quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:07 schreef Minisuisse het volgende:
Wat heb je geslikt gast?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat heb ik niet geslikt kun je je beter afvragen M,n medicatie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met die builenpest ben je wel snel van je snertleventje af, aangezien je je levensverwachting ziet dalen tot 3 dagenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is hetzelfde als "wat heb je liever? Een villa in zuid-spanje, 4 lekkere wijven die je om beurten afpijpen en bier voor je halen, een vette sportwagen en een zwembad in de tuin, alsmede 100 miljoen euro om de komende eeuw zorgeloos door te komen, OF een doorweekte woondoos op het station, overal luizen in je jas vol gaten, geen sokken en zwerende builenpest?"
Of was een zinvolle discussie de bedoeling soms?
In ieder geval geen Ritalin.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:07 schreef Minisuisse het volgende:
Wat heb je geslikt gast?
Rukken op minderjarige meisjesquote:http://www.superdudes.nl/Breezahboy1982 M,n SuGaBabEs lok profiel
Die mening deel ik ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:24 schreef wdn het volgende:
Goth![]()
Indien een Goth aandacht besteed aan kleding en opmaak kan een Goth er heel mooi uitzien.
Amenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
Gothics of breezahtjes Ik vind de breezahtjes echt lekker elke keer als ik ze zie is het van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zien er zo lekker uit met die mooie strakke broekjes en hun geile boots Maar die jas die jas zo geil he dat bontkraagje Ook hun manier van schrijven dat is meer een kok roep van dek me dek me geile beer En ze zijn zo lekker gemakelijk 2 breezahtjes en je kunt ze zo meenemen en ff flink misbruiken en de volgende dag weg sturen niks aan de hand
Alleen maar omdat je openlijk uitkomt voor je voorliefde voor tienermeisjes?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daar denken veel fokkertjes wel anders over![]()
Als ik de keuze tussen een breezah en zo'n panda krijg, dan lijkt het mij wel duidelijk dat ik voor het eerste ga. Lekker ongegeneerd hard sugababenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |