*schopje naar R&P*quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef HeyFreak het volgende:
*kras*
Ze zijn gewoon te laf om zelfmoord te plegenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef Anosmie het volgende:
Dat hele ik-zie-er-vet-dooier-uit-dan-jij gebeuren heb ik ook nooit gesnapt. Een soort van uiterlijke depressie.. Ofzo.
miss iets voor de fok knokploegquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon te laf om zelfmoord te plegen![]()
Kun je ook aan een clown vragen, waarom takelt die zichzelf zo toe? Waarom zetten mensen tatoeages die niet eens mooi zijn of laten ze hun gevel verbouwen terwijl dat helemaal niet nodig is? Gothics zijn eigenlijk een soort treurclowns die hun onverwerkte emoties op hun gezicht smeren. Ik ken ook verdacht veel goths die of zichzelf hebben lopen snijden of ander zelfdestructief gedrag vertonen. De makeup heeft een therapeutische werking lijkt het wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:54 schreef static het volgende:
Waarom zo voor lul staan?
Mijn gedachtequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:34 schreef Electrified het volgende:
Ik heb veel soorten mensen geobserveerd. Gabbers, nazi's, gothics, bepaalde bevolkingsgroepen, enzovoort.
Het zijn allemaal onzekere en/of bange mensen die elkaar opzoeken en een groepering gaan vormen die zich wil afscheiden van "de rest". Ze proberen zich allemaal ontzettend stoer voor te doen, maar als je daar doorheen kunt kijken, zie je allemaal bange zieltjes met problemen.
Aldus een gothic.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als je je druk maakt om mensen die zich anders gedragen als burger mannetjes en vrouwtjes zegt dat vooral hoe bekrompen je eigen geest is.
Omdat gothics echt totaal anders zijn dan de rest in bijna alle dingen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom hangen hiphoppers zich vol met goud?
Waarom zijn actrices nooit zwaarder dan 30 kilo?
Waarom worden mensen die anders zijn niet geaccepteerd?
Ik ben echt nul procent gothic, ik hekel alleen mensen die zich storen aan mensen die geen vlieg kwaad doen.quote:
Joah... neem een perzikquote:
ik wlag van jou en deze mening.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:07 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Omdat gothics echt totaal anders zijn dan de rest in bijna alle dingen.
uhm..ja hangt er van af..voor de een is het normaal en voor de andere nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:07 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Omdat gothics echt totaal anders zijn dan de rest in bijna alle dingen.
Toch is die redenering nog niet voldoende.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:34 schreef Electrified het volgende:
Ik heb veel soorten mensen geobserveerd. Gabbers, nazi's, gothics, bepaalde bevolkingsgroepen, enzovoort.
Het zijn allemaal onzekere en/of bange mensen die elkaar opzoeken en een groepering gaan vormen die zich wil afscheiden van "de rest". Ze proberen zich allemaal ontzettend stoer voor te doen, maar als je daar doorheen kunt kijken, zie je allemaal bange zieltjes met problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |