Ja, je kan nergens invullen dat je Serge maar laffe homo vindtquote:
quote:
quote:Serge vond het fanboek dat hij bij de 4e Live Show heeft gekregen zo leuk!! Dat we er nog 1 maken.
Maar daar hebben jullie meer tijd voor! Deze wordt namelijk bij de finale gegeven!! De officiele datum weten we nog niet wanneer het sluit, maar hou daarvoor sergefansite.nl in de gaten.
Whehe, dat was tijdens de uitreiking van de 'liberaal van het jaar-award' of niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:36 schreef pberends het volgende:
De nieuwe van Aartsen heeft zich al gemeld:
[afbeelding].
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehe, dat was tijdens de uitreiking van de 'liberaal van het jaar-award' of niet?
Ze zijn er echt van overtuigd dat Idols nep is. Dus ik denk, ik help ook even een roddel de wereld in:quote:
En ze geloven het ook nogquote:Ik hoorde net trouwens dat Serge eigenlijk niet eens mee mocht doen met
Idols. Bij de wildcardshow had Clarissa eigenlijk de meeste stemmen
gekregen, maar HJ vond dat er dan wel erg meisjes in de finale zouden
staan, dus heeft hij ervoor gezorgd dat Serge won! Heel veel mensen
zeggen dit, dit is echt waar! !
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn er echt van overtuigd dat Idols nep is. Dus ik denk, ik help ook even een roddel de wereld in:
[..]
En ze geloven het ook nog!
Antwoord op jouw vraagquote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef Airelle het volgende:
Wie is het dan?
Ze heet Camilla Grøseth meer kom ik ook niet achterquote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef Airelle het volgende:
Daar was ik ook al. Noors/Zweeds/Deens/Fins...
Duh, dat is de grapquote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
"Heel veel mensen zeggen dit, dit is echt waar!!!"
Lijkt me een steekhoudende onderbouwing..
quote:
Mag jij even in je handjes knijpen. Ik schold je daarnet uit voor één van de mooiste trip hop albums dat er ooit is gemaakt.quote:
Ach... allemaal vrouwen die graag zichzelf verwennen met lekkere geuren... das juist.. MIJN IMAGOquote:
quote:SanneV 1. Knoeierij 12/2/2006 19:34
Dit krijg ik net te horen op Msn:
hee mensen, ik heb net gehoord dat er geknoeid schijnt te zijn met de stemmen. Eigenlijk moest Raff eruit maar dan zou HJ teveel commentaar gaan krijgen. Dus hebben ze 1000 stemmen van Serge naar Raff gedaan.
Ik weet niet of dit waar is, maar een kennis vertelde dat hij vlakbij detechnici zat en hoorde dat ze zeiden, er moet snel iets gebeuren anders gaat Rafaella eruit en krijg HJ teveel commetaar. Toen zei een andere 1000 stemmen overmaken, dat hebben ze gedaan. Ik weet niet of het waar is, maar dit lijkt me toch betrouwbaarder dan de uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |