dit staat op de fp^quote:Woedende gothic-fans hebben het gastenboek op de site van 'Nou En' de laatste dagen vol gezet met scheldkannonades en bedreigingen. Ook is het huisadres van één van de bandleden op internet geplaatst en de oproep om molotovcocktails mee te nemen naar popzalen waar de band optreedt.
Schrijver en zanger van het nummer is Bas Nijhof. ''De dreigementen gaan een stap te ver. We overwegen daarom aangifte te doen. Ik weet ook dat veel van die reacties niet serieus te nemen zijn, maar nu ook het adres van onze gitarist bekend is, maken we ons zorgen'', aldus Nijhof. De Kampense formatie krijgt in ieder geval voorlopig extra bewaking tijdens optredens.
quote:hiewr wordt ju toch gek vanw -_-"
zoeen nr echt zielig ... Wrm mag een gothic zigzelf niejj zywn??
damn hiewr kan ik niej tegen -_-"
alsof punkers zo lkkr vrolijk zywn niejj duss
whiejjjj hets een klote nr volgens michael isz een kloetn nr en volgens my al helemaawl:@
laat ons (gothics) gewoon hun zelf zywn met het loser 8ig nr
deoi van mii
hahahahaha wat een mongoolquote:WEET JE WAT HET GEWOON IS JULLIE DENKEN ALLEMAAL MET DIT NR ONS VOOR LUL TEZETTEN MAAR HET ENIGSTE WAT JULLIE DOEN IS JULLIE EIGEN DOOD ONDERTEKENEN , IK DOE HEEL GRAAG DE MOORDEN PLEGEN MOET TOCH AL VOOR POGING TOT DOODSLAG DUS EEN MOORD KEN ER BIJ GELOOF ME KOM GERUST NAAR HELLEVOET EN IK SLA AL VIEZE GORE SMERIGE KANKER TANDEN UIT JE MEUL EN IDD WAT LEIP11 ZEGT NIE ELKE GOTHIC SNIJDT IN HUN POLSEN ALS DAT ZO WAS DAT ZOU IKNU OOK MET EEN MES IN ME KLAUWEN ZITTEN MAAR DAT DOE IK NIE OMDAT KANKERLIJERS ZOALS NOUEN EN AL DIE KANKER SCHAPEN DIE ER ACHTER GEEN PLEZIER WIL DOEN MAAR WIL JE EEN GEVECHT KOM DAN NAAR HET WINKELCENTRUM IN HELLEVOETSLUIS OP ZATERDAG 23 OKTOBER OM 3 UUR , DAN KOM IK JE HELE KANKER SMOELWERK VERBOUWEN DAN WEET JE HOE HET IS OM IEMAND VOOR LUL TEZETTEN
MAAR ALS JULLIE NIE KOMEN ZIJN JULLIE JE KANKER MENING NIE WAARD MAAR ZIJN VAN DIE KANKER WIZKID SLIJMENDE GROOT DENKENDE KANKER MANNETJES , DUS KOM MAAR CAPICE!!!!!!!!
Jezus, een BrEeZaHh-GoThH.quote:laat ons (gothics) gewoon hun zelf zywn met het loser 8ig nr
quote:vieze vuile kanker leiers weten jullie dat als ik wiost wie jullie waren en ik wist waar jullei woonden en ik zou jullie 1 op 1 tegen komen maak ik jullie helemaal kanker kapot:@:@ serieus ik zou maar focking bodyguards inhuren want ik scheur jullie kanker leiers helemaal aan kanker stukken
:@:@
let op mijn woorden mannetjes ik laat niks van jullie over jullie gaan ervaren wat er gebeurt als 8 jaar opgekropte haat en woede naar buiten komt:@:@ KANKER HOEREN!!!!!!!!!!!!!!
al jullie fucking kanker losers bring it on!!!!!!!!!!!!!
quote:Birgit :: 14 oktober 2005 14:15
we hebben al meer dan de helft van het gastenboek, en binnenkort moeten jullie em sluiten omdat er te veel gereageerd is en te veel commentaar is gegeven, dan ga ik lachen, heel erg hard, dan hebben we iets bereikd met ons protest tegen jullie nummer
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Dementor het volgende:
Ik verwacht trouwens vanavond een reply aangezien de goths nu liggen te slapen in hun kisten.
Straight from the dungeons of H'sluis, jeweettog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:52 schreef Jegorex het volgende:
23 oktober 3 uur in Hellevoetsluis
Alleen die naam al, Hellevoetsluis, echt een plaats voor Gothics.
For real, my necro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Straight from the dungeons of H'sluis, jeweettog.
Wat heb jij tegen goths, sukkel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze gebruiken wel veel diesmilies.
Alsof ze zich ergens voor schamen.
En terecht natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |