quote:
Van de Cell verwacht ik het ook... nou de developers nog die het eruit weten te persen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef peristilius het volgende:
Ik verwacht wel spetterende physics van die Cell hoor...
Als ik naar de interessante PS2-only titels kijk zijn dat toch echt alleen Japanse titels... niks voor jou.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Retuobak het volgende:
Natuurlijk heb ik gewoon nog interesse in de PS3 P-Style, het wordt immers het grootste platform, dus de meeste kans op toffe games onder de consoles.
Wat interessante titels betreft kijk jij met jouw smaak natuurlijk vooral naar (Japanse) RPG's.....quote:interessante PS2-only titels
Noem eens wat?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat interessante titels betreft kijk jij met jouw smaak natuurlijk vooral naar (Japanse) RPG's.....
Ik zie echter best interessante titels die me wat voor mij lijken.
Ik zou graag voorbeelden zien, want ik ken ze niet. Alleen de Jak-serie schiet me te binnen. En God of War.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat interessante titels betreft kijk jij met jouw smaak natuurlijk vooral naar (Japanse) RPG's.....
Omdat ik geen zin heb om de eindeloze PS2 lijsten door te ploegen maar wat voor de PS3:quote:
ratchet & clank, Devil May Cry, zone of the enders, gungrave, time crisisquote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou graag voorbeelden zien, want ik ken ze niet. Alleen de Jak-serie schiet me te binnen. En God of War.
TGSquote:
Ja. Datum... geen idee.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef mustisuc het volgende:
is die ps3 conference er niet gauw?? of op welke datum was dat nog maar weer..
Waarvan alleen de eerste niet Japans is...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:41 schreef SocialDisorder het volgende:
ratchet & clank, Devil May Cry, zone of the enders, gungrave, time crisis
ging toch om RPGs?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja. Datum... geen idee.
[..]
Waarvan alleen de eerste niet Japans is...
Nee, gewoon Japanse titels. Of eigenlijk juist niet-Japanse titels.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
ging toch om RPGs?
dan heb ik deze verkeerd begrepen:quote:Op zondag 12 februari 2006 15:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, gewoon Japanse titels. Of eigenlijk juist niet-Japanse titels.
doordat japans tussen haakjes stond, dacht ik dat het voornamelijk om RPGs ging.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Taipei Game Show!quote:
Begrijpelijk, maar de oorsprong van die discussie was...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
doordat japans tussen haakjes stond, dacht ik dat het voornamelijk om RPGs ging.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:31 schreef H.Flick het volgende:
Als ik naar de interessante PS2-only titels kijk zijn dat toch echt alleen Japanse titels... niks voor jou.
zul je zien dat de Matrix-style-trenchcoats uit de mode gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 15:54 schreef SToRM81 het volgende:
Titel van het topic zou eigenlijk moeten zijn: met realistisch bewegende jassen![]()
Maar ik hoop dat ze op die TGS nu eindelijk eens wat concreets laten zien
vooralsnog denkt Ken van wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:08 schreef Elvi het volgende:
Kan je op de PS3 ook de spellen van PS2 spelen?
Toch ben ik bang dat het nog vrij lang kan gaan duren hoor. Ik verwacht de eerste ècht goeie games pas eind 2007 begin 2008.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef piet_pelle het volgende:
Als het maar niet zo ongelovelijk lang duurt voordat er goede games komen voor de ps3 zoals het bij de ps2 duurde.
Anders geef je een vrachtwagen met geld uit en kan je nog eens 3 jaar wachten op spellen die de moeite waard zijn.
Ik ben een blonde vrouw, dus langzaam praten pleasequote:Op zondag 12 februari 2006 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
vooralsnog denkt Ken van wel.
Ken Kutaragiquote:Op zondag 12 februari 2006 16:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben een blonde vrouw, dus langzaam praten please![]()
Wie is Ken?
Sony Computer Entertainment Inc.quote:
+ ontwerper van de SPC700.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:25 schreef P-Style het volgende:
Oprichter en baas van Sony's subdivisie Sony Computer Entertainment.
de enige persoon ter wereld die z'n verwarming aan kan zetten met z'n PS2 via e-mailquote:Op zondag 12 februari 2006 16:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben een blonde vrouw, dus langzaam praten please![]()
Wie is Ken?
Jij snapt het schijnbaar ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef Xrenity het volgende:
Dan snapt ze het niet, jongens.
Kwaliteitstopic.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef P-Style het volgende:
In ieder geval... Hier alles over Ken Kutaragi, Elvi.
Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:47 schreef kepler het volgende:
...het zijn analisten en het is nog maar de vraag of al deze functies erin komen
eigenlijk een nutteloos stukje...
je moet wat op deze grauwe zondagmiddagquote:Op zondag 12 februari 2006 17:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen!
Bron: http://www.ps3land.com/news/article243.phpquote:IBM is learning how to produce more working Cell chips per batch quicker than any other chip it has previously worked on.
The company, that co-design the revolutionary Cell processor with Toshiba and Sony, has said that "yeild learning" is at its best with the Cell. What this means is that on each wafer of chips, a higher number of working chips are being produced, or in other words, there are better "yields".
Previously, it has taken much longer to achieve the same yields in the same amount of time.
This could be positive news for the manufacturing of the PlayStation 3. Analysts have suggested that poor chip yields could severely delay the launch of the PlayStation 3, and when it does eventually launch, shortages will result in demand totally outstripping supply.
However, the statement made by William Zeittler, Senior Vice President of IBM’s System & Technology Group, may be good news for manufacturers, hopefully allowing for a large number of PlayStation 3 units available in every territory. Unfortunately, the multiple other components within Sony's complex, next-generation machine also need to be taken into consideration. As Microsoft experienced with the Xbox 360, the sheer complexity of the innards of the PlayStation 3 may still delay production.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |