en jah ik heb genoeg vrienden maar niet op de uni omdat dit pas mijn eerste dag daar is ...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef BennyNL het volgende:
waarom spreek je dan met zulke mensen..heb je geen vrienden?
Met zoveel respect voor andere mensen op de uni zitten. Zul je het nog moeilijk krijgen in je werkgroepjes...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
en jah ik heb genoeg vrienden maar niet op de uni omdat dit pas mijn eerste dag daar is ...
Ach er zijn zoveel rare mensenquote:
Zit je op de universiteit in de VS ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef DR878 het volgende:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=manly_suicide voor de gothics hier...ga voor razorblade;)
wiesdah?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
paultjuhhh is ook eenn goth [afbeelding]
Whahaha. Grappig he? Als iemand zo in de war is dat die persoon z'n polsen probeert door te snijden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef DR878 het volgende:
sprak vandaag nog met een wijf die haar polsen probeerde open te halen![]()
Ik heb ook een hekel aan goths. Allemaal kapot knuppelen is mijn devies. En alsjeblieft, noem me uniballetjequote:Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
Een kakkerlulletje van de uni vind gothics maar vies.
Dat denken wij weer van een uniballetjes grafkakker
jaquote:Op woensdag 7 september 2005 02:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Whahaha. Grappig he? Als iemand zo in de war is dat die persoon z'n polsen probeert door te snijden.
Dat is nog veel zieliger volk, die hun heimelijke verlangen om eigenlijk in de gayparade te mogen rondlopen botvieren op lauwe dancehappeningsquote:Op woensdag 7 september 2005 09:27 schreef SaferSephy het volgende:
Ik ga toch ook niet staan zeiken als half verpauperd nederland zich volhangt met nep-blingbling, bonten beenwarmers met koeien motief en roze cowboy hoeden, om zich vervolgens voor lul te zetten met een of ander spastisch dansje op artificiele kutherrie wat men muziek durft te noemen. Nee die mensen moet je ook in hun waarde laten.
Wil jij niet zo stugmatiseren ten opzichte van die wannabee nichten!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat is nog veel zieliger volk, die hun heimelijke verlangen om eigenlijk in de gayparade te mogen rondlopen botvieren op lauwe dancehappenings
Maar dan voelen ineens veel meer mensen zich aangesproken, dus dat mag je niet zeggen![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo stugmatiseren ten opzichte van die wannabee nichten!![]()
Foei! Kijk maar uit of ik spreek een gothische vloek over je uit.. ('zoekt naar kaarsen, wierrook en een dooie rat')...
![]()
nee, da's een dieptrieste muts.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef Faceoff het volgende:
tja ik heb het 1 keer echt heel sneu meegemaaktt.
zat in de kroeg begint ineens zo'n goth tegen me te lullen dat ik lang haar heb en vast wel gitaar kon spelen. Naja toevallig wel dus zo raakten we wat aan de praat.
Zegt ze ineens dat we maar een band moeten beginnen, heel erg beroemd worden en dan op het hoogtepunt van onze carriere tijdens een optreden zelfmoord plegen op het podium..
tja dat is pas echt gothic...![]()
WHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAquote:Op woensdag 7 september 2005 09:37 schreef Bog het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
en dan maar hopen dat ze doodgaat![]()
En korn is death metal, kan er over meepratenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:27 schreef descendent1 het volgende:
Zoveelste Gothic bash topic...
Ik zie ze al een stuk minder dan een jaartje of 4 geleden... Waren t vaak van die pubertjes met jurken.
Vraag je ze: Ben jij gothic?
- Ja
Wat luister je dan?
- Within temptation, After Forever..![]()
Ken je dan ook Therion, offe Sins of thy beloved, offe...
- Watte?...
![]()
![]()
(oh ja: Nee, ik ben zelf GEEN gothic... ik ben de 15 jaar reeds gepasseerd en geloof sowieso niet in dergelijke hokjes..![]()
Hehe.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En korn is death metal, kan er over meepraten
wauw wat stoer ben jij!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef Pakspul het volgende:
Er zaten laatst 4 alto's al klappent om geld te bedelen... heb me kauwgom er maar naar toe gespugtjammere figuren
Sisters of Mercy!!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hehe.
"Hey ik ben gothic, jij ook?"
"Nou, niet echt maar ik luister er weleens naar."
"Oh leuk, welke bands?"
"Och, sisters of mercy, suicide commando etc. "
"Hm, ken ik niet"
Zo'n Within Temptation grote jurken oogschaduw zelfmoord doos...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef BennyNL het volgende:
waarom spreek je dan met zulke mensen..heb je geen vrienden?
Alsof alleen goffs dat doenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou in zichzelf snijden
de buren van witney houston liefhebbersquote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou in zichzelf snijden
feyenoorders / kampers / paupersquote:
HBO-ersquote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
feyenoorders / kampers / paupers![]()
en jij een koala met het down syndroomquote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef DR878 het volgende:
aan jouw ondetitel te zien ben je een satanist![]()
weet ik veel, opmerkingen zijn over het algemeen niet bedoelt om te lachenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef DR878 het volgende:
en ik moet lachen om jouw opmerking omdat....?![]()
Maak hem dan ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet ik veel, opmerkingen zijn over het algemeen niet bedoelt om te lachen
en waarom dan nietquote:
Meeste kampers/fopnegers/korpsballenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:51 schreef renz0r het volgende:
Liep gisteren nog zo'n wandelijke dikke veenlijk voorbij toen ik de treininstapte...jezus was een smerige lelijke kutwijven zijn dat.
Sommige Gothics...
Niemand twijfelt aan jouw deskundigheid hieroverquote:Op donderdag 8 september 2005 12:12 schreef DR878 het volgende:
Ik zeg niet dat alle gothics zo zijn. Als er een aardig mooi grietje is die er zwart bij loopt ,maar ook wat verzorgd uitziet en lekker ruikt, en niet denkt aan polsensnijden, dan vind ik dat juist weer geil, maar niet van die goffik wijven die stinken en toiletspray als deo gebruiken en daarnaast nog eens niet douchen en denken aan polsensnijden als het uit is met hun vriendje, want geloof me, die zijn er.
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Meeste kampers/fopnegers/korpsballen![]()
![]()
En er lopen dus echte lelijke paarden rond tussen die korpsbalwijven, geschminkte miscreaties uit een tijd vóór natuurlijke selectie, en nog pretenties ook![]()
goff loverquote:Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Alsof alleen goffs dat doen
Degenen die ik ken in ieder geval niet
shut your headsquote:goths
Je vergeet die kutpunkers. Waarom kraakt niemand meer ide kutpunkers afquote:Op donderdag 8 september 2005 08:43 schreef SaferSephy het volgende:
grappige van Gothic bashers is dat ze zelf OOK zo pretentieus als de pest zijn:
Korpsballetjes die eigenlijk studenten zijn maar denken dat ze al succesvolle entrepeneurs wezen
Tranceboeren die uit hun stekker gaan op Slam FM muziek en daarmee denken dat ze de shit zijn en in de trends zitten. (leukste is als je met ze in dicussie gaat over muziek)
Dance nichten die met roze cowboy hoeden en ontbloot bovenlijf in een leren broek rond staan springen op kutherrie.
Urban fopnegers die zichzelf volhangen met Karl Kani troep, denken dat ze zwart zijn en niet schromen om bij elk kodak moment even een stoer "westside" gebaar te maken
Kampers die denken dat ze kei gevaarlijk zijn in hun rotte GTi'tjes, terwijl ze met een wit petje op en een pillengezicht mensen willen overtuigen dat je niet met ze moet fucken.
Alto kindjes van 14 die naar Slipknot luisteren en denken dat ze kei alternatief zijn.
Kortom, nederland zit boordevol met pretentieuze mensen, iedereen heeft zijn eigen wereldje, laat iedereen lekker doen wat ie wil. (behalve fopnegers kampers en korpsballen, die dienen publiekelijk gestenigt te worden)
Geweldig, echt schitterend weergegevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:56 schreef Luitenant_Lepra het volgende:
Inspiratieloze meelopers zonder eigen identiteit die naargeestig op zoek zijn naar bevestiging en zekerheid terwijl ze luisteren naar twaalf in een dozijn sprookjesrock-ballads.
en die avatar.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef DR878 het volgende:
aan jouw ondetitel te zien ben je een satanist![]()
Oh Nirvana is goth muziek inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef DR878 het volgende:
keertje meegemaakt:
Goth: Ik ben geen GOTH!!!!!
Ik: Oh ok
dag later....
Ik: Wat voor muziek luister je?
Goth: WT, Nirvana, etc..
Ik: Oh leuk
dag later:
Goth : hier heb je eenfoto van mijzelfR878 kijkt naar foto, en kotst even later op lelijk dik goth wijf met een neus zo breed als mijn bank*
Ik: Mooie ogen heb je..![]()
Goth: hier heb je nog een fotoR878 kijkt naar foto, en kotst nog meer*
Ik: Wat is dat onder je oog?
Goth: Heb me ogen mooiegemaakt ( bekladderd met stift vol met van die lijnen bij de ogen)
Ik: oh ok haha..
Dag later:
Ik : Waarom vind je je zelf niet goth?
Goth: ik zie er wel goth uit maar ben het NIET
Ik : Mij best![]()
Dag later
Goth: HET IS UIT MET ME VRIENDJE HUILHUIL
Ik: Oh wat erg! ( nee geen wonder met zo'n gedrocht als jou)
Goth: Ik gaheb een FUCk DAG
Ik: waarnaartoe?
Goth: Mijn pols snijden, ik ben depressief:(:(
Ik : Dus je bent wel een goth![]()
*Goth has went offline*
En dat noemt zich geen goth![]()
wat doe je dan allemaal?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef Leonera het volgende:
Leuk he goths bashen. moet zeggen dat ik er zelf een ben maar behoor niet tot de groep wannabees en stumpers die hun polsen doorsnijden. kan ook normaal doen hoor.
In elke geval tegenstrijdigheden op forums zetten.quote:
iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:35 schreef vbmot het volgende:
[..]
In elke geval tegenstrijdigheden op forums zetten.
Ow jimjim, wneer zeg je eens iets intelligents en zinnigs?.., TS bashed al niet meer, blijkt nog enigszinds intelligentie te bevatten, maar waarom is 't bij jou zo slecht gesteld?, wat hebben goths jou ooit misdaan?quote:
Die sukkel mocht ws. niet bij hun clubje horen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ow jimjim, wneer zeg je eens iets intelligents en zinnigs?.., TS bashed al niet meer, blijkt nog enigszinds intelligentie te bevatten, maar waarom is 't bij jou zo slecht gesteld?, wat hebben goths jou ooit misdaan?
laat me nou ff lekker gothics bashenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ow jimjim, wneer zeg je eens iets intelligents en zinnigs?.., TS bashed al niet meer, blijkt nog enigszinds intelligentie te bevatten, maar waarom is 't bij jou zo slecht gesteld?, wat hebben goths jou ooit misdaan?
Ga eens buitenspelen kleutertje..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef DR878 het volgende:
gore vieze gothics ..sprak vandaag nog met een wijf die haar polsen probeerde open te halen![]()
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=gothics
(lees de laatste zin)
ik [afbeelding] op gothics
Er zijn ook wijven met een kilotje of 20 teveel, wat deo te weinig en een rotte kop die G-Star dragen.. Evenals te magere hiphop trutten met lelijke kleren..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:12 schreef DR878 het volgende:
Ik zeg niet dat alle gothics zo zijn. Als er een aardig mooi grietje is die er zwart bij loopt ,maar ook wat verzorgd uitziet en lekker ruikt, en niet denkt aan polsensnijden, dan vind ik dat juist weer geil, maar niet van die goffik wijven die stinken en toiletspray als deo gebruiken en daarnaast nog eens niet douchen en denken aan polsensnijden als het uit is met hun vriendje, want geloof me, die zijn er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |