quote:Geen idee ik heb hier van alle bovengenoemde bands wel één of meer cd's staan maar ik draai ook andere muziek.
Op zaterdag 14 juni 2003 00:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
behoort suicide commando ook tot die stroming? en clan of xymox?
Misschien doelt ze ook op Noisex, Black Lung, Apoptygma Berzerk, Switchblade Symphony, HMB, Cruxshadows en dergelijke?
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 14-06-2003 01:09]
I'l go ahead
Kben gek op SDL , jammer alleen dat t zo duur is
iemand nog tips om cybergothic uit te gaan ?
Ik heb niet echt tips om cybergothic uit te gaan. Ik ga altijd in Den Haag naar Bazart.. Iedere 2e zaterdag van de maand hebben ze een 'Cyber gothic night'. Heel erg boeiend is het niet maar ik vind het altijd wel gezellig. Wel aardige muziek enzo.
Toevallig ga ik er morgen weer heen
quote:Gaaf , ik zit zelf nu meer de black metal kant op te gaan (Kovenant en Dimmu Borgir ) weet iemand mschien daar feesten voor ?
Op zaterdag 14 juni 2003 01:15 schreef Burger_Queen het volgende:
Wow je ziet er mooi uit <3Ik heb niet echt tips om cybergothic uit te gaan. Ik ga altijd in Den Haag naar Bazart.. Iedere 2e zaterdag van de maand hebben ze een 'Cyber gothic night'. Heel erg boeiend is het niet maar ik vind het altijd wel gezellig. Wel aardige muziek enzo.
Toevallig ga ik er morgen weer heen
[Dit bericht is gewijzigd door Antagonist op 14-06-2003 01:20]
Cassandra Complex
Hekate
Ah cama-sotz
Vita Noctis
Projekt Pitchfork
Diva destruction
X-Mal Deutschland
Alien Sex Fiend
Virgin prunes
Death in June
Haujobb
The beauty contest
Chrome
Clock DVA
Hypnoskull
Sona Eact
M$ Gentur
Synapscape
Mephisto Walz
Suspiria
quote:dit is de eerste keer dat ik iemand in zo'n style zie, echt mega cool! Ik chat wel eens mee in die chatboxes van vampire freaks en heb wel een partij foto's gezien, maar deze soort kleding niet. Je hoort ook niet veel van cyber goth
Op zaterdag 14 juni 2003 01:10 schreef Antagonist het volgende:
* Antagonist meld zich
Aantal bands die ik erg kan waarderen
suicide commandos
apoptygma berzerk
wumpscut (deze vooral)
heef er mschien iemand nog interesante fotos van zichzelf in cybergoth kleding ?I'l go ahead
[afbeelding]
Kben gek op SDL , jammer alleen dat t zo duur isiemand nog tips om cybergothic uit te gaan ?
[Dit bericht is gewijzigd door mellow_dtc op 14-06-2003 01:34]
quote:Niet echt cybergothic.. en ook niet echt interessant.. maar toch.. hehe:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:10 schreef Antagonist het volgende:
heef er mschien iemand nog interesante fotos van zichzelf in cybergoth kleding?
Negeer de vage pose a.u.b.
Verder kunnen 'Funker Vogt' en 'Velvet Acid Christ' ook wel in het rijtje.
Meer gothic dan cyber: L'ame Immortelle en Goetes Erben
Meer cyber dan gothic: VNV Nation
Om maar wat te noemen. In ieder geval wel dingen die allemaal wel voorbij komen op de Cyberia avonden van ome Kees (Cybercase aka DJ XXX) die de term cybergothic meen ik verzonnen heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door Lawine op 14-06-2003 02:18]
quote:dat is ook het leuke dat niet ieder 13 jarig meisje het ineens gaat dragen als er een band in de top 40 gaat.
Op zaterdag 14 juni 2003 01:31 schreef mellow_dtc het volgende:[..]
Je hoort ook niet veel van cyber goth,
Ik ben wel eens een paar keer naar gothic feesies geweest waaronder Triganda en daar waren echt een hele hoop cyber gothics , (20)
zaal was ook "vol" naar gothic termen met een man of 400
het is nog allemaal heel klein , en dat is t leuke ervan , helaas hebben ze nu in de large ook Cyberslut maar dat is van een dermate kwaliteit dat een ieder die daar zijn gezicht mee op feesies laat zien hard uitgelachen wordt . maarjaa laten we hopen dat niet iedere brugger die nu gaat bestellen
quote:Zijn newrockboots http://www.newrockstore.com
de boots heb ik wel vaak gezien in de Vera
quote:Link met gothic is voornamelijk de klasiek opgebouwde muziek en ook bijvoorbeeld cello , of piano solo's zijn heel normaal.
Op zaterdag 14 juni 2003 12:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Best lache stijl, maar ik zie de link met Gothic al lang niet meer... noem het dan gewoon cyberpunk.
Verder zijn de teksten ook in gothic stijl.
In mijn ogen is dat cybergothics meer voor de feestbeesten , waar ik niet helemaal onder val , daarom is de muziek ook heel erg dansbaar .
Ik prefereer nog wel Gothic ,Darkwave en Medievil maar daar is dus echt helemaal nix voor zover ik weet ( op de fantasy fairs na dan )
ben begonnen met Rock -> Metal -> Black Metal -> Gothic, Darkwave, Medievil -> Cybergothic-> en nu weer veel metal maar wel met electronische invloeden .
Als iemand wil kan ik nog wel wat fotos maken van mij en wat vrienden van me , hebben allemaal er weer eens wat bijgekocht kwa kleding en dit waren saaie fotos .
Ben nog teveel van de oude stempel denk ik
quote:Same here , die bands zijn ook nog meer metal in mijn ogen (funker vogt daargelaten)
Op zaterdag 14 juni 2003 12:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb ook regelmatig wat van die cybergothic feesten bezocht, maar voor mij is het gewoon een rave-party in mineur ipv majeur acoorden zodat alles wat duisterder klinkt...
Covenant, Beborn Beton, Apoptygma Berserk en Funker Vogt vind ik dan wel weer erg goed te pruimen, maar bands zoals VNV Nation en Suicide Commando e.d. kunnen me dan weer totaal niet boeien.Ben nog teveel van de oude stempel denk ik
quote:W0aah, je lijkt net op iemand die uit Mad Max komt ofzo
Op zaterdag 14 juni 2003 01:10 schreef Antagonist het volgende:[afbeelding]
Kben gek op SDL , jammer alleen dat t zo duur isiemand nog tips om cybergothic uit te gaan ?
quote:Thx , bij mij op school maken de mensen ook geweer geluidjes als ik langsloop
Op zaterdag 14 juni 2003 13:13 schreef Fatality het volgende:[..]
W0aah, je lijkt net op iemand die uit Mad Max komt ofzo
Zelf houd ik ook wel van cybergothic. Favorieten bij mij zijn Covenant, VNV Nation, Apoptygma Berzerk en nog wel wat dingen.
quote:* Cenobytes vraagt zich sterk af wat ;
Op zaterdag 14 juni 2003 01:30 schreef hoppe het volgende:
Aanvinken of wegstrepen naar keuzeCassandra Complex
Hekate
Ah cama-sotz
Vita Noctis
Projekt Pitchfork
Diva destruction
X-Mal Deutschland
Alien Sex Fiend
Virgin prunes
Death in June
Haujobb
The beauty contest
Chrome
Clock DVA
Hypnoskull
Sona Eact
M$ Gentur
Synapscape
Mephisto Walz
Suspiria
Hekate
Ah cama-sotz
Death in June
Hypnoskull
Sona Eact
M$ Gentur
Synapscape
in dit rijtje doen....
Maar uitschieters zijn (in kwaliteit) assemblage 23, vnv, haujobb en wumpscut imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |