Waar, alleen jammer dat ik ze zo ontzettend lelijk vind.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Idd ik vind ze ook niets, dan kun je denk ik beter op Tigers oid gaan lopen, die hebben zoiezo een betere zool.
Off topic: ik ken wel een killerbee van een ander internet spel . www.outwar.com maar of jij dat bentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee :/ gewoon Maikuuul
Killer_bee in cs source en ook op torrentbytes
Helemaal niet mijn smaak! Maar goed als jij er maar blij mee bentquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef zenith_ust het volgende:
nog picje .. van me jas
[afbeelding]
pall mall:)
smaken verschillen .. .waar hou jij dan van ?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Helemaal niet mijn smaak! Maar goed als jij er maar blij mee bent![]()
Het lijkt me niet dat we dat hier moeten gaan bespreken!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:27 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
smaken verschillen .. .waar hou jij dan van ?
en er toch een reply opgevenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat we dat hier moeten gaan bespreken!
Mooi truike. Wat kostte ie?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
Vorige week gekocht. Jacket heb ik nog niet mogen dragen, want het weer laat het er niet toe
Alles uiteraard bij de Jack&Jones
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thxquote:
Leuke kleren...J&J hebben toch top spul voor die prijsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
Vorige week gekocht. Jacket heb ik nog niet mogen dragen, want het weer laat het er niet toe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thxquote:Op zondag 12 februari 2006 23:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Leuke kleren...J&J hebben toch top spul voor die prijs![]()
Wat kost dat jacket?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Liever een namaak Diesel voor 70,- dan een echte voor 170,-quote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef One_conundrum het volgende:
tis allemaal namaak Diesel, de broeken althans
Dat is zo kansloosquote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Liever een namaak Diesel voor 70,- dan een echte voor 170,-
Tja, opzich. Al vind ik dat er niets mis is met Jack Jones. Het is toch ook niet dat je daar heen gaat omdat je een namaak-Diesel wilt.quote:
Nee, dat je een namaak van iets koopt voor het merk, dat is kansloos...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want?
Wat is er kansloos aan het feit dat je geld uit wilt sparen?
Waarom?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:57 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Nee, dat je een namaak van iets koopt voor het merk, dat is kansloos...
Wou je nou zeggen dat Jack & Jones Diesel broeken namaakt? Dat is me nooit opgevallen. Bovendien lijken alle spijkerbroeken tegenwoordig op elkaar. Damn, dan is 90 euro bij de JJ voor een spijkerbroek bijna even duur als een dieselquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef One_conundrum het volgende:
tis allemaal namaak Diesel, de broeken althans
Ik bedoel uiteraard J&J, echte namaak is triest.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:57 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Nee, dat je een namaak van iets koopt voor het merk, dat is kansloos...
//Edit: of bedoel je met namaak diesel jack&jones broeken ?
"echte" namaakquote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard J&J, echte namaak is triest.
Kansloos, serieus. Je bent die avatar niet waard.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom?
Als je het model nu gewoon mooi vindt, maar een orginele te duur? Dan is een replica toch een goed alternatief!
Want?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kansloos, serieus. Je bent die avatar niet waard.
okquote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard J&J, echte namaak is triest.
Als Jack&Jones het doet, doet iedereen het. En ik vraag me ook af hoe die user bij de bewering komt dat iedereen DIESEL namaakt. Die waren echt niet als eerste ofzo hoor!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind niet dat je van jack and jones kan zeggen dat ze namaak diesel maken. Alleen maar omdat ze ook vitage look hebben en vale plekken en gaten enz. Alles is bij een spijkerbroek al wel een keer uitgevonden. En iedereen doet elkaar na.
Is niet nodig geloof me.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want?
Anders lees je gewoon de hele reactie
Ik doe zelf niet aan die wijde broeken, maar ik weet van een hoop mensen hier dat ze op zoek waren naar de Baggy Bjorn, bij de normale jeanswinkels hier in de buurt verkopen ze die namelijk niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef Stansfield het volgende:
Een nieuwe nudie broek gekocht.
Baggy Bjorn Original Rickhard. Bij de image in Utrecht voor 68 eurotjes. Afgeprijst van 169,95. Goede deal dus. Ik kan geen plaatje ervan vinden op de site van Nudie. Zal dus wel een model zijn wat eruit is gegaan en daarom zo afgeprijsd maar dat boeit me dan weer geen fuck.
Hij zit niet zo heel wijd hoor. Maar wel wijder dan een regular ralf. En die image heeft ze idd wel. Best of Brands in hoogland volgens mij ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik doe zelf niet aan die wijde broeken, maar ik weet van een hoop mensen hier dat ze op zoek waren naar de Baggy Bjorn, bij de normale jeanswinkels hier in de buurt verkopen ze die namelijk niet.
Maar de Image in Utrecht heeft ze dus wel?
Oh, ik dacht dat dat echt van die skatebroeken waren...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hij zit niet zo heel wijd hoor. Maar wel wijder dan een regular ralf. En die image heeft ze idd wel. Best of Brands in hoogland volgens mij ook.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat echt van die skatebroeken waren...
Maar ik heb zelf Bootcut Ola of Regular Ralf, die Ola zit strakker dan de Ralf, die vind ik eigenlijk fijner, maar de Regular Ralf is er in de mooiste wassingen
Ik ben nudie fanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ik neem meestal de loose frank maar die is er volgens mij helemaal uit als ik de site van nudie zo zie. En je kan natuurlijk ook zelf bepalen qua maat hoe wijd je broek wordt. Ik hou het nog binnen de perken. En ik draag mijn broek ook niet zo heel laag zoals je sommige wel ziet doen.
Dat valt reuze mee, maar het is een recht model niet uitlopend ofzo. Echt een fijne broek, het lijtk wel van dat rekbaar stof zit echt heerlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:03 schreef zenith_ust het volgende:
wel mooie broek, alleen model niet mij smaak.
ik vind de pijpen te smal of lijkt dat maar zo ?
Straight Sven is helemaal top!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Ik ben nudie fan,
heb er nu al 5 broeken van:
de laatste die ik gekocht hebt is het fijnst vind ik
Straight sven:
volgens mij is het deze alleen dat ietsje anders,
Deze is nog wel de prijzigste die ik heb gekocht (150¤) maar hij is het zeker waard!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |