Oh, en dat ze zo graag niet in een hokje gestopt willen worden, maar zonder dat ze zich het realiseren zitten ze nu in een groot haathok.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb moeite met het feit dat ze zichzelf snijden en constand in een depressie hangen. Ze lijken het leven wat toch kostbaar is te haten.
een pot natquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
:[w ik ben geen goth ik ben skateboarder
Maar ze stinkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef plopman het volgende:
het zijn toch ook gewoon mensen
stomme kutaltoquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
ik ben geen goth ik ben skateboarder
Zelfs de lelijkste niet goth is knapper dan de knapste goth.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:31 schreef plopman het volgende:
en sommigen zijn gewoon zwaar knap..
maar de meeste zijn lelijk dat geef ik toe.
maar niet goths zijn ook lelijk
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
Die stinken ook, net als goths.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef plopman het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/534972quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:34 schreef Nolius het volgende:
En ik ga nu rustig op de reactie van nietzman wachten
ik ben zo blij dat je bij onze Fok!community wil horenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:37 schreef Electrified het volgende:
Ik vind het zwakke mensen. Elk mens dat behoefte heeft om ergens bij te horen, wil dit vanwege zijn/haar onzekerheid.
Wie is zwak? De Goths, die tenminste nog PROBEREN om bij iets unieks te horen? Of de normale mensen, die niet eens moeite doen om zich aan de massa te onttrekken en bij default al ergens bij horen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:37 schreef Electrified het volgende:
Ik vind het zwakke mensen. Elk mens dat behoefte heeft om ergens bij te horen, wil dit vanwege zijn/haar onzekerheid.
Gothics hebben geen navel om te piercen, daar hangen 3 lagen vet overheenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:40 schreef DeDooieVent het volgende:
ik vind ze leuk, beter dan die grijze 'kijk mijn navel piercing' massa
ze zijn niet onvriendelijk als je ze kent.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:35 schreef Omkron het volgende:
Ze zijn raar en uiterst onvriendelijk.. is mijn persoonlijke ervaring..
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gothics hebben geen navel om te piercen, daar hangen 3 lagen vet overheen![]()
En bovendien, hun navel is het enige waar ze NIET in gepierct zijn
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wie is zwak? De Goths, die tenminste nog PROBEREN om bij iets unieks te horen? Of de normale mensen, die niet eens moeite doen om zich aan de massa te onttrekken en bij default al ergens bij horen?
Hu? Sinds wanneer is het leven kostbaar? Het leven is evenveel waard als een pistool met een kogel, of een mes, of zelfs een stuk electriciteitsdraad.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb moeite met het feit dat ze zichzelf snijden en constand in een depressie hangen. Ze lijken het leven wat toch kostbaar is te haten.
de een noemt het uniek, de ander noemt het debiel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wie is zwak? De Goths, die tenminste nog PROBEREN om bij iets unieks te horen? Of de normale mensen, die niet eens moeite doen om zich aan de massa te onttrekken en bij default al ergens bij horen?
Gothics zijn van die figuren die vroeger gepest zijn en nu hun heil zoeken bij lotgenoten. En het is allang niet meer uniek, op elke straathoek zie je dat tuig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je echt nergens bij hoort, dan ziet iedereen je als raar, vreemd, heb je geen vrienden etc.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:37 schreef Electrified het volgende:
Mensen met genoeg zelfvertrouwen hebben veel minder drang om ergens bij te willen horen. Zo wel, dan is het geacteerde zelfverzekerdheid.
Ze proberen zóóóó uniek te zijn, zelfingenomen lui.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
inferieure schepsels zijn hetquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:47 schreef DeDooieVent het volgende:
superioriteitsgevoel is jullie verder niet vreemd?
nope, maar ik moet zeggen dat die kritiek meer mensen op me hebben, ach ja, dat mogen ze toch zelf weten. Ik blijf erbij dat ik superieur benquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:47 schreef DeDooieVent het volgende:
ik stel in dat geval een ouderwetse holocaust voor, hoeven jullie je er ook niet meer aan te storenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:31 schreef Ricky_ het volgende:
Goths
En het zijn trouwens niet gewoon mensen.
dat hebben mensen nodig om hun natuurlijke onzekerheid te compenserenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:47 schreef DeDooieVent het volgende:
Marokkaanse gothies... de eerste moet ik nog tegenkomenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:50 schreef Enyalius het volgende:
er zijn net zoveel lelijke stinkende aso mensen die geen goth zijn. vind het beetje generaliserend. volgens de meeste definities hier zou het net zo goed een marrokaan kunnen wezen ofzo
en nee ik ben geen goth. ik heb verschillende stijlen in me klerenkast en doe aan waar ik op die dag zin in heb. of ik combineer.
leuk he om te lezen hoe onzeker ze eigenlijk zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:51 schreef Flurry het volgende:
[..]
dat hebben mensen nodig om hun natuurlijke onzekerheid te compenseren
jij bent zelf een g0thie!quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
had ik er maar wat tegen. een bus gas ofzo.
je hebt het nu over 90% van de Fok!kersquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:48 schreef Molluck het volgende:
Het is wel vreemd dat al die mensen die 'zich aan de massa proberen te onttrekken' zelf de grootste groep vormen
Ik heb er eens 1 op solicitatie gesprek gehad , in goth kleding , geen make-up maar wel depri downquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:50 schreef Nuek het volgende:
Oja, en ze moeten ook niet aankomen met het feit dat de maatschappij hen niet accepteerd en dat ze daardoor geen baan vinden
Twee termen die niets met elkaar gemeen hebben, maar wel elkaar kunnen overlappen. Debielen zijn uniek. Goths ook. Maar unieke mensen zijn niet automatisch debiel ofzo. Unieke mensen zijn ook niet automatisch goths.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:45 schreef bluebit het volgende:
de een noemt het uniek, de ander noemt het debiel.
Nee hoor, jij wordt niet serieus genomen door mij hoor. Jij *denkt* alleen maar dat je serieus genomen wordt. Maar jij hebt nog niet eens door dat jouw perceptie van 'de wereld' in je hoofd plaatsvindt. Jij hebt nog niet eens door dat je veel meer dingen NIET ziet dan WEL, omdat je nou eenmaal de wereld maar door een paar (gebrekkige ook nog) zintuigen ervaart.quote:Ik wordt tenminste nog serieus genomen door me normaal/gewoon/saai te gedragen
aha!quote:
Goths zijn uniek? Waarom zijn er dan zoveel van???quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef RetepV het volgende:
Twee termen die niets met elkaar gemeen hebben, maar wel elkaar kunnen overlappen. Debielen zijn uniek. Goths ook. Maar unieke mensen zijn niet automatisch debiel ofzo. Unieke mensen zijn ook niet automatisch goths.
Dus 1 alto is voor jou representatief voor alle alto's?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef dontcare het volgende:
Ik heb er eens 1 op solicitatie gesprek gehad , in goth kleding , geen make-up maar wel depri down
![]()
90% van Fok! is goth?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:54 schreef Herald het volgende:
[..]
je hebt het nu over 90% van de Fok!kers
ach ik heb al 8 jaar een vaste baan als onderzoeker, en verdien boven modaal, mijn vrouw idemquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef dontcare het volgende:
[..]
Ik heb er eens 1 op solicitatie gesprek gehad , in goth kleding , geen make-up maar wel depri down
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef plopman het volgende:
het zijn toch ook gewoon mensen
Kun jij niet tellen? Zijn er meer goths dan grijze muizen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:56 schreef ScienceFriction het volgende:
Goths zijn uniek? Waarom zijn er dan zoveel van???![]()
Ze gaven je maar snel een baan om van het tuig op straat af te zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:58 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
ach ik heb al 8 jaar een vaste baan als onderzoeker, en verdien boven modaal, mijn vrouw idem
terwijl dit vroeger van ons werd gezegd (jaren negentig deathmetal scene, en nog steeds actief)
mijn tante: jij vindt nooit een vaste baan, mijn nichtje zit al jaren werkeloos thuis met kindis best leuk op verjaardagen
![]()
Die paar... Er zijn meer niet-Chinezen dan Chinezen... maakt dat Chinezen uniek?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kun jij niet tellen? Zijn er meer goths dan grijze muizen?
Ach, natuurlijk. Er zijn zo veel grijze muizen dat je ze niet meer ziet. Die paar goths die jij kent springen er daarom bovenuit. Daar is een uitdrukking voor: "door de bomen het bos niet meer zien". Die uitdrukking houdt in dat je te stom bent om te zien dat er vlak voor je neus iets staat te springen om aandacht.
de meeste mensen vinden zichzelf uniekquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:56 schreef ScienceFriction het volgende:
Goths zijn uniek? Waarom zijn er dan zoveel van???![]()
Tjees, wat zit er aan jouw geest te knagen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:52 schreef Salvad0R het volgende:
Goed plan.
Hoef ik tenminste niet meer op straat tegen die Viezerikken aan te kijken... ze kijken allemaal uit hun ogen alsof ze een overschot zelfmedelijden hebben... Ze Willen gewoon ongelukkig overkomen...
En dan vraag je waarom ze zo'n negatieve uitstraling hebben... en dan blijkt dat ze helemaal Geen Fuck van het leven gezien hebben... ze hebben totaal geen goede reden om zo depressief te doen...
Ze willen gewoon Aandacht.
Triestelingen.
Afmaken die handel. Kut Goths.
nee omdat ik goed ben in wat ik doequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:00 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ze gaven je maar snel een baan om van het tuig op straat af te zijn?![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kun jij niet tellen? Zijn er meer goths dan grijze muizen?
Ach, natuurlijk. Er zijn zo veel grijze muizen dat je ze niet meer ziet. Die paar goths die jij kent springen er daarom bovenuit. Daar is een uitdrukking voor: "door de bomen het bos niet meer zien". Die uitdrukking houdt in dat je te blind bent om te zien dat er vlak voor je neus iets staat te springen om aandacht.
nee 90% beweert zich van de massa te onttrekken en uniek te zijnquote:
waarom voel je je zo bedreigd door mensen die anders zijn dan jij? onzeker over je eigen identiteit?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef Salvad0R het volgende:
goth's hebben teveel zelfmedelijden.
Het zijn gewoon trieste lui .
dat zijn die meisjes waarop je je zit te rukken in PUB en US anders ook hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:02 schreef Salvad0R het volgende:
trieste massaschapen .
kun je niet lezen??? hij schreeuwt het uitquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:02 schreef Flurry het volgende:
[..]
waarom voel je je zo bedreigd door mensen die anders zijn dan jij? onzeker over je eigen identiteit?
Liever dat dan een gothquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:02 schreef Herald het volgende:
[..]
nee 90% beweert zich van de massa te onttrekken en uniek te zijn
of geef jij eerlijk toe dat jij een grijze muisachtige meeloper bent?
hij heeft een heel sterk punt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:01 schreef RetepV het volgende:
Tjees, wat zit er aan jouw geest te knagen?
LoL !quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:02 schreef Flurry het volgende:
[..]
waarom voel je je zo bedreigd door mensen die anders zijn dan jij? onzeker over je eigen identiteit?
het gaat om de manier waarop je afgeeft op anderenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
LoL !
ik voel me niet bedreigd....
Je haalt minachting en angst door elkaar kerel
En wat lul je over onzekerheid over mn eigen identiteit![]()
ik voel niet de behoefte om me "anders dan anders" te kleden, alleen omdat ik mn identiteit tastbaar wil maken.
Goth's zijn juist de mensen met een identiteitsprobleem kerel, niet de zaken om gaan draaien he
check mn posthistorie eens kutgoth, dan zul je zien dat je gewoon loos zit te blaaten...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:03 schreef Herald het volgende:
[..]
dat zijn die meisjes waarop je je zit te rukken in PUB en US anders ook hoor
dan hoor ik je nooit klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |