en jah ik heb genoeg vrienden maar niet op de uni omdat dit pas mijn eerste dag daar is ...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef BennyNL het volgende:
waarom spreek je dan met zulke mensen..heb je geen vrienden?
Met zoveel respect voor andere mensen op de uni zitten. Zul je het nog moeilijk krijgen in je werkgroepjes...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
en jah ik heb genoeg vrienden maar niet op de uni omdat dit pas mijn eerste dag daar is ...
Ach er zijn zoveel rare mensenquote:
Zit je op de universiteit in de VS ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef DR878 het volgende:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=manly_suicide voor de gothics hier...ga voor razorblade;)
wiesdah?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
paultjuhhh is ook eenn goth [afbeelding]
Whahaha. Grappig he? Als iemand zo in de war is dat die persoon z'n polsen probeert door te snijden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef DR878 het volgende:
sprak vandaag nog met een wijf die haar polsen probeerde open te halen![]()
Ik heb ook een hekel aan goths. Allemaal kapot knuppelen is mijn devies. En alsjeblieft, noem me uniballetjequote:Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
Een kakkerlulletje van de uni vind gothics maar vies.
Dat denken wij weer van een uniballetjes grafkakker
jaquote:Op woensdag 7 september 2005 02:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Whahaha. Grappig he? Als iemand zo in de war is dat die persoon z'n polsen probeert door te snijden.
Dat is nog veel zieliger volk, die hun heimelijke verlangen om eigenlijk in de gayparade te mogen rondlopen botvieren op lauwe dancehappeningsquote:Op woensdag 7 september 2005 09:27 schreef SaferSephy het volgende:
Ik ga toch ook niet staan zeiken als half verpauperd nederland zich volhangt met nep-blingbling, bonten beenwarmers met koeien motief en roze cowboy hoeden, om zich vervolgens voor lul te zetten met een of ander spastisch dansje op artificiele kutherrie wat men muziek durft te noemen. Nee die mensen moet je ook in hun waarde laten.
Wil jij niet zo stugmatiseren ten opzichte van die wannabee nichten!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat is nog veel zieliger volk, die hun heimelijke verlangen om eigenlijk in de gayparade te mogen rondlopen botvieren op lauwe dancehappenings
Maar dan voelen ineens veel meer mensen zich aangesproken, dus dat mag je niet zeggen![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo stugmatiseren ten opzichte van die wannabee nichten!![]()
Foei! Kijk maar uit of ik spreek een gothische vloek over je uit.. ('zoekt naar kaarsen, wierrook en een dooie rat')...
![]()
nee, da's een dieptrieste muts.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef Faceoff het volgende:
tja ik heb het 1 keer echt heel sneu meegemaaktt.
zat in de kroeg begint ineens zo'n goth tegen me te lullen dat ik lang haar heb en vast wel gitaar kon spelen. Naja toevallig wel dus zo raakten we wat aan de praat.
Zegt ze ineens dat we maar een band moeten beginnen, heel erg beroemd worden en dan op het hoogtepunt van onze carriere tijdens een optreden zelfmoord plegen op het podium..
tja dat is pas echt gothic...![]()
WHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAquote:Op woensdag 7 september 2005 09:37 schreef Bog het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
en dan maar hopen dat ze doodgaat![]()
En korn is death metal, kan er over meepratenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:27 schreef descendent1 het volgende:
Zoveelste Gothic bash topic...
Ik zie ze al een stuk minder dan een jaartje of 4 geleden... Waren t vaak van die pubertjes met jurken.
Vraag je ze: Ben jij gothic?
- Ja
Wat luister je dan?
- Within temptation, After Forever..![]()
Ken je dan ook Therion, offe Sins of thy beloved, offe...
- Watte?...
![]()
![]()
(oh ja: Nee, ik ben zelf GEEN gothic... ik ben de 15 jaar reeds gepasseerd en geloof sowieso niet in dergelijke hokjes..![]()
Hehe.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En korn is death metal, kan er over meepraten
wauw wat stoer ben jij!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef Pakspul het volgende:
Er zaten laatst 4 alto's al klappent om geld te bedelen... heb me kauwgom er maar naar toe gespugtjammere figuren
Sisters of Mercy!!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hehe.
"Hey ik ben gothic, jij ook?"
"Nou, niet echt maar ik luister er weleens naar."
"Oh leuk, welke bands?"
"Och, sisters of mercy, suicide commando etc. "
"Hm, ken ik niet"
Zo'n Within Temptation grote jurken oogschaduw zelfmoord doos...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef BennyNL het volgende:
waarom spreek je dan met zulke mensen..heb je geen vrienden?
Alsof alleen goffs dat doenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou in zichzelf snijden
de buren van witney houston liefhebbersquote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou in zichzelf snijden
feyenoorders / kampers / paupersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |