Dit is een MUZ topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef cyberbull het volgende:
laten we eerst maar es de vooroordelen over goths de wereld uithelpen...
altijd depressief...aanbidden satan...allemaal van die bullshit dingen....
Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef kamagurka het volgende:
Je geeft slechts twee voorbeelden van wat mensen abusievelijk met goth verwarren, maar er zijn er natuurlijk véééél meer, die ook weer allemaal in dit topic voorbij moeten gaan komenDaarna leggen we nog 500 keer uit wat dan wél goth is, waarna iedereen dat weer vergeet en het gewoon weer in een nieuw topic terugkomt
Maargoed, het is een nobel streven om mensen te onderwijzen![]()
Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef Dangel het volgende:
Orion is puik. Friestalige gothic
alleen overwogen hoop ikquote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogen
Voor zover ik weet hebben ze nog geen Frysktalige liedjesquote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen overwogen hoop ik![]()
vind ze in het engels wel goed![]()
Je bent streng...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dit is een MUZ topic.
[..]
Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.quote:
Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
*eensch*quote:Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landen
Nog twee: Static Sky en de hierboven genoemde Peoples Republic Of Europe. En dan heb je nog To Elysium, geval apart. Maakt heel goede muziek, maar is zichzelf Gothic Metal gaan noemen, omdat ze zo genoemd werd. Het nijgt dus heel veel naar Metal en een heel stuk minder naar Gothic en past ook beter in het straatje van Within Temptation als Gothic.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
Bauhaus!! Oude glorie herleeftquote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Zojuist kaartjes besteld voor Nitzer Ebb in de Patronaat in Juni.
Verder was Bauhaus afgelopen zaterdag echt geweldig!
(o en ook kaartjes voor Morrissey besteld)
Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bauhaus!! Oude glorie herleeft![]()
Nitzer Ebb heb ik nooit zoveel aangevonden, maar heb er ook weinig van gehoord..
Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!
Nitzer Ebb vind ik persoonlijk erg sterk, zeker als je hoort hoe Fixmer/McCarthy klinkt weet je hoe Nitzer Ebb gaat worden in Juni. BEUKEN!
Kama: als je Fixmer/McCarthy nog niet kent, download / leen de cd en koop kaartjes!
Malochia. Jammer dat't gestopt is.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Malochia. Jammer dat't gestopt is.
Ik ga iig met een vriendin van me, maar heb alvast 4 kaartjes gehaald. Elegy vergeet het vast weer en ik wil niet weer het gemekker aan moeten horen dat ie geen kaartje heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toe
Maar ik zal de combi ook eens gaan uitchecken... Ik weet alleen niet of ik in Nederland ben de 6e.. je gaat zeker met elegy, die kleine duivel?![]()
Front242, de uitvinders van het genre.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.
En wat is jullie favo harsh EBM act (als je daarvan houd)?
Hoe kan ik dat vergeten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Front242, de uitvinders van het genre.
Als je dat iig een tijdje kunt doen, zou wel cool zijn... het hangt een beetje van mijn werk af namelijk. Maar ik weet meer in maart, ik zal je wel tijdig inlichten of ik kan ja dan neequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga iig met een vriendin van me, maar heb alvast 4 kaartjes gehaald. Elegy vergeet het vast weer en ik wil niet weer het gemekker aan moeten horen dat ie geen kaartje heeft.
Als je wil hou ik die ander wel voor je vast?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Front242, de uitvinders van het genre.
Dan issie bij deze gereserveerd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als je dat iig een tijdje kunt doen, zou wel cool zijn... het hangt een beetje van mijn werk af namelijk. Maar ik weet meer in maart, ik zal je wel tijdig inlichten of ik kan ja dan nee![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan issie bij deze gereserveerd!
Skinny Puppy is meer Industrial, Front 242 EBM en NiN is iets van Industrial Rock (ofzo?, geen idee eigenlijk).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er sinds kort achtergekomen dat ik redelijk zwaar gothic ben...
Ik wist wel dat met gothic niet within temptation en evanescence bedoeld werden, en dat ebm eigenlijk hetzelfde is als cybergothic, maar dat ik zoveel electronische tegenkwam in dit topic had ik niet durven dromen zeg.
Voor mij was het eigenlijk altijd ebm/industrial.
Ben ook niet zo bekend met wat welke stijl precies inhoud....de namen zelf ken ik allemaal wel, alleen ik weet nooit precies welke band ik waar tussen moet zetten. Skinny puppy bv zou EBM moeten zijn, maar ik vind dat weer een heel stuk anders klinken dan een Davantage ommaar iets te noemen. Of zit ik fout wat betreft Skinny Puppy? ... En wat is darkwave precies? Zeker weten dat ik er hopen van heb, maar ik zou het niet herkennen... En word er eigenlijk echt onderscheid gemaakt tussen electronicsch en akoestisch bij industrial/ebm.... Nine inch nails en front 242 oid vind ik een wereld van verschil....
Wie helpt me evenLuister het heel veel, maar sta d'r zelf van te kijken hoe weinig ik eigenlijk weet van het genre....
Is dit LIF?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Chen het volgende:
Hoi, ik heb even een vraagje. Waarom dragen gothics van die kleding... kijk is een serieuze vraag. Maar ik vindt toch een beetje dat ze rare kleding dragen
Omdat lange latex rokken gaaf om je heen zwieren als je heel gothic-verantwoord aan het dansen bent natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Chen het volgende:
Hoi, ik heb even een vraagje. Waarom dragen gothics van die kleding... kijk is een serieuze vraag. Maar ik vindt toch een beetje dat ze rare kleding dragen
Precies, net zomin als dat het gaat over het gehele trance-publiek wat uit smerige kuthomoos bestaat met roze blousjes, daaahaaag!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef swingerandfree het volgende:
New OrderBlue Monday
Jammer dat de meeste goths zulke fags zijn, maaaaaar daar gaat dit topi niet over
Nou niet gaan huilen hoor, voel je je aangesproken ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Precies, net zomin als dat het gaat over het gehele trance-publiek wat uit smerige kuthomoos bestaat met roze blousjes, daaahaaag!
En blue monday is niet goth, maar wave
Ik snap niet waarom je in dit topic uit je bek moet komen schijten over iets waar je a] geen fuck vanaf weet, b] geen zinnig woord aan toe te voegen hebt.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:51 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Nou niet gaan huilen hoor, voel je je aangesproken ofzo.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je in dit topic uit je bek moet komen schijten over iets waar je a] geen fuck vanaf weet, b] geen zinnig woord aan toe te voegen hebt.
Ga dan ergens in KLB weer een anti-goth topic openen ofzo.. boeienn..
Ik kom geregeld op "hippe parties" en in "hippe kroegen" en het publiek daar is net zo triest. Je punt is?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
![]()
Nou laat ik us wat zeggen,
Gothic is zo dood als maar kan, slechts een enkele simpele ziel die het nog in leven houdt. Ik kom geregeld op "gothic parties" en zowel het huidge aanbod van bands als de fans is in en in triest.
Tuurlijk jochie.. jij hebt er kijk op hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
![]()
Nou laat ik us wat zeggen,
Gothic is zo dood als maar kan, slechts een enkele simpele ziel die het nog in leven houdt. Ik kom geregeld op "gothic parties" en zowel het huidge aanbod van bands als de fans is in en in triest.
*ssh* zinloze discussie, hij luisterd wat hij voorgeschoteld krijgt en jij luisterd wat jij leuk vindt, smaken zijn anders en jij hebt duielijk jouw eigen gevormd.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie.. jij hebt er kijk op hoor![]()
Raar dat er steeds meer mensen op summer darkness afkomen en dat het muzikale aanbod nog nooit zo divers is geweest op gothfeesjes. Maar misschien zijn dat niet de feesjes waar jij naartoe gaat.
Maar vertel eens, in welke verlicht muzikaal subgenre houdt jij je op?![]()
Dat heb ik hem al voorgesteld... anti-goth topics genoeg voor mensen die hun frustratie kwijt willen over iets waar ze mentaal niet bij kunnenquote:Op maandag 20 februari 2006 03:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
*ssh* zinloze discussie, hij luisterd wat hij voorgeschoteld krijgt en jij luisterd wat jij leuk vindt, smaken zijn anders en jij hebt duielijk jouw eigen gevormd.
Ga beide anders richting KLB/GC/LIF met deze discussie.
Wat draaien ze nog meer naast Techno?, als ze wat stevige EBM en zo draaien kom ik wellicht ook wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:15 schreef kamagurka het volgende:
Ontopic: a.s. vrijdag weer Cyberia in de ekko (utrecht), misschien ga ik voor de verandering weer ns een keertjeLekker hossen op trance met een diepdonker jasje
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef GM het volgende:
Lacrimosa, iemand?
Als'k in de buurt zou wonen en er nachttreinen zouden rijden.. ben een beetje gelimiteerd aan de randstand in dat opzicht.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik weet niet waar jullie vandaan komen, maar jullie zouden echt eens naar Arnhem moeten komen als die gasten van The New Underground weer in Willemeen zijn. Ik realiseer me dat zij ook geregeld feesten in utrecht organiseren, maar hier is het pas net begonnen en de eerste 3 keer op proef, dus het moet een succes worden anders gaan ze er niet mee door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |