mjah.. maar toch is dat meestal een erg gelimiteerde collectiequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef Stansfield het volgende:
De meeste jeanswinkels hebben wel een rekje hangen. Ik koop meestal geen riem van een super duur merk. Gewoon eentje van Chasin ofzo.
maar es op letten als ik er langs kom danquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Bij WE gekocht
Uhu, we willen er natuurlijk allemaal net zo bijlopen als Maikuuul!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef LoggedIn het volgende:
maar es op letten als ik er langs kom dan
Nou ik wil dus echt nix meer hebben van g-star ik heb er al teveel vanquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR !![]()
die moet ik hebben
k zie al, buutvrij.com
WTFquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef cultheld het volgende:
Hate it, or love it
Victor Victoria
[afbeelding]
Jean's Paul Gaultier
[afbeelding]
[afbeelding]
Eensch, maarja omg die trui van cultheldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef BrauN het volgende:
Homo users.
Het kan niet altijd G-Star met het merk er in 3 bij 5 meter erop zijn hè.
Zo lang hij er geen lederen broek met een gat bij de anus onder draagt kan het best door de beugel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, maarja omg die trui van cultheld
En dat wilde ik nou net dit weekend aantrekken voor je verjaardagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo lang hij er geen lederen broek met een gat bij de anus onder draagt kan het best door de beugel.
www.tinypic.com doe daar ff uploadenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:17 schreef zenith_ust het volgende:
nog foto van nieuw jasje..
sorry voor cam kwaliteit..
[afbeelding]
maikuuul..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
www.tinypic.com doe daar ff uploaden
Nee :/ gewoon Maikuuulquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
maikuuul..
maykel_mk1 ? van st.net ?
Cool shirtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[afbeelding]
Vandaag dit shirt besteld. Tevens tvpje
Dat kan, maar die trui deed me toch wel denken aan een 60-jarige congiërge. Ik probeer er dan toch iets frisser bij te lopenquote:
Ja hé, zag hem. En dacht meteen "die moet ik hebben". Komt van sml.x.com, je hebt ook nog andere met wortel, tomaat en chocolade. Erg toffe shirts.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat kan, maar die trui deed me toch wel denken aan een 60-jarige congiërge. Ik probeer er dan toch iets frisser bij te lopen
shirt van PsychoDude_666 is wel droog
Elwoodquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:47 schreef Rekkie het volgende:
Van G-Star koop ik alleen broeken eigenlijk.
Shirts koop is zo merkloos als mogelijk
Iedereen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef 2609 het volgende:
Maar ik wel en ze zitten lekker goeie kwaliteit en iedereen draagt ze
Ik heb die trui van JPG ook, waar heb jij hem besteld en voor hoeveel ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef cultheld het volgende:
Hate it, or love it
Victor Victoria
[afbeelding]
Jean's Paul Gaultier
[afbeelding]
[afbeelding]
Op yoox voor 98 euroquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:27 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik heb die trui van JPG ook, waar heb jij hem besteld en voor hoeveel ?
Ga je wel eens uit? Waarschijnlijk niet, want dit soort truien is heel erg populair voor het uitgaan, alleen dan de H&M variant. Vannacht kwam ik er weer een hele tros tegen, dus veel hippe 60ers dan, die in die truien lopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat kan, maar die trui deed me toch wel denken aan een 60-jarige congiërge. Ik probeer er dan toch iets frisser bij te lopen
shirt van PsychoDude_666 is wel droog
uitgaan is idd afgenomen, maar ik zou ook gewoon in mn gstar shirt (oid) aandoen dan hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga je wel eens uit? Waarschijnlijk niet, want dit soort truien is heel erg populair voor het uitgaan, alleen dan de H&M variant. Vannacht kwam ik er weer een hele tros tegen, dus veel hippe 60ers dan, die in die truien lopen.
Hej dat vest op foto 3 heb ik ook na-aperquote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef mic_forever het volgende:
ff de paar laatsten hierzo zetten
[afbeelding]
[afbeelding]
van dannie_dorka
[afbeelding]
[afbeelding]
van mij
Waar heb je dat Tommy Hilfiger shirt gekocht? En hoeduur was ie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn is naar de stad geweest
2 niewe shirts van G-Star en Tommy Hilfiger:
[afbeelding]
Nou, geen G-Star dan, maar hier staat het merk er ook gigantisch groot op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef BrauN het volgende:
Homo users.
Het kan niet altijd G-Star met het merk er in 3 bij 5 meter erop zijn hè.
Nee, bij Sneakers in Zwollequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik moet trouwens ook nieuwe all stars hebben , heb je ze bij america today gekocht?
Vaak zijn de grote maten op enzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:43 schreef Molluck het volgende:
Maar bij America Today hebben ze ze ook hoor
bij de Tommy Hilfiger winkel, ik geloof dat ie 40 euro was.. is fijn shirt hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:54 schreef TheGamer het volgende:
Waar heb je dat Tommy Hilfiger shirt gekocht? En hoeduur was ie?
Verschrikkelijke schoenenquote:
Tja dat heet nu "smaken verschillen" Maikuuul!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verschrikkelijke schoenen
Ik noem ze smartie schoenen
Mooie schoen....quote:
nee jouw schoenenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
het zijn idd geen wandel schoenenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mooie schoen....
Die wil ik er eigenlijk ook wel "bij" hebben.... het punt is alleen dat ik er niet op kan lopen
Idd ik vind ze ook niets, dan kun je denk ik beter op Tigers oid gaan lopen, die hebben zoiezo een betere zool.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |