat trouwens dat ze 13 en bisexueel is.
Ach ja, ze kan geen Nederlands spellen, je kunt niet verwachten dat ze wel Engels zou kunnen spellen. Het valt me nog mee van zo'n breezertje trouwens, Children of Bodom is een acceptabele band.quote:edit2:
PSSSSTTTT ik ben juist de gene die ze steunt .. moet je niet tegen mij zeurenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag het wel lelijk vindenMaar dat wil niet zeggen dat het allemaal suicidale kuthoeren zijn zoals de meesten hier beweren.
De gothic-bashers kijken zelf juist teveel naar kleding en het uiterlijk en vallen de gothics er op aan dat bij hun juist alles om kleding draait.
Ik volg mezelf even niet meer.![]()
Dit heeft m'n goth vriendje die daar in Oss zit hierover te melden:quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:12 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Bij ons in Oss in de binnenstad gaan ze altijd op de grond zitten met een groep van een man of 20.. Dan heb ik echt super veel zin om ze te executeren in het openbaar.. Wie doet dat nou komop..
da's geen goth da's gewoon n kutkind van 13quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:13 schreef tonks het volgende:
http://www.cu2.nl/darkness666 dit heb ik tegen goths DIT http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666 http://www.cu2.nl/darkness666
Van sommige mensen moet ik ook janken als ik ze ziequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:41 schreef _an_ het volgende:
Ik vind gothics niet echt eng of zo maar ze zijn een beetje wereldvreemd.
En ze zien er zo depressief uit altijd met van die getekende tranen in het zwart.
Ik word er niet vrolijk van als ik ernaar kijk
hoezo zou een groepje mensen op de grond bedreigend overkomen...? dan zijn 's zomers alle parken in nederland terroristische bolwerkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef Sessy het volgende:
Ohja
[..]
Dit heeft m'n goth vriendje die daar in Oss zit hierover te melden:
De goth's die in de stad zitten - ik begrijp dat dit bedreigend overkomt, maar je hoeft niet bang te zijn want wij zijn alleeen met onszelf bezig want gewone mensen inttereseren ons niet. En trouwens, 88% van alle goth's in Oss zijn vriendelijk, dus wat heb je tegen goth's? Groeten van Chuck
ja ok, maar daar is tenminste wel n beetje n reden voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef Sessy het volgende:
Ja maar mensen in het zwart en met spikes en zo misschien wel. Van een groepje marokkanen bij mekaar schrik ik in elk geval wel dat weet ik wel.
Ik zie het al voor me, een zwarte vlek midden in het centrum van Oss:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef Sessy het volgende:
Ohja
[..]
En trouwens, 88% van alle goth's in Oss zijn vriendelijk
En dat is waarschijnlijk wat iedereen tegen Goths heeft, het zijn van die ongelooflijk egoïstische wezens. Met zo'n instelling is het logisch dat je niet geaccepteerd wordt. Je hoeft echt niet iedereen na te huppelen, maar interesse tonen voor een ander is toch het minste wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef Sessy het volgende:
maar je hoeft niet bang te zijn want wij zijn alleeen met onszelf bezig want gewone mensen inttereseren ons niet.
dat wijf weet niet wat ze wil, volgend jaar is ze vast een bReEzAh-sletjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
da's geen goth da's gewoon n kutkind van 13
Ze komen niet bedreigend over... gewoon zo triest dat je handen ervan gaan kriebelen. Als je nou een groep van 20 mongolen ziet (echte mongolen, met syndroom van Down) dan erger ik me er al aan... maar dan denk je van, tja misschien kunnen die er echt niks aan doen dat ze zo zijn.. Maar dat er mensen zijn die zich bewust zo schminken en dan met een groep voor lul gaan 'staan' door met z'n allen op de grond te gaan zitten.... nohhh. Dan wil je er toch gewoon op slaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef Sessy het volgende:
Ohja
[..]
Dit heeft m'n goth vriendje die daar in Oss zit hierover te melden:
De goth's die in de stad zitten - ik begrijp dat dit bedreigend overkomt, maar je hoeft niet bang te zijn want wij zijn alleeen met onszelf bezig want gewone mensen inttereseren ons niet. En trouwens, 88% van alle goth's in Oss zijn vriendelijk, dus wat heb je tegen goth's? Groeten van Chuck
Nou tja... mensen hebben de neiging te reageren op anderen die 'opvallen' en gothics vallen nou eenmaal op. Als je daar niet tegen kan, jammer dan, want de 'maatschappij' verander je nou eenmaal niet door een topic op fok! Accepteren of je anders kleden is mijn adviesquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef plopman het volgende:
Ik vind er weinig interessants aan. Schandalig om in een welvarende maatschappij met zoveel kansen, jezelf zo te isoleren. Verder lijken ze zo uit het spookhuis te komen met die enge witte koppen. Waardeloze figuren die geen doel hebben in hun leven en enkel parasiteren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:33 schreef Gerja het volgende:
[..]
Nou tja... mensen hebben de neiging te reageren op anderen die 'opvallen' en gothics vallen nou eenmaal op. Als je daar niet tegen kan, jammer dan, want de 'maatschappij' verander je nou eenmaal niet door een topic op fok! Accepteren of je anders kleden is mijn advies
Ik vind het wel interessant om te zien trouwens, gothics.
Meestal zijn ze juist ofwel goed opgeleid, ofwel slecht. In de middenmoot kom je ze niet zo heel veel tegen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:57 schreef Sessy het volgende:
Coldplaya ik ken goths die universitaire opleidingen doen - wiskunde, rechten, medicijnen. Niet de opleidingen die je kiest als je geen doel hebt in je leven (ja rechten kiezen sommige doelloze figuren wel maar die vliegen eruit en zij allemaal niet)
Meer een echte Elegy-postquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:04 schreef Elegy het volgende:
Wat is dat nou? Een Goff topic zonder Mij, de Enige Alwetende Authoriteit op Goff gebied?
Buig! Werp je in het stof, minderwaardigen!
Trouwens, Goff is uit. Het is nu New Wave. Diegenen die zich Goff noemen hebben het gewoon nog niet door, en zij die gezellig doorgaan met Goff bashen zijn slechts gas-waardig
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef Flurry het volgende:
*shrug* puberteit... gaat wel weer over
Waarde Wytchfynder! (waar vertoeven The_Ed, ParanoidEv en Kamagurka?)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Meer een echte Elegy-post![]()
De grote companion van Goff, de Blekk Metol-loek, zal ook wel uitraken. Wat zal daar de vervanging van worden, o Grootmeester der Alwetendheid?
De Goths die uniek proberen te zijn? In hun leefgemeenschap is toch wel veel uniformiteit te vinden. Kenmerken van een subcultuur zijn kledendracht, muziekvoorkeur, politieke voorkeur en meer. Dit is bij Goths niet anders dan bij hakgabbers of bij hiphop negers. Er is een soort van protocol voor hoe je je moet gedragen binnen de groep. Een hakgabber houdt niet van hiphop en draagt geen skatebroeken. Een hiphop neger zal niets hebben met hardcoregebeuk en houdt vooral van het etaleren van zijn rijkdom (bling bling). Zo zijn er voor Goths ook bepaalde "voorwaarden" waaraan hij/zij voldoen moet om geaccepteerd te worden door de groep.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Tsja, maar je leeft toch, kun je je er beter prettig bij voelen en het waarderen en er zo nog iets van maken voor jezelf en anderen, heeft het iig nog een beetje nut.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:45 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hu? Sinds wanneer is het leven kostbaar? Het leven is evenveel waard als een pistool met een kogel, of een mes, of zelfs een stuk electriciteitsdraad.
Wake up.
Jouw leven is alleen maar kostbaar voor jezelf. En mogelijk voor je ouders en naaste familie. Voor de overige 6.5 miljard mensen is jouw leven niks waard. Er worden jaarlijks heel veel mensen gedood om een paar euro.
Copy that.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben een meerderwaardig mens ten opzichte van gothics.
En dat uit de mond van een pedofielquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben een meerderwaardig mens ten opzichte van gothics.
Zo is dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een pedofiel
hahaquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
nou, die 2e kan denk ik vást goed koken![]()
En verder vind ik dat die 3de een grote neus heeft.
die 1e ziet er wel okay uit![]()
Lelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef SynXteR het volgende:
wat vinden jullie van me ex?
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2478658
(ze is serieus me ex)
* SynXteR schaamt zich diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |