en jah ik heb genoeg vrienden maar niet op de uni omdat dit pas mijn eerste dag daar is ...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef BennyNL het volgende:
waarom spreek je dan met zulke mensen..heb je geen vrienden?
Met zoveel respect voor andere mensen op de uni zitten. Zul je het nog moeilijk krijgen in je werkgroepjes...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
en jah ik heb genoeg vrienden maar niet op de uni omdat dit pas mijn eerste dag daar is ...
Ach er zijn zoveel rare mensenquote:
Zit je op de universiteit in de VS ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef DR878 het volgende:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=manly_suicide voor de gothics hier...ga voor razorblade;)
wiesdah?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
paultjuhhh is ook eenn goth [afbeelding]
Whahaha. Grappig he? Als iemand zo in de war is dat die persoon z'n polsen probeert door te snijden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef DR878 het volgende:
sprak vandaag nog met een wijf die haar polsen probeerde open te halen![]()
Ik heb ook een hekel aan goths. Allemaal kapot knuppelen is mijn devies. En alsjeblieft, noem me uniballetjequote:Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
Een kakkerlulletje van de uni vind gothics maar vies.
Dat denken wij weer van een uniballetjes grafkakker
jaquote:Op woensdag 7 september 2005 02:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Whahaha. Grappig he? Als iemand zo in de war is dat die persoon z'n polsen probeert door te snijden.
Dat is nog veel zieliger volk, die hun heimelijke verlangen om eigenlijk in de gayparade te mogen rondlopen botvieren op lauwe dancehappeningsquote:Op woensdag 7 september 2005 09:27 schreef SaferSephy het volgende:
Ik ga toch ook niet staan zeiken als half verpauperd nederland zich volhangt met nep-blingbling, bonten beenwarmers met koeien motief en roze cowboy hoeden, om zich vervolgens voor lul te zetten met een of ander spastisch dansje op artificiele kutherrie wat men muziek durft te noemen. Nee die mensen moet je ook in hun waarde laten.
Wil jij niet zo stugmatiseren ten opzichte van die wannabee nichten!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat is nog veel zieliger volk, die hun heimelijke verlangen om eigenlijk in de gayparade te mogen rondlopen botvieren op lauwe dancehappenings
Maar dan voelen ineens veel meer mensen zich aangesproken, dus dat mag je niet zeggen![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo stugmatiseren ten opzichte van die wannabee nichten!![]()
Foei! Kijk maar uit of ik spreek een gothische vloek over je uit.. ('zoekt naar kaarsen, wierrook en een dooie rat')...
![]()
nee, da's een dieptrieste muts.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef Faceoff het volgende:
tja ik heb het 1 keer echt heel sneu meegemaaktt.
zat in de kroeg begint ineens zo'n goth tegen me te lullen dat ik lang haar heb en vast wel gitaar kon spelen. Naja toevallig wel dus zo raakten we wat aan de praat.
Zegt ze ineens dat we maar een band moeten beginnen, heel erg beroemd worden en dan op het hoogtepunt van onze carriere tijdens een optreden zelfmoord plegen op het podium..
tja dat is pas echt gothic...![]()
WHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAquote:Op woensdag 7 september 2005 09:37 schreef Bog het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
en dan maar hopen dat ze doodgaat![]()
En korn is death metal, kan er over meepratenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:27 schreef descendent1 het volgende:
Zoveelste Gothic bash topic...
Ik zie ze al een stuk minder dan een jaartje of 4 geleden... Waren t vaak van die pubertjes met jurken.
Vraag je ze: Ben jij gothic?
- Ja
Wat luister je dan?
- Within temptation, After Forever..![]()
Ken je dan ook Therion, offe Sins of thy beloved, offe...
- Watte?...
![]()
![]()
(oh ja: Nee, ik ben zelf GEEN gothic... ik ben de 15 jaar reeds gepasseerd en geloof sowieso niet in dergelijke hokjes..![]()
Hehe.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En korn is death metal, kan er over meepraten
wauw wat stoer ben jij!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef Pakspul het volgende:
Er zaten laatst 4 alto's al klappent om geld te bedelen... heb me kauwgom er maar naar toe gespugtjammere figuren
Sisters of Mercy!!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hehe.
"Hey ik ben gothic, jij ook?"
"Nou, niet echt maar ik luister er weleens naar."
"Oh leuk, welke bands?"
"Och, sisters of mercy, suicide commando etc. "
"Hm, ken ik niet"
Zo'n Within Temptation grote jurken oogschaduw zelfmoord doos...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef BennyNL het volgende:
waarom spreek je dan met zulke mensen..heb je geen vrienden?
Alsof alleen goffs dat doenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou in zichzelf snijden
de buren van witney houston liefhebbersquote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou in zichzelf snijden
feyenoorders / kampers / paupersquote:
HBO-ersquote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
feyenoorders / kampers / paupers![]()
en jij een koala met het down syndroomquote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef DR878 het volgende:
aan jouw ondetitel te zien ben je een satanist![]()
weet ik veel, opmerkingen zijn over het algemeen niet bedoelt om te lachenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef DR878 het volgende:
en ik moet lachen om jouw opmerking omdat....?![]()
Maak hem dan ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet ik veel, opmerkingen zijn over het algemeen niet bedoelt om te lachen
en waarom dan nietquote:
Meeste kampers/fopnegers/korpsballenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:51 schreef renz0r het volgende:
Liep gisteren nog zo'n wandelijke dikke veenlijk voorbij toen ik de treininstapte...jezus was een smerige lelijke kutwijven zijn dat.
Sommige Gothics...
Niemand twijfelt aan jouw deskundigheid hieroverquote:Op donderdag 8 september 2005 12:12 schreef DR878 het volgende:
Ik zeg niet dat alle gothics zo zijn. Als er een aardig mooi grietje is die er zwart bij loopt ,maar ook wat verzorgd uitziet en lekker ruikt, en niet denkt aan polsensnijden, dan vind ik dat juist weer geil, maar niet van die goffik wijven die stinken en toiletspray als deo gebruiken en daarnaast nog eens niet douchen en denken aan polsensnijden als het uit is met hun vriendje, want geloof me, die zijn er.
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Meeste kampers/fopnegers/korpsballen![]()
![]()
En er lopen dus echte lelijke paarden rond tussen die korpsbalwijven, geschminkte miscreaties uit een tijd vóór natuurlijke selectie, en nog pretenties ook![]()
goff loverquote:Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Alsof alleen goffs dat doen
Degenen die ik ken in ieder geval niet
shut your headsquote:goths
Je vergeet die kutpunkers. Waarom kraakt niemand meer ide kutpunkers afquote:Op donderdag 8 september 2005 08:43 schreef SaferSephy het volgende:
grappige van Gothic bashers is dat ze zelf OOK zo pretentieus als de pest zijn:
Korpsballetjes die eigenlijk studenten zijn maar denken dat ze al succesvolle entrepeneurs wezen
Tranceboeren die uit hun stekker gaan op Slam FM muziek en daarmee denken dat ze de shit zijn en in de trends zitten. (leukste is als je met ze in dicussie gaat over muziek)
Dance nichten die met roze cowboy hoeden en ontbloot bovenlijf in een leren broek rond staan springen op kutherrie.
Urban fopnegers die zichzelf volhangen met Karl Kani troep, denken dat ze zwart zijn en niet schromen om bij elk kodak moment even een stoer "westside" gebaar te maken
Kampers die denken dat ze kei gevaarlijk zijn in hun rotte GTi'tjes, terwijl ze met een wit petje op en een pillengezicht mensen willen overtuigen dat je niet met ze moet fucken.
Alto kindjes van 14 die naar Slipknot luisteren en denken dat ze kei alternatief zijn.
Kortom, nederland zit boordevol met pretentieuze mensen, iedereen heeft zijn eigen wereldje, laat iedereen lekker doen wat ie wil. (behalve fopnegers kampers en korpsballen, die dienen publiekelijk gestenigt te worden)
Geweldig, echt schitterend weergegevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:56 schreef Luitenant_Lepra het volgende:
Inspiratieloze meelopers zonder eigen identiteit die naargeestig op zoek zijn naar bevestiging en zekerheid terwijl ze luisteren naar twaalf in een dozijn sprookjesrock-ballads.
en die avatar.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef DR878 het volgende:
aan jouw ondetitel te zien ben je een satanist![]()
Oh Nirvana is goth muziek inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef DR878 het volgende:
keertje meegemaakt:
Goth: Ik ben geen GOTH!!!!!
Ik: Oh ok
dag later....
Ik: Wat voor muziek luister je?
Goth: WT, Nirvana, etc..
Ik: Oh leuk
dag later:
Goth : hier heb je eenfoto van mijzelfR878 kijkt naar foto, en kotst even later op lelijk dik goth wijf met een neus zo breed als mijn bank*
Ik: Mooie ogen heb je..![]()
Goth: hier heb je nog een fotoR878 kijkt naar foto, en kotst nog meer*
Ik: Wat is dat onder je oog?
Goth: Heb me ogen mooiegemaakt ( bekladderd met stift vol met van die lijnen bij de ogen)
Ik: oh ok haha..
Dag later:
Ik : Waarom vind je je zelf niet goth?
Goth: ik zie er wel goth uit maar ben het NIET
Ik : Mij best![]()
Dag later
Goth: HET IS UIT MET ME VRIENDJE HUILHUIL
Ik: Oh wat erg! ( nee geen wonder met zo'n gedrocht als jou)
Goth: Ik gaheb een FUCk DAG
Ik: waarnaartoe?
Goth: Mijn pols snijden, ik ben depressief:(:(
Ik : Dus je bent wel een goth![]()
*Goth has went offline*
En dat noemt zich geen goth![]()
wat doe je dan allemaal?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef Leonera het volgende:
Leuk he goths bashen. moet zeggen dat ik er zelf een ben maar behoor niet tot de groep wannabees en stumpers die hun polsen doorsnijden. kan ook normaal doen hoor.
In elke geval tegenstrijdigheden op forums zetten.quote:
iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:35 schreef vbmot het volgende:
[..]
In elke geval tegenstrijdigheden op forums zetten.
Ow jimjim, wneer zeg je eens iets intelligents en zinnigs?.., TS bashed al niet meer, blijkt nog enigszinds intelligentie te bevatten, maar waarom is 't bij jou zo slecht gesteld?, wat hebben goths jou ooit misdaan?quote:
Die sukkel mocht ws. niet bij hun clubje horen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ow jimjim, wneer zeg je eens iets intelligents en zinnigs?.., TS bashed al niet meer, blijkt nog enigszinds intelligentie te bevatten, maar waarom is 't bij jou zo slecht gesteld?, wat hebben goths jou ooit misdaan?
laat me nou ff lekker gothics bashenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ow jimjim, wneer zeg je eens iets intelligents en zinnigs?.., TS bashed al niet meer, blijkt nog enigszinds intelligentie te bevatten, maar waarom is 't bij jou zo slecht gesteld?, wat hebben goths jou ooit misdaan?
Ga eens buitenspelen kleutertje..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef DR878 het volgende:
gore vieze gothics ..sprak vandaag nog met een wijf die haar polsen probeerde open te halen![]()
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=gothics
(lees de laatste zin)
ik [afbeelding] op gothics
Er zijn ook wijven met een kilotje of 20 teveel, wat deo te weinig en een rotte kop die G-Star dragen.. Evenals te magere hiphop trutten met lelijke kleren..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:12 schreef DR878 het volgende:
Ik zeg niet dat alle gothics zo zijn. Als er een aardig mooi grietje is die er zwart bij loopt ,maar ook wat verzorgd uitziet en lekker ruikt, en niet denkt aan polsensnijden, dan vind ik dat juist weer geil, maar niet van die goffik wijven die stinken en toiletspray als deo gebruiken en daarnaast nog eens niet douchen en denken aan polsensnijden als het uit is met hun vriendje, want geloof me, die zijn er.
ja maar hier gaat het over gothicsquote:Op zondag 11 september 2005 01:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Er zijn ook wijven met een kilotje of 20 teveel, wat deo te weinig en een rotte kop die G-Star dragen.. Evenals te magere hiphop trutten met lelijke kleren..
Je punt slaat nergens op aangezien je binnen elke cultuur of subcultuur wel rotte appels vind..
Ik dacht al, waar blijf je.quote:Op zondag 11 september 2005 12:48 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog nooit een gezonde appel tussen de Goffs gezien.
Inderdaad, dan is dat verhaal toch helemaal niet van toepassing.quote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar hier gaat het over gothics
Ik stond in de file.quote:Op zondag 11 september 2005 13:14 schreef Blokhut het volgende:
Ik dacht al, waar blijf je.
Omdat mensen hier niks te doen hebben dan hersenloos bitchen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef da_micha_man het volgende:
Waarom is het hier op Fok! een trend geworden om zo over gothics te zeiken?
Je geeft zelf al aan dat je ook zeikt op andere culturen, hiphoppers, sletjes .. enz. Ik denk dat zelfs jij ook wel een keer heb lopen zeiken op een subcultuur.quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat mensen hier niks te doen hebben dan hersenloos bitchen.
Even in leven in de gedachtengang...
"Ow hey,.. die gast/chick ziet er raar uit, met al dat zwart, die luisteren vast naar Satanische metal, helemaal niet leuk,.. dat mensen dat kunnen luisteren, volgens mij stinken ze ook,.. en sommige dragen zelfs make-up, bah zeg!, ik ga maar weer top40 luisteren, stomme mensen allemaal die anders willen zijn.. waarom kunnen ze gewoon niet hetzelfde zijn als ik?"
Bash goths?,.. bash mainstream!
Waarom zijn goths niet menselijk??? tot zover ik weet zien ze er toch wel menselijk uit...quote:Op zondag 11 september 2005 15:01 schreef nietzman het volgende:
Oh, ik heb niets tegen subculturen hoor.
Maar Gothics zijn niet menselijk, dus die mag je best bashen.
Ze hebben geen hartslag, en geen schaduw. En ze kunnen niet tegen knoflook.quote:Op zondag 11 september 2005 15:09 schreef -Lillith- het volgende:
Waarom zijn goths niet menselijk??? tot zover ik weet zien ze er toch wel menselijk uit...
Oh dus als mensen er een beetje anders uit zien dan anderen zijn ze meteen niet menselijk meer?quote:Op zondag 11 september 2005 15:01 schreef nietzman het volgende:
Oh, ik heb niets tegen subculturen hoor.
Maar Gothics zijn niet menselijk, dus die mag je best bashen.
Lees nou wat ik zeg over hartslag, schaduw en knoflook.quote:Op zondag 11 september 2005 15:14 schreef LadyDana het volgende:
Oh dus als mensen er een beetje anders uit zien dan anderen zijn ze meteen niet menselijk meer?Wat een onzin zeg ik heb nooit last van gothics
quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
"Ow hey,.. die gast/chick is lelijk, en kijk die kleren! een beetje aandacht vragen met al dat zwart, en make-up. die luisteren vast naar Satanische metal, wat een droevige muziek,.. dat mensen dat kunnen luisteren, en moet je ruiken, ze stinken ook nog, ik ga maar weer muziek luisteren, stomme mensen die aandacht willen.. waarom kunnen ze gewoon niet normaal zijn als ik?"
Bash goths!,.. bash mainstream!
Nog triester vind ik mensen die alles zo serieus nemen.quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
"Ow hey,.. die gast/chick ziet er raar uit, met al dat zwart, die luisteren vast naar Satanische metal, helemaal niet leuk,.. dat mensen dat kunnen luisteren, volgens mij stinken ze ook,.. en sommige dragen zelfs make-up, bah zeg!, ik ga maar weer top40 luisteren, stomme mensen allemaal die anders willen zijn.. waarom kunnen ze gewoon niet hetzelfde zijn als ik?"
Bash goths?,.. bash mainstream!
Nietzman!quote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef nietzman het volgende:
Heeft iemand trouwens al eens geprobeerd een Gothic een spiegel voor te houden?
Lachen joh!
Welk moppenboek heb je hiervoor gebruikt?quote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef nietzman het volgende:
Heeft iemand trouwens al eens geprobeerd een Gothic een spiegel voor te houden?
Lachen joh!
Het is vast geschreven door ene Bram Stokerquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Welk moppenboek heb je hiervoor gebruikt?
haha ja johquote:Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef -Lillith- het volgende:
hm....ff voelen...yep ik heb een hartslag..... zometeen ff wat knoflook in m'n eten smijten, kijken of ik het overleef.... ow zie net dat ik ook een spiegelbeeld heb en een schaduw heb ik ook al!!!! Vreemd en toch noemen ze me een goth.....Bedoel je niet voor de gein vampier ipv goth????
Misschien ben je dan gewoon een wannabee?quote:Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef -Lillith- het volgende:
hm....ff voelen...yep ik heb een hartslag..... zometeen ff wat knoflook in m'n eten smijten, kijken of ik het overleef.... ow zie net dat ik ook een spiegelbeeld heb en een schaduw heb ik ook al!!!! Vreemd en toch noemen ze me een goth.....Bedoel je niet voor de gein vampier ipv goth????
Maar dat mag schijnbaar ook al niet meer.quote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef -Lillith- het volgende:
neuh...ben gewoon mezelf....
Ik bedoel dus de muziek die hier wordt gezien als de muziek die gothics luisteren. Ik voel me verder geen gothic, al willen mensen dat wel zo zien omdat ik constant zwart draag.quote:Op maandag 12 september 2005 00:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nou kom maar weer op met dat lijstje dan...
Zeg dat dan, en sowieso moet je het er dan zelf niet ook nog eens mee gaan associeëren...quote:Op maandag 12 september 2005 07:21 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de muziek die hier wordt gezien als de muziek die gothics luisteren.
Misschien komt dat omdat er een groot verschil tussen breezers en gothics zit.quote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef da_micha_man het volgende:
Het zal wel komen omdat het breezer bashen al niet meer 'in' is.
gothics doen aan anala en experimentele sex, zo breezah is er alleen bang voorquote:Op maandag 12 september 2005 11:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat er een groot verschil tussen breezers en gothics zit.
Breezers:
[afbeelding]
Gothics:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef -Lillith- het volgende:
neuh...ben gewoon mezelf....
Als je de gemiddelde breezerchick neemt en Goth-chick, denk ik dat je een grote kans hebt op geslachtsziektes bij de breezerchicks, meeste breezerchicks hebben voor hun 16de al 10 sjonnies geneukt.quote:Op maandag 12 september 2005 13:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gothics doen aan anala en experimentele sex, zo breezah is er alleen bang voor![]()
iddquote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och, als ik zou moeten kiezen tussen een meisje dat enigzins geromantiseerd is over de donkeren aspecten des levens en een meisje dat in de skihut op hersenloze nummers compleet uit haar(even hersenloze) bol gaat... Ga ik toch liever voor een lief gothje.
ik kots op beide.quote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och, als ik zou moeten kiezen tussen een meisje dat enigzins geromantiseerd is over de donkeren aspecten des levens en een meisje dat in de skihut op hersenloze nummers compleet uit haar(even hersenloze) bol gaat... Ga ik toch liever voor een lief gothje.
Wat is dan jouw 'type' meisje?quote:
Eh....kweenie...draag altijd zwart (mooie 'kleur' en slankt afquote:
je moet er tegenwoordig ook als een blije homo bijlopen met een roze polo en een gebleekte spijkerbroek, anders ben je 'raar'quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef -Lillith- het volgende:
[..]
Eh....kweenie...draag altijd zwart (mooie 'kleur' en slankt af) eh, spaar doodskoppen en zwarte draken, ehm....zwart geverfd haar. En dat zijn dingen die ze onthouden.... tja ach....sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.....en aangezien ze me verder niet echt in een hokje kunnen douwen is het Goth geworden, of heks....komt ook steeds vaker voor
als je met doodskoppen en draken rondloopt ben je inderdaad raarquote:Op maandag 12 september 2005 23:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
je moet er tegenwoordig ook als een blije homo bijlopen met een roze polo en een gebleekte spijkerbroek, anders ben je 'raar'![]()
![]()
There can be miracles... if you belieeheeeeeeve...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef descendent1 het volgende:
Toch zijn die gothics minder irritant dan iemand die naast je woont en de hele tijd Whitney Houston en dergelijke herrie draait...
hier kan ik wel om lachen. het lijkt allemaal heel boeiend maar je doet het gewoon om interessant te doen. Alsof je er als een zwart gat uit moet zien om diepzinnig te zijn. Verder ben je waarschijnlijk aandachtsgeil en waanhopig op zoek naar een identiteit. En zo'n gothic identiteit is heel extreem maar daarom dus ook makkelijk aan te meten.quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef -Lillith- het volgende:
[..]
Eh....kweenie...draag altijd zwart (mooie 'kleur' en slankt af) eh, spaar doodskoppen en zwarte draken, ehm....zwart geverfd haar. En dat zijn dingen die ze onthouden.... tja ach....sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.....en aangezien ze me verder niet echt in een hokje kunnen douwen is het Goth geworden, of heks....komt ook steeds vaker voor
en teenslippers dragenquote:Op maandag 12 september 2005 23:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
je moet er tegenwoordig ook als een blije homo bijlopen met een roze polo en een gebleekte spijkerbroek, anders ben je 'raar'![]()
![]()
en een tribal tattoo of een aarsgewei... mouwloos t-shirt om de tattoo goed zichtbaar te makenquote:
neequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:44 schreef SolidArt het volgende:
ik vind therion soms wel vetBen ik dan gothic?
Oh nee, ik heb een prada broek.. Oh, en ik vind hardstyle ook wel kick ass, ben ik nu een londsdaler?
Ik zie hem nog wel bij het eerstvolgende goth-huppelfeestje verschijnen met zijn meest gevaarlijke kleren en een cradle of filth ceedeetjequote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Grappig TS hoe je van Goth-basher naar een redelijk normaal standpunt over Goths bent gegaan, zometeen zit je nog op suicidegirls.com en vampirefreaks.com.
ben je homo ofzo?quote:
suicidegirls? vampirefreaks? wat een namenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Grappig TS hoe je van Goth-basher naar een redelijk normaal standpunt over Goths bent gegaan, zometeen zit je nog op suicidegirls.com en vampirefreaks.com.
Och, het zal je niet ontgaan zijn dat "goths" nogal houden van mensen provoceren, nietwaar?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
suicidegirls? vampirefreaks? wat een namen![]()
provoceren, aandacht trekken, noem het hoe je het wilt. maar door dit soort dingen (suicidegirls & vampirefreaks) krijg ik een raar beeld van gothics.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Och, het zal je niet ontgaan zijn dat "goths" nogal houden van mensen provoceren, nietwaar?
Och, noem mij een muziek/stijl soort waarbij dat anders is.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
provoceren, aandacht trekken, noem het hoe je het wilt. maar door dit soort dingen (suicidegirls & vampirefreaks) krijg ik een raar beeld van gothics.
uhhm bijna alle andere muzieksoortenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Och, noem mij een muziek/stijl soort waarbij dat anders is.
en ben een gothic homoquote:
ik vind mensen die jim heten triestquote:Op woensdag 14 september 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uhhm bijna alle andere muzieksoortenmaar het gaat hier niet over de muziek
ik ken geen andere 'stijlen' die zich zo bezig houden met de dood, zelfmoord en vampiers. daardoor vind ik het eigenlijk maar een beetje triest.
Goed, wellicht niet met zelfmoord of vampieren(zelfmoord is trouwens onzin) maar wel met het provoceren en het "ruiger overkomen" op andere mensen. En het gaat hier wél over de muziek. Want de stijl is zeer gerelateerd aan de muzieksoort. Ik kan me geen goth bedenken die wel gothic stijl heeft maar naar r&b luistert. Of geen karl kani gast die van punk houdt.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ken geen andere 'stijlen' die zich zo bezig houden met de dood, zelfmoord en vampiers. daardoor vind ik het eigenlijk maar een beetje triest.
provocerend, ja, ruiger overkomen? nou neequote:Op woensdag 14 september 2005 12:36 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Goed, wellicht niet met zelfmoord of vampieren(zelfmoord is trouwens onzin) maar wel met het provoceren en het "ruiger overkomen" op andere mensen. En het gaat hier wél over de muziek. Want de stijl is zeer gerelateerd aan de muzieksoort. Ik kan me geen goth bedenken die wel gothic stijl heeft maar naar r&b luistert. Of geen karl kani gast die van punk houdt.
Donald Dickquote:Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind mensen die jim heten triest
Goed, noem twee muzieksoorten/subculturen die dat niet hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
provocerend, ja, ruiger overkomen? nou nee![]()
Suicide Girlsquote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef OFfSprngr het volgende:
hoe weet je dat nou? misschien vind je het wel onwijs gaaf?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
het gaat er niet over dat ze provocerend zijn, dat maakt me niks uit. maar al dat gedoe met de dood en zelfmoord enzo vind ik gewoon bullshit en deprimerend. die 2 titels die jij noemt hebben ook alweer suicide in de titel zitten.
ik ga die nummers niet opzoeken trouwens, want het is een genre dat ik absoluut niet trek.
Dus?, Emo is tegenwoordig harstikke populair bij de mainstream en dat gaat ook over zelfmoord en andere deprimerende onderwerpen alleen zien ze er 'lief' uit, want dan kunnen er meer 14jarige meisjes er naar luisteren,.. daarnaast is het net zoals Goth gewoon weer een off-shoot van Punk, alleen in mijn opzicht nog een slechtere dan Goth, want emo draait om verkoop, de emo-scene zit vol met sell-outs.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
het gaat er niet over dat ze provocerend zijn, dat maakt me niks uit. maar al dat gedoe met de dood en zelfmoord enzo vind ik gewoon bullshit en deprimerend. die 2 titels die jij noemt hebben ook alweer suicide in de titel zitten.
ik ga die nummers niet opzoeken trouwens, want het is een genre dat ik absoluut niet trek.
Emo dat gaat dus ook over allemaal deprimerende dingenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus?, Emo is tegenwoordig harstikke populair bij de mainstream en dat gaat ook over zelfmoord en andere deprimerende onderwerpen alleen zien ze er 'lief' uit, want dan kunnen er meer 14jarige meisjes er naar luisteren,.. daarnaast is het net zoals Goth gewoon weer een off-shoot van Punk, alleen in mijn opzicht nog een slechtere dan Goth, want emo draait om verkoop, de emo-scene zit vol met sell-outs.
Goth is zeker ook niet mijn muziek, maar dat betekend niet dat als je er naar luisterd gelijk minder bent.
nee ik ken de hoek waar het vandaan komt en daar hou ik absoluut niet van.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou? misschien vind je het wel onwijs gaaf?
Even voor de goede orde, Suicide commando is de band, en het munner Death by suicide is het nummer, wat overigens een nummer tégen zelfmoord is. Gothic is overigens niet depressief.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
maar je hoeft niet in 'normale' kleren aan te komen dan krijg je allemaal rare blikken. erg open-minded zijn ze nietquote:Op woensdag 14 september 2005 14:23 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat dat betreft is gothic een veilige cultuur waar nog ruimte is voor estheriek en etiquette. Er zijn dan ook zelden ruziek op een gothic feest, in tegenstelling tot menig ander feest waar ik ben geweest.
Hm, dat is lastig ontkrachten als je er zelf bij bent geweest natuurlijk. Welk feest was dat? De gothic cultuur heeft wat dat betreft een paar jaar geleden redelijk op slot gezeten omdat er nogal wat problemen mee waren. Oh, en wellicht ook niet onbelangrijk, wie trad er op?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:25 schreef Yorrit het volgende:
[..]
maar je hoeft niet in 'normale' kleren aan te komen dan krijg je allemaal rare blikken. erg open-minded zijn ze niet
ikzelf hou van hip hop, niet wat je tegenwoordig op tv ziet maar vooral hip hop uit de jaren '90 en underground. benieuwd wat de raakvlakken zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 14:23 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, Suicide commando is de band, en het munner Death by suicide is het nummer, wat overigens een nummer tégen zelfmoord is. Gothic is overigens niet depressief.
Eigenlijk is het zelfs een feestcultuur(oei, akelige term). Het is alleen niet een lang-leven-de-lol cultuur. Ze houden gewoon niet van overdreven vrolijk, zoals een volwassen man op zijn neus rondmeppend roept "ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter." Gothic is wat dat betreft romantisch maar niet sentimenteel romantisch zoals bijvoorbeeld Britney Spears nummers zingt. Ik gebruik uiteraard extreme voorbeelden.
Wat wel waar is is dat gothic meer met het kwaad flirt, omdat het een hoop mensen aanspreekt en altijd een soort van mysterie over zich heen heeft. Terwijl iedereen weet dat dit ook in zichzelf zit.
Wat dat betreft is gothic een veilige cultuur waar nog ruimte is voor estheriek en etiquette. Er zijn dan ook zelden ruziek op een gothic feest, in tegenstelling tot menig ander feest waar ik ben geweest.
Maar mag ik vragen van welke muziek je wel houdt? Ik ga het niet afkraken of zo, maar wie weet heeft gothic meer raakvlakken met jou muziek dan je zelf denkt.![]()
Zelfmoord? Als in Kurt Cobain, Jim Morisson, Jeff Buckley, Herman Brood... allemaal gothics zeker?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Sorry maar je laatste zin begrijp ik echt niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ikzelf hou van hip hop, niet wat je tegenwoordig op tv ziet maar vooral hip hop uit de jaren '90 en underground. benieuwd wat de raakvlakken zijn
je zegt dat gothics niet van overdreven vrolijk houden, ik hou niet van wat dan ook dat overdreven is, vandaar mijn aversie tegen gothics
Gothic IS underground knuppeltjequote:Op woensdag 14 september 2005 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ikzelf hou van hip hop, niet wat je tegenwoordig op tv ziet maar vooral hip hop uit de jaren '90 en underground. benieuwd wat de raakvlakken zijn
je zegt dat gothics niet van overdreven vrolijk houden, ik hou niet van wat dan ook dat overdreven is, vandaar mijn aversie tegen gothics
overdreven gedoe =quote:Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Sorry maar je laatste zin begrijp ik echt niet.
het was eens bij een cybergothic/darkwave/elektro nachtje in utrecht.. was al een tijdje geleden. kreeg gewoon wat rare blikken alsof ik er niet 'hoorde' ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hm, dat is lastig ontkrachten als je er zelf bij bent geweest natuurlijk. Welk feest was dat? De gothic cultuur heeft wat dat betreft een paar jaar geleden redelijk op slot gezeten omdat er nogal wat problemen mee waren. Oh, en wellicht ook niet onbelangrijk, wie trad er op?
nee idd hier zie je het weinigquote:Op woensdag 14 september 2005 14:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vraag me ook regelmatig af hoe ze zullen staan kijken als ik met mn hanekam en Punk kleding binnen kom. ^_^
Maar ja, 't is niet mijn muziek dus niet erg likely dat 't gebeurd.
Uberhaubt, hier in Den Haag lijkt 't wel alsof er bijna geen Goths zijn of Goth feesten.
domme opmerking, ik merk op dat gothic (de stijl) zich bezighoudt met zelfmoord. en jij komt aan met mensen die zelfmoord hebben gepleegd en daarom volgens mij gothic zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zelfmoord? Als in Kurt Cobain, Jim Morisson, Jeff Buckley, Herman Brood... allemaal gothics zeker?
mja dat komt door deze opmerking:quote:Gothbands die zich met vampieren bezighouden ken ik al helemaal niet, volgens mij ben je in de war met metal ofzo..
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef OFfSprngr het volgende:
nee dat vind ik niet.quote:Maargoed, jij vind dus dat iedereen zich maar moet gedragen als de massa dat oplegt en vooral niet uit de pas lopen... klinkt een beetje fascistisch niet?
Hehe, alleen de huppelgothics zijn zo overdreven. Kan het kloppen dat ze ook geloven dat ze "o zo artistiek zijn" en vaak een gekwelde-artiest lijken uit te beelden?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk underground hip hop.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Gothic IS underground knuppeltje
"ik hou niet van wat dan ook dat overdreven is, vandaar mijn aversie tegen gothics"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |