OMG, die foto.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:22 schreef niksan het volgende:
Fokker heeft konijn van 9,2 kilogramcute!
Nog groter en dikker dan mijn katquote:
quote:
Ik ga hem vragen voor mijn verjaardagquote:Op zondag 12 februari 2006 11:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Damn, het lijkt wel een jongetje in zo'n konijnenpak ofzo!
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik ga hem vragen voor mijn verjaardag!
Misschien is ie dan nóg dikker geworden!
Robert het konijnquote:Op zondag 12 februari 2006 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Zal je moeder blij mee zijn.
Wat een naam trouwens...Robert![]()
Bupie.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Robert het konijn![]()
Ik geef hem dan gewoon een andere naam![]()
Neequote:Op zondag 12 februari 2006 11:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bupie.
Net zoiets als 'Flappie', maar dan leuker.
En NSE dat maar 83.000 kijkers trekt...quote:Op zondag 12 februari 2006 11:30 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wouter Bos te gast, lachbandjes, reclame op de radio... het wordt allemaal erg gewaardeerd door de kijker.
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:30 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wouter Bos te gast, lachbandjes, reclame op de radio... het wordt allemaal erg gewaardeerd door de kijker.
En nog beter dan Kijkbuisstaren?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond hem grappiger dan 'curling'!
Neuh.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
En nog beter dan Kijkbuisstaren?.
Ik zit nu al 2 minuten een woordgrap te bedenken met "bereden worden"quote:
Common, je kunt het!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:57 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik zit nu al 2 minuten een woordgrap te bedenken met "bereden worden"
maar ik kan 'm niet goed formuleren...
Talpa is best genieten. Hoe die onverbeterlijke Beautje opeens van 1,5 miljoen naar 83k kijkers gaatquote:Op zondag 12 februari 2006 11:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En NSE dat maar 83.000 kijkers trekt...!
Ik dacht dat je het over Buupje hadquote:Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, ik ga niet geforceerd grapjes maken over bereden worden door jou
Dááág... ik zeg toch dat ik me verveel? Dat betekent meestal, geen zin om mijn huiswerk te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Too bad for you.
Wil je mijn huiswerk doen?.
Wel twéé tips.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/n.peschier/id73.htm
Joh!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dááág... ik zeg toch dat ik me verveel? Dat betekent meestal, geen zin om mijn huiswerk te doen
Neem een beschuitje!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb honger.
Zullen we samen spelenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/n.peschier/id73.htm
Doe eens niet zo Christinerigquote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef Airelle het volgende:
Ik ben overgestapt naar de Slowchatreeks van POL..
Daaaaaaaag.
Alles in POL is slow...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef Airelle het volgende:
Ik ben overgestapt naar de Slowchatreeks van POL..
Daaaaaaaag.
Ja, maar val ik jullie er niet mee lastigquote:Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Alles in POL is slow...
alsmede saai
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:40 schreef yvonne het volgende:
_ELMaikel_ stalken, weg.
Nou weg is dus gewoon weg. Tot de permamnesties worden gegeven en mits hij niet vergeten wordtquote:
Het is maar hoe je het bekijkt...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Alles in POL is slow...
alsmede saai
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou weg is dus gewoon weg. Tot de permamnesties worden gegeven en mits hij niet vergeten wordt.
Ik met mijn broer die nogsteeds in huis woontquote:Op zondag 12 februari 2006 12:35 schreef George-Butters het volgende:
Ik word elke dag gemarteld met As the world turns
Als ik je goed begrijp wordt je elke dag gemarteld met je broer als werktuig?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik met mijn broer die nogsteeds in huis woont
Join the club
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp wordt je elke dag gemarteld met je broer als werktuig?
Ik moest lachen.quote:
quote:
Ach, je kan het de rest niet kwalijk nemen dat zij, in tegenstelling tot jij en ik, geen gevoel voor humor hebben.quote:
Dat is ook zo, natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, je kan het de rest niet kwalijk nemen dat zij, in tegenstelling tot jij en ik, geen gevoel voor humor hebben.
Je wordt gestalked?!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef Airelle het volgende:
Airrrrrrrrrry?.
Ik lok ze niet hierheen, ik ben zelf (deels) overgestapt. Dat verbaal verkrachten zal me niet lukken, de achtergrondkennis van hen is vele male beter.
Haha, neuh.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je wordt gestalked?!![]()
Daarvoor kun je mensen laten bannen hoor!![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Airelle het volgende:
Zo zullen we het nu weer hebben over Lieke ofzo? Om onze eer hoog te houden.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Zij heeft een kaaklijn waar vele mannen op jaloers zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zij heeft een kaaklijn waar vele mannen op jaloers zijn.
Evenals (te) brede schouders.
Elke vrouw heeft 2 borsten en 2 billen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zij is één van de vrouwen die lekkere rondingen heeft
Ze is gewoon niet subtiel.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
...
Whaha.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zij heeft een kaaklijn waar vele mannen op jaloers zijn.
Nou, vind ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze is een beetje lomp. Dat bedoelt 'ie.
Mwoah....ze is wel 'groot', maar ik vind dat niet per definitie lomp of grof.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:41 schreef George-Butters het volgende:
en waarschijnlijk 1m90.
Een kleine reuzin.
Dankuquote:Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah....ze is wel 'groot', maar ik vind dat niet per definitie lomp of grof.
Haha.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Aaah je betrekt mijn opmerking over haar op je zelf?
Die twee laatste foto's!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef Bupatih het volgende:
Dan maar zo:
[[url=http://www.tccandler.com/images/actresses/kristin_davis_roll_in_the_hay.jpg[]/img]
[img]http://www.my-wc.com/celebs/kristin_davis/top.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sadist!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:46 schreef babette21 het volgende:
'morning.....
Ik heb geen Idols gezien, maar ik las net al ergens dat Serge eruit is
wo. toch maar de herhaling kijken denk ik.... lekker genieten van zijn afgang:9
Daar was ik niet op uitquote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mooie lange vrouwen hoor.
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:46 schreef Dizer het volgende:
Bupa!!!!!!
[[url=http://people.freenet.de/thechopshop/Lieke_Persfoto-Small.jpg]afbeelding][/url]![]()
quote:
dat lijkt me logisch.....quote:Liever hij dan Ellen eruit.
Je bent voor een all-female finale?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat lijkt me logisch.....
wel jammer dat ik net deze exit gemist heb, hij was vast net zo lekker als die vanChriston
volgende week Harm eruit & dan kijken we verder
Airellequote:
Ik erger me eerlijk gezegd ook wel aan Harm. Zou het dus niet erg vinden als hij eruit vloog.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat krijg je he, als de mannen allemaal zo slecht/stom zijn...
hij geeft elke week hetzelfde optreden, kan eigenlijk helemaal niet zingen en..... is spuuglelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 14:03 schreef Airelle het volgende:
Ik erger me eerlijk gezegd ook wel aan Harm. Zou het dus niet erg vinden als hij eruit vloog.
ergo: een all-female finalequote:Een all-female finale, wat zeg?! Ik bedoel een all-female top4.
Hoe geweldig subtiel ben jij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij geeft elke week hetzelfde optreden, kan eigenlijk helemaal niet zingen en..... is spuuglelijk
[..]
ergo: een all-female finale
Alles in het belang van de aerodynamicaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef babette21 het volgende:
mèn dat langlaufen is echt [ongevraagd] snikkels kijken
met name bij die witte pakken zie je echt álles![]()
![]()
Joh, heb het hastikke druk, geen tijd om terug te lezenquote:
Doe ik ook nooitquote:Op zondag 12 februari 2006 14:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, heb het hastikke druk, geen tijd om terug te lezen.
Oeh jij...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef babette21 het volgende:
ELM gebanned vanwege het stalken van HB?!?!?
volkomen terecht, hij ging te ver.....![]()
Politiek.quote:
Serge, Love is All, ehm...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
Wie ging eruit bij Idols gisteren?? En weet iemand hoe dat nummer heet wat Raffaëla zong en van wie het is?
www.idols.nl Staan de nummers. Weet je ze niet uit m'n hoofdquote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
Wie ging eruit bij Idols gisteren?? En weet iemand hoe dat nummer heet wat Raffaëla zong en van wie het is?
Serge is eruitquote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
ik meen het [ook al klinkt dat niet geloofwaardigquote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef Airelle het volgende:
Oeh jij...
Permbans bestaan ook niet echt op Fok!.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik meen het [ook al klinkt dat niet geloofwaardig]
volgens mij ga ik enkel in op opmerkingen van HB, omdat ik het simpelweg niet laten kan
en dat geldt voor vrijwel iedereen hier, behalve ELM...
hij loopt haar echt al een paar dagen "uit te dagen" [aanspreken op voornaam, topics openen, msn]
maar permanent verbannen lijkt me wel wat overdreven.....
hoe tof hequote:
Dat was ze inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
aan de fragmentjes te zien, voor de uitslag, was Angelique by far de beste
Uhm, doei dan maarquote:
Ze was vooral de saaistequote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
aan de fragmentjes te zien, voor de uitslag, was Angelique by far de beste
Dat vond ik ook raar jaquote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef babette21 het volgende:
zeg, waarom waren al die Idols in 't wit [wat volgens mij de bedoeling was] behálve Floortje en Harm?
Het publiek was ook wit... Maar roze/rood paste toch wel beter in het thema natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Harm was nog in 't babyblauw, maar Floortje sprong er echt uit in het roze/rood
Ellen en Raffa. En Harm was het absolute dieptepunt.quote:
Ik dacht ook in eerste instantie dat het de Beatles warenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Dank u allemaal
En ik had dus gelijk met mn weddenschap dat het niet de Beatles waren
Jeetje, wat kut voor je zegquote:Op zondag 12 februari 2006 17:18 schreef timbob het volgende:
Ja verdomme
wil ik buiten foto's gaan maken, gaat het sneeuwen!
en vriezen!
nou, met bevroren vingers kan je echt niet meer je sluitertijdschijfje draaien hoor
quote:
Idols Fansite Sergequote:
quote:
quote:Poll: Serge heeft afgelopen zaterdag Idols moeten verlaten...Vet oneerlijk, Ellen moest weg!
Ja, je kan nergens invullen dat je Serge maar laffe homo vindtquote:
quote:
quote:Serge vond het fanboek dat hij bij de 4e Live Show heeft gekregen zo leuk!! Dat we er nog 1 maken.
Maar daar hebben jullie meer tijd voor! Deze wordt namelijk bij de finale gegeven!! De officiele datum weten we nog niet wanneer het sluit, maar hou daarvoor sergefansite.nl in de gaten.
Whehe, dat was tijdens de uitreiking van de 'liberaal van het jaar-award' of niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:36 schreef pberends het volgende:
De nieuwe van Aartsen heeft zich al gemeld:
[afbeelding].
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehe, dat was tijdens de uitreiking van de 'liberaal van het jaar-award' of niet?
Ze zijn er echt van overtuigd dat Idols nep is. Dus ik denk, ik help ook even een roddel de wereld in:quote:
En ze geloven het ook nogquote:Ik hoorde net trouwens dat Serge eigenlijk niet eens mee mocht doen met
Idols. Bij de wildcardshow had Clarissa eigenlijk de meeste stemmen
gekregen, maar HJ vond dat er dan wel erg meisjes in de finale zouden
staan, dus heeft hij ervoor gezorgd dat Serge won! Heel veel mensen
zeggen dit, dit is echt waar! !
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn er echt van overtuigd dat Idols nep is. Dus ik denk, ik help ook even een roddel de wereld in:
[..]
En ze geloven het ook nog!
Antwoord op jouw vraagquote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef Airelle het volgende:
Wie is het dan?
Ze heet Camilla Grøseth meer kom ik ook niet achterquote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef Airelle het volgende:
Daar was ik ook al. Noors/Zweeds/Deens/Fins...
Duh, dat is de grapquote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
"Heel veel mensen zeggen dit, dit is echt waar!!!"
Lijkt me een steekhoudende onderbouwing..
quote:
Mag jij even in je handjes knijpen. Ik schold je daarnet uit voor één van de mooiste trip hop albums dat er ooit is gemaakt.quote:
Ach... allemaal vrouwen die graag zichzelf verwennen met lekkere geuren... das juist.. MIJN IMAGOquote:
quote:SanneV 1. Knoeierij 12/2/2006 19:34
Dit krijg ik net te horen op Msn:
hee mensen, ik heb net gehoord dat er geknoeid schijnt te zijn met de stemmen. Eigenlijk moest Raff eruit maar dan zou HJ teveel commentaar gaan krijgen. Dus hebben ze 1000 stemmen van Serge naar Raff gedaan.
Ik weet niet of dit waar is, maar een kennis vertelde dat hij vlakbij detechnici zat en hoorde dat ze zeiden, er moet snel iets gebeuren anders gaat Rafaella eruit en krijg HJ teveel commetaar. Toen zei een andere 1000 stemmen overmaken, dat hebben ze gedaan. Ik weet niet of het waar is, maar dit lijkt me toch betrouwbaarder dan de uitslag
Daarom ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach... allemaal vrouwen die graag zichzelf verwennen met lekkere geuren... das juist.. MIJN IMAGO
Ik had gehoord dat Serge eruit moest omdat ze met hem toch geen platencontract konden maken vanwegde de copyright kosten van the Crazy Frog en dat het anders plagiaat zou zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 21:01 schreef Airelle het volgende:
Kunnen die kindjes niet naar school ofzo. Wat een scheve redeneringen.
Corpsbal-namen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef Airelle het volgende:
Je moet wel een dubbele naam hebben om in het bestuur te zitten van de JOVD hoor.
Klaas-Jan ofzo, of nog erger: Willem-Sebastiaan.
Jaja. Z'n accent was gewoon te lelijk, laten we het daar op houdenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat Serge eruit moest omdat ze met hem toch geen platencontract konden maken vanwegde de copyright kosten van the Crazy Frog en dat het anders plagiaat zou zijn![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat Serge eruit moest omdat ze met hem toch geen platencontract konden maken vanwegde de copyright kosten van the Crazy Frog en dat het anders plagiaat zou zijn![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef Airelle het volgende:
Ik kom niet op de FOK!-locatie. Ik zit goed in the pacafic.
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee het schijnt dat CrazyFrog gemaakt is naar aanleiding van Serge. Ze hebben Serge als model ervoor gemaakt en toen moest Serge tekenen dat hij binnen een straal van 5 jaar geen muziekale projecten mag doen
gelukkig komen er nooit meer SHO Awards, anders zou ik nog concurrentie krijgenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef Airelle het volgende:
Jaja. Ik doe alles voor een bitchy imago.
Is dat zo?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelukkig komen er nooit meer SHO Awards.
http://www.burj-al-arab.com/tennis/agassi_1.jpgquote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.burj-al-arab.com/tennis/
Eev, zullen we een keer daar gaan tennissen?
Oeh wat geilquote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.burj-al-arab.com/tennis/
Eev, zullen we een keer daar gaan tennissen?
Ik heb alles gemistquote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh wat geil.
Vandaag heeft trouwens Mauresmo van Pierce gewonnen in de finale.
*stapt in de trein...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
ik heb net "the Amityville Horror" gezien......
wie komt er logeren?? [lees: mij beschermen bij enge geluiden]
Ik wil wel langskomen, wetende dat jij ALLE seizoenen van AbFab op DVD hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
ik heb net "the Amityville Horror" gezien......
wie komt er logeren?? [lees: mij beschermen bij enge geluiden]
We worden ervoor betaald?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
oeh slaapfeestje: twee logees voor de prijs van 1
Whaha, dat zal wel ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
in natura![]()
mijn gezelschap is onbetaalbaar.....
Ik ben verslaafd aan JJquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Airelle het volgende:
Mooie (en stoere) broek Diz. Mooie wassing. Gestreept shirtje kan ik ook wel blij van worden.
Jack&Jones is niets mis mee, iig beter dan die doorsnee Gsus en Gstart dingen. Hoe onorigineel, dat zou ik als man niet meer aan willen hebben.
Je maakt het wel moeilijker voor me om die cd op te sturen zo he? En wat is er zo homo aan? Iedereen die die trui ziet, vindt hem mooi!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
waar ze al geen topic over openen
ik vind 't wel 'n beetje een homotrui hoor...
Ik vind eigenlijk ook niets homo's aanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
waar ze al geen topic over openen
ik vind 't wel 'n beetje een homotrui hoor...
Geen zin in. Ben net helemaal uitgekleed (naakt) om lekker mijn bed in te gaan en te gaan slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
trek 's aan dan, misschien valt het dan wel mee....
ff kijken hoe het staat![]()
Bet is gewoon te oud voor de mode van tegenwoordigquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook niets homo's aan.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
oh en eh, ik slaap wel met sokken aan![]()
ja wát?!?quote:
Oeh... dan is het goedquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
maar weer niet bang, als er iemand naast ligt zijn sokken doorgaans niet nodig
Waarom slapen mannen altijd in een T-shirt?!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik slaap gewoon met een t-shirt en boxershorts[/sub]
Hihi. Die Buup toch!quote:
In de zomer slaap ik alleen in mijn boxershortsquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom slapen mannen altijd in een T-shirt?!
Is er dan niemand meer die gewoon stoer alleen in een boxer (of naakt) slaapt?!Al die "anders heb ik het koud"-mietjes...
![]()
Had je dan ziekgemeld? Hadden we saampjes kunnen Fokkenquote:
Whaa?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:52 schreef timbob het volgende:
beuh...
Daar kom je nu mee!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had je dan ziekgemeld? Hadden we saampjes kunnen Fokken
Of bij mij naar Buffy of Angel kijken
Da's waarquote:Op maandag 13 februari 2006 11:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij komt pas zo laat met je bericht
18 feb? Jaaa!!!!! Want dan is het weer Idolsquote:Op maandag 13 februari 2006 11:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Maar ik voel me niet ziek genoeg om met een gerust geweten mij ziek te melden.
Zit alleen met een hoofd vol snot en een klein beetje verhoging.
Maar voel me niet super kut ofzo.
Hee: het is bijna18 feb!!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
18 feb? Jaaa!!!!! Want dan is het weer Idols
Dus?!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef babette21 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nog nét voor 12en
Oh.. vergat ik nog te zeggen dat we natuurlijk de MEET hebbenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
NSE scoort steeds beter, het is een geduchte concurrent geworden van RTL Boulevard en GTST.
Je ziet ook dat Lieve Lust en Uit het leven goed aantrekken door de hoge kijkcijfers van De Wedstrijden.
Bronquote:NSE verandert en wordt 'NSE Nieuws'
NSE, het nieuwsprogramma van Talpa, voert vanaf 27 februari een aantal veranderingen door. Dat meldt De Telegraaf. Eén van die veranderingen is dat de rubriek vanaf dat moment NSE Nieuws gaat heten.
Bridget Maasland gaat deel uitmaken van het presentatorenteam en de makers laten de drie pijlers van het programma, namelijk Nieuws, Sport en Entertainment deels los, aldus een Talpa-voorlichter.
NSE moet voortaan door het leven gaan als een algemeen nieuwsprogramma met in mindere mate dan voorheen aandacht voor sport en entertainment. "Het programma zal zich kenmerken door een vlotte toon en wordt brutaler. Ook wordt het jonger", schetst de zegsman. Telegraaf
niet??????quote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Zhenar het volgende:
Dus?!Daar scoor je geen toffe titel mee hoor.
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
Nieuws Sport Entertainment Nieuws, klinkt goed.
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Bron
Nieuws Sport Entertainment Nieuws, klinkt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |