abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31530289
Best leuk liedje, beetje met een knipoog gemaakt en gaat dus over gothics.
quote:
Woedende gothic-fans hebben het gastenboek op de site van 'Nou En' de laatste dagen vol gezet met scheldkannonades en bedreigingen. Ook is het huisadres van één van de bandleden op internet geplaatst en de oproep om molotovcocktails mee te nemen naar popzalen waar de band optreedt.

Schrijver en zanger van het nummer is Bas Nijhof. ''De dreigementen gaan een stap te ver. We overwegen daarom aangifte te doen. Ik weet ook dat veel van die reacties niet serieus te nemen zijn, maar nu ook het adres van onze gitarist bekend is, maken we ons zorgen'', aldus Nijhof. De Kampense formatie krijgt in ieder geval voorlopig extra bewaking tijdens optredens.
dit staat op de fp^

Ik vind het echt belachelijk :'). stelletje kraspanda's hoe dom zijn ze op dat liedje serieus te nemen.

hier at weblog/gastenboek

Reactie uit dat gastenboek .
quote:
hiewr wordt ju toch gek vanw -_-"
zoeen nr echt zielig ... Wrm mag een gothic zigzelf niejj zywn??
damn hiewr kan ik niej tegen -_-"
alsof punkers zo lkkr vrolijk zywn niejj duss
whiejjjj hets een klote nr volgens michael isz een kloetn nr en volgens my al helemaawl :@
laat ons (gothics) gewoon hun zelf zywn met het loser 8ig nr
deoi van mii
pi_31530344
quote:
WEET JE WAT HET GEWOON IS JULLIE DENKEN ALLEMAAL MET DIT NR ONS VOOR LUL TEZETTEN MAAR HET ENIGSTE WAT JULLIE DOEN IS JULLIE EIGEN DOOD ONDERTEKENEN , IK DOE HEEL GRAAG DE MOORDEN PLEGEN MOET TOCH AL VOOR POGING TOT DOODSLAG DUS EEN MOORD KEN ER BIJ GELOOF ME KOM GERUST NAAR HELLEVOET EN IK SLA AL VIEZE GORE SMERIGE KANKER TANDEN UIT JE MEUL EN IDD WAT LEIP11 ZEGT NIE ELKE GOTHIC SNIJDT IN HUN POLSEN ALS DAT ZO WAS DAT ZOU IKNU OOK MET EEN MES IN ME KLAUWEN ZITTEN MAAR DAT DOE IK NIE OMDAT KANKERLIJERS ZOALS NOUEN EN AL DIE KANKER SCHAPEN DIE ER ACHTER GEEN PLEZIER WIL DOEN MAAR WIL JE EEN GEVECHT KOM DAN NAAR HET WINKELCENTRUM IN HELLEVOETSLUIS OP ZATERDAG 23 OKTOBER OM 3 UUR , DAN KOM IK JE HELE KANKER SMOELWERK VERBOUWEN DAN WEET JE HOE HET IS OM IEMAND VOOR LUL TEZETTEN
MAAR ALS JULLIE NIE KOMEN ZIJN JULLIE JE KANKER MENING NIE WAARD MAAR ZIJN VAN DIE KANKER WIZKID SLIJMENDE GROOT DENKENDE KANKER MANNETJES , DUS KOM MAAR CAPICE!!!!!!!!
hahahahaha wat een mongool
pi_31530550
quote:
laat ons (gothics) gewoon hun zelf zywn met het loser 8ig nr
Jezus, een BrEeZaHh-GoThH.

Hoe triest serieus kun je jezelf nemen. , , .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_31530557
te triest idd
pi_31530559
HIj vult zeker de vakken van de supermarkt in zijn gothic outfit op zaterdag 23 oktober om 3 uur.
Die kerel in Hellevoetsluis gaat snachts op pad om bushokjes in te trappen en zichzelf dan te snijden en te krassen aan het glas
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:40:34 #6
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31530637
Whehehehe
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_31530694

The Addams Family is er niets bij het lijkt verdomme wel een low budget star wars film.
pi_31530707
Ik voel een nieuwe FOK!-meeting aankomen op 23 oktober om 3 uur in Hellevoetsluis bij het winkelcentrum
Powered by Gentoo
pi_31530783
9/10 gothics zijn ook echt lelijke mensen!
Van die incest gevallen uit een klein dorpje die dmv van veel zwarte make up de misvormingen proberen te verbergen.
Die man met die hoed is trouwens gay.

dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:47:36 #10
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_31530821
ghehehe idd, we moeten maar een nou en ondersteuningfront vormen!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:49:51 #11
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_31530854
quote:
vieze vuile kanker leiers weten jullie dat als ik wiost wie jullie waren en ik wist waar jullei woonden en ik zou jullie 1 op 1 tegen komen maak ik jullie helemaal kanker kapot :@:@ serieus ik zou maar focking bodyguards inhuren want ik scheur jullie kanker leiers helemaal aan kanker stukken :@:@
let op mijn woorden mannetjes ik laat niks van jullie over jullie gaan ervaren wat er gebeurt als 8 jaar opgekropte haat en woede naar buiten komt :@:@ KANKER HOEREN!!!!!!!!!!!!!!
al jullie fucking kanker losers bring it on!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!11!
quote:
Birgit :: 14 oktober 2005 14:15

we hebben al meer dan de helft van het gastenboek, en binnenkort moeten jullie em sluiten omdat er te veel gereageerd is en te veel commentaar is gegeven, dan ga ik lachen, heel erg hard, dan hebben we iets bereikd met ons protest tegen jullie nummer
pi_31530876
Het lijkt mij beter om ze in een groot kamp met prikkeldraad te stoppen daar voelen ze zich toch thuis en hebben wij er geen last meer van
pi_31530899
Ik verwacht trouwens vanavond een reply aangezien de goths nu liggen te slapen in hun kisten.
pi_31530907
huh...het lijken wel hooligans man...
pi_31530913
23 oktober 3 uur in Hellevoetsluis

Alleen die naam al, Hellevoetsluis, echt een plaats voor Gothics.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_31530925
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef tonks het volgende:

[..]

hahahahaha wat een mongool
Whaha nu met een groepje heen gaan zien of ie dan nog zo'n grote bek heeft
pi_31530934
Ach het is gewoon idioot stelletje retards om dat liedje serieus te nemen, marokkanen namen dat liedje 'kutmarokkanen' ook niet serieus en toen dat liedje 'supergabbertje' die namen dat ook niet serieus.
Maar gothics zijn gewoon idioot en dom dat ze dat liedje serieus nemen.
pi_31530947
Ze gebruiken wel veel die smilies.
Alsof ze zich ergens voor schamen.

En terecht natuurlijk.
pi_31530955
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Dementor het volgende:
Ik verwacht trouwens vanavond een reply aangezien de goths nu liggen te slapen in hun kisten.

!!@
pi_31530969
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:52 schreef Jegorex het volgende:
23 oktober 3 uur in Hellevoetsluis

Alleen die naam al, Hellevoetsluis, echt een plaats voor Gothics.
Straight from the dungeons of H'sluis, jeweettog.
pi_31530972
Wat zijn die goths toch vredelievend! Kanker dit, kanker dat. Zelf zien ze zo bleek alsof ze net de builenpest achter de rug hebben.

... maar daar hoor je dan weer niemand over.
pi_31531003
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Straight from the dungeons of H'sluis, jeweettog.
For real, my necro.
*vleermuishandbeweging maakt*
pi_31531005
geniaal dit. echt..
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_31531008
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze gebruiken wel veel die smilies.
Alsof ze zich ergens voor schamen.

En terecht natuurlijk.
Wat heb jij tegen goths, sukkel!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:56:58 #25
50093 Icey1986
Boondock Saints
pi_31531017
Ik vraag mij af of die lui in dat gastenboek wel gothics zijn... ik ken ook wel wat van die lui, maar die zouden echt geen vlieg kwaad kunnen doen en nooit zo (met dat 'kanker' woordgebruik) op iemand reageren. Eerder sarcasticsche opmerkingen maken, als ze er al opmerkingen over maken.

Gezien hun taalgebruik zou ik eerder zeggen 14 jarige voetbalclub supporters die hun school niet afgemaakt hebben ofzo.
And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')