wow mijnheer heef Maddox ontdekt, wat dacht je, laat ik eens onder die steen vandaan kruipen waar ik de afgelopen 5 jaar onder heb gelegen?
Bovendien is gothic bashen een kromme bezigheid. Laat die mensen lekker heendoen, iedereen is vrij om zich te gedragen hoe hij of zij wil, kun je daar niet tegen dat tyf je maar op naar Iran, daar hangen ze ook homo's op, vindt je vast leuk.
Daarbij wil 90% van de poseur gothics (want geloof me, lui die op een normale uni dag helemaal uitgedost naar school komen zijn poseur gothics) gewoon reactie uitlokken en aandacht vragen, iets waaraan jij je nu op beide fronten schuldig aan maakt.
Verder wil ik nog even kwijt dat ik absoluut geen gothic ben en ook geen aspiraties heb om gothic te worden (dat is al een krom iets opzich). Dus men kan de "vieze gothic" replies achterwege laten. Ik vind wel dat iedereen mag gaan en staan waar hij of zij wil. Ik ga toch ook niet staan zeiken als half verpauperd nederland zich volhangt met nep-blingbling, bonten beenwarmers met koeien motief en roze cowboy hoeden, om zich vervolgens voor lul te zetten met een of ander spastisch dansje op artificiele kutherrie wat men muziek durft te noemen. Nee die mensen moet je ook in hun waarde laten.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D